Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Dare2Live
nagyúr
Láttam legújabb genes mazda 6ot rügyezni kb féléve.
és rákeresve se szebb a helyzet. [link]
3 rozsda miatti visszahívás 3éven belűl egyik pl "suspension separation caused by, that’s right, rust." az fasza.
vagy "On the mechanical (cable) type parking brake, the parking brake actuator shaft may rust"
imo kerülni kell mazdát mint a prince motort...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
footy
addikt
Nekem volt 1. gen mazda 6-om. A sarvedoket 10 eves koraban csinaltattam meg, akkor kapott egy alvazvedelmet is. Nemreg lattam az autot es nem tunt fel hogy rugyezne valahol pedig mar 14 eves.
(#151851) Dare2Live
Ezt a rozsdat te mindig megemlited, nem tudom hany mazdad volt, de en kozel sem talaltam ennyire tragikusnak a helyzetet a sajat automnal, pedig en Ausztriaban vettem es itt is hasznaltam.
A cikkben szerintem arnyalja a kepet hogy az usa piacra nagyobbreszt a 3-as szedant veszik, ami joval gyengebb minosegu mint a hatchback. (A szedan mexikoban keszul a hatchback pedig japanban.)
Primary92
senior tag
Nekem is feltűnt, hogy mondjuk egy Mondeo vagy C5 azonos áron fiatalabb, kevesebbet futott, jobban felszerelt.
Azért választottam VW konszern autót, mert minden sarkon halmokban állnak az alkatrészek, sokan értenek hozzá. Az újabbakra ez mennyire igaz?
#94529552
törölt tag
Lehet, ha másik márkára és szerelőre váltasz, akkor meg visszasírnád az előzőt.
"Az octaviak nagyresze tipikus szethajtott teruleti kepviselo auto a passat pedig 90%-ban nemet import hulla"
Ez nagyon durva általánosítás, én nem hiszem ezt el neked. Ehhez ismerni kellene az adott típusok majdnem összes példányát. Az itthoni Mazdák is korrodálnak rendesen, és nemcsak ő mondja ezt.
[ Szerkesztve ]
wwhy
veterán
Nagyon klasszikus kérdés, de biztosan van tapasztalatotok, kérlek segítsetek: Astra J 1.4T (2010, 85e km) vagy Focus 1.8 (2011/130e km)
Ár ugyanaz, Svédországban, szervizkönyves, valós, lekérdezett km.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Qru
MODERÁTOR
Amelyik tetszik/jobb állapotban van. De ha sok a rövidtáv városban akkor az 1,8 szívót venném ha nem akkor meg a turbósat (sokkal élhetőbb a karaktere).
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
És ugye nem kis súlyfeleslege van a zastrának.
Focus +1
Ma kezdődik életed hátralevő része!
footy
addikt
Azért választottam VW konszern autót, mert minden sarkon halmokban állnak az alkatrészek,
Nekem ezzel az allitassal ket bajom van:
1. A bardiban vagy unixban raktaron alig van valami tokmindegy milyen tipusrol van szo, masik reszrol viszont berendelnek neked gyakorlatilag barmit masnapra vagy aznap delutanra.
2. A bontott alkatreszbol valoban tobb van a konszern tipusaihoz, de az meg szerencsejatek, vagy mukodik vagy nem (ha vissza is cserlik buktad az idot mert tobbet all a szerelonel az auto es mivel o dolgozott vele, neked ot attol meg ki kell fizetni.)
sokan értenek hozzá. Az újabbakra ez mennyire igaz?
Tele van wannabe szerelokkel az orszag, akik azt mondjak hogy ertenek hozza. Jo szerelobol keves van, azok pedig elboldogulnak mas tipusokkal is. Egyebkent foleg egy ujabb dizelnel ugyis valami specialista is fog kelleni a szerelon kivul. Ha befecskendezoket kell merni, vagy magas nyomasu pumpat felujitani, akkor azt a szerelo haver nem fogja tudni megcsinalni, barmilyen tipusrol is legyen szo.
(#151855) wwhy
Az Astra sokkal komolyabb autonak erzodik, en azt vennem.
[ Szerkesztve ]
wwhy
veterán
Köszönöm a válaszokat.
Ami plusz infó: éves szinten kb. 15-20e km, de városban keveset fogom használni (bevásárlás, pár egyéb út), a következő 2 évben inkább hosszabb utaim lesznek (Nyíregyháza-Bukarest, ~900 km). Autópálya ebből csak kb. ~150km. Eddig Opel vonalon voltam, egy kis kitérővel (F Astra - Thalia - Corsa C most), talán ezért picit hajlok az Astra felé
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Wanabe szerelő... meg sok vcds mágus Utána meg megy a sírás rívás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Richard!
addikt
1. Ezért kell mindent rábízni a szakira
2. No comment. Aki bontott cuccot tesz az autójába, az meg is érdemli a sorsát.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
ADAM1337
nagyúr
Plusz a motor is egy hulladék ismerős körben 2db ilyen hullott már el 120 és 150e km-nél motor cserések lettek.
Pont piros és kombi volt az is.
alázógyík
őstag
Anyós ex Mazda2 benzinese 200E km-nél kezdett haldoklani, de nagyon.
Az is piros volt.
zolnagy
őstag
Új városi kisautót szeretnék.
Elsősorban napi munkábajárásra lenne használva. A csomagtér nem számít. Ami igen, hogy bírja a napi viszonylag kis távokat, ezért (na meg a tetemes felár miatt) benzineset szeretnék.
Két autón gondolkodom.
Az egyik egy Skoda Fabia, amit most akcióban elég jó áron megkapnék.
Egy Ambition modell 1,0 TSI motorral kerülne így annyiba, mint az új Suzuki Swift.
Direkt írtam a Suzukit, mert az a másik, ami tetszik.
A Skoda mégis számomra masszívabb autó benyomását kelti, de az új hülye divat szerinti kisköbcentis háromhengeres turbós motorjáról nem bírom elképzelni, hogy olyan tartós lenne, mint a Suzuki 1,2 négyhengeres szívómotorja, ami az általam olvasott tesztek alapján nagyon takarékos is.
Jól gondolom, hogy városba kis távolságokra nem ideális egy turbós motor?
Vagy van még ezeken kívül szerintetek jó alternatíva az újak között?
footy
addikt
Az is piros volt.
Ez már nem lehet véletlen...
rbalint88
addikt
kiat is nézd meg a garancia miatt. fabia vs swift vonalon maradva én is a swiftet venném. polonál már nem lenne egyértelmű a dolog
zolnagy
őstag
Igen, pont most néztem a Kia Rio-t
Ha a Fabiaban lenne valami normális motor, akkor azt választanám, de így...
Kia vagy Suzuki lesz ebből, ha addig nem jön még valami szembe. Meg persze a finanszirozás is kérdéses még.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Gari miatt csak, én nem vennék Kiát, azért plusz x évig hozzájuk kötöd magad. Aztán a belső tér is elég gagyi nála. Egy Suzuki azért mindenképp jobb, vagy egy új Polo.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Csak úgy érvényes, hogy a 7 évig mindent náluk kell csináltatni, ugye?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
#94529552
törölt tag
Szerintem is. Valahogy be kell szedni az extra költségeket, meg igazából túl is vannak árazva.
forceberg
veterán
Az "olcsó" olajcserékből persze, hogy telik garanciára
Ez igazából egy műszaki casco inkább, mint garancia...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
zolnagy
őstag
Mennyi lehet ott egy éves szerviz?
Nekem csak egy seat ibizával van tapasztalatom. Ott átlagban 30e körül volt.
alázógyík
őstag
Az i20 nem jön be?
ADAM1337
nagyúr
Ezekről mik a tapasztalatok ?
Mercedes S320 2006
Felszereltség eléggé tetszik benne, csak nem ismerem a típust, sőt soha nem tetszettek a mercik.
De ez egész tűrhető belsővel rendelkezik még tetszik is.
Vagy ennek a benzines verziója lehet jobb vétel ?
[ Szerkesztve ]
Dare2Live
nagyúr
"2. No comment. Aki bontott cuccot tesz az autójába, az meg is érdemli a sorsát."
ajtóhatároló. Gyári: 34.000Ft. bontott 2.000Ft. Az is megérdemli a sorsát aki megveszi a gyárit.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Dare2Live
nagyúr
Ha vmi rügyezik és új modell azaz kb 0-6éves, akkor azt megjegyzem. Nem nehéz mert ami ilyet látok annak 99% mazda.
Az ilyen szintű rohadás meg imo rosszabb mint a szelepkokszolódás vagy egy DPF, a turbo, a kettőstömegű... csere.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
runner 125
nagyúr
Egyik üzleti partneremnek pont ilyen van, csak 2009-es, de ugyanez a külső, ugyanez a motor.
