Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
nesa
veterán
Azta QQ
diegho
nagyúr
Az mi?
Sirandrish
legenda
Mostmar mindent értek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
#94529552
törölt tag
Csajnak bőven elég az 1.6-os szívómotor. A Bravonál az a világos szürke műszerfal borítás nagyon randa szerintem.
kurion
senior tag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állak amit mindennel együtt 1.5millióból szeretnék kihozni. tehát rálisan olyan 1,2-1,3 millióért szeretnék vásárolni.
Szempontok:
-Nagy csomagtér
-Elfogadható beltér (180CM elférjek benne kényelmesen)
-4-5 ajtós kivitel
-90-120 Lóerő
-Digit klíma (már a manuális is jó ha van mellé más Pl. Tempomat, tolatóradar)
-Megbízható motor (akár turbós is)
- Ne legyen benne a világ összes KM-er de még egy 150-160 ezer elfogadható szerintem
-Szervó (Bár gondolom ez alap)
-Benzines
elsősorban fiatokat néztem azokból is főleg a Linea volt ami szimpatikus. Bármit meghallgatok, olyan autó érdekel amiben nem kell hetente az olajszintet meg a hűtővizet nézni mert már meguntam hogy mindig mindenre figyelmen kell a jelenlegi kevésbé használható autómnál.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
nrc
tag
Üdv! Első autónak Fiat Idea milyen lenne? Benzinest keresek, elsősorban a praktikum ami érdekes nekem, ezért néztem még a Modust is többek között.
Szerviz, karbantartás szempontjából mennyire gáz ez a két típus?
Sokkal jobb lenne ilyen szempontból valami elterjedtebb, mint pl. Meriva, Fusion, vagy Scenic?
Kompakt méretű, de jól pakolható autót keresek a keret olyan max. 900e lenne, ennyiért már klíma is kéne bele. Van olyan motor, amivel benzines Roomstert szabad venni?
[ Szerkesztve ]
zsinnyegtet
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Autó vásárlás előtt állok. Maximum 3-4 hét és valamit haza kell hoznom.
Sokat fogom használni szegénykémet autópálya/főutak illetve pici város. A sztori lényege, hogy költözés lesz Bp-ről a Velencei tóhoz de a munkám a városba köt viszont a céges verda ugrik.
Tehát napi 150 km fixen. Ebben ugye kb 70-80 km pálya plussz város.
És akkor:
-keret 1,5 millió ha kell akkor talán 2 millió forint
-kombi
-inkább dízel
-Opel Astra H 1.7 cdti valami utolsó szériás
-Toyota Corolla E12 1.4 vagy 2.0 D4-D
-Toyota Avensis T25 1.8 benzin vagy 2.0 D4-D
Segítségeteket és véleményeteket előre is köszönöm.
Üdv.
Péter
A rock and roll az nem egy tánc...
Gergőke88
addikt
Focus 2, 1.6tdci 90le.
#94529552
törölt tag
Van 19 db belőle a hahun, tehát nem valami népszerű kocsi, ezért szerintem felejtős, vagyis rossz "idea" volt . Roomsterből az 1.2-est nem javasolják, ezért marad az 1.4 16V, ami ennyiért nincs egy darab sem[link].
zsinnyegtet
aktív tag
Köszönöm szépen a tippet de sajnos Ford ügyben eléggé vakon vagyok.
Bár amennyi ilyen fut taxiként Pesten...elgondolkodtató.
Gondolom nem véletlenül csak ez a 90 lovas jöhet szóba.
A rock and roll az nem egy tánc...
Gombinyó
őstag
Ha alig mész városban és sokat pályázol akkor nem akkora szívás a dpf (a 109 lóerős motornál van), de a 90 lovasban gyárilag nincs így nincs is vele probléma. Ezáltal olcsóbb a fenntartása is. A teljesítmény különbséget alig érezni a két motor között.
xtevo
őstag
@bitpork & Acheron
Ha azért unalmas, mert szép csendben teszi a dolgát, és nem kell vele foglalkozni, elvisz A-ból B-be, tipikus családi járgány, akkor az nem feltétlenül probléma.
Egy vonalnak a Toyota Avensis T25 tökéletes. Mi másban gondolkozhatunk? (Előzmény)
Megfelelően karbantartott autó esetében típusfüggetlenül bármi jó. Viszont nem árt tudni h a kötelező az nem csak olaj, fél és vezérlés! Gyártótól függ mi ami beleszámít ebbe. VAG vonalon (csak ezt röfögöm valamennyire) pl futás tekintetében elő van írva a turbó, magasnyomású injektor meg sok minden más cseréje is. Csak ezt valahogy sokan elfeledik - mert nincs "kedvük" megcsináltatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
AMD Power
titán
Sziasztok!
Friss jogsis ismerosom szeretne venni maganak elso autot. Foleg Bp hasznalat, sok aranylag rovidebb tav, evi max 7-8000km futas. A vetelar ilyen max 600e + az alap kotelezo dolgok. Meret mind1 aranylag megbizhato gep legyen , klimaval. Tippek, javaslatok?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
t1
addikt
Punto 2.
nrc
tag
Kösz a választ. Kár, pedig amúgy jó lenne az az Idea, de a kevés példány miatt félek, hogy az alkatrészek drágák lennének hozzá, ha vannak egyáltalán és nem tudom hány szerviz lehet, ahol értenek hozzá.
Azért, persze ha van valakinek, vagy ismerősének személyes tapasztalata a típussal, akkor ne tartsa magában az infókat, hátha kiderül nem is olyan rossz a helyzet ilyen téren.
Roomster az valóban fiatalabb típus, ahogy nézem abból inkább 1.2M-tól lenne olyan amit meg is mernék venni (2xlégzsák,szervó,klíma), de első autóra nem szívesen költenék ennyit.
[ Szerkesztve ]
+ 1 , nekem is ez ugrott be.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Fiat Idea
AMD Power
titán
Koszi a tippet. 1.2 vagy az 1.4 a jobb valasztas belole? Tipushibaja van-e?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
1.2-16v vagy 1.4-8v.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
AMD Power
titán
1.4 8v gondolom a tartósabb darab!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
G@ben
addikt
Apám szeretne autót venni a következő feltételekkel:
- biztonságos
- kényelmes
- gazdaságos, üzemeltetése viszonylag olcsó
- megbízható
- jól felszerelt
- pakolható, de nem hatalmas, kombi lenne az igazi
Hosszú távra kéne, nem 1-2 évre, elsősorban 2 főre, de ne legyen gond 5 főre sem (gyereküléssel, ülésmagasítóval). Max 6 éves korig, 3,0 millió forintos határig.
Autópályás és hosszútávú utazásokra kéne, mindenképpen dízel, nem akar száguldozni, de nem árt, ha viszonylag dinamikus.
Első körben amiket nézett, az a Kia Ceed, Ford Focus, Opel Astra, Citroen C5, bár az lehet, hogy már nagy.
Miket ajánlanátok, esetleg más szóba jöhető típus?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
szőröscica
addikt
335d Touring
G@ben
addikt
BMW-t nem szeretne.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
szőröscica
addikt
Komolyra fordítva a szót, szerintem egy 1.6-os dízel Fóka jó választás lenne, Titanium felszereltséggel.
Gergőke88
addikt
Ültél már a Focusban? Hátul a gyerek megállás nélkül rugdosni fogja az ülésedet.
Ha pedig felnőtt akar beülni előre sajnálom.
G@ben
addikt
Nagyobbak már a gyerekek, elvileg nem rugdosnak, illetve viszonylag ritkán utaznának. De mondjuk tényleg nem árt, ha nem pici a lábtér.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
AMD Power
titán
Az 1.2 csak 8v találtam. Punto csúnyábbik újabb kiadásából van 1.2 16v 80Le.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
szőröscica
addikt
Szerintem a hármas fóka nem kis autó, volt már szerencsém hozzá. Nem akkora mint egy Octavia, de bőven jó.
nrc
tag
Jó hangulatú kis videó, láttam már. Ámde a benne lévő folyamatos fikázás ellenére úgy éreztem bevállalnám, ha nem kellene komoly plusz költségekkel számolnom az üzemeltetése, fenntartása tekintetében. Csak a motor, váltó, futómű nem tetszett a teszternek, a többi kb. jó, a menés pedig nem számít most nekem, sokkal inkább a kompakt méret melletti jó pakolhatóság, azzal kapcsolatban pedig nem köpködött rá.
Amúgy hiába tetszik úgysem merek ilyet venni, ha nincs aki megnyugtatna az alkatrészek ára, beszerezhetősége felől, uh. a legjobb az lesz, ha nézek mást.
Merivánál mennyire lehet gond a magas olajfogyasztás? Csak az 1.6-os érintett? Ha elkezdi enni az olajat, akkor szervizzel lehet rajta segíteni, vagy bele kell törődni, hogy onnantól keverékkel megy és kész?
[ Szerkesztve ]
csúnyábbik
Lényegében az 1.2-16V a puntu ELX verzió 80 pacis is, de itt vigyáz mert van 60-pacis.
HLX-ben csak 80-pacis kivitel van. Nagyon jó a mocija, szépen viszi a kis kasznit. Az 1.4-es jól tudom 95 pacis és csak három ajtós kivitelben található meg a 2Gen puntuban.
& (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_hlx_16v-11806120)2(/L) & (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_16v_dynamic_nevre_irva.friss_muszakival-11780282)3.(/L)
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#152282) Luck Dragon válasza Luck Dragon (#152281) üzenetére
Gergőke88
addikt
Jelentősen kisebb mint a konkurencia abban a kategóriában.
FuRiONight
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állunk. Amit tudni kell ezzel kapcsolatban:
-keret: 1.2millió
-lehetőleg nem kisautót keresünk, hanem normális méretüt (pl. passat vagy hasonló, ahol hátul is van hely és van csomagtér is)
-ezek alapján sedan a befutó (450+csomagtér)
-lehetőleg a olcsóbban (nem olcsó!) fenntartható autó
-legalább 1.8 max. 2.0 motorral
Amiket néztem: Megane II 2006-tól (facelift) - Astra G - Passat B.5.5
Mit ajánlatok ilyen paraméterek alapján illetve a fent felsorolt autókról irhatnátok pro-kontra érveket!
Előre is köszönöm!
G@ben
addikt
Esetleg a Ceed? Elvileg még garanciálisak és mintha dicsérték volna őket.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
AMD Power
titán
A facelift utani P2 ami csunya lett. 2003 utaniak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szerintem ez ízlés dolga, szerintem nem olyan rossz az sem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
diegho
nagyúr
A Megane-al vigyázz, egy bizonyos cipőméret felett nem lehet vezetni, mert nem fér el a cipőd a pedáloktól. (48-assal már esélytelen voltam, 46-ig talán jó lehet). Én ezek közül a Passat-ot hagynám bent, a G nem túl nagy belül. Octavia-t érdemes nézni még, valamint Mondeo-t. Igazából pl C Vectra sem lenne rossz választás, pláne az 1.8-as Z18XE motorral, az egy igazán jól sikerült motor.
FuRiONight
őstag
Leginkább "városon" (falun) belül lesz használva, heti 1-2 hosszabb kiruccanással, havi egy hosszabb, 500km-es úttal. Kb. igy kellene kalkulálni. Egyszerűbb, megbízható autó kellene.
Vectra + Octavia +1
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
tresh
addikt
46-al is necc.. ritka sz@r a pedál sor elhelyezése+ a gázpedál is túl közel van az oldalsó boxhoz. Amúgy 3 év után simán megszoktam hogy lábujjheggyel nyomom a gázt
vzsryl
nagyúr
C Vectra 1.8 lehetőleg ferde hátú vagy kombi, mert azok praktikusak, de ha nagyon kell a sedan kivitel, akkor abból is bőven találsz 1.2m-ig. Az első Octavia-nál jóval komolyabb autó, a 2-es meg sokkal drágább, tehát elég egyértelmű, melyik győz.
