Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#136951) w333 válasza Kornel (#136948) üzenetére


w333
félisten

Nyilván ... ezért sem értem miért kell lehúzni ? :)

(#136949) footy

Az első 6 kép az Duster, a többi (F Astra, A Zafira, Mondeo stb.) :U

Minden autó rohad valamennyire ez tény, de azért nem emelném ki a Dustert különösképp, mert ennyi erővel bármit ki lehet emelni ami rohad ! :R

Ha megkapja a megfelelő gondoskodást akkor ezeket mind meglehet előzni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#136952) Kornel válasza w333 (#136951) üzenetére


Kornel
veterán

Hagyjuk már.
Hogy lehet megelőzni?
Testvérem apósa most vett Dustert.
Mondta a márkaszervizben (ismerőse egyébként), hogy most akkor elviszi alváz és üregvédelemre, megelőzve a fenti képeket.
Erre a válasz az volt, hogy vigye, de akkor bukta a garit.
:W

(#136953) w333 válasza Kornel (#136952) üzenetére


w333
félisten

De a kolléga használt 3-5 éves autót keres és nem új autót ... az meg hogy 1-2 helyen felületi kis rozsda van azt pont le kell sz*rni :))

De mondom semmivel sem rohad jobban mint pl. egy Mazda, Honda ! :N

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#136954) kovacsroli


kovacsroli
senior tag

Sziasztok.

3-as mazda (2006) 2.0 benzinmotorral? Valakinek van tapasztalata vele? 1,5m körül keresek főleg városba eros benzines autot. Mennyire megbízható ez a típus? Milyen bajai vannak amirol tudunk?

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#136955) Kornel válasza w333 (#136953) üzenetére


Kornel
veterán

De, sokkal jobban rohad.

(#136956) máyköl válasza Kornel (#136955) üzenetére


máyköl
veterán

Hagyd...

(#136957) TayRol válasza w333 (#136953) üzenetére


TayRol
veterán

A Dacia mindig garázsban állt, így én nem vagyok mérvadó, de a 10 éves 2.3-as Mazda6-om picikét mar rozsdásodott 10 év után. De ebből nem általánosítanék.

(#136958) focvis válasza TayRol (#136957) üzenetére


focvis
veterán

Meriva esetleg? Nemtom mennyibe kerül 3-5 évesen, Opelnél ezt ajánlják, ha magasra szeretne vki ülni.

(#136959) TayRol válasza focvis (#136958) üzenetére


TayRol
veterán

2.6-tol indulnak de megmondom nekik, hogy próbálják ki, milyen az üléspozíció. Koszi.

(#136960) w333 válasza TayRol (#136957) üzenetére


w333
félisten

Akkor gondolom a Duster is a garázsban állna ... "problem solved" :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#136961) #94529552 válasza TayRol (#136936) üzenetére


#94529552
törölt tag

Erre jók lehetnek még a Berlingo és társai is.

(#136962) LuckyL válasza footy (#136939) üzenetére


LuckyL
őstag

elolvastam a cikket, gyalázatos hogy ennyi idősen rohad, erre nem lehet magyarázat
viszont a sok technikai hiba egyértelműen a fos renault alapoktól jön, nem szabad renault alapú kocsit venni, pláne nem dízelt (dízel összkerekes renault alapú dacia!!!!!!!!!-jaaaaaajjjj)
az alap benzines akár jó is lehet

az én véleményem szerint aki ebben az árkategóriában képes venni egy daciát vagy -rémálmaimbansejöjjönelő- új ladát egy (példa kedvéért) suzuki helyett, az meg is érdemli a sorsát

itt a suzuki Magyarországon, 26 éve bizonyítja hogy megbízható, kis pénzzel csak azt választanám

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#136963) Integrale válasza ACAB95 (#136912) üzenetére


Integrale
veterán

2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas.

"Bad reklám is reklám too"

(#136964) TayRol válasza #94529552 (#136961) üzenetére


TayRol
veterán

A benzines nem fér bele a keretbe. Mivel Zalaegerszegen lenne használva ezért dízel felesleges.

(#136965) Lacy6 válasza LuckyL (#136962) üzenetére


Lacy6
senior tag

Mi a gond a renault dízeles autóval?

Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!

(#136966) kovacsroli válasza kovacsroli (#136954) üzenetére


kovacsroli
senior tag

valakiiiii? :R

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#136967) Qru válasza kovacsroli (#136966) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A kasztni ott is szeret rohadni (jellemzően a sárvédő ív, küszöb). Motorikusan tartós, megbízható konstrukció.

#nincsbennetarcsi

(#136968) z123456789


z123456789
addikt

Vélemény?

Passat

Ezekkel a motorokkal van valami baj?

[ Szerkesztve ]

(#136969) huliganboy válasza z123456789 (#136968) üzenetére


huliganboy
addikt

Tyűű ez túl szépnek hangzik, ennyiért. Bár nekem azt tanácsolták ezeket a motorokat relatíve kerüljem,(bocs dizelre mondták, a benzinest nem tudom) jobban ajánlott a régebbi 1896ccm változatot. Hihetetlen hogy 86.000km van benne, bár édesanyám Ignisében is annyi van kb 2004-es :K

[ Szerkesztve ]

(#136970) rbalint88 válasza z123456789 (#136968) üzenetére


rbalint88
addikt

Koksz, gyenge, sokat eszik. Amugy fasza :DDD

(#136971) Qru válasza z123456789 (#136968) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Lomha, sokat eszik és kokszolódik a szívósora. Amúgy frankó verda. :D

.

#nincsbennetarcsi

(#136972) Gergőke88 válasza rbalint88 (#136970) üzenetére


Gergőke88
addikt

Illetve ez manuális nem tiptronic.

(#136973) z123456789


z123456789
addikt

OK, köszi. :DDD

(#136974) Declare válasza Gergőke88 (#136972) üzenetére


Declare
őstag

Ahogy a hirdetesben is irjak: valoban hölgy tulajdonostol :D jo sora lehetett kb varosi bevasarlos autokent, evi 8k km el :)) föleg ha triptronicoskent hasznaltak es most azert adjak el, mert már megörülnek töle, hogy nem veszi a 2 est :DDD

[ Szerkesztve ]

(#136975) xEon1337


xEon1337
őstag

Faterom végre lecseréli a 2 éves Kia Riot és átül valami "normális" autóba.
80%-ban városban használja, a többi főút, meg évente 1-2x elmennek nyaralni. Rá van kattanva a hibridekre, eddig a Toyota Prius 3-at nézegette, de miután tegnap beült egybe, valahogy elment a kedve tőle.. hát igen, kell egyfajta gyomor a beltér elfogadásához.
Ezután ajánlottam a figyelmébe a Lexus CT200h-t, aminek ugyan az a hajtáslánca, de legalább jól néz ki. Eléggé megtetszett neki, a napokban meg is fog nézni egy példányt itt a környéken. Lehet tudni, hogy a Lexusnál mennyire segítőkészek, ha alvázszámot kell lekérni?

Esetleg ilyesmi árban, 4-4,5M körül mi az, ami még ajánlott lehet használtan pár évesen? Auris Hibrid?
A Honda hibrid rendszere milyen a Toyotához képest?

"Less but better" - Dieter Rams

(#136976) tboy93 válasza xEon1337 (#136975) üzenetére


tboy93
nagyúr

Hondae sem rossz, de a toyotae jobb.

(#136977) focvis válasza Qru (#136971) üzenetére


focvis
veterán

+rbálint88:

Ekkora dög nekem se kellene 2 literes szívóbenyával; tuti koxosodik, de 9,4 l/100 km átlagfogyasztás [link] még nem a világvége. :N (A 4Motion kiviteleket is tartalmazza az átlag.)

[ Szerkesztve ]

(#136978) Qru válasza xEon1337 (#136975) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

CT200h jó de szűkös hátul meg kicsi a csomagtér és ne várjon sportos teljesítményt. Elég drága a Lexus alkatrész, utángyártott meg nem nagyon van szóval ha nem veti fel a pénz akkor inkább egy Auris HSD.
A technika ugyanaz csak a körítés más.

mod:

A Honda hibrid rendszere meg elég gagyi ami a Civic-ben van. Önállóan villannyal nem is tud menni pl. :(

focvis: Nem a világvége... De konkrétan annyit eszik mint az én 2,5-ös szívóbenyósom. Ahhoz képest sok.

Ilyen verdába tuti, hogy TDI-t vennék.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#136979) -v- válasza Qru (#136978) üzenetére


-v-
addikt

De konkrétan annyit eszik mint az én 2,5-ös szívóbenyósom. Ahhoz képest sok.

De ez 1567kg :)
Mondjuk az kurvaélet, hogy a tiéd se annyi, mint amennyit hazudnak :D alulról karcolja az is a másfél tonnát szerintem az awd-vel. A focus volt valós 1340kg :)

[ Szerkesztve ]

(#136980) trassher válasza Lacy6 (#136965) üzenetére


trassher
addikt

Az 1.5dci például nagyon példás konstrukció. 180K km-nél két főtengely csapágy szétkopott a 2-es megane-ban. 1. ismert gondos tulajtól (autóbolond), 140K km-rel. Az akció vége teljes csapágysor és főtengely csere. Szerviz szerint visszatérő probléma a 200K km-nél széthulló turbóval együtt.

Redmi Note 7

(#136981) MunezXBK válasza Declare (#136974) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Inkább tiptronic lesz az. ;)

(#136982) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

1.5, max 2m-ig milyen hasonlóan virgonc kocsi van, mint a swift sport?
Nagyon tetszik a swift, de sajnos elég kicsi a csomagtartó. Nekem pedig kellene a hely hátul, a 3 ajtó annyira nem zavaró.
Nem akarok túl nagy kocsit, ez a kb 4m hossz nagyon bejön (a jelenlegi g3-asom is ekkora). Jó lenne a 6 gang, de elég kevés van ebben a kategóriában. Automata váltóval szerelt meg még kevesebb.
Igazából ami minden igényemet lefedné, az a golf 5 gti dsg. Viszont ennyit tuti nem adnék kocsiért, főleg hogy csillagos égbolttal van díszítve a garázs plafon.

