Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148701) bitpork válasza simonjoe (#148700) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A sín nagyon nem mind1. Az audikban nekem sem tűnt fel a piros.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148702) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Lesz hamarosan(2hét múlva) egy nagyobb melóm. A4 B8 CAGA teljes, üzemanyagrendszer csere. A magasnyomású pumpa mindent televágott reszelékkel. Ha érdekel valakit fotózok és dokumentálom.

(#148703) freaghill válasza Mágus2 (#148702) üzenetére


freaghill
őstag

Jöhet! :R Kíváncsian várom!

(#148704) Pixx96


Pixx96
aktív tag

sziasztok!

Kéne egy kis segítség a benzin nyomás érzékelő bekötésében mivel a csatlakozó hiányzik és csak 3 darab pinem van csatlakozó nélkül és nem tudom melyik hová megy az érzékelőn meg van jelölve hogy 1-2-3. csak sajnos kb 3 darab csupasz kábelem van.

Autó golf iv 1.6 fsi 2002. motorkód: Bad

nyomás érzékelő egy : Bosch 0 261 545 008

itt egy megjelölt saját kép a gyári kábel színekről: [link]

Vagy ha szín alapján nem is de van multi méterem nem tudom melyiken mit kéne mérnem jó helyre kerüljön :(

(#148705) Faby válasza simonjoe (#148700) üzenetére


Faby
senior tag

Pont ez zavar, hogy megvilágítja a váltó és a középkonzol környékét, és túl erős, fehér fénnyel. Olyan, mikor erős telihold bevilágít, csak erősebb.
És valóban, a fényerő szabályzás ezt is állítja, de ha leveszem a minimumra, akkor is zavar, és ekkor már a műszerfal világítás is túl gyenge.
Lehet, hogy velem, a szememmel van a baj, engem a Fordok fűtött szélvédőjében is zavar a fűtőszál, más meg észre sem veszi.

(#148698) MunezXBK
Hát nekem elég drasztikusnak tűnik elvágni, így nem, vagy nagyon nehezen visszaállítható, és mondom, céges, lízinges a kocsi.

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#148706) zsolt19900 válasza Faby (#148705) üzenetére


zsolt19900
őstag

vágsz rá valami színes fóliát, mondjuk feketét, de itt már a fantáziádra van bízva, ha lila fény jól esik akkor azt, ha kékes akkor azt és máris azon a fólián átvilágítva úgy szabályozod ahogy szeretnéd :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#148707) MunezXBK válasza Faby (#148705) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Láttál már ledet? 2 m.perc alatt visszaállítható...

(#148708) Winchester95


Winchester95
őstag

Sziasztok!
Kartergáz meleg motornál alapjáraton kell mérni igaz?
Mennyi ami még belefér?Dízelnél.
Meleg motort leállítva, lecsavartam a betöltő sapkát és jön ki belőle a füst láthatóan.

(#148709) Reggie0 válasza Mágus2 (#148702) üzenetére


Reggie0
félisten

Mennyi ido alatt? En rendszeresen ellenoriztetem (5-10e kmenkent).

(#148710) Mágus2 válasza Reggie0 (#148709) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

4000km

(#148711) cool13


cool13
őstag

Nem rég egy Iveco kisteherautót olvastak ki kábel segítségével egy ismerősömnek. Laptoppal mért kompressziót is rajta. Ez vcds-el lehet VW konszernen is?

(#148712) bitpork válasza cool13 (#148711) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Crafternek speciális a vezérlője (LT3), a jelenlegi VCDS limitáltan tudja kezelni csak.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148713) Reggie0 válasza Mágus2 (#148710) üzenetére


Reggie0
félisten

Es a femreszelek melyik alkatreszbol szarmazik? Emlekszem anno mondta a szerelom, de mar elfelejtettem.

(#148714) Mágus2 válasza cool13 (#148711) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindegyik CR-tdi vezérlője támogat ilyet, de ez nem teljes értékű kompresszió mérés csak számolt érték, a rendes kompresszió méréshez kell a nyomásmérő. ;)

Reggie0 Írtam, feljebb is, magasnyomású pumpa. ;)

[ Szerkesztve ]

(#148715) Reggie0 válasza Mágus2 (#148714) üzenetére


Reggie0
félisten

Azt hiszem jobb ha megyek aludni :D

(#148716) cool13 válasza bitpork (#148712) üzenetére


cool13
őstag

Köszönöm!

+ Mágus2

(#148717) JHONNY 79 válasza Mágus2 (#148702) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Ennek van valami előjele, hogy döglődik? Ellenőrizni hogyan lehet?

(#148718) Mágus2 válasza JHONNY 79 (#148717) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A szűrőben gyűlik a reszelék, minden cserénél ellenőrizni kell.

(#148719) JHONNY 79 válasza Mágus2 (#148718) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Pontosan hogy, megnézed a szűrőház alját?

(#148720) F_Zolee válasza grizlisandor (#148693) üzenetére


F_Zolee
veterán

Seat Szabó. Xvi ker. Én itt csináltattam állapotfelmérést. Előre jelentkezni kell. Grátisz apró melót is elvégzett a szerelő fazon amiért nem fizettem.

Peti, toledoval mi a helyzet?

[ Szerkesztve ]

(#148721) simonjoe válasza Faby (#148705) üzenetére


simonjoe
senior tag

Ja, h a tied fehéren világít, az enyémben mint írtam, bíbor színű, és teljesen korrekt, nem zavaró, nem hivalkodó. Valaki írta, h vágd el a LED 1ik lábát. Szerintem nem hülyeség. A felénél egy kis csípőfogóval elvágod, az később bármikor forrasztható minden különösebb fakszni nélkül, csak a láb közepét vágd el.

Joe

(#148722) #89874944 válasza Mágus2 (#148702) üzenetére


#89874944
törölt tag

telelőtte az injektorokat is? :U :(

ez kérdés volt? 80 HD jöhet :) pumpa bütyökről is kérnék :))

[ Szerkesztve ]

(#148723) Mágus2 válasza #89874944 (#148722) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerinted? Mikorra visszajutnak a reszelékek a szűrőbe, addigra leáll a motor, mert betapadnak a befecskendezők.

Na ez leállt, de az okos tulaj még indítózott sokáig, hogy tényleg mindenhol legyen reszelék. Eddig nem én servizeltem ezt az autót, annyit mondott a tulaj, hogy 4000km-vel ezelőtt volt összes szűrő, olaj, vezérlés. És most hogy megállt a szerelője benyögte, hogy lógott az üzemanyag pumpa tengelye, miután levette a szíjat, szóval várható volt... De miért nem hívta fel akkor, hogy kell egy pumpa, mert ez haldoklik? :U

[ Szerkesztve ]

(#148724) #89874944 válasza Mágus2 (#148723) üzenetére


#89874944
törölt tag

jó fej szerelő az is :U

(#148725) Mágus2 válasza #89874944 (#148724) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kérdezte a srác, hogy mennyi lesz a munka..., erre nem lehet válaszolni, mert attól függ mennyire lesz minden tele reszelékkel. A tankot is le kell venni és lehet hogy nem is menthető. Minden fő alkatrészből gyári újat vett, szóval már most eltapsolt vagy 3000 eurót, emiatt nagy felelősség, hogy sehol ne maradjon fémreszelék. A hátsó traktust megpróbálom átmosni, de ha nem fog sikerülni, akkor csövek és a tank is cserés. Akkor derül ki, ha szétbontom. Elől nem aggódok, mert minden új lesz, csövek magas és alacsony nyomású csövek, rail, befecsik, mind a három üzemanyagpumpa...

Ennek az A4-nek is ez a baja.

[ Szerkesztve ]

(#148726) #89874944 válasza Mágus2 (#148725) üzenetére


#89874944
törölt tag

ez jó olcsónak ígérkezik...egy fél autó ára.
Melyik a harmadik üzemanyag pumpa? Egy nagynyomású van a motoron, egy kisnyomású, és van egy a tankban is?

[ Szerkesztve ]

(#148727) Hajas Mao válasza Mágus2 (#148088) üzenetére


Hajas Mao
tag

Szia! További fejlemények az autóval kapcsolatban. Vizgomba cserélve, de továbbra is vannak problémák az alapjárattal. Szerelő azt mondja fals levegőt kap az autó. De azt mondja nem tud vele mit kezdeni...

(#148728) Mágus2 válasza #89874944 (#148726) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A tankban van egy, ami 0,5 baron keringeti a cuccot a tank és a szűrőház között, aztán van még egy, ami a szűrő mögé van kötve, ez 7 barral küldi az anyagot a magasnyomásúba meg maga a magasnyomású. 3.0 TDI-ben nincs csak kettő. ;)

(#148729) #89874944 válasza Mágus2 (#148728) üzenetére


#89874944
törölt tag

egy gonddal kevesebb :D végre vmi jó hír is :DDD gondolom az 3.0-ból a tankban levőt hagyták ki

(#148730) Mágus2 válasza #89874944 (#148729) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:N

Ott van, a középsőt hagyták ki, de a tankban lévő nagyobb nyomáson dolgozik és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba. ;]

Hajas Mao Ez milyen szerelő? Nem tud vele mit kezdeni??? Pdig ez egy szög egyszerű autó. :Y Mi lenne, ha egy TSI-t vinnének hozzá? Megsúgom, a képen látható valamelyik tömítés miatt csinálja(13,11 vagy 10, esetleg 8). Alapjáraton fújd meg féktisztítóval a központi injektor talpánál, ha változik az alapjárat, megtaláltad a hibás tömítést. Hideg motornál csináld, különben fel fogod gyújtani a vasat. Poroltó legyen a közelben. :DDD Vagy csak szimplán cserélj szerelőt. :))

[ Szerkesztve ]

(#148731) Mágus2 válasza JHONNY 79 (#148719) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pontosan, nem csak az alját, a szűrőbetét tetejét is. :K Ezért mondom mindenkinek, rögtön vétel után cseréljen üzemanyagszűrőt, akkor meglátja, hogy mit vett.

[ Szerkesztve ]

(#148732) havri1 válasza Mágus2 (#148731) üzenetére


havri1
félisten

Az mind fémreszelék a fekete részen?
Ez elkerülhető a prémium üzemanyaggal, meg rendszeres szűrőcserével? Utóbbi gondolom az első kontroll miatt, ott megjelenik, és kiderül baj van.

[ Szerkesztve ]

havri

(#148733) Mágus2 válasza havri1 (#148732) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vannak pumpák, melyek lefekszenek, akár mit fogsz bele tankolni, megelőzni nehéz, persze jobb nekki a prémium nyál. Megelőzés képpen, amit tehetsz, hogy minden második olajcserénél cseréled a szűrőt és az első reszelék nyomokra cseréled a pumpát.

Amíg 1 kezeden meg tudod számolni a szűrő tetején a reszeléket addig nem kell aggódni, mindegyikben van valamennyi, nem biztos, hogy az autóból származnak, bármelyik pumpából lehet. A finomítótól a tankig sokszor átfejtik.

Főleg a 2010 előtti pumpákra jellemző a gond, 10-ben módosították, majd 2012-ben ismét módosították a pumpát. Nekem már elvileg a legújabb van... majd meglátjuk meddig megy, legutóbb 4 reszeléket számoltam a sajátomban.

[ Szerkesztve ]

(#148734) Extremex


Extremex
tag

Sziasztok mi lehet ez a gomb,ha megnyomom le áll az auto?Válto mellett

W.Tuareg

[ Szerkesztve ]

(#148735) Mágus2 válasza Extremex (#148734) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az indító és leállító gomb. Erre a gombra indul is. :DDD

(#148736) Winchester95 válasza F_Zolee (#148720) üzenetére


Winchester95
őstag

Ma megyek a papírokért és hivatalosan ki tudom próbálni :)
Egy valamit nem vettem észre, a szervónak van hangja párat tekerek jobbra balra és hallatszódik.(ott nem hallottam). Végállásokban is hallható:/
Kartergáz is van , bár nem tudom mi számít normáilsnak.
1.6b audinál szó szerint 0 kartergáz volt 213ezer km-nél.
Továbbá a beázást kell megszüntetnem vagy vizesedést.Mert full pára az egész autó belülről, anyós ülés és a háta mögött a lábtér vizes.
Na meg persze a légzsák visszajelző villog.Gondolom a vizesedés miatt.

(#148737) F_Zolee válasza Winchester95 (#148736) üzenetére


F_Zolee
veterán

Beázást mindegyik ajtónál meg kell csinálni. Ajtó kárpit le és a panel alatti tömitést kell cserélni vagy szilóval pótolni körbe a tetejét kivéve.

(#148738) bitpork válasza Extremex (#148734) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Pontosan milyen auto is a "W.Touareg"? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148739) Extremex válasza Mágus2 (#148735) üzenetére


Extremex
tag

:D
Kulcsal vagy gombal érdemes indítani/leállítani?
Eddig kulcsot használtam csak

(#148740) freaghill válasza bitpork (#148738) üzenetére


freaghill
őstag

Wagen Touareg, nem hallottál még róla? :D

(#148741) Extremex válasza freaghill (#148740) üzenetére


Extremex
tag

:D
Telefonról írtam,kicsit kapkodva.

[ Szerkesztve ]

(#148742) havri1 válasza Extremex (#148741) üzenetére


havri1
félisten

Ne is foglalkozz vele, mindenbe beleköt.

[ Szerkesztve ]

havri

(#148743) grizlisandor válasza F_Zolee (#148720) üzenetére


grizlisandor
addikt

Köszi, ő lesz az elsődleges célpont.

(#148723) Mágus2:
Jóféle pék az emberünk. :U

(#148744) Csabadi


Csabadi
tag

Itt tarta a dolog,az összes hidrotőke el van verve,viszont ami ezelőtt volt bent,sorszám volt a tőke alján,beleütve,ebbe csak ina felirat.Kérdés a vezérműtengely csapágyakat cseréljük?Négyezer kilométer van bennük. .

[ Szerkesztve ]

(#148745) Mágus2 válasza Extremex (#148739) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gombbal, azért van. :K

Csabadi Csapágyak maradhatnak, bár 100k km után néznek ki így, de az a 8 tőke durva. Vagy hamisak, vagy nem megfelelőek ebbe a motorba. Milyen cikkszám alapján vetted?

[ Szerkesztve ]

(#148746) atos19881101 válasza Csabadi (#148744) üzenetére


atos19881101
senior tag

Ez komoly. Mindez 4ekm alatt? Olajat cseréltetek miután a féktisztítót belefújtátok? Egyáltalán érdemes ezt javítani? A kompresszió is rossz volt ha jól emlékszem.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#148747) Csabadi válasza Mágus2 (#148745) üzenetére


Csabadi
tag

Vw sany oldalárol lett rendelve a tőke,cikkszám biztos rajta van a számlán.

(#148748) Mágus2 válasza Csabadi (#148747) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Keresd meg azt a cikkszámot. ;)

038109309C -ez kellett volna bele.

[ Szerkesztve ]

(#148749) Csabadi válasza atos19881101 (#148746) üzenetére


Csabadi
tag

Irzam hogy ,minden ki lett cserélve,olaj is.

(#148750) Csabadi válasza Csabadi (#148749) üzenetére


Csabadi
tag

Viszont ami kiderült a bontott tengely 2.0 8v dpf kocsiba való ami bent volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.