Én még a Mondeo MK3-at tartom erősnek ebben a kategóriában, de ott mindenképp a régi, SCI jelzés nélküli motorral szereltet kell venni. Egy komoly típushibája van a réginek, mégpedig az, hogy a szívósorlapátkák le tudnak törni, amiket beszív, és szétküldi az egész szívósort. Célszerű rögtön lapátka cserével kezdeni (kb. 60k), mert ha a szívósorhoz kell nyúlni, az akár 5x drágább is lehet. Van benne kettőstömegű lendkerék is, aminek a cseréje szintén nem olcsó, de mivel kopó alkatrésznek számít, ezért a típushibákhoz nem írható fel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
FuRiONight
őstag
Köszönöm mindenkinek! Azt elfelejtettem írni, hogy csak benzines johet szóba. Octavia a facelift-től egèszen jól is nèz ki. Vectra-ra is rànèzek, de azèrt minőségibb az Octavia.
vzsryl: inkább nem erőltetném a mondeo-t, főleg a kettős tömegű lendkerék miatt
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Vectra C 1.8 Z18XE, ne is keresd tovább. Nincs benne az opelmumus EGR szelep, nem olajevős fajta, éppen elég erős. Maga az autó is teljesen rendben van, nem rohadós fajta, nincsenek vele komolyabb nyűgök és szerintem jól is néz ki. Barátom is ilyent akart, de rábeszéltem egy 1.8 Z18XE Zafirára, imádja és pofátlan olcsón vettük.
Ha beéred kicsit olcsóbb autóval is, akkor nézhetsz egy Avensis T22-t, baromi nehéz belőle értelmes példányt venni, de a világból kimegy, ha karban van tartva.
vzsryl
nagyúr
Ha 2-es Octavia-t akarsz, az 1,7m-tól felfelé vállalható...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
FuRiONight
őstag
Köszönöm a tanácsokat, ez a vectra is eléggé jól néz ki. Motortípus akkor megvan. Octavia-nál úgy látom ez az 1.6MPI motor van leginkább, ezt mondjuk gyengének tartom az autóhoz, nagyobbal meg nem találtam (cserébe viszont tényleg strapabíró).
Pro-kontra az octavia-vectra között-mellett? Fenntartási költség pl. alkatrész ár különbözet, tipushibák..?
vzsryl: nem feltétlen itthon akarom venni, kint szerintem hamarabb kifogható egy ilyen összeg körüli (vagy egy kicsit többért).
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Az Octavia sajnos Golf kategória, emiatt csak olyan motorokat kapott, mint a konszernes tesó, sőt szerintem nem kapta meg az összeset, de ezt majd egy VAG-os kolléga kiegészíti. Ráadásul abban az időszakban elég ritka volt a VAG-nál az erős benzines motor, mert azok inkább a sportos kivitelekbe kerültek bele, pl. Golf GTI, Octavia RS stb...
Nincsenek különösebb típushibák egyik autónál se. Elektromos bakik lehetnek, de akkoriban a japánokon kívül ez a probléma szinte az összes autót érintette.
Külföldön is a jobb példányok annyiba kerülnek, mint nálunk. Ami kint olcsó, az olyan is...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
jozefgucci1
addikt
Szia nem rég adtam el a 2008-as CR-v-m 2.2-es diesel volt és majd 200K km-nél még eredeti volt a kettőstömegű benne. Sajnos télen megadta magát a generátor így kompletten cserélni kelett ami nem volt olcsó 80K .Elég gyakori probléma a kanyarkövető hiba ezen tipusoknál . Két oldalon van egy-egy sesor ami gömbcsuklós megoldással van megcsinálva és szereti megadni magát . Nem olcsó mulatság , mert bontottan 25K ,de nálam nem bírt csak egy évet a gyári pedig a duplája .Amúgy kimegy a világbol én imádtam .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
diegho
nagyúr
Mondeo-t se hagyd ki, az is jó autó, de ha nem kell a Mondeo méret, ennyiért Focus2 is van.
dokee78
félisten
600-800 ezer között melyik típust érdemes venni ezek közül?
-Évjárat legyen 2004 fölött!
-5 ajtós vagy sedan!
-1,2-1,4 köbcentis motor
Renault Megane (persze ez francia amitől tartok kicsit)
Ford Fiesta
Opel Astra G
Opel Corsa C
VW Polo
Suzuki Swift?
Francia és olaszoktól tartok.
Egyéb ötlet tipp?