Amiket eddig néztem:
-seat leon 1.8 t
-renault clio 2 rs
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-audi a3 2.0 fsi
-vw golf v 2.0 fsi
-honda civic ep3 //egyik nagy kedvencem
-mazda 3 gta

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#136983) tboy93 válasza Speeedfire (#136982) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe :K 200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.

[ Szerkesztve ]

(#136984) Speeedfire válasza tboy93 (#136983) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha".

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#136985) hobizoli válasza Speeedfire (#136982) üzenetére


hobizoli
nagyúr

147GTA

több drón kell ;P

(#136986) tboy93 válasza Speeedfire (#136984) üzenetére


tboy93
nagyúr

Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.

(#136987) Speeedfire válasza hobizoli (#136985) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Azt már durva lenne fenntartani. Az a 3.2-es motor...
Ebből max a 2.0-ás. Viszont az alfákkal egy bajom van. Sportosak, jól néz ki elölről, oldalról. De hátulról?! Valahogy egyik alfa se mozgat meg. Pedig a 159-es is brutál szép, de mikor meglátom a seggét. :(


tboy93: Lehet "mondasz" valamit. :U

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#136988) Qru válasza -v- (#136979) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kéne egy mérlegelés. Sztem is elég optimista adat ez az 1395 kg... :K

#nincsbennetarcsi

(#136989) hobizoli válasza Speeedfire (#136987) üzenetére


hobizoli
nagyúr

hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lenni

a GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval

több drón kell ;P

(#136990) tboy93 válasza hobizoli (#136989) üzenetére


tboy93
nagyúr

Azért egy ilyen 147-et v6-al szívesen bevállalnék (ha lenne mellé egy kutam is) :))

[ Szerkesztve ]

(#136991) hobizoli válasza tboy93 (#136990) üzenetére


hobizoli
nagyúr

egy EP3 helyett futna benzinre joideig :K

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#136992) -v- válasza tboy93 (#136990) üzenetére


-v-
addikt

Iszonyatosan orrnehéz lehet :U A 156 GTA is kimagaslóan rossz súlyelosztású, még az elsőkerekesek közt is (számok alapján). Akkor ez még szarabb lehet :D

[ Szerkesztve ]

(#136993) focvis válasza Speeedfire (#136982) üzenetére


focvis
veterán

G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.

Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.

(#136994) hobizoli válasza -v- (#136992) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ezert jobbak amugy a turbomotorok

VR6 is geci nehez elol

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#136995) Speeedfire válasza hobizoli (#136989) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Értem én, hogy zabbal mennek, de egy 200le-t is elég kiautózni, nem hogy egy v6-ost 250le-vel. :)
Bár tény, hogy nagyon jó hangja van. A fogyasztása viszont durván sok, csak úgy mint pl a golf-ok vr6-jaiban. :)


focvis: 2m az alja, az a baj. Arra még biztos locsolni kellene sokat, csak úgy, mint a hasonló árban lévő ep3-ra. Pedig tényleg nagyon bejön, főleg a dsg. :)
Mondom ezt úgy, hogy japán kocsi b*zi vagyok.

Havernak van leon 1.9 pdtdi fr, nagyon tetszik. Elég tágas, feszes a futóműve és 6-os manuál van hozzá. Gondolom az 1.8t hasonló, mint ez. Ez az 1.8t meg úgy tudom, hogy elég jól is sikerült.

A clio rs-t a totalcar-ban Bazsóék nagyon dicsérték. Jó futómű, a váltó olyan amilyen. A motor pedig jól húz. Élmény vele autózni.

Amúgy a sima fsi-vel mi a gond? 150le, nem tűnik rossznak. a3 és sima g5-ben is egész jó árban vannak, nem is esznek túlzottan sokat.

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#136996) -v- válasza Speeedfire (#136995) üzenetére


-v-
addikt

Clioban a valto az szet is esik, azt irjak forumon.

(#136997) focvis válasza Speeedfire (#136995) üzenetére


focvis
veterán

G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.

Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).

(#136998) Integrale válasza trassher (#136980) üzenetére


Integrale
veterán

A turbo es a fotengely+ csapagysor elhalalozasa elegge osszefuggo problema, meghozza olajozasi. Csak ugy nem doglik meg magatol egyik sem.

"Bad reklám is reklám too"

(#136999) hobizoli válasza trassher (#136980) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ennek a 30k km-s olajcserek az okai
amint levittek 15k-ra, ezek a hibak megszuntek

aki esznel volt eleve nem tartotta be ezt a 30k km-t

több drón kell ;P

(#137000) Speeedfire válasza -v- (#136996) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Az nem túl jó. :N
Pedig jókat mondtak róla. :U


focvis: Ezt már fentebb sem értettem, hogy koxosodik. Ez mit takar?
A fogyasztást néztem, tényleg egész jó. Bár én nem sokat megyek vele, max 10e km/év. Így ha nem irreálisan sok, engem nem zavar. A kockás üléshuzat nekem is bejön, a felni nem rossz. De azt inkább cserélnék egy vossenre. :)
Viszont még mindig sokba van.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.