Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szplöttyy
senior tag
Nem igazán rajongok a BMW-ért, sőt, nagyon nem az én világom, de egy E34 M5 Touring, az olyan fél karomat oda adós!
Audi nagyon szép, csak kár hogy nem 2.2TQ
(#1402) VR6-Fan:
Haggyad, szinkró, azán majd leköti az első hajtást, nem? Profik úgy tolják, nem?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
neduddki
nagyúr
HI!
Te mijota tagadod igy meg az testvirmarkat Te focvagany??? 2,2es turnyu mi? vajhhany epeszu eredeti szep leeht meg abbol? mod: itthon van ?
e9 persze, max csokolomzohatod:- ))) erro gyun eszembe elmutl 20eves a jogsim:- (((
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
MPowerPH
félisten
Na igen. Könnyű kaszni ilyenkor nagy előny. Mi a vége? Vagy rövidek az áttételek?
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
de hogy tagadom én meg, csak válogatok
na mert, már azt a szegény rocco-t amit csinálunk, se tegezhetném :-)
na itten van
Szplöttyy:dehogy is! az ilyen vérprofik, már tudják hogy ha kiveszik az első féltengelyeket még nem fog hátra hajtani, de ha leheggesztik a menesztő tárcsákat már igen!
BMW001:sajna már tonna felett van, a fék meg ilyenek miatt.
azért valljuk be szerencsétlen G2 nem 300-as száguldozásra tenyésztették
Érdi emelkedőn (6-7-es közös) fel is meg le is leszabályoz 4.-be, az majd hogy csak nem 2-vel kezdődik, az épp aktual kerékkel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Szplöttyy
senior tag
Nem értek a népautókhoz
Smoke & Torque
MPowerPH
félisten
Na igen, én nem lennék nyugodt. De egyszer szívesen beleülnék, mert ennek is meglehet a feelingje. Azt nem értem, ezt hogy a fenébe sikerült lepapírozni?
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
már mint most melyikre gondolsz?
m3tr0:gyorsan vedd ki a tipust, had törje a fejét
Szplöttyy:én se, a foswágenekhez meg egyáltalán nem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Szplöttyy
senior tag
Ja, egyszer hallottál valami "VR6izé" ről, annyira megtetszett, hogy gyorsan regisztráltál, mi?
Smoke & Torque
MPowerPH
félisten
1.8 20VT mocisra.
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
jah! papír?! magyarországon vagyunk.
alul tényleg jó volt másodikba körforgalmakból kifele, ahol én 3000 alatt voltam picit, el is tudod nyúlni haver srác, de elértem a fordulatot már ott voltam a seggébe, 3.-ba meg már előztem meg...
felhúzva 250-280le-re már elég durvát mennek
Szplöttyy:hallani hallotam, szó szerint, de az már lassan történelem
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Szplöttyy
senior tag
Én egy 240lovas 1.8T TT Cabrioba ültem, érzésre nagyon ment. Főleg az jött be, hogy ESP off-on, 10centis hó, és olyat elrajtol
Smoke & Torque
VR6-Fan
veterán
225-ös verzsön jó, a többivel az a gond hogy 5000 felett olyan mint ha a féket nyomnád, viszont ~2500-től tol olyat
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Zewa
senior tag
Tyűűűű ez az Audi Kópé bizony nagyon, nagyon szép példány.
Ez a forma hihetlenül tettszik pedig nem vagyok egy nagy 4 karikás megszálott.
Ha esetleg arra vetemednék hogy ilyet mire kell specifikusan oda figyelnI?
Ps.: Jól elkalandoztunk a témától. Esetleg egy kisebb takarítás sem jönne rosszul.
Hagyjátok rá majd eltolja a biriglit innen.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Szplöttyy
senior tag
Nem tudom, eredetileg mi volt ez, de "sztrítracsing" TT volt, 320ló volt, csak a szakszerű tuningtól kicsit elolvadt a fél motor, utána, emlékeim szerint 240ló lett "csak". Bár határ szar egy autó a TT az én véleményem szerint, mindig volt valami baja.
Meg ami gond, hogy nem lehet vele "úgy" elrajtolni, mert elég jó gumik voltak rajta, és nem kapar el, tehát erő volt, tapadás volt,ezért ha kicsapod a kuplungot, akkor a leggyengébb láncszem, mindig a kuplung, ami csúszik.
Smoke & Torque
hobizoli
nagyúr
Mi ebben az uber? Az igazi fogyi az mindig varosban jon ki mindenbol, vagy palyan veretve
A 90 tipikusan az a tempo, amire raoptimalzaljak az attetelezest.
több drón kell ;P
dízelracer
senior tag
Nos, továbbra is várom azt a cikket bár gyanítom, hogy nem fogod megtalálni mert véletlenül pont letörölték azt is.
[ Szerkesztve ]
Pedig ő is tud menni ha akar.
Més que un club!
Sandrew
őstag
Olyan megmondo/kioktato
Ő ilyen de élőben jó fej srác. Múltkor vezette az én gépemet (amúgy ugyanolyanunk van csak az enyém ültetett és 4 ajtós az övé meg hecsi). A körforgalmakat imádja.
Més que un club!
Sandrew
őstag
Na akkor ezek alapjan pozitivat csalodtam
hát visszaolvastam kb 100hsz-t és nem igazán tudok dönteni milyen autót vegyek
konkrétan egy autó típus sem hangzott el
na mindegy csak azért néztem be ide, mert én egy hónapja vettem egy kia pro ceed 2011-et és eddig nagyon megvagyok vele elégedve, igaz még csak 2500km van mögöttem,
egy 2006-os skoda fabia kombit cseréltem le(az előtt meg egy opel vecktrám volt), mert az igen kényelmetlen volt hosszútávon,
65000km alatt mindig tele tankoltam és átlag 6.5 l fogyit mértem, főleg Ausztriába jártam ki vele(sok autópálya 140-150km/h)
a skodában 1,2 12V kemény 64ló-val és 1160kg-al
a ceed 1,4 105ló (DOHC vvti) és 1180kg, azt hiszem ezzel mindent elmondtam
a skoda 3000től adta le a max nyomatékot (112Nm)onnan szépen lehetett vele közlekedni, a gondok csak, előzéskor és komolyabb emelkedőknél jelentkeztek,
a kia 3500-ig normál 3500-4500-ig meglódul, utána 4500-6500-ig jön egy kisebb segbe rugás,
gondolom ez amiatt van így, mert 6300-nál van meg a 105 paripa és 5000néla max 136Nm,
eddig 6,5 littyi az átlag fogyasztás úgy , hogy volt benne sok klíma használat is és itt kint a hegyekben nem igazán lehet spórolni vele,
kényelmes, csendes(130nál normál hangerőn lehet beszélgetni) minden kézre áll, nagyon stabil(pedig nem túl széles 185/60/15 ös gyári michelin energie gumik vannak rajta )
az ára pedig (na most kapaszkodjatok meg) 3,1milla volt klímával metál fénnyel 4 hangszórós kormányról vezérelhető hifivel...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
lorcsi
veterán
honnan vetted ?
kereskedés-ismerős vagy szalon ?
[ Szerkesztve ]
Sandrew
őstag
ezek alapjan jo kis kocsi
szalonban rendeltem meg, mert nem volt az országban, de még a kia raktárán sem, 4hónapot vártam rá(gondolom mivel ebből kevesebb a megrendelés tovább tart amíg összejön x db, hogy erre állítsák át a gyártósort) szóval nekem gyártották, mint anno a skodát is
Sandrew: nagyon megvagyok vele elégedve és a barátnőm is közösen vettük,
mit mondjak nem volt egyszerű olyan autót találni ami neki is és nekem is tetszik, szerencsére 3ajtós párti őis,
amik még talonban voltak:
golf 6 3ajtó(1,2 TSI 105lólett volna 4millaakciósan)
mitchubichi lancer sportback(ezzel az volt a baj, hogy az országban nincs alap 1,5littyis motorral, azzal 4milla lett volna legalább is kint 15000€-ért mérik)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
meg skoda oktávia kombi tour(mindig az egyel régebbi verzsön kb 700eFt-al olcsóbban, mint az aktuális modell, de csak kis motorválasztékkal), ez azért volt talonban, mert azt leszámítva, hogy a fabia kényelmetlen volt és gyengusz volt a motorja(1,2lityis 3hengeresek közül még így is ez a legjobb) teljesen megbízhatónak bizonyult, semmi hiba nem jelentkezett, éjjel nappal kint volt,
itt a hegyekben nem kímélte az időjárás, volt, hogy teljesen betemette a hó, -20 volt napközben és többnyire egy hétig állt ilyen körülmények között(heti egy szabadnap) de mindig pöcre indult, egyetlen hiba ami nálam jelentkezett, hogy kb évente kiégtek az első tompított fényszórók, egyszer volt olyan, hogy mindkettő kiéget ua. napon egy 150km-eskarika után
(ilyen nagy hóban az autó letakarítás első aranyszabálya, hogy a rendszámmal kezd)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
lorcsi
veterán
mitől iylen extra a tied?
