Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m45.gif)
Acheron
őstag
Thanks! Gondolkodom ilyesmi teljesítményű motoron is, viszonylag élhető kompromisszumnak tűnik kisebb testű / tömegű autónál. A mostani 1.4 -es, 97 lovas, 130 Nm-es szívóbenzinesnél biztosan sokkal jobb, ez sajnos nem nagyon (nagyon nem) partner az előzésekben, ha sietni kell valahová, emellett a pályán nem megy, de legalább torkos gazdagon.
Én keveset városozom, és hegyre sem nagyon vinném, de azt nem tudhatom ezeknél, hogy az előző tulaj menyire kímélte. A linkelt példány mondjuk 42 ezer kilométert ír, ami akár még hihető is egy 3 éves autótól,ez alatt talán nem lett még széthajtva.
Mondjuk ebben az árban inkább húzna a szívem egy ilyen Passathoz vagy egy ilyen A4 -hez.
Btw, eltekintve most a 2.0 TSI-TFSI motoroktól, egy hasonló Audi fenntartási költségei kb hogy viszonyulnak a Passatéhoz? Szignifikánsan magasabb?