Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
capulet75
addikt
Mindeképp nagyobb motor lesz, akár V6 is számításba jöhet mert hosszú távra kell.Természetesen elsődlegesen a tapasztalatokra lennék kiváncsi, attól aki vezette valamelyik tipust.Erőssége,gyengéje, szervízigény,komfortosság,apró trükkök,stb...
A hosszú távot szó szerint értem.Via baltica.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
megema
őstag
Szüleimnek 2003-as automata Passat-ja van 2.5 V6 TDI 4Motion változatban. 140 ezer kilométernél jár, és eddig semmi komolyabb gond sem volt vele. Futómű környékén pár ezres alkatrészeket gyakran kell cserélni mondjuk. A motor nagyon durva, vadulásra is jó. 1500-as fordulatnál a max. nyomatékot (370Nm) adja le. Országúti 100-as tempóval 7.5-öt eszik, városban folyamatos közlekedés esetén 10-et, kisebb dugóban 12-őt. Komolyab dugóban 14 felett is akár. Klíma 0-24-ben megy, tehát úgy nézd az értékeket.
Nagyon kényelmes autó, ezzel a felszereltséggel elég elegáns is szerintem. Én csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
mokus1
addikt
Mondjuk az a 14 liter nagyon durva mivel dízel. Barátom egy C270 CDi-vel járt 8 literrel városban igaz az nem volt összkerekes de automata volt és az sem egy gyengusz az 5 hengerrel 400nm és 170 lóerő.
zoo8800
veterán
ld. előző
túl sokat eszik ez a Passat.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
mokus1
addikt
Tuti a Hölgy tulaj tettette bele az állítható H&R-s futóművet
capulet75
addikt
Pályán a 7, városan a 10l a lélektani határ. Azt már olvastam hogy a WV V6D eszeget szépen ha tolod neki. A megbízhatóság viszont mindenképp dicséretes. Felszereltségnél az alap biztonsági cuccokon kivűl max a klima ami mindenképp kell, nagy bundás kutyám van, nem akarom hogy melegben szenvedjen. Nem gond az automata sem, szerintem asszonykám is sokat fog vezetni, neki meg indenképp előnyösebb lenne.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
dízelracer
senior tag
Audi 100/A6 sor5 2.5TDI (140le). Ez fogyaszt only Budapöst 9litert. Ha nagyon üvegeled maximum 12-t.
capulet75
addikt
Mostanában nézegetem én is hogy mennyi hölgy és öreg orvos adja el a felpumpált autóját.
Dizelracer: az audi motarjai ilyen téren eléggé etalonnak számítanak.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
megema
őstag
Persze, de a durva dugó alatt azt kell érteni, hogy 10km megtétele órák kérdése. A másik meg, hogy ennél a kocsinál már élvezed az erejét. Szóval nem a finomkodásra megyünk vele. Lámpánál sor otthagyása gyakori, de azért nincs szétpadlózva. Biztos kevesebb gázolajjal is el lehetne járni vele, de akkor minek ekkora motor, ha nincs kihasználva? Ez alatt nem kell durva gyorshajtásokat érteni azért. Apámnál és nálam is sebességhatár + 10-15 a max, csak szeretjük kihasználni az erejét.
406-osomból (2 literes benzines) átülve amúgy teljesen más világ nekem. Annál mondjuk fölösleges figyelni a fogyasztásra, mert városban 9-10-nél sehogy se tudtam lejjebb vinni, pedig nagyon visszafogtam magamat korábban.
neduddki
nagyúr
HI!
esmeros hosszas fontogatas utan egy elsokerekes odi a6 99 v6tdi 150lovas mellet tette le a voksat, most nyaron a tutaj apja szerint osztrak nemet korut, sebhatarokat betartva es allitolag ki si hasznalva oket 6.1lett /tankolasbol/, a tutaj pedig 6.5-6.7 /comp/ koze mondja videken a napi 2x~25km-jet, allitasa szerint ujabba 80-90nel nem tolja jobban, megvetel utan mikor prbagstas allt volt a comp7.5kornyekent mondott ha jol emlexem
udv
neduddki
mod: nemet pajjan max 140 volt ez kimaradt, de ott sokat enm is kobaszoltak
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
mokus1
addikt
Ő sem kiméli ne féltsd. Nem az a típusú ember aki nem szeret kicsit keresztbe csúszni. Mikor mellette ültem elégszer mutatta hogy is működik ez a móka.De soha nem volt még 10 literes fogyija.Szóval bárhogy is nézed ez a 14 liter nagyon sok. Úgy tudom elképzelni ha tényleg a Te családod Fittipaldi és ha rendesen megforgatod azt a dízel motort és kurva későn váltasz.Azért ez csak egy dízel autó szóval lendületesen 3000 körül váltva is bőven 10 liter alatt járkál az a C-osztály ezért lepődtem meg azon a 14en.
megema
őstag
Na jó, akkor itt valami nem kerek. A Passatra vonatkozó átlagokat nem tankolásonként értettem, hanem indulástól érkezésig. De szerintem ez egyértelmű volt abból, hogy részekre bontottam a városi fogyasztást. Kizárt dolognak tartom, hogy ne enné meg az a kocsi is adott útra az átlag 14-et sportosan vezetve egy komoly csúcsforgalmi dugóban, ahol 10 km megtétele 1-1.5 óra és megy a klíma is. Egész tankolásos átlagokat nem is tudok mondani, mert a kocsi így méri, apám meg nem számol utána, mint Én a 406-nál, ami nullázásonként méri.
Amúgy meg - mint írtam - automata (Tiptronic), szóval nem mi váltogatunk (pedig ugye lehetne). Annyira még nem figyeltem meg, de nem hiszem hogy 3000 fölé pörgetné magát.
[ Szerkesztve ]
Szerintem is tényleg sok az a 14. Találtam egy nagyjából hasonlót, városban, klímával. Jórészt 9-10 liter közötti értékek. 14-ből szerintem még a V10 is elvan a Touragben.
Az is lehet, hogy csak szarul mér a fedcomp.
megema
őstag
Tankolási átlagban persze, hogy elmegy. 14-es átlag 15 km megtételére vonatkozik 1-1.5 órás lépésben haladással, klímával. Szerintem így nem sok. A linken tankolási átlagok szerepelnek.
Most már csak azért is elkérek apámtól pár számlát, és mondok tankolási átlagot.
[ Szerkesztve ]
Bevallom őszintén nekem a 3G nagyon nem tetszik. Azt láttam hogy a 2G-ből a normálisabb darabokat még 1 millió körül árulják.
Més que un club!
kpal
veterán
Én elsőnek 2G néztem de mióta itt a városban szaladgál egy szép piros 3G inkább az vonzz .
Lokids
addikt
Miért, szerinted a Nők nem szeretik a sportos autókat, néha lepadlózni a gépezetet?
Bár ez a kék suzuki hasonlít arra ami nemrég volt fent hahun szintén kék banki visszavett 1.4 milláért, csak 170K km.
If you chase two rabbits you will lose them both.
tomcsi23
veterán
Mondd már el nekem, milyen az a sportos vezetés, ahol 10 km megtétele 1-1.5 óra?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dízelracer
senior tag
A sor5 motorok a tartósságukról híresültek el, nem a fogyasztásukról. Mondjuk teherautó motorból faragták át nem csoda ha bírja.
mdk01
addikt
Hali!
2-2,5millió körül szeretnék vmilyen kombi autót venni. Ami nekem fontos volna hogy alkatrésze/szervizelése ne legyen drága.
Legyetek szívesek véleményezni a következő autó márkákat, hogy ki melyiket venné illetve miért, tapasztalat, egyéb vélemény, más autó stb. .
2007 körüli Skoda octavia kombi
2005 körüli Volvo v50 , v70
2007 köröli Kia ceed kombi
Ami még fontos hogy se francia se olasz autót nem szeretnék. Ettől független jöhetnek ajánlásba és meggyőzhető vagyok.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Akkor a magam részéről:
2002-es 1,8T-s Passat (nem kombi), nagyjából 100k km-t tekertem le vele. Hozzám használtan került, 160k km-el, és 250k km-t mutatott a számláló mikor kiszálltam belőle végleg.
Ez idő alatt csak olajcsere volt, semmi meghibásodás, egyszer kellett a hátsó lámpába izzót cserélni és kész.
Igaz a fék már visított a végefelé, de csak betét csere kellett (volna) neki de azt már az új tulajra bíztam.
Hangja nagyon szép, visít a turbó ahogy kell, szinte kívánja, hogy állandóan 2800-3000rpm felett legyen a motor (itt kezd tölteni a turbó).
A féke nagyon jó még a klasszikus jó, nem ez az elején harap aztán felpuhul ami manapság divatos.
Nem rozsdásodik a kasztnija, pedig az enyém törve volt, a hátsó ajtót nem is sikerült újra teljesen síkba rakni.
Hátránya, hogy eszi az olajat, főleg ha tolod neki autópályán.
Érdemes vmi rendes ablaktörlőt rátenni, mert a "hagyományos" 180-an felett elkezdi lobogva csapkodni a szélvédőt. Elég zavaró.
Másik, hogy málik a kormány. Puha műanyag hátránya.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
zolynet
addikt
nagyon jól tudod h a paradák vannak fent nyáron
de igaz ami igaz, majd frissítem a képeimet, rájuk fér
fogyasztási adat, a kis vétéiiiim idén eddig 8,8as átlaggal bír (van benne két Hring!)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
neduddki
nagyúr
HI!
marmint, hogy teligummedlis fenykepet rax kinyaron:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zolynet
addikt
örülj neki h nem azokat használom télennyáron
Life is too short to stay stock!
Qru
MODERÁTOR
Találoztatok olyannal, hogy egy kocsi csak kinyomott kuplunggal indul?
Hiába van üresben a váltó nem indít csak ha kinyomod a kuplungot is.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Ezért van egy kis kapcsoló a kuplung pedálnál. Pl. Renaultnál láttam már.
rip and tear, until it is done
neduddki
nagyúr
HI!
corolla verso r1 biztosan, de kb azosszes gombos inditasu
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Qru
MODERÁTOR
Nem gombos indítású azért csodálkoztam.
Kolléga beül, kipróbálja. Mondom persze itt a kulcs, röffentsd be. Nézi, azt mondja ez nem indul. Mondom ne izélj, 2 hónapos a kocsi, nincs benne 2,5E km sem még.
Aztán kiderült, hogy ha nem nyomod ki a kuplungot nem indítózik.
Én ugye mindig kinyomott kuplunngal indítózok ezért nem tűnt fel eddig.
mod:
zoo8800: Kapcsolót nem fedzetem fel még, de akkor körbenézek jobban. Mondjuk nem zavar csak mondom kolléga nézett, hogy ez most akkor miért nem indul...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
neduddki
nagyúr
HI!
neh en is talkozom par khmmmm "erdekes" fazonnal, aki hanaygolja kuplungot initasnal, egyszeruen enm ertem oket:- (((
de mongyuk ez nem hujjeseg a gyartok reszerol, leglabb kimeli az elktromso rendszer, ugy laccik ok tobb marhaval talkoznak, /meg leglabb a garazs fal is hejjben marad:- )))/, ha meg kuolubg mekken meg, akkor igtis a oedalnal levo mikrokapcsolo adja a jelet, tehat ha nagyon kell el leeht vele kovajogni epeszu hejjre, habar mamar inkabb mentes hivas oszt kesz
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
aphra2
aktív tag
" ugy laccik ok tobb marhaval talkoznak, /meg leglabb a garazs fal is hejjben marad:- )))/"
Így van , hülyeség ellen védve vannak
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Qru
MODERÁTOR
Igen val'szeg a sok lusta miatt tették bele ezt.
#nincsbennetarcsi
mdk01
addikt
Apám Toyota Auris-a is ilyen.
Hülye biztosra csinálták, ennyi. Lehet ezeket viszik az USA-ba is.
MÁS: Na mi van srácok egyiket sem vennétek?
#320
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Jó verda amúgy? Vagy egy bő fél éve majdnem beugrottam egy olyanba, 1,4 dízelesbe. De végül a svájci frank hitel miatt nem vállaltam be. Mostani árfolyamot nézve jobb is.
#nincsbennetarcsi
mdk01
addikt
Kényelmes, kézre áll minden, csendes, finom autó. A kuplungja nekem kicsit hirtelen fog de ez egyén függő. A szélvédő mögötti hatalmas műszerfalat lehet sűrűn takarítani. Nem tudom mekkora motor van be de azt hiszem 1.4-es, és egy egészséges előzésnél kéri a 3.-at. Nekem kicsit lusta a motorja, de ezen egy nagyobb motorral lehet segíteni. Nekem egy 1.3-as 2001-es swiftem van ami azonnal pörög, de mondjuk az is kéri a 3.-at ha többen vagyunk.
Viszont emelkedőnek felfele ahol a suzukinál vissza kellene pakolni egyet ott az auris szinte biztos, hogy felmegy ha lassulva is, de felmegy.
[ Szerkesztve ]
m3tr0
senior tag
Ne vegyetek Puntot, drága bele a generátor. Ma tetettem bele egy felújítottat, mert a gyári a végét járta,nem akartam kockáztatni vele. Nem volt olcsó, de most remélem jó darabig nem lesz vele gond. Még mindig azt mondom, jó vétel volt a kocsi. Holnap irány Szerbia.
neduddki
nagyúr
HI!
volvo nekmkiesik, /haba regy ukesre faj a fogam:- )/ oktova leglabb felszammal nagobb mint a koreai, hahejj kell akkor nem kerdes de az meg a bugos valtos aszem de erre krakerdezek, marad a kia, de en inkabb a tesvtert vennem, kicsivel fogyaszthatobb a rugozas itthonra, de kisebb a hatso labter es nagyobb a csomagtarto /habar ahogy nezem az kesobb ert ide/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
mdk01
addikt
Köszi.
Na vmi ilyesmire gondoltam.
zsid
senior tag
Én a V70-et választanám, csak arra a 2.5 milliós keret kevés szerintem. Miért? Mert S80am van és a csomagteret leszámítva kb ugyanaz a kettőt. nagy , kényelmes ... A márkaszervíz az nem olcsó Volvoéknál sem, nekem egy motorolaj + váltóolaj csere szűrőkkel, légszűrővel, fagyállózással munkadíjjal 77 000be került. ( ha magadnak szerzel be mindent és megcsinálod akkor megvan 45-ből sztem ). Alkatrészben nem olyan vészes, meg elég sok normális utángyártott cucc van hozzá.
<tRucKdriFteR>
neduddki
nagyúr
HI!
ha vigyaztak ra akkor kis tulzassal ujszeru otot kapsz, habar mentek vele rendesen kis benzines letere, amugy probald ki 4 szemejjel is mert lehet hogy nem lesz alegfickosabb ekkora motorral, 1.6ot lampassal kell kersni, mert vagy 1.4 vagy dizel a favorit, ezelnel is 120nal van a nagyszerviz ugye? arra erdemes rakerdezni, mia heejzet
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
mdk01
addikt
Igen én is márkaszerviztől félek, de sztem ha az lenne akkor nem biztos, hogy oda hordanám. Ami még részemről az volvo ellen szól hogy jobban "csillog" mint egy kia vagy skoda, ráadásul a szabad ég alatt aludna jelenleg és sajnálnám is. Ez utóbbi miatt sem szeretnék drága, autót venni.
mdk01
addikt
Igen lóerő tekintetébe ezeknél a kombi autóknál minimum 100LE, de inkább az a 120LE környéke lenne az egészséges. Igen a nagy szerviz nem egy utolsó szempont, mert az is min. egy 100-as.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
nekem a garazshiany miatt volt a keret 1M, aztan keyteln voltam feljebbaszni, majd mire meglett az oto mar a garazs is megvolt:- )))
udv
neduddki
mod: csak nem mindegy hogy mijjen 100lo /marmint az elokerulese/, mert a 1.6cr 90lovas nagyon kellems a i30ban a 1,4 109lovas mg vekonyka, foleg pajjan
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Qru
MODERÁTOR
Elkéstél, már megvettük. Igaz még 1999-ben...
#nincsbennetarcsi
zolynet
addikt
Márkaszerviz mindenhol lehúzós, remélem nem ott csináltattad v ha ott akkor csak úgy ha céges autó, cég fizeti.
Life is too short to stay stock!
m3tr0
senior tag
Akkor ha eddig nem volt benne cserélve, lassan nálatok is esedékes lesz. Autóvillamossági csóka mondta, hogy Fiat gyártási hanyagság, vékony anyagból készítették a generátor pajzsot...
Qru
MODERÁTOR
Jól van akkor szólok faternak. Thx!
#nincsbennetarcsi
capulet75
addikt
Képbe került egy ilyen is.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
zoo8800
veterán
Ez többet eszik, mint amennyi a lélektani határod.
rip and tear, until it is done
megema
őstag
Gondoltam utólag, hogy valaki bele fog kötni, mert nem bírja ki... Mint írtam dugóban van ilyen. Dugóban mit csinál, aki sportosan vezet? Hát nem csak felengedi a féket (automata), ha beindul kicsit a sor, hanem gázt is ad neki rendesen, aztán fék.
[ Szerkesztve ]