Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Öntvény a háza is, nem alu, mint a bosch, gyorsan le is festették, nehogy elrohadjon még a gyárban.
diablo1984 Igen, a kétliteresekben teljesen bosch rendszer van, 1,6-nál meg siemens/continental.
[ Szerkesztve ]
mikoljan
tag
Talán segít ez: [link]
16-17. oldal
Szerk: 15. oldal, de érdemes az egészen átmenni
[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
Mágus2
Közösségépítő
Az injektorok nem, azok gyengébbek a siemenséknél. Azokat ha kicseréled, utána megint 5-6 évig biztosan kiszolgáll a kocsi.
Anubis_9
őstag
Na, köszönöm szépen! Esetleg olyan link nincs, ahol ingyenesen le lehet ezt tölteni? Elsőre innen nem sikerült, a bankkártyám adatai kellenének neki!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
mikoljan
tag
Tessék:[link]
- - - We Enter Into The Future - - -
Anubis_9
őstag
Nagyon szépen köszönöm, nagyon sokat segítettél!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
Nagyon köszi, én is mentettem.
Golfhoz nincs véletlenül? Bár kb. ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik barátom éppen élő adatokat nézte menet közben VCDS-en, mikor hirtelen leállt autó (A4 B6 1.9PDTDI 131le). Utána próbálta újra indítani, de teljesen sötét maradt a műszerfal, klímakonzol is, egyedül a világítás és a ràdió ment. Akksi saru levétel oldotta meg végül a problémát.
Mi okozhatta ezt a problémát?
molacika91
tag
Köszönöm.
Ha már ott matatunk, akkor érdemes a PD elemeken a tömítést cserélni?
Szerinted is érdemes lehet bele bontott tengelyt tenni? Ismerős cserélt már párat, és ő mindig bontott gyárit keres. Kicsit félek attól, a gyári új viszont horror áron van, szóval valami utángyarott ami még szóba jöhet.
Érdekes egyébként, hogy mintha olajcsere után kezdtem volna hallani. 5W-40 VW505.1 ment bele most is, de gondolom itt jöhet ki az, hogy az előző tulaj 5W-30-at rakott bele végig.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem a bontott tengely mindig rizikó, én biztos újat tennék a sajátomba, akár valami bevált utángyártottat, vagy a darkside developments oldalról. Ha már lúd, legyen kövér.
Tömítéseket cseréltesd.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Lehet vmi para van a VCDS-eddel es megzavarta a can buszt. Hibakod nem lett utana?
Doki16
addikt
Az én CFFB 2.0 CRTDi passatomban is ugyanez a fajta bosch van mint most amit szerelsz?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Nem, vagyis de, de nem. Hogy pontos legyek a mumpát kétszer is átdolgozták, mert alultervezettnek ítélték a tapasztalatok alapján, utóljára 2011-ben, ha ez utáni a paszuly, akkor a legújabb kiadása van neked, mint nekem.
Az első pumpák voltak az igazán born to die edition.
Kanadában amelyik már elment 40 000 kilométert, annak külön helye lett a vitrinben, ott annyira kénes a nafta, hogy az amúgy is gyenge pumpa hamarabb dögött.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Ezzel most kicsit megnyugtattal Ez a B7-es Passat 2013-as és csak 153000 km van benne. Akkor még élvezhetem egy pár évig a gépet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Ha szerencséd van, akkor igen, de a szűrőbe érdemes 20 000km-ként bele pillantani, és ha gyanúsan fényes részecskéket látni, pumpa csere.
diablo1984
veterán
Ès akkor mèg a többi menthető, csak pumpa cserèvel megússza?
Doki16
addikt
150-nél volt cserélve benne szűrő még novemberben. Nem én csináltam hanem márkaszerviz.
A belenézéshez elég letekerni azt pár csavart a tetején? Nem kell utána légteleníteni vagy valami? Mert ha ennyi elég akkor azt megtudom otthon is csinálni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
diablo1984
veterán
Annyi, utána visszatekered, ami levegő benne marad, azt majd kijárja magából!
mikoljan
tag
Skoda-s fórumról bányásztam ki még anno.
Sajnos, VW-re nem koncentráltam, mert Octavia-t vezetgetek.
- - - We Enter Into The Future - - -
Mágus2
Közösségépítő
Légteleníteni kell.
Doki16
addikt
Akkor ezzel várok addig amíg meg lesz a laptopom meg a VCDS. Utána megkérdem mi a menete ennek. Nem akarok még véletlenül se nekiállni kokányolni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
#89874944
törölt tag
Az injektorokat is keni a prémium nyál? Vagy azoknak mindegy?
A rail nyomás nem csökken kopott pumpánál?
Illetve többeknek megemelkedett alapjáraton a nyomás, 280 bárról ilyen 400-500-ra.
[ Szerkesztve ]
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Szerintetek is ajánlott a 4 éves garancia leteltével váltotó szervizintervallumról állandóra váltani olajcsere tekintetében? Azért az a biztos, ha évente új olaj van benne, nem pedig két évente, szerintem. Mik a tapasztalatok? Az autó: Octavia III 5E 1.4TSI. Köszi!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
Az éves vagy 15 ezrenkénti olajcsere mindenképp ajánlott.
Reggie0
félisten
En elosztom kettovel amit a szervizkonyv ir.
És a feliratnál h "Audi" mi lett az osztás eredménye ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
freaghill
őstag
viharhozo
addikt
Ha olajat vinnek, mire kell figyelni? Gondolom, kell a szamla, meg feleljen meg az olaj a VW-nek. Sajnos nalam az ott allok mellett nem kivitelezheto, mert legalabb 2, de inkabb 3 napig benn lesz az auto.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
ACAB95
tag
Üdv
Pár hete voltam olaj és szűrő cserén, ma vettem észre hogy a pálca max jelzés felett 1cm -vel van az olaj szint. Mit a teendő ilyen esetben?
"Ami nem öl meg, az megerősít."
Anubis_9
őstag
Oksa! Azt tudom, hogy VW 502 00 kell a kézikönyv szerint állandó szervizintervallum esetén, de azon belül milyen az ajánlott, ha Castrol Edge-ben gondolkozon? 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40? Bárdi Autónál a 0W-30-ast ajánlották. Köszi!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
#89874944
törölt tag
Auu
Acab: dízel esetén visszavinném és fejbebasznám a szerelőt. Benzin esetén csak simán visszavinném.
[ Szerkesztve ]
ACAB95
tag
Dízel! Csak az a fura, hogy még az olajteknőt is levetettem, hogy kitakarítsák a rendszert meg mindent és 5L olajat is vittem, hogy azt rakják bele. Az olajból pontosan 4L hiányzik, és annyi is megy bele. De ebben nem annyi van, hanem túl van töltve 1cm-el. wtf?
"Ami nem öl meg, az megerősít."
502 00 vagy 504 00, utóbbi megfelel a rugalmas szervizintervallumnak is. Sokat törpöltem a kérdésen; arra jutottam, hogy mégis inkább 504-et teszek bele 15 ezerre is; ebből 5W-30 kell.
502-ből létezik 0W40, 5W40, stb.
@ACAB95: esetleg gázolaj van benne, ha sok volt a város. Autópályán elpárolog, a benzin tuti.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ezmiez, penészes tojássaláta?
Mágus2
Közösségépítő
Ez az audi tankja. Látszik, ahogy buliznak a fémreszelékek.
diablo1984
veterán
Ès mitől ilyen moslèkos tojásfehèrjès? A fèmreszelèk kevès ilyen ködhöz, nem?
#89874944
törölt tag
Mid van neked pontosan? Injektorok mikor lettek bemérve?
Mágus: ezt egy üveg pohárba nem tudnád kiönteni?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Maga a tank belül fehér, de az alján volt egy leülepedett por réteg, maga a gázolaj meg sárga.
3x ki lett mosva gázolajjal, a mosások között kitörölve. Hófehér a belseje. Utána nem készült kép, mert nyakig voltam gázolajos.
[ Szerkesztve ]
Killer01
őstag
Hát a f@.om, 10 perce kigyulladt a műszerfalon:
CFHC motorkód, abszolut semmi nem észrevehető az autón se állva se menet közben, mire készüljek?
Mágus2
Közösségépítő
Hibakód olvasásra.
diablo1984
veterán
Akkor nem is volt annyira retek, por van mindegyikben, fèmforgács gondolom itt sem volt, csak fèmpor, nem? Azt meg egy jó szűrő kiszűri a nagyját....
Mágus2
Közösségépítő
Volt benne forgács is, ha ránagyítasz, látszanak a fényes pontok.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Csak egy magnest kell belelogatni Ugye vas/acel reszelek?
Mágus2
Közösségépítő
Van benne alu is a pumpa házából, nem mágnesezhető.
Úgy nézzed a képet hogy az egy század (kilencvenötöd részének) Audi amit ott szétszórva látsz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Amugy eleg csunyan nez ki. Eloszor azt hittem romlott vaniliapuding.
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok!
Mostanában észrevettem, mikor kis sebességgel gurulok és 1 be akarom visszatenni a váltót, az néha nehezen megy. Érdemes lehet olajat cserélni benne?
Ha igen akkor milyen olaj való bele és hol kell leengedni / betölteni? Van benne szűrő amit cserélni kell ilyenkor? (A4 B8 2.0TDI CJCA)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Tab m8 4th gén
- Játékra!: Ryzen 5 4500 II RTX 2070 8GB II 16 GB RAM II 1 TB Nvme SSD
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11