Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mike81
senior tag
Szia! Ford Focus Mk1 kombi 1.6 benzin. A kasznihoz elég de nem egy verseny paripa. Szerintem ebből a fajtából már lehet kifogni normálisabbat ezért az összegért. Asszony egyik ismerőse 1 hét alatt eladta a 99 Fokát 550 000. Úgy hogy idén volt műszakin és motorikusan is patent volt.
DuDieHUN
aktív tag
köszi, tudom, ne válogassak, de sajnos nagyon nem tetszik az mk1 focus
Qru
MODERÁTOR
1: engedd el
2: ha a nepper arra se vette a fáradtságot hogy kipucolja szintén
3: Le kéne kérdezni mi a hibakód és akkor tudnánk, hogy kb mennyibe fáj. Lehet vmi banális de lehet vmi nagyon nagy gebasz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Keresgelj meg tovabb szerintem. Csak szedan johet szoba? Csak mert a linea az egy punto muszakilag, de ebbe a meretbe es arba beleferne egy igenyesebb Bravo is
Termi16
őstag
Qru:
Az első tuti felejtős.
A második azért nincs kitisztitva, mert még nem is árazták be meg semmi, nemrég lett beszámitva. Csak mikor mondtam, hogy az első nem kell, akkor mondták, hogy itt van egy másik, amit most vettek be, ezért még nem reklámozzák... De amúgy pont most hivtak, hogy készen van, mehetek megnézni holnap reggel.
A harmadikat egy fiát szervizben bárki meg tudja nézni ugye? Mert azzal nagyon-nagyon rá tudok fázni, ha esetleg vmi durvább probléma van.
rbalint88 :
A másik kérdésre, igen, ragaszkodom a sedánhoz, ezért is lett sok-sok kutakodás után ez az autó kinézve.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Integrale
veterán
Milyen árban nézted a Lineát, és melyik motorral?
"Bad reklám is reklám too"
Termi16
őstag
Csakis a benzines 1.4 tjet 120le, 1,2-1,5 millió között vannak.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-v-
addikt
Ezek nem kifogasok, jelek... varni kell es venni egy bimmert.
[ Szerkesztve ]
Te vagy a kisördög lelkiismeret
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Keres egy negyedik lineát, a harmadik nagyobb bukta lehet mint a festék hibás így láthatatlanban. És a 9l nagyon sok ..
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Termi16
őstag
Konkrétan egész hahun talán még 2 vagy 3 ilyen Linea van eladó, egyik német import és nagyon lelakottnak tünik, Miskolcon van, a másik Szekszárd és túl olcsó, 1,2m, miközben garantált 74000km...úgyhogy kezdek tanácstalan lenni.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Itt mindent részletesen leírnak magánszemélyek közti vételnél, olvasd el.
Kornel
veterán
HookR
addikt
Köszi a linkeket. Bár a német nem erősségem, átrágtam magam a Hyundai-én. Tulajdonképpen komoly, perdöntő hiányosságot itt sem írnak, így továbbra is bizakodó vagyok. Már látom, hogy a személyes tapasztalat lesz a perdöntő. A zaj kérdésében is.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
hobizoli
nagyúr
azért, mert lemerült akkuval bikázták biztos nem kell vezérlest cserélni
az a check engine jelzi BÁRMILYEN keverékképzéssel kapcsolatos problémát
több drón kell ;P
Na mivel ugye nekem 10et eszik a kuvik így meglesz az a 3,5l difi.
HookR: Ha 3 hét múlva még ott lesz az i40 akkor majd talán tudok mondani a zajról is valamit. A kis körön nem tűnt hangosnak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kornel
veterán
Es szerinted nálad városban 6,5-et enne az i40 😂😂
Vagy csak viccnek szántad? 😉
Ugyanúgy 8+ liter lenne only bp, mint rbalint -nak az 1.9 jtd.
De a mondim is 7 felett volt bőven és csak részben volt város, meg nekem tojáshej van a lábam alatt 😂
[ Szerkesztve ]
Termi16
őstag
Párom faterja bement egy fiát szervizbe, elmondta a sztorit és ez volt a válasz.
Nyilván lehet bármi más is, mondjuk egy 1000 ft-os tétel is, de ez is egy lehetőség. Csak én nem szeretnék olyan autót megvenni, amire utána súlyos százezreket lehet költeni egy előre tudott hiba miatt. Mindegy, megbeszéljük a tulajjal, elvisszük szervizbe, és aztán okosabbak leszünk remélhetőleg.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
HookR
addikt
A zajkomfort autópályatempón érdekes, 130km/ó körül már megjön a szélzaj. Pl. B7 Passat Variant-ban hátul a csomagtér felől.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Ez takarékos automata. Meglesz az a 6,5
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Az nekem is megvan.
Csak nem 100-on.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Aha persze.
😂
Aztán tegyél félre rá, ha 8 felett lenne véletlenül.
Automataval egyébként majdnem minden többet eszik, mint manuálissal.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
70-80km-en biztos ha magyon ugyes vagy es annyira plattnerezel, hogy mindenki anyazni fog rad, akkor talan a 7liter meglehet szazon varosban. De a 8-9 realisabb, foleg otomataval. Nem kell azt se sajnalni tole, a fizikat nem lehet megbaszni.
Ja most, hogy kiugrottunk Erdelybe es nyugisan jottem, 700km utan negyeden all a tank (60lityis). Majd holnap tankolok es szamolok, csal a mero kicsit. Kb 50 km varos, kb 600km E60-as orszagut (sok telepulest tartalmaz), 55km autopalya. Vegig tempomattal, lakott teruleten 60, kint 100, palyan 140-re rakva ora szerint, ami eleg pontos, 3-4-nel tobbet nem csal meg palyatemponal se.
Kornel
veterán
Boyracer vagy, a dízel nem eszik 6-nal többet 😂
Kiindulva az 1.9 tdi-bol es az 1 tonnás kasznikbol 😉
SzlobiG
félisten
Ha meg elviszik, akkor tudsz nézni egy fókát.
A 6.5 fogyi városba szerintem se lesz meg autómatával, manuálissal esetleg, ja meg egy 1.6-os tdci-vel.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Meg 1100 kg-os kasznival.
(Fiesta)
😉
Ez 1.7es motor szóval nem 2 literes dízelről van szó.
De reálisan nézve egy 7,5 meglehet és akkor boldog ember leszek. A focus is ennyit eszik és szintén kombi, plusz egy vezetni nem tudó gyökér használja.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
kalmanchris
tag
Igen, kombiban is van ez a motor.
ADAM1337
nagyúr
Általánosságban a subaru imprezakról vélemény ?
Pontosabban a dizel variánsokra gondolok, 2literes dizel 150LE összkerék 2009 körüliek.
pl: [link]
A legacy dizelrol nem hallottam sok jot, ha ua van az imprezaban is akkor inkabb ne.
ADAM1337
nagyúr
A benzinesei közül az 1.5 vicc kategória szerintem a kasznihoz, ebben még kis nyomaték is társulna és ahogy olvastam nem ultra rövid dizeles áttételek vannak benne.
Viszont ez a kinálat alja árban is csak bedobtam egyet, de a számok szerint jónak tűnik.[link]
BigBlackDog
veterán
Ha már Subaru, akkor erről mi a vélemény? A márkához és az évjárathoz képest olcsónak tűnik számomra (egy 3 évvel idősebb és gyengébb motorral szerelt Civicért többet kérnek), de gondolom van valami turpisság...
[ Szerkesztve ]
Fapad, utólagos radar, iszákos motor. Szerintem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
ADAM1337
nagyúr
Nekem is ez tűnt fel, viszont kevés a népitéletes vélemény a témában, ár/értékhez képest viszont vannak jók.
Igaz nekem a dizeles tetszik jobban, de ha ez megbízhatóbb akkor én is efelé kacsingatok inkább.
BigBlackDog
veterán
Mondjuk az utólagos fekete pettyek nekem is feltűntek, de azért annyira nem fapad; villanyablak !hátul!, szenonszem, visszagurulás-gátló, tempomat, rablásgátló, térdlufi és első tulajtól eladó. Bár lehetséges, hogy ez is valami külföldről behozott példány lesz, mert a magyar forgalomba helyezést nem írja... Vagy ezek az extrák a Subarunál alapfelszereltségbe tartoznak?
És gondolom, hogy ez a 2.0 benzin még szívóbenzin, nem pedig valami turbós okosság.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nagyon gyorsan engedd el. Nem véletlenül került be a 20 rossz motor listára...
És ezt tök elfogult Subaru tulajként írom. NE vedd meg!!!! A rail rendszere nagyon kényes (Denso, nyugodtan kérdezd meg a D4-D/D-CAT tulajokat róla) ha nem pérmium benyóval járt akkor 120-130k után mind a 4 injektor kuka. 250k/db az új + munkaköltség. Mivel ki kell bontani hozzá a motort is olyan cca 1,5 millió lenne ez a mutatvány.
Szóval nem véletlen, hogy 90k km környékén eladja, most szabadul tőle amíg még működik.
A kettős tömegű 380k-s végára már csak hab a tortán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
sasa134
addikt
srácok: nyugdíj előtt álló szüleim 1.6 TDCI C-Maxot cserélnék újabbra. Gond nem sok volt a Forddal, de most inkább benzines kéne. Olyan 80% város/előváros - 20% pálya, évi 15-20k km.
Használtan max 4-5 éves kocsikat nézegetnek, fontos lenne a biztonságérzet és a relatíve magas üléspozició (+ csomagtér, unokák, telek miatt), keret olyan max 3.5-4M.
Hyundai ix35 1.6 benya
vagy Kia Sportage 1.6 benya, esetleg Renault Scenic 1.6 ? Ezeket nézegetik, száguldozás nem igény, nem is cél.
Van még valami esetleg? Meriva nagyon rossz lehet? (kisebb is mint ezek, rusnya is)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Qru
MODERÁTOR
Itt is csomagok vannak mint pl a Mazdánál. Active az alapfelszereltség ez a Comfort ez a második.
Nekem is ilyen van csak az enyém fehér.
#nincsbennetarcsi
Ezekből szerintem KIA lenne a nyerő.
(#136435) BigBlackDog: Jogos, nem olvastam el rendesen
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Akkor ezek szerint ez jóféle?
ADAM1337
nagyúr
Mármint prémium dizellel gondolom.
És a benzines 2literes társa, sok helyen azt olvastam iszákos, az mit takar ? (jelenleg bmw e39 van 170LE-vel és 1600kg-val annál nem hiszem, hogy többet enne ez városba 10-12 között ingázik, országúton 8,5-9 körül)
Kicsit mozgékonyabb kocsi kéne, ergo fürgébb rövidebb tengelytávval.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Suzuki Vitara is mehet fel a listára.
4,3M-ból megkapod szalonból 0 km-errel és az életük végéig (sőt még tovább is) kiszolgálja őket.
#nincsbennetarcsi
sasa134
addikt
Köszi, meglesem. De így elsőre az azért kisebbnek tűnik, mint egy Sportage vagy ix35.
Avanti Roma
rbalint88
addikt
Uj vitara? 4,2m a jol felszerelt szalonbol. Egy ranezest megerhet. De scross is
Egy Qru-gora jar az agyunk (bocs a szoviccert)
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
+ ADAM1337:
2.0i szívóbenzin 150 Le (@6400) és 196 Nm (@3200). Ez már egy egész korszerű motor, öntött alu az egész motor hengerfejestül (kivéve a szívósor mert az műanyag), DOHC, 16 szelepes változó állítással (ez az első modell amit a Toyotával közösen fejlesztettek, de ez a formatervén is látszik). Ja és szívócső befecsis, tehát nem fog soha lekokszolódni mint egy FSI/TFSI.
Azért olyan nagy menést ne várjatok az AWD rendszerben sok ló elvész de ez látszik is a fogyin. Cserébe bárhol bármikor tudsz haladni. Hóban, sárban, fagyban. Egyedül terepre nem érdemes menni mert üresen 13,5 cm a hasmagassága tehát elég könnyen felakadsz vele. De arra amúgy is Forestert kell venni annak 21,5 cm a hasmagassága.
Városban 10-11 országúton 8-9. Felező miatt van benne gyorsulás érzet elég jópofa dolog. De ha úgy nyelezed akkor könnyen benyal 15 litert.
A csomagtér viccesen kicsi, családi autónak nem kifejezetten ideális, 301 literes. Mellékesen megjegyzem, hogy a Jazzünké meg 380 liter...
Az alkatrész árak azért nem túl olcsók cserébe nem romlik el.
Egy olajcsere 40-50k (15k a hivatalos de 10k-nál érdemes ledobni az olajat) egy vezérlés csere 180-190k (100k km vagy 5 év). A gyertyák iridium magos NGK-k (azok is kibírnak 100k-t). Egy gyári első féktárcsa garnitúra betétekkel 90k.
A kasztni elég bika 2010-ben az IIHS pl ezt az autót ítélte a legbiztonságosabbnak az usa-ban forgalmazott összes autó közül (én személy szerint nem is láttam a Subin kívül olyan autót még miben a hátsó ajtó dupla merevítésű lenne).
#nincsbennetarcsi
ADAM1337
nagyúr
Akkor annyit eszik mint a mostani e39-em kb.
A felező gondolom, low állásban FWD-t takar nem sportos rwd lesz belőle úgy.
Amiket leírtál nem rosszak viszont annyira nem bizalom gerjesztő információk számomra.
Fenntartási költségeket nézve, ugyanott lennék mint a mostanival, csak nekem a vezérlés láncos.
Qru
MODERÁTOR
Nem a felezővel a váltó áttétel kap egy 0,7-es szorzót low állásban így 70-nél már 3-ast kell kapcsolnod. Vontatásnál nagy királyság ez a fícsör, amúgy kb semmi haszna.
Fixen 4 kerék hajtású, nem kapcsolható (ezért eszik sokat). 3 difi van az osztja el a nyomatékot alapból 50-50% a két tengely között amit tovább oszt 50-50-re a tengelyen lévő kerekekre így jön ki a 25-25-25-25%-os nyomatékeloszlás. Ezt persze egy számítógépvezérelt elektro-hidraulikus rendszer nem tudsz belenyúlni* (csak az STi-nél de ott is korlátosan).
*: az automataváltósokban egy butább rendszer van az sima elektronikus cucc ott ha kiveszed a középső difi biztosítékát kiveszed akkor letiltja és FWD lesz a kocsi
Nem olcsó a fenttartása cserébe megbízható. A baj az, hogy nem nagyon van hozzá utángyártott alkatrész és ezért sok esetben kénytelen vagy megvenni a gyárit. Pl nekem az ablakmosó spricnimet eltörték. Ok nem para az kis fekete műanyag bizbaszt fuvókát cserélem és kész nem egy nagy történet. Aha...
Na most utángyártott nincs belőle a gyári meg 5,6k/db... Köszi.
De igazából ez a teszt mindent leír amit tudni érdemes róla:
Egyébként 2010 végén jött ki a facelift-je (az LA autószalonon debütált), 0 érdemi változással (kisebb méretű külső tükrök, új mintázatú hűtőrács).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
ADAM1337
nagyúr
Jah értem, azt hittem úgy felező, nem áttétel felezőt takar.
Városba nekem felesleges az active folytonos összkerék, viszont Debrecenbe járok le, de akkor ez alacsony lenne kis mokázáshoz, az egyedi alkatrészeknél az e39 is szivás.
Ablaktörlő szett bosch előre 10k 2db egyedi lefogatás hátsó törlő 8k és csak bosch ami jó hozzá, de a kerékagyméret is elég szívás mert 74,1 az összes létező többi 5x120-as bmw-nek 72,6-os agymérete van, így egy német powertech nyomtávszélesítővel van megoldva, hogy normálisabb felni legyen fent. Az E39-et akkor erre nem nagyon éri meg nekem lecserélni, csak azért hogy kompaktabb legyen, bár a forma tetszik az összkerék hajtás is.
Qru
MODERÁTOR
Hátra erre is speckó kell, 7k a gyári. Előre jó bármilyen, tomcsi most hozott nekem Bosokot.
Ha nem mész nehezen járható úton akkor felesleges. Nekem a telekre megy fel út csak nincs takarítva ami télen necces. Ezzel meg hóban/sárban is feljutok. Meg még a szomszéd a Lada Nivával a többiek meg gyalogolhatnak fel a cekkerekkel.
#nincsbennetarcsi
ADAM1337
nagyúr
Köszönöm az infókat, amúgy szimpatikus a gép, de az enyém után nem jó befektetés lenne.
Kompaktabb autót keresek ami szintúgy megbízható mint az e39, és 5 ajtós, még talonba a 2010 körüli megane-k vannak ott is van több fajta motor, de a japán autók tartóssága elég jó hírű, és nehezen vágnék bele egy francia kalandba.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya