Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/snail.gif)
hobizoli
nagyúr
95 meg Alpine Turbo 110 illetve facelift utan 115 meg '88-tol 120 lovas volt, meg az R5 Turbo2 160loval, az kozepmotorral hatulhajtos
ezek mind karburatorosak voltak, ami nem kifejezetten jo erre
raadasul csak '88 utantol volt vizhuteses a turbo addig sok szopodas volt a turbokkal, intecoolere is kicsi meg a vizhutoje sem vmi nagy, tul ki helyre kellett bezsufolni tul sok mindent
eccer nezz be egynek a kazanfedele ala, hat egy korabeli UnoTie-be vagy PGT-be ahhoz kepest be lehet allni a motor melle
ami miatt relativ "jol" mentek ezek az R5-k, azt a sulyukban kell igazabol keresni, 800kg volt az auto mindossze
a PGT 1 tonna feletti onsulyu es megis ~ugyanugy megy
ennyivel okosabb a motorja annak a vezerlese miatt
több drón kell ;P