Ő sokat panaszkodik rá, évi szinten 800k-1M ft-ot állítása szerint kivesz a zsebéből, már ami csak a meghibásodásokat illeti, nem a kötelező szervizeket.. Legutóbb bal első légrugót kellett cseréltetnie, 350k volt mindennel együtt, de fel kellett újítania már a kompresszort is, a váltóval is volt valami, ahogy ezt ezen példány hirdetője is írja, illetve az ülésmozgató motorok is lehaltak benne fél éven belül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Akkor ezek szerint Mazdát nem szabad semmiképp venni, mert rohad és a motor sem megbízható 120-150 ezer kilométer után?
20 éve a Prohardveren
BigBlackDog
veterán
Szerintem a Mazda féle skyactiv szívóbenyás motorok eléggé jók. Persze én úgy pofázok, hogy még csak olvastam róla.
[ Szerkesztve ]
ADAM1337
nagyúr
Durva, eddig én is 1 rosszat hallottam róla, a légrugó miatt haveromnak az elszállt ő eladta igen hamar, és panamerát vett helyette.
Eddig az az igazság csak az octavia tetszik igazán, csak néztem mik vannak hasonló vagy esetleg olcsóbb ársávban.
2Liter körüli motorral szerelt nagy autót keresek, a plusz felszereltség csak pozitivum és persze azért legyen benne tartalék.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Mondeo?
ADAM1337
nagyúr
Ismerős dolgozik Ford-nál szalonban és hát nem sok jót hallok róluk.
Azért azt nem árt tisztába tenni, hogy nem megvenni hanem üzemeltetni luxus egy luxusautót. A légrugó darabja 80-100k, ha jó helyen veszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
runner 125
nagyúr
Ez nem feltétlenül igaz. Jót kell választani.
Japán vagy svéd, és kisebb a szopófaktor esélye.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Tudod mennyibe kerül egy ls400/430 kormányszervó, ami tönkre szok menni? alsó hangon 1500€ és akkor még nem nyúltak hozzá. Illetve ennyi volt az ára közel 20 éve, amikor még én is nézegettem őket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
Akinek van pénze majomra legyen banánra is. Amikor egy ilyen 10+ éves felső kategóriás prémium autóban olyan dolog halik meg amiből kizárólag csak eredeti gyárit lehet megrendelni közvetlenül a gyártótól az általában nagyon nagyon szokott fájni. Tízen éves prémium autó fenntartási költségei = [link]
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
#halik für Munez
Ma kezdődik életed hátralevő része!
wwhy
veterán
Képbe került a Megane III 1.6 -os is, mint lehetséges befutó (2010/2011-es modell, 70-80e km). Szóba jöhet vagy továbbra is a Focus/Astra J a befutó?
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Ez ilyen játék. Csak azzal, hogy megválasztja az ember a származás geolokációját, még sokat senki nem spórolt
Könyvelőmnek toyotája(corolla verso) van. Űber állat soha semmibaja és különben is minden hepaj. Asszonya állt a pirosnál, zöldre sebességbe rakta h induljon, reccsenés oszt a féltengely meg miazmás elköszönt az út közepén. 150K.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
akkor már tedd hozzá azt a 2 millát és vegyél egy újat vagy nagyon újszerűt, mert ez a 150 ezer km-t futott baromi rossz vétel
ha belegondolsz ennek már bármi baja lehet (pl dsg) és gari sincs már
vegyél iylet:
cryptot minden termékemért elfogadom
Az Octi RS ebben a színben nagyot üt.
Ez balatoniiszapszürke vagy csathajószürkegyöngyházmetál?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Inkább az első, mert úgy tippelem, hogy nem metál fényezés.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Lehetséges, hogy ez lenne az acélszürke szín?
ADAM1337
nagyúr
Ez kézi váltós, nem dsg-s.
rbalint88
addikt
Es nagyon nem 7,7M ujonnan ez sajna 10 felett van, ugyhogy realis az ara.
#94529552
törölt tag
Egy alap szerviz ott se lesz kevesebb. Amúgy meg ez sok mindentől függ, mert kor és megtett km függő is a dolog. De nemcsak a rendszeres kötelező szerviznek vannak költségei, hanem a zullangok is sokba vannak, mert nem rakhatsz bele utángyártott alkatrészeket sem, mert simán megvonják a garit.
alázógyík
őstag
Én mentem 2db ilyen 1.6-os Megane-al, és ilyen lusta, tohonya, kényelmetlen autót még nem vezettem.
Borzasztó....
Dare2Live
nagyúr
Írtam vhol vmit a mazda motorokról?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
vzsryl
nagyúr
Kényelmetlen? A többivel egyetértek, de kényelemben max. a J Astra veheti fel vele a versenyt, de a Focus már jócskán lemarad.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