Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pompi
MODERÁTOR
Használd a Szerkesztés gombot és szvsz az sem ártalana ha a Link gomb tudását is kipróbálnád!
Feel Good Inc.
Yushchenko
őstag
Egyébként kíváncsi lennék, hogy kinek milyen "hasznos" cucc van a kocsiban? Nekem most a leghasznosabb cuccom egy asszisztencia biztosítás
BTW... fabia kalaptartó pöcköket honnan lehetne szerezni?
Qru
MODERÁTOR
Bontó?
Hasznos cucc? Autoklub kártya, meg egy porraloltó. Kb ennyi.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Van még pár hónap garancia a kocsin.
Ha meg valami kézzelfoghatóbbra lennél kíváncsi, akkor a turbo elég hasznos nekem
rip and tear, until it is done
Yushchenko
őstag
Ilyenekre gondoltam, mint defekt javító kit, stb...
(#1315) Qru: Hát, lehet az lesz.
zoo8800
veterán
Pótkerék híján csak defekt javítóm van.
rip and tear, until it is done
Qru
MODERÁTOR
Azért egy defektjavító nem árt ha nincs pótkereked. Az ilyesmi a legrosszabkkor szokott jönni. Én is cseréltem már kereket az útszélen zuhogó esőben.
#nincsbennetarcsi
lorcsi
veterán
ez komoly hogy iylet feltesznek és enyniért?
van aki ezt megveszi?
tényleg szívesen elbeszélgetnék egy iylen vevővel..mi járhat a fejében
biztos szereti a kihívásokat
[ Szerkesztve ]
zsid
senior tag
Ezzel mi a gond ?
<tRucKdriFteR>
MPowerPH
félisten
Mi a gondod ezzel?
spurika: BMW benzin sor 6 a legjobb a világon. És elég neki 8 is, nem kell túlreagálni a fogyasztását. A diesel meg hiába spórol meg 2l -t 100km -en, ha utána egy nagy szervize 3x annyiba kerül, mint a benzinesé. Részecskeszűrő, porlasztócsúcsok, turbo, mindegyik egy vagon pénz. Amit megspórolsz fogyasztáson, annak a többszörösét ráköltöd a szervizre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
lorcsi
veterán
ne már..csak én látom..?
érvényes nagy szerviz után?
-ez így hihető ?
meg a felsorolás hogy mi lett kicserélve..ugyan már..
a motorban meg 500e+ km van..és tíz évnél is több...anyni hogy felpolírozták és kivaxolták...színte már csak ez tartja össze
aki ezt megveszi szerintem 3 év alatt minimum 2 millát..de inkább 3at is rákölthet, mert a felsoroltak fele sincs benne kicserélve valójában
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Áhh mindegy, nem balhézok.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
MPowerPH
félisten
"aki ezt megveszi szerintem 3 év alatt minimum 2 millát..de inkább 3at is rákölthet, mert a felsoroltak fele sincs benne kicserélve valójában"
Az megeshet, a vétel után pedig biztosan az árát még ráköltheted. Ellenben a piaci ára stimmel, ennyiért mennek most ezek a Mercik. A többség már rohad, még ha szemmel nem is látod, mert eltüntették. Állandó elektronikai és motor probléma jellemzi, és garantáltan lerobbansz vele az út szélén, vagy a házad előtt. Tapasztalat, a céges E220CDi és E320CDi után.
zoo8800: Az automata 10 alatt nem eszik, ez köztudott. De egy jóféle manuál igen. Normális tempóban 8,2l/100, előző nyaralás 7,5l/100 körül lett vele. Odafelé 70l -el 950km körül mentem. Met itthon tankoltam, és amikor odaértem, mentem a kúthoz.
Nekem most 7.9, 1 hónapos adat ez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
#10726912
törölt tag
Igazad van, mindegy.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Nem kell balhézni, jössz, és megmutatom. Nem Te lennél az első, aki nem hiszi el.
És ki fogsz röhögni, de már volt 5.9 -es fogyim is 200 km -en, főúton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
lorcsi
veterán
ha vonóhorgot tetetek az autóra miket kell utána megcsinálni?
myilen papírmunkákat?
újra kell műszakiztatni ?
dízelracer
senior tag
A 8 liter okés annyival elhiszem, hogy el lehet gurulni vele na de az 5.9liter az már nagyon hihetetlenül hangzik...
troll mode on: "BMW benzin sor 6 a legjobb a világon" LOL
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Végülis nem egyértelműen hazugság és baromság amit írsz, csak fényévekre van a valóságtól.
Reális vegyes fogyasztás kb. 10-11 liter, de egy kamion szélárnyékában biztos el lehet közlekedni 5,9-cel a Tieddel.
rip and tear, until it is done
Xero
nagyúr
Milyen kasztni milyen motor pontosan (M50 ? M54 ?)?
(#1331) zoo8800: Én úgy vagyok ezzel, hogy a 206-osom is fixen megeszik városon kívül 7L körül, városban 8.5L körül. Ha haladósabbra kapcsolok, akkor mindenhol +1-1.5L. Ha nagyon kinyomom a szemét akkor akár 12-13L is simán elmegy, cserébe viszont nem gyors.
Ha 2-4L-el többet kérne az új, viszont ha kell akkor menne is, ráadásul nagyobb kulturáltabb járású is, akkor szerintem simán megérné. Természetesen ez csak az én igényem, ráadásul mindösszesen csak 10-15e éves távval.
[ Szerkesztve ]
SpeedR
őstag
Meglepő, de országúton, 80 körül gurulva, előzgetések nélkül simán kijön annyiból. Cserébe városban eléggé el tud borulni sajnos...
vhunor
őstag
Csak ilyen stílussal bármelyik autóval el lehet gurulni ennyiből. Egy hathengeres bimmert gondolom nem ezért vesznek.
SpeedR
őstag
Van amikor nincs sok választási lehetőséged. Én a 4-esen szoktam elég sokat közlekedni, és amikor több kilométeres összefüggő autósor van, akkor minek kezdjek előzgetni?
spurika
senior tag
Nagyon jó a benzines is kedves BMW001 kolléga.De a legutolsó 320D mel 300000-et mentem le kötelező szervizeken kívűl nem sok bajom volt vele.80% német autópályás km de180 nal.nekemis volt benzinesem azért tudom a különbséget.Az 2 akár lehet 5-6 liter is.A fent említett alkatrészek közűl egyikre sem volt szükségem.mert BMW.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
hobizoli
nagyúr
De ezek egyiket sem a BMW gyartja bele...
több drón kell ;P
dízelracer
senior tag
Majd ha a kolléga visszajött a pihenőjéről megkérdem tőle pontosan milyen típusról is van szó. Nekem ez az 5,9 a túl szép, hogy igaz legyen kategóriába esik. Nehéz bódé, széles kerekek, rossz hatásfokú nagy ccm-s motor stb ...
SpeedR
őstag
Neki M52B28TU E39, nekem M50B25TU E34...
spurika
senior tag
Mondjuk hogy melyik motor kinek a fejlesztése inkább ne bonyolódjunk bele.Mert arról soha senki nem beszél ha a PSA konszum nem találja fel a HDI-t akkor még lehet nem volna:TDCI.PDTDI,D4 és társai.Egyiknek sem volt egy normális közös nyomócsöves dizele.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
hobizoli
nagyúr
Nem hat, mert mind a Fiat eredetu.
"Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI."
több drón kell ;P
spurika
senior tag
Kicsit olvasgass aPSA hivatalos oldalán ha tudsz angolul.De ha kell küldök anyagot róla a mailcímedre.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
zoo8800
veterán
Nem a PSA konszum konszern találta fel a CR-t.
A PDTDI hogy jön ide? Teljesen máshogy működik.
#1345
info jöhet a topikba, nem titkolózunk
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
spurika
senior tag
Úgy hogy a volkswagen azt akarta lekoppintani csak nem sikerült.Tavaly már a Forddal együtt fejlesztettek hogy egy EURO 5 dízelt tudjanak gyártani.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
dízelracer
senior tag
A pdtdi mióta közös nyomócsöves technika?
"Úgy hogy a volkswagen azt akarta lekoppintani csak nem sikerült" Úr isten ember, ezen sírva röhögtem.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
kuggye
több drón kell ;P
zoo8800
veterán
A PD és CR motorok szinte egyszerre jelentek meg, az 1990-es évek végén. És no fene, mindegyikben a Bosch volt a fő beszállító.
Nem koppintott itt senki senkiről, megvették a Bosch fejlesztést.
Persze, olyan is van, hogy autógyárak közösen fejlesztenek motort, mint pl. az 1.6 és 2.0 TDCi és HDI.
rip and tear, until it is done
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lexar NM790 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7400-6500 MBs - Eladó!
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- iPad Pro M2 (gen) 512GB wifi 11" ÚJ 2025.04.10. Apple Care+
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó