Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
footy
addikt
Hegymenetben vagy araszolasnal, felforrosodik az olaj es mivel a mechatronika egyseg a valto hazaban van igy relative konnyen megeghet. Altalaban "csak" a nyomasszabalyzo szelep eg meg, de az esetek 90%-ban az egesz egyseget cserelik, csak otthoni barkacsoloknal lattam hogy a szelepet csereltek volna.
[ Szerkesztve ]
Sajnos a Merkel nyelvet nem értem
A dán oldalon a leírás érdekes, köszönöm szépen. Valami olyasmi lehet mint a multitronic -nál volt. Meglepő a dolog és még nem is hallottam ilyen meghibásodásról a környezetemben.
Valamiért van egy olyan érzésem, hogy ez is kicsit olyan mint a rettegett tiptronic hypetrain.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Mer tötymörögtök. Ezek szerint nekem megsülne 1 hét alatt
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Pontosan nem tudom, miután megvettem a Wagont leadtam ősöknek. De 100k alatt van az tuti mert hosszabb útra a Wagonnal megyünk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Tehát nem igazán használt autó releváns Már félreértés ne essék, jó h 100k km alatt semmi baja, de ugye ti az élettartama első 1/3-ban vagytok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Jah csak a városi méter kb duplán számít. Ez meg nagyrészt városban futott. De igen a 200k-ról 120k-ra visszatekertek nyilván nincsenek ilyen jó állapotban mint a miénk.
#nincsbennetarcsi
#94529552
törölt tag
+1
Merkelül talán annyit jelenthet, hogy Németország mindenkit befogad, jöjjön ide mindenki!
Na ezért jó a gugli, mert mindenre lehet példákat találni, és akár annak az ellenkezőjére is, csak néha sokáig tart.
footy
addikt
Ilyen szempontbol a 7G dsg a multitronicra hasonlit, mert az is egy szar volt. (legalabbis a megbizhatosagat tekintve)
Hagyomanyos automatanak(tiptronic) szvsz csak a user az ellensege. (ritka olajcsere+tipras)
ui.: Par scenario amiert nem hallottal rola a kornyezetedben:
- mert egyben csereltek a valtot ill. mechtronika egyseget
- mert 6G DSG-t hasznalnak (dq250 nem dq200)
- Mo-n gyakorlatilag nincs hegy
- nem hasznaljak dugoban az autot
+1 a kozmikus sugarzas egyben tarja a valtot
A DQ200-nal nem kell turni a netet hogy problemat talalj, ha csak rakeresel hogy "7G DSG" a google ontja magabol a forumokat, nem kell "problemen" vagy "anfalligkeit" vagy hasonlo szavakat melleirni.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Neked már a jogsid is lejárt.
-v-
addikt
Volt jogsim
#94529552
törölt tag
Tehát akkor ezek itt Magyarországra nem is érvényesek? Akkor kár volt annyi kutatni utána .
footy
addikt
Segitek egy picit: araszolas= dugo
Azért az van rendesen még itt Szegeden is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
Ja, hogy az összes DSG-s araszolgat éjjel-nappal, mert csak a dugókat keresik. szerinted. Aztán forralják a váltó olajat. Hát, nem.
Még jó, hogy nem a hegyekre fogod, vagy a nyuszira.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Kened vágod a témát. Hány ilyen váltód volt? Mennyit is javítottál pontosan? Multitronicot láttál már, vagy csak hallottál róla, hogy van? Meg ez a dombos dugos araszolás. Nem tudom, de valahogy nekem nem ez a tapasztalatom ezekkel a váltókkal.
Ha valamit tapasztalatból tanácsolsz, az más, de a neten talált összes hülyeséget nem kell elhinni.
[ Szerkesztve ]
Első autónak VW Golf 4 vagy Polo 4 éri meg jobban az árát 600-700k-s árkategóriában? Legfőképpen városon belüli kocsikázásra, illetve városból 15km-re lévő faluba való járkálásra.
molnarpeter
nagyúr
G4 nagyon necces, Polo talán lehet. 800-ért van Prius 1 is új akkukkal (ha a kopott ülés nem zavar, városi használattal azzal lehet olcsóbban kijönnél, de csak ha Prius szerviz áment mondana a motorra+váltóra, 400k van benne )
-v-
addikt
Villany kell, abba nem kell váltó.
A neten is az mondják, hogy abba nem kell váltó.
Nekem csak a poloval van tapasztalatom, 1.4-es teljesen jó a városi cirkálásra és amiket leírtál. Igaz ebből az összegből az FL-variáns már felejtős. Inkább a 2002-2005-kiadásúak vannak, azokat nem tudom hogy megéri-e avagy sem, tapasztaltabbak majd megírják.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Az összeg nem fix, én most ennyit gondolok szánni rá, de indokolt esetben többet is kifizetek egy autóért.
Azt kihagytam, hogy kb évente kétszer megtennék vele egy Miskolc-Budapestet is.
[ Szerkesztve ]
Szerintem erre a célra bőven elegendő az 1.4-benzines Polo.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
#94529552
törölt tag
Poloból jóval fiatalabbat lehet annyiból venni.
Igen, viszont a Golf mások állítása szerint jobb.
Tehát azt is valahogy optimalizálni kell, hogy mi éri meg jobban: jobb autó öregebbként, vagy nem annyira jó fiatalabb.
Victoryus94
őstag
Van valahol valami lista, hogy melyik kereskedőnél "érdemes" nézelődni?
Mondanak jót-rosszat mindenről, meg van 1-2 erősen negatív visszajelzésű oldal, de jó lenne egy "ajánlott" lista.
Sokra megyek az ilyen értékelésekkel hogy: "Kedvesek az eladók", "Gyors az ügyintézés", stb.
A sok szartól én is vigyorogva, gyorsan akarnék megszabadulni.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
A Focus2 1.6TDCi motorok közül melyikekben nincs kettőstömegű? Az addig oké, hogy 90 lovas, na de mi a kódja?
Gergőke88
addikt
Focusban mindkettőben van. Dpf nincs a gyengébben.
SzlobiG
félisten
Még az 1.4tdci-be is van(tudom fokaba nincs ez a motor) viszont a pug az 1.4hdi-be nem rak.
diegho
nagyúr
Fusion-ben nincs az 1.4 68 lovas verzióban.
#94529552
törölt tag
Így igaz, jobb, nagyobb és kényelmesebb, stb, feltéve, hogy jó állapotban van, de sokkal több a széthajtott is belőle. Meg kell keresni magadnak a megfelelő állapotban lévő, rendesen karbantartott példányt.
Az 1.4 golf-fal itt pár embernek volt rossz tapasztalata.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
használtautó kereskedőnél nehéz így megmondani
alapvetően ami ottvan a telepn azt kell eladni
most érted ha szart akarsz venni olcsón megint más kereskedő az ajánlott mint ha jót drágán
inkább írd le mit akarsz és akkor majd segítenek a topikban
vagy nem
cryptot minden termékemért elfogadom
footy
addikt
A környezetemben van egy pár, az elején mindenki dícsérte hogy tök jó a fogyasztás meg dimanikus vele az autó aztán az egyiknek rángatni kezdett a másiknak pedig folyamatosan hibaüzeneteket dobott. Amikor pedig az enyém volt (csaló)szoftverfrissítésen kérdeztem a szerelőt, hogy ő mit gondol a 7G dsg-ről aztán mondta hogy ő magának soha nem venne. (és nem azért mert nem szereti az automatát)
Ezek nyilván mind elszigetelt esetek
ReSeTer
senior tag
Helló!
Ti így hirdetés alapján észre vesztek valami olyat, ami miatt inkább ne nézzem meg?
[link]
Én csak annyit, hogy német. Meg eléggé olcsó.
Szia!
Az első képen cseleskedett, de az utolsón látszik hogy a vezető ajtóra ránőtt egy kutya!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
elistvan
senior tag
Megnéztük a 2 autót. Az olcsóbbik, a fehér 12 szelepes, nem is elegance hanem amibiente felszereltségű
(a csomagtér padló alatt a guminál volt egy matrica azon az állt.) (ahogy a classicnak hirdetett másik is.) A fehéren van a festékhorzsolás kékkel illetve a küszöbön kopások. A szervízkönyv: A kocsi előző tulaja maszekhoz hordta így nincs pecsét, csak beírva hogy mikor mit cseréltek. Hátul a kalaptartó e van törve félig. Megpróbálták visszatákolni de nem sikerült. A drágábbik sokkal jobban egyben van. A drágábbiknál az eladó is szimpatikusabb volt (azt néztük meg először) 1,430-ba átírást fizeti az átírást ad plusz télikerék szettet bár a kocsin újszerű 4 évszakos gumi van. Átvizsgáltatni is engedi. (Az utca végén van egy skoda kereskedés).
Úgyhogy a nejemmel az a drágábbik és ez a debreceni kocsi (amik korábban kombinak linkeltem) közül filózunk melyik legyen.
Nagy különbség van a 6 és a 12 szeles közt amúgy? Gyakran előfordul ez a fogaskerék átugrásos probléma? Nem lehet szerelővel a vezérléscserén kívül máshogy javíttatni? ESP mennyi fontos egy autóban?
A 2 kocsi hasonló árban van de még le kell jutni valahogy Debrecenbe. Ti melyiket választanátok?
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
Kos 7
tag
Sziasztok !
Sok kommentben olvasom, hogy a mazdák nagyon rohadnak, ez érvényes a második generációs 6-osokra is ?
molnarpeter
nagyúr
Idézem: 1.2 HTP:
- nyúló vezérlánc - a gyenge anyaga és a gyenge hidraulikus láncfeszítő miatt, beégett szelepek a katalizátor közelsége miatt, túlzott karbon képződés szintén a közeli katalizátor miatt, alultervezett kenési kör.
Egyszerűbb nem megvenni, mint vezérlést cseréltetni, a Jazz drágább gyertyacseréjével egyszerűbb lenne az élet
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Már csak a klíma miatt se ártana nem a kisebb motorral venni, szerintem. Sajnos a nepperektől mindig lehet valami átverésre számítani. A vezérlésnél az újabbak már a módosított verzióval jönnek ki, de nem tudom ez mikortól van[link]. De az is lehet, hogy a 80K+t futott egyik-másik példánynál már ki cserélték az erősített verzióra[link], rá kell kérdezni, bár a nepper nem biztos, hogy tud rá válaszolni. Ezeket általában csak akkor cserélik, ha átugrik, és megváltozik a motor járása., vagy esetleg nem indul be, mivel nem volt km szerinti előírás rá. Amit néztél a drágábbik autó elég drága, mert én találtam egy fiatalabbat olcsóbban[link], és így messziről nem néz ki rosszul, és elvileg magánszemély. ESP-ről itt olvashatsz leírást.
Már hogyne tudna válaszolni a nepper? Azt is megmondom neked h az lesz a válasz h ez már a problémamentes
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
elistvan
senior tag
Tehát ha a vezérlés tönkremegy, a normális verzióra kicserélteti az ember és onnantól elvileg nincs baj a kocsival. (Ezen a téren.)
Amit linkeltél kocsit én is láttam. Szintén nem magyar hanem osztrák ha jól látom. Sajna az a gond, nekünk kiesik távolság+ellenkező irány. Eléggé sejtelmes a fotó, hogy nem látszik az eleje rendesen. Mindenesetre köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
molnarpeter
nagyúr
Egyszerűbb 1390 ccm-re állítani a keresőt, mint javított vezérlést kajtatni+katit messzebb rakatni+nagyobb szállítású olajpumpát mahinálni stb
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Valószínűleg igen [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
#94529552
törölt tag
Néztem a jófogást[link], de ott is jóformán csak céges hirdetés van, 2-300k km-ekkel.
molnarpeter: Miért? Ha nem kajtatsz semmit, a vezérléscsere a másik motornál is kell, pl. a dupla vezérműszíjas 1.4 16V motorban szerintem sokkal drágább, de mint Kornél írta, még egy láncos Jazzy-nél se megkerülhető a vezérlés csere, de azt nem tudom,
annál mennyibe kerül ez a művelet. Mindegyikre költeni kell,
nincs költségmentes autó. Miért igényel figyelmet a vezérműlánc?
Amúgy tapasztalat is van, vagy csak idézetek, és ilyen vicces következtetések?
[ Szerkesztve ]
Beca1990
senior tag
Chevi Lacetti? 1.4 16V első tulajtól megér ennyit?
[ Szerkesztve ]
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
Kos 7
tag
@richie900812
Köszi a választ, nagy kár érte :/.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
900ért kellene tipp magasabb felépítésű autóra wagonr leváltására.
vzsryl
nagyúr
Fusion.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