Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A sín nagyon nem mind1. Az audikban nekem sem tűnt fel a piros.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Lesz hamarosan(2hét múlva) egy nagyobb melóm. A4 B8 CAGA teljes, üzemanyagrendszer csere. A magasnyomású pumpa mindent televágott reszelékkel. Ha érdekel valakit fotózok és dokumentálom.
freaghill
őstag
Jöhet! Kíváncsian várom!
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Kéne egy kis segítség a benzin nyomás érzékelő bekötésében mivel a csatlakozó hiányzik és csak 3 darab pinem van csatlakozó nélkül és nem tudom melyik hová megy az érzékelőn meg van jelölve hogy 1-2-3. csak sajnos kb 3 darab csupasz kábelem van.
Autó golf iv 1.6 fsi 2002. motorkód: Bad
nyomás érzékelő egy : Bosch 0 261 545 008
itt egy megjelölt saját kép a gyári kábel színekről: [link]
Vagy ha szín alapján nem is de van multi méterem nem tudom melyiken mit kéne mérnem jó helyre kerüljön
Faby
senior tag
Pont ez zavar, hogy megvilágítja a váltó és a középkonzol környékét, és túl erős, fehér fénnyel. Olyan, mikor erős telihold bevilágít, csak erősebb.
És valóban, a fényerő szabályzás ezt is állítja, de ha leveszem a minimumra, akkor is zavar, és ekkor már a műszerfal világítás is túl gyenge.
Lehet, hogy velem, a szememmel van a baj, engem a Fordok fűtött szélvédőjében is zavar a fűtőszál, más meg észre sem veszi.
(#148698) MunezXBK
Hát nekem elég drasztikusnak tűnik elvágni, így nem, vagy nagyon nehezen visszaállítható, és mondom, céges, lízinges a kocsi.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
zsolt19900
őstag
vágsz rá valami színes fóliát, mondjuk feketét, de itt már a fantáziádra van bízva, ha lila fény jól esik akkor azt, ha kékes akkor azt és máris azon a fólián átvilágítva úgy szabályozod ahogy szeretnéd
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
MunezXBK
nagyúr
Láttál már ledet? 2 m.perc alatt visszaállítható...
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kartergáz meleg motornál alapjáraton kell mérni igaz?
Mennyi ami még belefér?Dízelnél.
Meleg motort leállítva, lecsavartam a betöltő sapkát és jön ki belőle a füst láthatóan.
Reggie0
félisten
Mennyi ido alatt? En rendszeresen ellenoriztetem (5-10e kmenkent).
Mágus2
Közösségépítő
4000km
cool13
őstag
Nem rég egy Iveco kisteherautót olvastak ki kábel segítségével egy ismerősömnek. Laptoppal mért kompressziót is rajta. Ez vcds-el lehet VW konszernen is?
Crafternek speciális a vezérlője (LT3), a jelenlegi VCDS limitáltan tudja kezelni csak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Es a femreszelek melyik alkatreszbol szarmazik? Emlekszem anno mondta a szerelom, de mar elfelejtettem.
Mágus2
Közösségépítő
Mindegyik CR-tdi vezérlője támogat ilyet, de ez nem teljes értékű kompresszió mérés csak számolt érték, a rendes kompresszió méréshez kell a nyomásmérő.
Reggie0 Írtam, feljebb is, magasnyomású pumpa.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Azt hiszem jobb ha megyek aludni
cool13
őstag
Köszönöm!
+ Mágus2
JHONNY 79
aktív tag
Ennek van valami előjele, hogy döglődik? Ellenőrizni hogyan lehet?
Mágus2
Közösségépítő
A szűrőben gyűlik a reszelék, minden cserénél ellenőrizni kell.
JHONNY 79
aktív tag
Pontosan hogy, megnézed a szűrőház alját?
F_Zolee
veterán
Seat Szabó. Xvi ker. Én itt csináltattam állapotfelmérést. Előre jelentkezni kell. Grátisz apró melót is elvégzett a szerelő fazon amiért nem fizettem.
Peti, toledoval mi a helyzet?
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
Ja, h a tied fehéren világít, az enyémben mint írtam, bíbor színű, és teljesen korrekt, nem zavaró, nem hivalkodó. Valaki írta, h vágd el a LED 1ik lábát. Szerintem nem hülyeség. A felénél egy kis csípőfogóval elvágod, az később bármikor forrasztható minden különösebb fakszni nélkül, csak a láb közepét vágd el.
Joe
#89874944
törölt tag
telelőtte az injektorokat is?
ez kérdés volt? 80 HD jöhet pumpa bütyökről is kérnék
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Szerinted? Mikorra visszajutnak a reszelékek a szűrőbe, addigra leáll a motor, mert betapadnak a befecskendezők.
Na ez leállt, de az okos tulaj még indítózott sokáig, hogy tényleg mindenhol legyen reszelék. Eddig nem én servizeltem ezt az autót, annyit mondott a tulaj, hogy 4000km-vel ezelőtt volt összes szűrő, olaj, vezérlés. És most hogy megállt a szerelője benyögte, hogy lógott az üzemanyag pumpa tengelye, miután levette a szíjat, szóval várható volt... De miért nem hívta fel akkor, hogy kell egy pumpa, mert ez haldoklik?
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
jó fej szerelő az is
Mágus2
Közösségépítő
Kérdezte a srác, hogy mennyi lesz a munka..., erre nem lehet válaszolni, mert attól függ mennyire lesz minden tele reszelékkel. A tankot is le kell venni és lehet hogy nem is menthető. Minden fő alkatrészből gyári újat vett, szóval már most eltapsolt vagy 3000 eurót, emiatt nagy felelősség, hogy sehol ne maradjon fémreszelék. A hátsó traktust megpróbálom átmosni, de ha nem fog sikerülni, akkor csövek és a tank is cserés. Akkor derül ki, ha szétbontom. Elől nem aggódok, mert minden új lesz, csövek magas és alacsony nyomású csövek, rail, befecsik, mind a három üzemanyagpumpa...
