Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #136096 üzenetére
Amikor a Punto-t vettem, a hitelugyintezo a eladotol kerte be.
Amugy ennyi penze legyen mar az eladonak is, ha mar egyszer hirdetni is ingyen lehettöbb drón kell ;P
-
barnam_
nagyúr
válasz smiti #136094 üzenetére
Egyetértek veled, hiszen a vevőt kellene védeni az eredetiségvizsgával. Ha már kifizetted az autót, és megbukik a vizsgán, perelheted a pénzedet...
Másrészt az is kérdéses, van-e értelme a vizsgának: Totalcaron volt pár cikk, hogy sikeres átírás / eredetiségvizsga ellenére lefoglalták az autót, mert lopott volt.
(#136095) tboldi: na ez az, ilyen formában ez csak egy szükséges rossz.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz smiti #136089 üzenetére
Tudomásom szerint nincs szabályozva. Mivel az átíráshoz a vevőtől fogják kérni az okmányirodában az eredetiségvizsgán kapott papírt, így az ő érdeke (=kényszere) lesz, hogy meglegyen. Egyébként meg igen, bevállalhatja a kereskedő a költséget, aztán majd annyival lehet kevesebbet alkudni az autó árából.
Érdemes esetleg még átírás előtt megcsináltatni. Ha minden rendben, akkor fizeti a vevő, ha gond van, akkor meg fizesse az eladó.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz smiti #136089 üzenetére
Szia,
Tudtommal nincs ez kőbe vésve. Elvileg a szerződés megkötése után a vevő viszi el a kocsit vizsgára. Ennek az árát megpróbálhatod lealkudni.
Amúgy szerintem magánszemély és cég között ez kevésbé rizikó, mintha mindkét fél magánszemély.
Mondhatnád a kereskedőnek, hogy akkor fizeted ki az autót, ha megfelelt a vizsgán, de szerintem inkább eladná másnak...
Viszont vannak olyan helyek, ahol átírást kompletten intéznek, azt érdemes lehet megpróbálni. -
Elektrosokk
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136088 üzenetére
Kappa Coupera gondolsz? Abban nem volt 2.5 V6, csak 3.0, en vagy azzal, vagy a 2.4 20v-vel valasztanam.
GT szerintem nem gaz dizelben."Bad reklám is reklám too"
-
smiti
veterán
Sziasztok!
Abban tudtok nekem segíteni, hogy az eredetiség vizsgálatot kinek kell fizetnie? Tudom az a gyakorlat, hogy a kereskedő ráterheli a vevőre, de én nem akarok olyat kifizetni amit nem nekem kellene.
Az is jól jönne még, hogy ez hol van leírva illetve mi szabályozza.Előre is köszönöm.
-
Elektrosokk
veterán
válasz Integrale #136085 üzenetére
Köszi! írja hogy F1 váltó. ez ugyanaz robotizált csak újabb technológia ? vagy ez full autómata csak lehet a kormányról váltani ?
egyébként a coupe vétel is azért olyan nehézkes mert házon belül nem sok motor szimpatikus, benzinesben csak a 2.5 v6 meg a 2.0 TS. de lehet tényleg ki kéne próbálni egy dízelt.. de alfa GT-t meg dízel motorral ? ez nem irónikus ?(#136084) Tsebacsi szerintem is nagyon szép, csak a bőr hiányozna belőle, szinte tökéletes.
(#136086) Gombinyó az egyik szomszédom 2,5 éve hajt olyan dízel 147-est, azt mondta egyedül a Bosch generátor ment benne tönkre váratlanul, mással nem volt gondja.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
Integrale
veterán
-
Gombinyó
őstag
Ha már Alfa. Egy 2006 körüli 1.9 JTD (8V vagy 16V) 147-esnek mennyivel lehet húzósabb a fenntartása egy korban hasonló Jazzhez képest? Nagyon tetszik kívül-belül. Nyilván ezt így előre nem lehet megmondani, mert állapotfüggő, de úgy mégis mire lehet készülni, milyen költségekkel járhat ez az autó már 200e km felett.
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136083 üzenetére
Lagyabb auto mint a 156, a futomuve pedig kategoria legjobbja volt akkoriban, kar a nagy tomegert.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #136083 üzenetére
Szééép
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Elektrosokk
veterán
Tudom dízel... de azért kíváncsi vagyok milyen autómata van ebben a szépségben ?
valaki esetleg hajt ilyet ? tényleg sokkal puhább a futómű a 156-hoz képest ?
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #136078 üzenetére
Saab igazabol abban szopta be, hogy nem csinalt kisebb meretu popularis megfizetheto aru modelleket, amikbol sokat lehet eladni, mint anno a 99-bol meg a 900-bol meg voltak neki
a 9-3 is gecc draga volt mar a 9-5 meg foleg
csak ket modellel meg nem lehet a paicon sokaig huzninezd meg szinte az osszes autogyar, ami ugymond jol mukodik, az mind csinal kisautokat is
a VW is a Bogar-bol meg Polo-bol meg a Golf-bol vette meg sorban kilora a hajdan volt premium gyartokat, nem a Phaeton-bol meg nem a Passat-bol
Fiat is a 500-sokbol meg a Ferrari-t is megvette, meg annak idejen a Citroent-t is, Seat-t isa Honda sem a Legend-l meg az NSX-l meg a S2000-l csinal penzt, hanem a kis Jazz-l meg a Civic-l, amibol millionyi fogy
több drón kell ;P
-
dante3
addikt
válasz Integrale #136078 üzenetére
Mondjuk ha megnézzük pl. a német, svájci utak vs. magyar utak minőségét, akkor a futóműt tekintve biztosan szerencsésebb egy kinti kocsit választani, ha van rá lehetőség! Viszont mostanság olvastam, hogy németből igen sok beázott autót akarnak itthon elsózni, sok volt a vízkár idén kint! Résen kell lenni
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
Integrale
veterán
válasz dante3 #136077 üzenetére
Haverom van belebuzulva a kulfoldrol autot temaba, mondvan "nezd milyen olcso". Szoval most a kiszemeltje 1.4-es Corolla 1300-1500 euro kozott, mondtam neki mindent, de mintha a falna beszelnek.
tboy93, koszonom az infot!
SzlobiG: mar a 80-as evekben sem ment igazan jol, ez (is) volt az okaannak, hogy az olaszokkal fejlesztettek a 9000-et, illetve arultak a Deltat felig sajat neven. Majd hanyodott ide-oda a marka, tulajdonostol tulajdonosig.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
dante3
addikt
válasz Integrale #136045 üzenetére
Milyen jó, hogy megkérdezted, most adtam el egy Corsat, és Corollat néztük asszonnyal, használt autó piacon
és az ezzel foglalkozó oldalakon/cikkekben leginkább a Toyotákat és a Hondákat ajánlják! 1 misi van rá, keresem a legjobbakat, de úgy látom 1.2 milliónál van egy váltás piacon amikor már, 150k km vagy alatta találok megfelelőt! Bár nem tudom mennyire lehet gázos ha már 200-220k van benne! Kinti kocsikban mi a pláne, ár kb hasonló!?tboy93 kicsit világosabban látok
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
Emu
őstag
válasz eddie17 #136066 üzenetére
Egy vállalkozó ismerősöm szalonautóként vett ilyet, 3000km-el, tehát gyakorlatilag új korában. 8 év alatt 290e km-t tett bele max. 15k-s olajcsere periódussal, kizárólag normális kúton tankolva. Utolsó évben jött elő neki a motorban valami csapágycsere (lehet hajtókar?) de ez is az ő hibájából, mert nem bírta az autó az átlag 180-t Stuttgart-Győr távon. Ezt még megcsináltatta, de után eladta. Az övé 86LE-s változat volt. De ettől függetlenül rönó szervizben sincsenek jó véleménnyel az első szériákról.
-
B-L-A-C-K
titán
Na meg is van a tuti kocsi, nem kell itt Passát meg H-s Astra, már csak egy olcsó sofőr kell hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.
Lehet akkor elég merész lenne belevágni. Mondjuk ez attól is függ, mint mond a szerelőm. Ő szerinte sok baj nincs, csak vigyázni kell a motorra (megfelelő minőségű gázolaj, néha egy tisztító folyadék stb.)
Meg persze megnézné ő is. Minden fontos dolog cserélve lenne rajta, nehogy baj legyen. Mondott egy árat, amiért vétek lenne otthagyni, az alatt lenne első körben úgy néz ki. -
Qru
MODERÁTOR
válasz eddie17 #136066 üzenetére
Az 1,5-ös dci egyrészt a 150-200 ezer kilométer után sok autóban összeomló Delphi-féle befecskendező rendszer miatt vált hírhedtté, másrészt mert hasonló futás után gyakran adták meg magukat a hajtókarcsapágyak. Szóval csak óvatosan azzal az 1.5 DCi-vel.
