Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Akkor 1.3 90 lovas.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
1.2-1.4M körül én tuti egy jobb felszereltségű alapmotoros Audi A2-t vennék még ha évekkel öregebb is mint az általad felsorolt autók. Összeszerelési minőségben megbízhatóságban lazán veri a listádon szereplőket míg a fenntartása semmivel sem drágább azoknál. Sőt, olcsóbb is.
szerintem ha rendszeresen 200-al szeretnél közelekedni, akkor jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével
ha számít hogy hányszor robbansz le majd, akkor pedig 100%
cryptot minden termékemért elfogadom
Ami meg majd kigyullad... aha
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ArthurShelby
addikt
Rendszeren azért nem mennék 200zal, de nálam ez már elvárás (főleg ha bmw). A baj valószínűleg az, hogy valahol kb egy 2010-es insignia szintjét várom el tudat alatt egy 2000-es bmw-től.
"jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével"
Csak pont külsőre/belsőre az e39 tetszik. Meg kicsit szeretem a régi autókat (az újakat is persze).
De egyébként pont ettől félek, hogy óriási ráfizetés lesz.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
lgalább azt kifizeti majd a bmw vagy a casco
cryptot minden termékemért elfogadom
végülis relatív a dolog, mert ha úgy állsz hozzá, hogy az egy 18 milliós bmw, akkor relatíve nem lesz drága az alkatrész
de ha mondjuk úgy állsz hozzá, hogy a piaci értéke 1 milla, ezért sajnálsz rá venni egy új váltót 1 milláért, akkor ráfizetés lesz
cryptot minden termékemért elfogadom
batai15
félisten
Sziasztok ! Max cakk pakk mindennel együtt (szerviz át írás stb) 1.5m -ig ti mit vennétek?
- valami nagyobb kényelmesebb kombi
- jómagam dízel parti vagyok, de a mai cr világba kicsit félek mert a kis 1.4 hdi m ha meg halna a porlasztó stb alsó hangon legalább a 300 k lenne és ez csak 1.4.. Viszont a hdi motorok elég megbízhatók ugyanakkor . De azért egy erősebb gép kellene / benzinest is meg halgatok ha nem zabál 10+ litert normális használatkor.
-évi 15-20 k km-re.
- 6 sebesség .
- relatíve normális alkatrész árak .
Amúgy ezek a 407 sw-k tetszenek nagyon panoráma tetővel .
Opel vectra c ről dízel be mi a vélemény ? Köszi !
footy
addikt
Felsz a jelenlegi diesel autod esetleges koltsegeitol ezert valtani akarsz egy ismeretlen eloeletu diesel autora? Ebben en nem nagyon latok logikat...
batai15
félisten
Hát pont nem erről van szó, de látom értelmezni nem megy.
Még egyszer leírom alapból dízel parti vagyok azonban nem megyek el amellett hogy a mostaniak nagyon drágák .
Ezért 2 út van : vagy benzines vagy egy megbízható dízel. Mint írtam a hdi-k meg bízhatóak legalábbis ami a 206 ba van de a többiről nincs tapasztalatom.
Ezen nem tudom mit nem lehet meg érteni.
Nyilván ha egy ilyen 2.0 2.2 hdi ami van a 407 be ha gond van nem lényegesen drágább mint az 1.4 hdi porlasztói turboja szivattyúja akkor esetlegesen annyira nem gáz de 1m+ kocsira rá locsolni majdnem ennyit az úgy nem oké
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Na ezt még nem látta az asszony. Megmutatom neki, hátha...
Jelenleg egy 1.4-es 75 lovas Daewoo lanos-sal járkál, de azt mondja gyenge.
Az a baj, hogy engedtem vezetni a passatomat és rákapott az erőre.
[ Szerkesztve ]
andrisbandi
őstag
Ezt a rövid összefoglalót olvastad?
https://www.autonavigator.hu/opel_vectra_c-285
"Ajánlott motor
Az alap 1,6-os benzines épp hogy vállalható, de a kombihoz már kevés. Az 1,8-as ideális, a 2,2-es szívó remek utazós, a 2.0 Turbo lendületes, a V6-osok/OPC változatok már sportautós színvonalon mozognak, fenntartásban is. Dízelek közül a DTI-ket kerüljük, inkább a Fiat féle 1,9-es CDTI különféle teljesítményű változatai közül válasszunk. A nagy V6-os kulturált és nyomatékos, de bő tíz százalékkal többet fogyaszt, mint a legerősebb 1,9-es."
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
rbalint88
addikt
Bezzeg a v6 dizelrol nem irjak le, hogy egy hatar szar (tc 20 legrosszabb motor listan rajta volt).
2.2 benzines sincs az egbe dicserve. 2.0 turbo leeszi a hajad.
Szoval vagy 1.8 es akkor nyugiban kozlekedik az ember vagy 1.9cdti es meg tud lodulni kicsit jobban, illetve terhelve is. Erdemes a 8 szelepes 120 lovasat venni, a 150-es erzekenyebb, bajosabb a hengerfeje is. A120-as jol hizhato, 160 lovat ki lehet belole hozni fustmentesen egy chiptuninggal, csak nem pekhez kell vinni.
footy
addikt
Ha 407est akarsz venni, akkor vegyel, minek kell onigazolas?
Hat hete van egy ilyen Balenóm illetve apóséknak lassan egy éves lesz a sajátjuk. Szerintem jó kis autó, belül meglepően tágas és ezzel a motorral gyakorlatilag egy dízel fogyasztásával elmegy.
Viszont 3,1M-ért ne GA-t vegyél. Azokat van ahol nemrég 2,6M-ért kínálták, annyiért nagyon jó vétel.
Viszont az előbbi árhoz én még hozzátennék 200k-t és egy GL-t néznék inkább, nekem is GL felszereltségű van és ennyi felárat simán megér amivel többet tud.
Én nagyon megszerettem pedig előtte egy Civic VTi-m volt és most lehet a hondások lélekben keresztre feszítenek de be kell vallanomhogy az nem hiányzik már.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
w333
félisten
Octavia 1.6 CR TDi
Ismerős szerelőnek nagyon sok van kiadva, meglátása szerint a 2.0 -tól is megbízhatóbb a kisebb motor
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
batai15
félisten
Mer mondjuk nem értek hozzá tudsz értelmesen is hozzá szólni vagy csak kötekedel?
kalmanchris
tag
2.0 hdi-vel (136 lovas) nem nagyon fogsz mellé lőni. Persze egy diag nem árt.
diegho
nagyúr
Van itt valaki, aki németben él? Megyek ki egy hétre és lenne pár kérdésem.
Qru
MODERÁTOR
Munez.
#nincsbennetarcsi
8th
addikt
Daewoohoz képest az A2 egy ufó. 1.4pd-t neki egy szolíd chippel. 10kg/le aránnyal /és 250Nm nyomatékkal/ már elég dinamikusan lehet autózni.
Kickass
őstag
1,5 millióból átírással
drágakenyér, legalább olvasnátok el mit ír......
Mágus2
Közösségépítő
Pont fordítva tapasztaltam. Az 1.6 a problémásabb. Siemens befecskendezők, meg az egr mindegyikben megdöglik, csak idő kérdése. A szívósor csappantyúi szintén.
2.0-ban bosch befecskendezők vannak, egr azonos, de többet elmegy, csappantyúk meg nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Tomcsiva tegnap megkritizáltuk Kormit. Ha a kormányt kicsit mozgatom jobbra balra akkor ilyen kotyogós hangja van. Álló helyzetben is csinálja meg menet közben is. Alig hallani (még), a dízel kereplés nagyon elnyomja... Ez mi a szösz lesz? Kormányösszekötő?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Nekem lengőkar első alsó szilent csinált hasonlót.
Morris
veterán
Benzines kéne, városi szaladgálós autónak.
Integrale
veterán
Munez, merre jarsz? Kene egy kis korrekcio!!
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Köszi. Mondjuk ezeken az utakon nem csoda... majd a kövi olajcserekor mondom, hogy nézzenek rá erre is.
#nincsbennetarcsi
8th
addikt
Dízel is simán bírja a tartós városi nyúzást. Se részecskeszűrő se kettőstömegű semmi komolyabb rizikófaktor nincs benne. 8-10ezrenként olajcsere és a világból kimegy. De az 1.4 16v benzines sem rossz csak városban bő két literrel többet eszik mint a dízel és nincs semmi nyomatéka.
Qru
MODERÁTOR
Bakker ezt a VAG topikba akartam.
Na mindegy. Akkor ha már itt vagyok, volt szó a G aStra rozsdásodásról a tanksapesz alatt, na sikerült előtúrnom a képet a miénk hogy nézett ki:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
Jelen. Írj nyugodtan.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
ArthurShelby
addikt
Tőlem megállhat 3-4M-ba is. Csak tudjam hogy akkor már teljesen pöpec, és ezentúl már csak benzin pénz lesz+kopó alkatrész csere. Tehát kiszámítható.
Szóval nem a bénázás, hogy bmw-m van, de nem tudom lehúzni az ablakot, mert nem működik, 2 hét múlva tudom csak vinni szerelőhöz...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
szerintem ez az a biztonság amit egy 20 éves autó soha nem fog nyújtani neked, akármennyit költessz rá
pláne nem olyan igénybevételre amit írtál
nekem volt régi x5-öm, rengeteg pénzt elnyelt, de sose lett jó
lehet szép és jó egy 20 éves bmw, miután ráköltöttél egy vagyont, de akkor is lesz valami baja 1-2 havonta minimum
és nem fogja bírni hogy 200-al járj vele rendszeresen, ebben biztos vagyok
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
ArthurShelby
addikt
Valahol tudat alatt ezt sejtettem
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Nyugi új v újabb autónál sincs semmi biztosítékod h nem történik semmi, csak a hited.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ArthurShelby
addikt
Jó, de a valószínűsége kisebb (kérdés mennyivel).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
megint tolod a khm...butaságot
(#152986) legelek
semmi baja nem elsz egy új bmwnek az első 5-6 évben és kb 150 ezer km-ig
ha jól karban van tartva lehet hogy később sem
de ha mégis akkor ott az assistance ingyen és a garanciális javítás
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Olyan garanciás mint a kigyulladó 2 éves bmw? Legalább ne kőbevésettként mutasd be azt ami magában nem igaz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
(#152989) molnarpeter válasza ArthurShelby (#152986) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Erre való a tartós bérlet. Fix havi díj, szerződéstől függően csereautó, stb.
Mágus2
Közösségépítő
Semmi baja? Téged most olvasztottak ki? Keress rá a timing chain failure nevű új bmw-ket támadó úri huncutságra. 100k alatt futott motorok kukázódnak maguktól...Álmodj királylány.
-v-
addikt
bmw kb. 15 éve nem gyártott olyan motort, ami nem hullik szét
Na, elég ha csak engem utál: meg kell adni neki amiben igaza van. Akinek telik vadonat új autóra annak ad valami komfortot és megnyugvást a gari. Csak nem szabad elfelejteni, hogy nem minden gyártó ismer el minden hibát garisnak. Meg nem mindenkinek van lehetősége lízingre, vagy még garis autó megvételére.
Tehát részben igaz amit ír. Csak annyi lenne jó, ha néha a lehetőségekben kevésbé ... elengedett emberek fejével is gondolkodna, mert úgy már korrekt amit hozzá tud adni segítség.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Jahh ilyent én is láttam a saját szememmel. Párom 10 évig BMW szalonban dolgozott én meg jóban vagyok a vezető szerelőjükkel. Volt 6-os BMW amiben nem egész 100k km-nél szétment a motor. Csekély 7,2M FT lett a motorcsere vége.
Més que un club!
Mágus2
Közösségépítő
Semmi baj se lesz vele. BMW. Néha irigylem egyesek optimizmusát.
De legyen akkor a nap kérdése, mi baja lehet egy 150 ezret futott 1.4Turbo opel motornak? A helyes megfejtő ajándék BMW lancot kap a nyakába.
BigBlackDog
veterán
Elfogyott az olaj belőle?
Mágus2
Közösségépítő
Nem talált. Van benne olaj, víz, turbó jó, pöccre indul, húz is szépen, mégis fődarab baja van.
Declare
őstag
Idő közben felbukkant egy magyarországi opció is. Szerintetek ez milyen?
Én inkább kinti autót vennék, de mivel nem nekem lesz, ezért nyilván a Magyar egyszerűbb lenne....
BigBlackDog
veterán
Ha jól látom, ez sem itthoni autó.
alázógyík
őstag
A híres/hírhedt váltó?
8th
addikt
Az sem kell, hogy bármi történjen. Új autónál a kötelező szervíz látogatások + az értékvesztés együtt horror összeget tesznek ki és akkor még nem romlott el rajta semmi. Az igazi szopó a használt prémium autó. #290646. hozzászólástól.