Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
B-L-A-C-K
titán
Ebbe se 224 lehet... Bár lehet már csak bebeszélem magamnak is...
haddent
addikt
Azért álljon meg a hegyi menet! Hogy kerültünk 3 liter fölé Azért szerintem ez már éhes fajta, főleg automata. Ja de megyünk tovább, hogy kerül ide a 5 literes V8 szívó benzin? Azért a kettő közel sem egy kategória, nem is lesz, hiába van annyi / több / 10x annyi nyomatéka
barnam_
nagyúr
Elkalandoztam kicsit, mert én 5-ösből nem ülnék át kisebb autóba, ezért gondoltam a W211 szériára.
Amit a kollega keres, 3.2 AMG valószínűleg még éhesebb. Persze, valószínűleg sokkal fickósabb, de autópályázó családi kombinak szvsz totál értelmetlen.
Az 5 litert csak a nyomaték kapcsán említettem meg. Nem egy kategória, de akkor is
(#137551) B-L-A-C-K: a fene tudja Biztos behozatal előtt tekerik meg...
[ Szerkesztve ]
Tothgera30
Ármester
Pedig egy ilyen J Tourer Astra igen komolyan néz ki, az adott konfigurációval pont megfelelne, csak még az ára nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#137555) BigBlackDog válasza Tothgera30 (#137554) üzenetére
BigBlackDog
veterán
2011-es évjárat, 140e km. Szerintem nem drága összességében a J Astrákhoz képest (és most nem az egyéni fizetési hajlandósághoz mértem).
De! Hátsó kurblis ablak, térdlégzsák nincs, középső kartámasz nincs. Ha már J Astra, akkor ezeket legalább igényelném bele. Persze, ha nagyon szép és megkímélt az állapota és nincs más, akkor valószínűleg nem ezek tántorítanának el.
Meg aztán ez a 116 lovas, Euro 6-os motor nem tudom mennyire életképes egy ekkora J Astrába... Egyébként ez az EcoTec még mindig az olajzabáló EcoTec?
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Hol lettek felújítva?
Kornel
veterán
Ez a gödöllői parton vajon felfele menne, vagy visszafele gurulna ezzel a suly / LE arannyal?
(#137558) Tothgera30 válasza BigBlackDog (#137555) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Mindenben előnyösebb lenne egy H Astra, de olyan sivár a beltere hogy azt nagyon szokni kell. Tempomat, digit klíma nem lenne rossz, és ezek lényeges dolgok, kurblis ablak nem érdekel.
A Z16XEP (105le) még néha csipegette, de az Z16XER (116le) motorok már nem eszik az olajat szervizes ismerős szerint.
#137557 kornelka: Feltolatnék vele. Amúgy elég lenne 90-110km/h országút, és 130-145km/h autópálya tempóhoz, felelőtlen előzések kizárva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
rbalint88
addikt
rámennék egy E61 535xd-re, automatával szigorúan. 272 ló, hegyomlásnyi nyomaték, AMG-hez képest békésebb fenntartás. (AMG kb 2x szorzó a "kommersz" Mercihez, BMW-hez képest) összkereket azért javasolnám, hogy télen is tudj közlekedni, vizes úton is elforgatja a hátsó kerekeket 100 körül padlóra, főleg chipelés után vagy kicsit is szar gumival. Ebből keresnék egy 2007 utáni faceliftest, sok hibát javítottak, beltér is finomabb lett, aztán egy M-pakett nélküli 535xd-vel lehet pirítani az emberkedők ellen
(#137560) BigBlackDog válasza Tothgera30 (#137558) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Egyébként K Astránál hogyan sikerült megoldani, hogy az 1.4 101 ló, az 1.4T pedig 125. Az a turbó csak 24 lovat jelentene pluszba? Látom, hogy van 150 lovas 1.4T is.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Ez is túl szép ár, és km hogy igaz legyen. Azért meglesem a héten...
Olcsóbb, mint egy vele egyidős, benzines Golf.
Ráadásul "FŐVÁROSI AUTÓPIAC"... csak az idődet - rosszabb esetben a pénzedet - pazarlod, a lábamat be nem tenném oda, laikusként végképp. Magukra valamit adó autófinanszírozók már 10 éve tiltólistára tették az összes ottani kereskedőt.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Nyomatekban nagyobb az elteres, es a hozza tartozo fordulatszamban is.
"Bad reklám is reklám too"
huliganboy
addikt
Érdekes, hogy ez a típus szinte mind neppereknél vagy kereskedéseknél van, privát eladó a sok közül csak 1-2,de azok is sok esetben külföldön élő személyek
haddent
addikt
Nem csak az ismerősöd szerint, Z16XER -t nyúzok H -ban, 200 ezer km van benne, nem ritka, hogy tiltáson jár, de a 4000 sztenderd , és semmi baja, nem kér semmit, csak amit amúgyis kap: 10 ezrenként 4 liter folyékony, fekete aranyat
kornelka jajj azért ne túlozzunk már... nem lesz versenygép, megpakolva, klímával nem lesz élvezetes sem, de egyáltalán nem vállalhatatlan. A múltkor amikor linkelgettetek méréseket, hogy mi hány kiló már "megegyeztünk" (leírtam aztán arra nem jött válasz ), hogy az UFO is 1400 kg, igaz, abból van 140 lovas.
(#137566) BigBlackDog válasza huliganboy (#137564) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Azért magánember nem nagyon vett szerintem paszulyt 2.0 TDI-vel. Aztán lehet, hogy tévedek.
Kornel
veterán
UFO felszereltsegtol függően 1290-1390 kg elvileg.
Tegnap csak ránéztem az adac-ra, de ma vegigbogaraszom. Az executive-ra írták az 1400-at, ami pont megfelel a gyár által megadottnak. (Az a fullos változat, napfénytetővel, xenonnal, stb.)
A sport valahol a kettő között lehet, megpróbálok rá hiteles infót keresni, bár ugye azt elég nehéz.
Ebbe az 1.8 140 PS is kevés, es nem raktam volna bele a 2.0 alatt bele motort.
Egyébként nem a H astrarol írtam amit írtam, mivel ahogy említetted, az nem olyan nehéz, ellenben ha a J astra 1,5 tonnajahoz parositasz egy 1.6 116 PS motort, az már nem lesz túl nyerő páros.
Nalam képbe volt a J astra is, de nem volt egy értelmes benzinmotorral, amivel menne is rendesen.
haddent
addikt
A J egy elcseszett szeria. Nem azert mert baja van, csak borzalmas mehez.. A Civicbe meg keves a 140 es nem rsktal volna 2.0T alatt? nem Urhajo az te
Kornel
veterán
csak 2.0 szívót írtam...
vagy legalább akkor 1.4T ha lenne bele.
Lényeg, hogy az 1.8 is édes kevés egy ~1350 kg-os autóhoz, nemhogy egy 1.6 egy ~1500 kg-oshoz.
haddent
addikt
valoban, boccs egyebkent ne felejtsjk el, hogy a valtozo szelepvezerles meg a valtozo szivocsohossz nagyon fincsi dolog am, eppen 1.4-1.6 kihozza egy regebbi 2.0 karakterisztikajat, erejet. Es nem kell ordogtolvalo turbo! Alapvetoen en isovel egy mim 2.5 de inkabb 3 literes szivobenzinre hajtok, szoval abszolut melletted allok, de ezek is tudnak szepen menni felteve hogy nem a legbutabb legelso sima 16 szelepesrol beszeleunk, kis kobcebtivel
Kornel
veterán
Hahó.
1.8 civic ugye változó szelepvezerleses is, meg változó a szivocso hossz is.
Mégse ér fel egy 1.4T-hez se.
Vagy max. ahhoz.
Kevés az az 1.6 egy tonna feletti kaszniba.
Egy 1 tonnás swiftbe pont elég az 1.6 szivo, de nehezebb autóba...
footy
addikt
Ez valoban eleg melytorkos. Hamar el is lehet ilyenekkel venni az emberek kedvet a hasznalt auto vasarlastol.
Alg
veterán
Nekem ebből az a legfurább, hogy ha egy "mezei" nyomozó némi dörzsölgetésre rájön hogy gyanús az alvázszám, akkor ugyanez miért nem tud feltűnni eredetvizsgán? (korábbi TC cikkben ugye azzal takaróztak hogy csak megbontásos vizsgálattal lehetne rájönni)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-v-
addikt
Hát ja, 1400-1500 kilóhoz ha szívót akarsz egy 3 literes kell, ami már csinál is valamit.
rbalint88
addikt
gondolom a dörzsölgetés a kosz miatt volt, hogy biztosan stimmeljen az alvázszám
amúgy ez tényleg nagy cumi. szomorú, hogy ráadásul semmivel nem is kárpótolják a vétlen felet...
B-L-A-C-K
titán
Az lett volna a még nagyobb cumi ha a kocsit vissza se kapja....
barnam_
nagyúr
Hát alvázszám nélkül sokra nem megy vele, az udvarban bürrögtetheti...
Papírokat még csak csak lehet pótolni, de honnan lesz neki új alvázszáma? Az Audi "csinál" neki?
B-L-A-C-K
titán
Azt írták hogy kap hozzá (nem tudom hogy és mi a menete), de 2007-es helyett az eredeti 2006-os évjárattal.
rbalint88
addikt
NKH csinál neked szuperigényes alvázszám plakettet vagyonokért háztájiba'. Szaki kivágja lemezollóval a plakettet, majd kis kézi betűnyomóval kiüti, mint az ökörhugyozás.
[ Szerkesztve ]
Amikor trasher feltoltotte a kepet az opel topikba nem akartam elhinni, hogy ez tenyleg igy megy
[ Szerkesztve ]
Ilyenkor tényleg elgondolkodom, hogy akarok-e én ilyen világban élni, ahol az a módi, hogy ahol lehet, verjük át a másikat. A szerv pedig nem hogy megakadályozná ezt, hanem még szinte alájuk is dolgozik. Szégyen...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Vagyon ugyan nem volt, inkább csak idő a rendőrségi üggyel együtt (9hónap), nekem is a toronyba ütötték be a G3-nál, mikor ellopták aztán 1 hét múlva meglett.
Ezzel nem tanácsos az országot elhagyni, ha netán megállítanak külföldön, és ránéznek, már veszik is el az autót.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
huliganboy
addikt
Vicceltek ugye
Speeedfire
nagyúr
Integrale
veterán
Ezt mar linkelted egyszer. Szep es nagy auto, ebben elvileg mar a javitott V6 TDI van. Szerintem kicsit hangos, de az organuma szep, tobbet Munez es rbalint tud rola mondani.
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
ha 1.9pdtdi lenne, akkor hevesen bólogatnék, hogy hajrá, hajrá. így a V6tdi-vel azért óvatosságra intenélek, bár ez már egy javított verzió, de még azért lehetnek benne aknák és eleve komolyabb összeg a fenntartása és bajosabb konstrukció.
Speeedfire: elektronikai tréfákon kívül nagy gond nem kellene legyen vele. szomszédban van egy f1 team dizájnos cup csomagos (brembo fék, recaro székek, komolyabb futómű) darab jópár éve, szereti a tulaja.
trassher
addikt
tboy93 meginvitált egy bemutatóra. Valóban tök igényes és minőségi alvázszámot adnak a művelt nkh-sok. Az irodában a szemle előtt hülyének néztek, hogy nekem tuti f astrám van és nem g. Mondom neki menjünk már ki aztán nézze meg mit hoztam. Kimentünk, emberünk lesápadt, úgy hívott egy vizsgáztatót, hogy jöjjön már nézze meg mert ilyet nem látott. Hát ő is csak pislogott majd a tornyot megcsiszolta és beütötte a próbajelet. Mondta itt lesz az új szám. A vizsgasoron egy másik ember meg kérdezte, hogy ez mi akar itt lenni. Mondom a kollégája csiszolta le kint, hogy ott lesz az új szám. Hát ő oda nem tudja beütni, nem lehet mert gyenge az anyag. Mondom maga aztán jó erőben lehet. Mondták, hogy kis alutáblába beütik és azt rakják fel, addig várjak kint. Na a kis alutábla az valóban pléhlemezből lemezvágó ollóval kivágott darab szar. Egyiket a pótkerék öble mellé popszegecselték fejjel lefelé, a másik a zárhídra. Megkérdeztem, ha mondjuk belém jönnek és megreccsen a híd akkor jövök új számért? Mondja akkor sajnos igen. Akkor kérem adjon már egy nevet - elérhetőséget mert azt maga fogja állni.
Mindezt 53.960 forintért.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
haddent
addikt
Igen, tudom, hogy az, épp azért mondom, hogy azért az nem olyan mint egy [helyettesíts be egy tök sima 16V mocit]. Hát ha neked nem elég, hát nem Nem tudom.. mondom, nekem is a terv 2.5-3 liter szívó benzin. De az a "bőven sok" kategória, amiben nem csak bugi van, hanem tartalék bugira, hegyre fölfele is. Ennél több a "felesleges" kategória, nekem. A másik álom a 2JZ turbo.
[rvilike] de mire? mert én azt már E36-E46 szedán kasztniba nézem állatkodni. Nagyon nem dinamikusan, élvezetesen eljutni A-ból B -re, nyaralni stb..
trassher azt a kva tróger mindenségit
MunezXBK
nagyúr
Munez nem akar véleményt mondani, mert tök felesleges.
blt.62
őstag
A V6-ról és a tiptronicról olvastam eddig,hogy a legtöbb extra van benne. Melyik motor típust és automata váltót ajánlanád amibe ezek az extrák mind benne vannak? Mindenféleképpen automata kell.
MegtorloXp
Speeedfire
nagyúr
Uhh, az biztos szép lehet. Gondolom a szokásos kék-sárga színekkel.
Eléggé tetszetős a kocsi, jól megy, tágas belül és "van" csomagtartó is.
Esetleg a bmw e46 325ci/ti? Belül annyira nem tetszik, viszont sor6, hátsó kerék.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
szilva01
őstag
Bazmeg ez hogy nez ki!?
B-L-A-C-K
titán
Egy 5 éves is igényesebben megcsinálná...
trassher
addikt
Te már láttad képen mikor elkészült.
szilva01: Pont olyan szarul mint ahogy hangzik. Eladásnál ha jól sejtem lesznek érdekes tekintetek.
B-L-A-C-K: Az biztos. Csak azt nem értem, hogy egy hatóságnál ahol ilyeneket csinálnak minden nap miért nincs előre legyártott adattábla. Azt pedig felrakhatnák teszem azt a b oszlop tövébe vagy a tűzfalra.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
rbalint88
addikt
fekete, a matricázás f1 teames sárga-kék.
Vilike eléggé le volt törve 25i meg 28i próbája után, ezek ugye 192-3 lóerősek, 30i meg 231 lovas, de nehezebb, mint a megane, meg csak fent megy, szívómotor. és akik beleásták magukat a típusba, azt mondják, hogy inkább 3, mint 2 millió egy tisztességes példány.
szilva01
őstag
De meg a betutipus is olyan magyar nepmeses, ilyet kitalalni sem lehetne... Mindig van lejjebb.
blt.62
őstag
Évi 6-7 ezer km-t megyek és 90%-át városban. nagyon fáj a bal lábam és sokat kell kuplungolni. Ennyi km-nél csak kibírja egy automata váltó 7-8 évig. Nem? Ha mondjuk veszek egy 10-11 éves Superb kocsit 200-230 ezer km-rel.
MegtorloXp
Köpni-nyelni sem tudok. Ez még tőlünk keletre is oltári gáz-szánalomhegy lenne, erre itthon csinálják hivatalosan... Komolyan nem értem, hogy tud ez az ország még működni...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!