mit kértél bele ami a raktáron lévőkben nem volt ?
lehet a nitro
viccet félretéve itthon pont az a réteg hiányzik aki a pro ceedet venné(ez fiatalos sportosabb, de ugye csak 3ajtós, az ötajtós sőt még az sw is meglett volna 3,1milláért a szalonból) és ez a 2011-es csak akkortájt jelent meg, a 3 ajtós ceed kapta meg utoljára a ráncfelvarrást és ez a 2011-es 3ajtós nem volt raktáron(április elején rendeltem)
na meg a másik, hogy az alap ceed 3,5millától indul (7légzsák verzsön)
ez egy butitott változat az árérzékeny piacra2,7millióról indul az alap, ami annyit jelent, hogy csak 2db légzsák van benne és nem lehet belekérni az extra csomagokat,
csak a szint(100eFt) a kormányról vezérelhető hifit(100eFt) és a klímát(200eFt), tehát mondhatni az enyém L-es és azon belül fullos
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
lorcsi
veterán
azért ez elég dúrva hogy 3,1-ért vadiúj sw ..és még csak nem is a legalapabb modell...1-2-3 plusszal kapható is
egy iylennek mennyi kb. a havi törleszője?
[ Szerkesztve ]
én kp-ra vettem
kb 40eFt lehet 6évre, nem akarok hülyeséget mondani,
ugye az önrésztől is függ,
ami biztos, hogy a casco az egy évre 10% 100eFt al 37eFt
és 15e Ft a kötelezőm egy évre
a féléves súlyadó pedig 7100Ft
a motor láncos, tehát a szervizek alkalmával olaj, olajszűrő (20ezrenként, vagy évente)
a szervíz 35eFt ra mondták kb, de ez ugye szükséges a 7év garihoz(3év korlátozásmentes, vagy 150ezer/7év)a garancia idejére nyújtanak aszisztanszt is amiért nem kell pluszban fizetni, ami külföldön is érvényes(eu országok), ha olyan a hiba a javítás idejére csereautót is biztosítanak.
A kocsit amúgy nem kellett bejáratni, mert ezek a motorok már gyárilag megvannak hajtva, tehát az első költség 20000km-nél, vagy egy év múlva jelentkezik a műszaki új autóra 4év,
természetesen porszáraz tankkal(5L) adják, szélvédőmosó feltöltve csurig (2,5-3L)
ja a forgalomba helyezése cakli pakli 84eFt volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
lorcsi
veterán
köszi !
ebből már tudok kalkulálni
Tamoo
MODERÁTOR
Nekem egyébként az új Rio is bejön. Elég jókat írnak róla a tesztek is.
Ha olyan lenne a szitu, komolyan elgondolkodnék rajta.
[ Szerkesztve ]
amúgy a neten lehet találni autóhitel kalkulátorokat azokkal könnyen ki lehet számolni nagyjából mire számíthatunk
egy példa
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Lokids
addikt
Még él az, hogy 125Kw felett duplázódik a teljesítményadó? Vagy azt szüntették meg?
If you chase two rabbits you will lose them both.
zoo8800
veterán
Grat, egy képet majd rakhatnál fel róla
rip and tear, until it is done
Qru
MODERÁTOR
Nekem a Jazz-t 78k-ért helyezték üzembe.
#nincsbennetarcsi
Yushchenko
őstag
lájk
zoo8800
veterán
Szép ez innen is
szőlőből garázs?
rip and tear, until it is done
szegény ember vízzel főz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
SpeedR
őstag
Már rég megszüntették.
(#1444) kisza25
Szépótó, gratu.
Bár én a facelift előttit választanám.
köszönöm a gratulációkat és a lájkot
SpeedR:vehettem volna azt is, arra még várni sem kellett volna, nekem ez jobban tetszett, meg a futóművén is finomítottak, meg a motor is eu5-ös és kevesebbet kajál,
na meg ez a belső is jobban bejön, mint a régié, az ilyen volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- iPad Pro M2 (gen) 512GB wifi 11" ÚJ 2025.04.10. Apple Care+
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR