Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
B-L-A-C-K
titán
Most nézegetem ezek a Alfa 159-esek se rosszak, vagyis ha Passat B6-ban is gondolkozom ilyen alapon már lehetne 159-es is, és azzal még lehet nem lenne annyi gond sem...Vélemény?
Qru
MODERÁTOR
A JTD az elég jó konstrukció. Érdemes ránézned sztem is.
#nincsbennetarcsi
B-L-A-C-K
titán
Egy ilyesmi 2010-es faceliftest ha találnék bőrösbe, tolatradarosba, rá is mennék 2.2 körül...
Állítólag ezeknek az utolsó szériásoknak már annyi gyermekbetegsége sincs ahogy olvasgatom.
haddent
addikt
Totalcaron a japókon kívül kb. csak azt ajánlják a szerkesztők, szóval jóféle az. Viszotn azt is mindig elmondják, hogy a futóműve hisztis kispicsa és nem a magyar utakra termett, lesz vele költség. Bár ez elmondható a bömösökről is szerintem
szerk.: egyéni vélemény, de szerintem megint irreálisan olcsón keresel egy egész fullos, egész nagymotoros, nagyon új autót. Ebbe pl. amit linkeltél a 158900 km -hez szerintem adj hozzá még 200 ezret
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
159 futomuve nem kenyesebb mint barmi masnak a kozepkategoriaban, a 156-e az volt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
B-L-A-C-K
titán
Most ahogy így nézem jogos, inkább 3 milla ami jobb már. Ezt pl eltudnám viselni, csak icipicit túl haladja a keretem...
haddent
addikt
Hmm.. lehet, hogy kevertem
B-L-A-C-K igen az már reálisabb árcédula, kár, mert nekem is tetszik
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Enyhen tularazott.
"Bad reklám is reklám too"
#94529552
törölt tag
Nem is arról beszéltem, hogy mi mihez jó vagy nem jó, ne magyarázd már félre, nem én kérdeztem arról a Golf-ról, és nem is én linkeltem. Nem figyeltél, hanem csak úgy hozzászólsz, az előzmények ismerete nélkül, de hát minek is. De gondolom nem VAG-os szemmel nézed, ezért vagy te is ellendrukker minden féle VW és társai autó vételének.
Voltam hosszabb úton Golf+ 1.4 16V-vel 5 fő+ teli csomagtartó, és semmi gond nincs vele. Ha nem versenyezni veszik, meg nem azért, mint egyesek, hogy erősködjenek a lámpánál elinduláskor.
Focvis elmondta a tapasztalatait a TSI-kről is, vagy nem olvastad?
Olcsó fenntartású civicet vegyenek, mint amire kornélka kb 500k-t rálocsol pár hónap alatt?
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Bármelyik kocsira rá lehet locsolni 500k-t.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
footy
addikt
Meglehetosen szelektiven olvasol.,de majd kialakul
Amugy most van az 5. VAG autom
(Mondjuk abban igazad van hogy nem VAG-os szemmel nezem a dolgokat, mert nem teszek ugy mint a fanok, hogy ha a szarra VW jelet rakunk az mar kaviar...)
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
na jó, de az azért nagyon nem polgári használat, amit ők művelnek +1bar egy nagyon chipelt autóhoz képest. és a nagyon chipeltet úgy értsd, hogy 1500-4000 között tol akkorát, mint Tomcsi Leonja
Speeedfire: nem akartam a lelkedbe gázolni és nem kimondottan neked szólt a dolog, nagyon sokan jönnek sírni, hogy jajjjaturbó, holott sokkal nagyobb szopások lehetnek annál.
amúgy azt is leírtam már, hogy szerintem ilyen modern tfsxcgdbhi benzinest nem éri meg venni, mert ugyanolyan bonyolult, mint egy dízel, viszont többet eszik. ahogy Qru is írta. az évi 45k-t hagyjuk, a felénél már bőven megérheti. de aki spórolni akar üzemanyagon és szervizen is, az vagy vesz régi egyszerű kismotoros technikát vagy hibridet vagy jár busszal.
B-L-A-C-K
titán
Szerintem is, hívjam fel 2.2-be mehet e a dolog?
Integrale
veterán
Tedd hozza, hogy: fonok, teso, battya, spanom es mehet is az alku.
"Bad reklám is reklám too"
B-L-A-C-K
titán
Nem lepne meg ha én hallanám először ezeket...
Integrale
veterán
Ne mar, nem hivtak meg fel brazilos hanglejtessel ugy, hogy "mennyit enged a felebol fonok"?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
B-L-A-C-K
titán
Ezt nem akkor szokták bevtni mikor közlöd nem érdekel?
Na de jó, elég az offból, lassan szorít az idő, már kevesebb mint 2 hónapom van kinézni egy fullos hibátlan luxus kocsit olcsón...
Elektrosokk
addikt
a végén már az autózást sem élvezik annyira sok a frusztráció!
minden elromolhat, az élet már csak ilyen!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
#94529552
törölt tag
Igen, szelektíven nem olvastál, csak írtál valami ellenkezés félét.
TSI van köztük? Ismered is, vagy csak szidod, mert mondta a Pista, aki hallotta Jóskától, aki.... Legalább akkor a tapasztalatokat elmondanád róla. De mindegy is, mert a fals hsz, amit nekem írtál elsőre azt nem menti meg az sem, ha mind az 5 TSI lenne.
Speeedfire Megint nem ment át a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Kérlek mesélj még!
Azt írtad, hogy rálocsolt pár hónap alatt 500k-t. Ezt akármelyik német/olasz/francia/japán kocsival el lehet játszani, függetlenül attól, hogy ki, hogyan használta előtte.
rbalint88: Nem gázoltál bele, csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak...na mindegy.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
"csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak..."
Üdv az internetes fórumok világában!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Elektrosokk
addikt
most öniróniát gyakorlosz ?
(bocs, nem tudtam kihagyni)
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-v-
addikt
minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak
Hát nem tudom, csak így a címéből következtetve, ez a topik nem arra való, hogy emberek megmondják mit kéne?
Mintha te is tanácsért jöttél volna, nem? [link] kérsz tanácsot, és utána baj, hogy mindenki megmondja mi a véleménye? Értem én, hogy van amivel nem értesz egyet, meg nem tetszik stb. csak kicsit fura, hogy megkérdezem mit kéne, aztán berágok, hogy mindenki jobban tudja mit kéne >: csak egy kósza gondolat: akkor ne kérdezd meg, meg ne írd ide no offense
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Jó 5 évvel ezelőtt ez még nem így volt. Legalábbis a PH! lapcsaládban.
[rvilike]: A véleménnyel nincs semmi gond. De a kettő nem ugyanaz.
Meg ez nem konkrét ajánlás volt, hogy figyelj má' szerintem inkább egy ford focus mk1 rs jobb választás lenne. Mindenkinek érdekel a véleménye, hogy ki melyik autót preferálja, mert mindenkinek más jön be és pont ez benne a jó, lehet kihagyok egy kocsit csak azért, mert én nem gondoltam rá. lásd pl alfa 147
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
rbalint88
addikt
unalmas, hogy mindenkinek soha el nem romló, az üzemanyagot termelő seggrakéta kell el kellene fogadni, hogy jót dugni és szűznek maradni nem lehet, valamiben engedni kell.
talán két régi szívóbenzin, két "egyszerűbb" turbóbenzin (VAG 1.8T 2x), és 4 turbódízel autó után (ebből kettő CR) van némi üzemeltetési tapasztalatom ahhoz, hogy megalapozott véleményt mondjak ebben a kérdésben. Elárulom neked, hogy csak egy autómon volt gond a turbóval, azon is leginkább azért, mert valami pék elbaszta a geometriát.
Nagyjából 4 opció közül lehet választani, ha nem csak az alap igények vannak:
-Veszel új autót és buksz az értékvesztésen kurvasokat, garancia lejárta után eladod.
-Veszel fiatal (3-5 éves) használt autót, amiben azért már benne van a kockázat, viszont még mindig nagy értékvesztése van.
-Veszel idősebb (7-10 éves) használt autót és fizetsz a szervizben előbb vagy utóbb, sokat. Emellé még mindig lehet milliós nagyságrendű értékvesztésed pár év alatt.
-Veszel öreg autót, amire kezdettől fogva folyamatosan költeni kell.
Azt számoltam, hogy az Alfára kb egy év alatt ráugrott kötelezőkre, gumikra és egy 30ezres futóműszerelésre 350ezer, most lesz megint futómű meg pár apróság 100-150 körül, aztán téligumi 50-80 ezer... És baja még nem volt, ez csak az elmúlt 13 év és 300e km amortizációja.
Speeedfire
nagyúr
Én nem kerestem ilyet.
Sőt, mint írtam én a swift sport mk1-el is ellennék, ha kicsit nagyobb lenne a csomesz, de nem nagy.
Még turbós is van a leírásban, mivel az az egyik ami igen jól harap és többé-kevésbé megbízható is.
Mivel max 2m-val zártam a felső határt, emiatt nálam csak a régebbi autók jöhetek számításba. Ahol elvétve volt turbó benzin. De pont a seat miatt érdeklődtem a turbó iránt.
Amúgy a 350e az nem is sok. Átlag magyar 33k-t költ havonta a kocsira+üzemanyag.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
footy
addikt
talán két régi szívóbenzin, két "egyszerűbb" turbóbenzin (VAG 1.8T 2x), és 4 turbódízel autó után (ebből kettő CR) van némi üzemeltetési tapasztalatom ahhoz, hogy megalapozott véleményt mondjak
Majd jon Pumma es megmondja hogy nem
rbalint88
addikt
Ezek közül mazda és leon Mindkettőre kell költeni majd, Mazdánál kasztni, Leonnál a motor lehet necces, plusz mindkettőnél ami a korából adódik és nem volt mostanában cserélve. De kettőből már beleférhet a Fiat Bravo és adott pénzért fiatalabbat és jobb állapotút fogsz kapni, mint a többiből. a 1,5-2 az csak a kocsira van vagy benne van az átírás, első szerviz is? Utóbbira legalább 200ezret érdemes számolni, de a teljes nyugalom érdekében legyen 300.
footy: mindenhez is!
Speeedfire
nagyúr
Ajánlották már itt a bravo-t, 1.4 t-jet. Viszont számomra nem volt szimpatikus, és árban is drágább volt.
Az csak a kocsi, azon kívül van az átírás és az első szerviz. A golfnál is hagytam pluszba 250-et, kellett is.
Viszont egyre jobban húzok a seat vagy a ctr felé, igaz a ctr többe lenne és drágább is fent tartani. Érzelmi okból választanám.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
SzlobiG
félisten
Normális helyen kell felujittatni ahol nem kínai közép részt tesznek bele, hanem gyárit, vagy legalább minőségit. Ha jól beállítják akkor nem lehet vele baj nagyon sokáig. Nem egy turbot ujittatunk fel és nem volt gond velük.
(#137531) Elektrosokk válasza Speeedfire (#137529) üzenetére
Elektrosokk
addikt
Fiatot itt? remélem nem első autód lenne, mert megmondták hogy első autónak a Fiat nem ajánlott!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
hacki87
senior tag
akkor én valamit nagyon elbaltáztam anno Első fiat brava második egy vele egykorú bravo.
rbalint88
addikt
ha belefér, akkor vedd azt. én 2,5 évig jártam olyan autóval, amit a fenntartási költségek miatt választottam, valahogy nem sikerült mosolyt csalnia az arcomra annak egy-egy út végén, hogy "most de jót spóroltam" utána jött az Alfa, ami eddig nem kért több törődést, viszont szeretek beleülni és hajtani.
trassher
addikt
Elektrosokk
addikt
Pacsi!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Nekem lassan 1 éve ebayes GT1752 van bent, eddig oké, nem füstöl, meglátjuk mennyit bír.
Integrale
veterán
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb
"Bad reklám is reklám too"
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Valami az utóbbi időben kattant bennem (az asszony szerint meg bolondultam) és agyalgatok az autó cserén. Jelenleg BMW E61 525D-m van, és most jön a java, beleb*zultam a Mercedes c32 AMG kombiba.
Esetleg le tudnátok róla beszélni?
(érdekelne minden vélemény ezzel kapcsolatban)
Gipsz Jakab
rbalint88
addikt
E55 AMG T or GTFO
A teljesítményt kivéve mindenben visszalépés lenne a C32 AMG T, szerintem arra nincs értelme lecserélni, hosszú távon nem lennél vele elégedett.
-v-
addikt
M5-re cseréld
barnam_
nagyúr
Szia!
Ne hallgass az asszonyra, vedd meg!
Egy AMG kivitel kopó-fogyó alkatrészei biztos drágábbak, mint a normál kivitelnek, de ezzel gondolom tisztában vagy. Más negatívumot nem tudnék felhozni, csak talán azt, hogy miért nem E-osztály?
SzlobiG
félisten
Néztem ott már kapni 30 körül közép részt típustól függően. Hát bátor dolog, de akkor itt vagy te első példának hogy akár az is jó lehet, amennyiben szakszerűen van össze rakva.
#16514048
törölt tag
Én biztos nem cserélném le rá az E61-et, a Merci egy kategóriával kisebb és régebbi is. A BMW sokkal modernebbnek, igényesebbnek tűnik, plusz ha jól rémlik, a w203 nem tartozik a legjobban sikerült Mercedes-ek közé.
Biztos jobban megy, de nekem ez nem érne annyit. Inkább E61-ből néznék egy erősebb benzinest akkor már.
#94529552
törölt tag
Ezek aztán a TSI alapok, főképpen a dizlik. Látom mennyire aktív vagy a Skoda, VW, Audi, Seat clubban. Már nem vagy clubtag, vagy gondok voltak?
iRico: A Fiat topikban is szabad ám poénkodni, meg bontós történeteket mesélni. Fiat nem ajánlott, még az Uno vagy Ritymo sem? OK, ha te mondod...
B-L-A-C-K
titán
E61 se tartozik a legjobban sikerült BMW-k közé, így valami kölcsönös is lesz...
Jakab66[hun]
senior tag
Köszönöm mindenkinek!
A komplett sztori bonyolultabb kicsit. Régen Omegám volt 2.5td 130ló körüli azt hiszem, aztán elhatároztuk veszünk újabbat. Próbakörök után erre esett a választás, aránylag kevés km, és a rendezett német papírok miatt (szervízkönyv stb). Oké kell a kombi, sokat cuccolunk, sokat autópályázunk. Nagyon jó is, mert 150nél 2200-as fordulat, 6-7 literes fogyasztás. Azonban mikor sportosra vettem kicsit a figurát, akkor jött elő az hogy ez a 177 paci ennek a bazi nagy autónak azért csak nem elég. Saját véleményem szerint az omega jobban lépett. Ehhez jön még hozzá, hogy automata.
Normál mindennapi használatra, családi autónak kiváló!
Viszont én még fiatal suhanc vagyok, gyerek nincs, és hát hiányzik az érzés mikor az ülés rendesen tol hátulról. (utoljára a jó öreg Punto gt turbo-m csinált olyat, 0-100 között)
Pillanatnyilag ott tartok, hogy viszem optimalizálásra (chip) hátha kicsit virgoncabb lesz.
De B-tervnek már nézegetem az utódot! Itt képbe jön, hogy megint milliókat nem szeretnék rá áldozni (nincs is miből).
A c32 AMG kombi, nagyjából olyan árban van mint a BMW-m, és megy mint a rakéta. Szervíz, meg fenntartás oké hogy drága, de a mostaninál sem olcsó...
Esetleg más alternatíva?
Gipsz Jakab
Jakab66[hun]
senior tag
Ez így igaz!
Futómű rendszeres hiba, elektronika szintúgy!
A pláne amikor a kettő találkozik! Hátul a légrugóknál! (tapasztalat)
Viszont ennél még nincs a vezérműlánc szakadásos jelenség és társai. Ezt nem rég informáltam le.
Gipsz Jakab
hobizoli
nagyúr
en csak azt nem ertem, hogy igazabol mi bajuk volt a jol bevalt fogazott szijjal...
több drón kell ;P
(#137549) Speeedfire válasza Elektrosokk (#137531) üzenetére
Speeedfire
nagyúr
Igen, itt ajánlották és nem nem első.
Amúgy majdem egy hgt punto lett elsőnek.
rbalint88: Beleférni belefér, akár egy még drágább is, csak nem látom értelmét ennyit áldozni kocsira.
A golfomra se mondanám, hogy eco. Viszont, ha virgoncabb lenne, biztos megtartanám. Kár, hogy nem a gti-re lőttem egyből, vagy legalább gt-re.
Viszont a fenti listáról szerintem bármelyik mosolyt csalna az arcomra, ha a bakonyi szerpentineken elkenném.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
barnam_
nagyúr
3.2-es sor hatos dízel, megy is, de a gatyádat sem eszi le. 204 LE / 500 Nm, összehasonlításképp az E60 520D-ben ez 177 LE / 350 Nm.
Tudom, hogy AMG-ről volt szó, de szerintem a dízel ésszerűbb választás. Nyomatéka van annyi, mint az 5 literes V8-nak (500 vs 459).
szerk.: ha-hu-n a legdrágább találatot linkeltem be, de azért egy 12 (lassan 13) éves autóért nem adnék már 2.5 millió ft-ot...
[ Szerkesztve ]