Főleg ha az olajcserével követték a gyári 30k-s periódust...#nincsbennetarcsi
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
Lehetséges lenne egy autó amit megvennénk piaci ár alatt.
2005-ös Renault Thalia 1.5 dci magas felszereltséggel (már amit csak lehetett bele. )
192.000 km van benne, leigazolva, szervizkönyv töltve, flotta tag volt régi cégemnél.
Ha vásárlásra adjuk a fejünket, akkor szakival átnézetve természetesen.
Csak karcolások vannak rajta, nem volt törve, az első két sárvédő elemen egy kis festékpattogás (gyári hiba, valamiért az műanyagból van. ).
Érdemes beleugrani?
Évi 20-25 ezer km lenne benne. Napi 60km ingázással, és hétvégi egyéb plusz kilométerekkel. -
őstag
Köszi a válaszokat. Érdekes hogy ezekre a kérdésekre gugli tetstvér sem tud mindig jó választ adni (pláne a szalonba lévő munkaerők, elnézést a kivételektől).
-
FrankMonzano
őstag
Udv! Tud valaki ajanlani egy megbizhato szakembert Budapesten, aki pontos hibafeltarast, diagnosztikat tudna nekem csinalni? Golf iv 1.6 16v bcb 2004.
A VW csoportban b*sztak reagalni, hatha itt nagyobb szerencsevel jarok .
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Tegnap beszélgettünk itt az olajos nem olajos dsg-ről. Nekem úgy rémlik hogy a 7-es az nem olajos a 6-os pedig olajos a vw csoportnál.
Csak azért mert lehet már kofigurálni az atecát (kb. tucson árban lehet) és az összkerekeshez 6-os dsg-t adnak (1.4 tsi-t nézem csak). Lehetségesnek tartjátok hogy ez "olajos"?
-
BigBlackDog
veterán
VW-t kilőném, ennyiért szerintem leharcolt példányt találnál csak.
Civicből ilyen árban csak 6. gent kapsz, ahogy látom, amit a kaszni merevsége miatt zárnék ki (pl. G Astrával szemben). Hasonló igaz a hasonló korabeli japánokra is. Meg aztán a rozsda is meg szokott ezeknél jelenni.
G Astra szerintem jó választás lehet, mellé még bevenném esetleg a Focust is a körbe (utóbbival nincs személyes tapasztalat, a leírások alapján viszont pozitív vélemény alakult ki bennem, viszont talán kicsivel magasabb költségekkel jár a fenntartása, mint az Astrának).
Én néznék egy G Astrát, 1.6-os motorral (ebből szerintem a "hosszú váltós", 8 szelepes 75 lovas változat is teljesen használható, nem olyan, mint a mai Euro VI-os csodák).
[ Szerkesztve ]
-
KMA7
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbi szempontok szerint keresek autót, a segítségeteket kérném:
-750.000 Ft felső határ(autóra költhető,átírásra szervízre számoltam a pluszköltséget)
-benzin(város és pályahasználat vegyesen,de több a város)
-kézi váltó
-KLÍMA
-dinamikusabb motor jó lenne,100LE körül,de nem kizáró ok,ha gyengébb
-ferdehátú/sedan/kombiAmit eddig néztem:
-corolla(természetesen,de tapasztalatom szerint,mivel ennyire népszerű,nehéz találni)
-GOLF IV( ebből mondhatni kiábrándultam,mert a legtöbb amit megnéztem-személyesen-méltatlanul leharcolt volt a viszonylag magas árhoz képest)
-astra
-hyundai accent
-civic,accordTudnátok típusokat ajánlani?
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #136053 üzenetére
Van is áruk rendesen, de mivel már megszűnt így szerintem fogja is tartani az árát sokáig.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #136049 üzenetére
miért nem közösködtek motorok terén a Volvo-val - voltak némely ellentétek a kommunikációban, ment a rivalizálás rendesen. Pl ez a reklámanyag.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #136053 üzenetére
Very nice.
Kene. -
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #136049 üzenetére
Igen az omega 3.0-as motorja se volt egy jó választás a leírtak alapján, kár hogy nem mástól vettek egy megbízható motort. Küszködtek ők elég sokat, de sose sikerült nekik úgy igazán feltörni, nem véletlen buktak be 2011 körül nem is sokat látni az utakon.
(#136053) runner 125 Valóban az, de sajna kevés fogyott belőlük így ez se lett egy sikersztori. A hátulja amúgy eléggé aston martinra hajaz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest