Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79032) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

(#78991) dellfanboy

Onnan vettem, hogy sok dolog kompatibilis az elődmodellel és nem a képesmotorról gondoltam rendelni.
Még csak eszembe sem jutott ott keresni. Amúgy főleg amiatt gondoltam, mert olcsó motor gyárilag és nálunk olcsóbb helyeken népszerű a cucc, ami olcsó de nagy piac.

(#78992) -Mike-

A szélesebb kerék az hátrány a fordulékonyságnál. Az ezres naked mennyit meg egyesben alapjáraton? Tényleg jó vele a városi dugóban? Én mikor azt mondtam, hogy Budapesten ingáznék vele, akkor azt úgy értettem, hogy észak-buda és a csepel-sziget. A legrosszabb rész, ahol folyamatosan álló kocsik között kell előregurulni. Erre kényelmes egy ezres motor?

Elektronika? Olyat nem nagyon akarok, én motorozni akarok megtanulni. ABS van rajta, hogy védje az életemet, de pályán meg kiveszem majd a biztosítékot belőle. Nem az tesz magabiztossá, hogy gyenge a vas, hanem az, hogy egy kibánál nem lövi ki magát alólam, vagy nő meg a sebessége 1 sec alatt 60 km/h-val...
A következő szerintem egy 600-as lesz 80-100 LE környékén, nem 400 :P

(#78993) Yoshida

Már voltam a safetynél, most vasárnap megyek a terepre hozzájuk (4-én elmaradt az idő miatt).
aztán gondoltam végigmenni minden szinten.

(#78994) D1Rect

Pedig nekik csak jó, ha költekezem, növelem a fogyasztást, miattam dübörög a gazdaság :)

(#78995) HGabor89

Motul 7100 fullszintetikus (azt hiszem, nem néztem utána, még nem aktuális)

(#78996) -Mike-

Igen, pályára meg majd lelövöm.

(#79003) demars

Nem vagyok az a típus, akinek másoktól függ az énképe. Ha másoknál akarnék bevágódni, akkor egy utcán legálisan nem használható H2R-t vettem volna első motornak és utcán járnék vele 300-as tempóban egykeréken, póló-papucs kombinációban télen is, mert csak akkor lennék igazi motoros.

Én alaposan kiveséztem a témát, az okokat és megnéztem, hogy ki adja a tanácsot, majd ezek után így döntöttem. Már mielőtt megvettem is lefikázták a 300-ast, mert itt mindenki literes gépen kezdett és nem halt bele. Láttál már valakit idejönni, hogy figy srácok én belehaltam abba, hogy túl nagy gépen kezdtem?
Ugye, hogy nem.
A hallottam..., meg az egy barátom típusú hozzászólásokra meg nem adunk. Csak elsőkézből vett információt fogadunk el.

(#79012) HSM
(#79011) D1Rect
(#79015) persuader
(#79016) -Mike-

Én full kezdő vagyok, még 50-es robogóm sem volt korábban :)
A ne húzzam és akkor nem halok meg pedig egy olyan dolog, hogy ha nagy gép lenne alattam, akkor nem húznám. De ettől meg nem lehet vele rendesen megtanulni menni, kimegyek vele a ringre és éppen csak pöccintgetem a gázt? Hogy tanulom meg tartani rendesen a fordulatot? Mi van, ha túlhúzom?
Nem akarok állatkodni, főleg nem közúton, de meg akarom tanulni húzni neki és azt akarom, hogy jól manőverezhető legyen. azt akarom, hogy a kakucson tudjam nyelezni, Érezni amikor megjön az erő és amikor csökken, hogy hogyan kell nyomtaékmax közelében tartani, nem pedig arra figyeli, hogy ha elkezd húzni, akkor el kell engedni. Ez pont az ellentéte annak, amit csinálni kell. A nyomatékcsúcs tartása helyett arra figyelni, hogy ne legyen nagy a nyomaték? nekem fura lenne.

(#79020) zgospel

Pontosan erről van szó.

(#79028) HSM

A világon mindenre ráhúzható a mondás, hogy a józan észt nem helyettesíti semmi. De ezen felül sokat segítenek a körülmények. Joey Dunlop egy nevetséges 125-ös versenyen halt meg. A TT IOM 26x rekordgyőztes. Mindkettővel meg lehet halni és mindkettővel lehet élni is, de egy picit mások az esélyek.
Amúgy szerintem mire kimotoroznék egy ezres gsx-r szörnyet, addigra szerintem elhasználnék belőle kettőt.

(#79031) persuader

Szeretném az ilyeneket megtanulni, de nem az utcán állatkodva, de meg akarom tanulni jól kezelni a motort minden helyzetben. Ha csúszik, ha emelkedik, ha pörög.
akarok ilyeneket csinálni, csak normál fokozatos módon és biztonságos helyen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.