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
ez jó olcsónak ígérkezik...egy fél autó ára.
Melyik a harmadik üzemanyag pumpa? Egy nagynyomású van a motoron, egy kisnyomású, és van egy a tankban is?
[ Szerkesztve ]
Hajas Mao
tag
Szia! További fejlemények az autóval kapcsolatban. Vizgomba cserélve, de továbbra is vannak problémák az alapjárattal. Szerelő azt mondja fals levegőt kap az autó. De azt mondja nem tud vele mit kezdeni...
Mágus2
Közösségépítő
A tankban van egy, ami 0,5 baron keringeti a cuccot a tank és a szűrőház között, aztán van még egy, ami a szűrő mögé van kötve, ez 7 barral küldi az anyagot a magasnyomásúba meg maga a magasnyomású. 3.0 TDI-ben nincs csak kettő.
#89874944
törölt tag
egy gonddal kevesebb végre vmi jó hír is gondolom az 3.0-ból a tankban levőt hagyták ki
Mágus2
Közösségépítő
Ott van, a középsőt hagyták ki, de a tankban lévő nagyobb nyomáson dolgozik és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba.
Hajas Mao Ez milyen szerelő? Nem tud vele mit kezdeni??? Pdig ez egy szög egyszerű autó. Mi lenne, ha egy TSI-t vinnének hozzá? Megsúgom, a képen látható valamelyik tömítés miatt csinálja(13,11 vagy 10, esetleg 8). Alapjáraton fújd meg féktisztítóval a központi injektor talpánál, ha változik az alapjárat, megtaláltad a hibás tömítést. Hideg motornál csináld, különben fel fogod gyújtani a vasat. Poroltó legyen a közelben. Vagy csak szimplán cserélj szerelőt.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
havri1
félisten
Az mind fémreszelék a fekete részen?
Ez elkerülhető a prémium üzemanyaggal, meg rendszeres szűrőcserével? Utóbbi gondolom az első kontroll miatt, ott megjelenik, és kiderül baj van.
[ Szerkesztve ]
havri
Mágus2
Közösségépítő
Vannak pumpák, melyek lefekszenek, akár mit fogsz bele tankolni, megelőzni nehéz, persze jobb nekki a prémium nyál. Megelőzés képpen, amit tehetsz, hogy minden második olajcserénél cseréled a szűrőt és az első reszelék nyomokra cseréled a pumpát.
Amíg 1 kezeden meg tudod számolni a szűrő tetején a reszeléket addig nem kell aggódni, mindegyikben van valamennyi, nem biztos, hogy az autóból származnak, bármelyik pumpából lehet. A finomítótól a tankig sokszor átfejtik.
Főleg a 2010 előtti pumpákra jellemző a gond, 10-ben módosították, majd 2012-ben ismét módosították a pumpát. Nekem már elvileg a legújabb van... majd meglátjuk meddig megy, legutóbb 4 reszeléket számoltam a sajátomban.
[ Szerkesztve ]
Extremex
tag
Mágus2
Közösségépítő
Az indító és leállító gomb. Erre a gombra indul is.
Winchester95
őstag
Ma megyek a papírokért és hivatalosan ki tudom próbálni
Egy valamit nem vettem észre, a szervónak van hangja párat tekerek jobbra balra és hallatszódik.(ott nem hallottam). Végállásokban is hallható:/
Kartergáz is van , bár nem tudom mi számít normáilsnak.
1.6b audinál szó szerint 0 kartergáz volt 213ezer km-nél.
Továbbá a beázást kell megszüntetnem vagy vizesedést.Mert full pára az egész autó belülről, anyós ülés és a háta mögött a lábtér vizes.
Na meg persze a légzsák visszajelző villog.Gondolom a vizesedés miatt.
F_Zolee
veterán
Beázást mindegyik ajtónál meg kell csinálni. Ajtó kárpit le és a panel alatti tömitést kell cserélni vagy szilóval pótolni körbe a tetejét kivéve.
Pontosan milyen auto is a "W.Touareg"?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Extremex
tag
Kulcsal vagy gombal érdemes indítani/leállítani?
Eddig kulcsot használtam csak
freaghill
őstag
Wagen Touareg, nem hallottál még róla?
Extremex
tag
Telefonról írtam,kicsit kapkodva.
[ Szerkesztve ]
havri1
félisten
Ne is foglalkozz vele, mindenbe beleköt.
[ Szerkesztve ]
havri
grizlisandor
addikt
Köszi, ő lesz az elsődleges célpont.
(#148723) Mágus2:
Jóféle pék az emberünk.
Csabadi
tag
Mágus2
Közösségépítő
Gombbal, azért van.
Csabadi Csapágyak maradhatnak, bár 100k km után néznek ki így, de az a 8 tőke durva. Vagy hamisak, vagy nem megfelelőek ebbe a motorba. Milyen cikkszám alapján vetted?
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Ez komoly. Mindez 4ekm alatt? Olajat cseréltetek miután a féktisztítót belefújtátok? Egyáltalán érdemes ezt javítani? A kompresszió is rossz volt ha jól emlékszem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Vw sany oldalárol lett rendelve a tőke,cikkszám biztos rajta van a számlán.
Mágus2
Közösségépítő
Keresd meg azt a cikkszámot.
038109309C -ez kellett volna bele.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Irzam hogy ,minden ki lett cserélve,olaj is.