Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #148299 üzenetére
Áá, mindegyik hurka gyenge csak kapálózok itt.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz EQMontoya #148293 üzenetére
Határeset.
5 hengertől felfelé már helyből nem lehet Matchbox. A kitételt meg úgy kell értelmezni, hogy 150 és / vagy 300... Egy kétlityós tádét se neveznék játékautónak.Szerk: Most viszont elindulok kocsmázni, bármi amit ma ezután írok, az vagy hülyeség, vagy feltételekkel kell kezelni. 🍻🤪
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #148290 üzenetére
Igen, egy fórumos tag aki járt már ott többször is mondta, hogy nincs pados mérés csak külön kérésre, ezért ennyire olcsó. Az egyik kocsiját elvitte máshova megméretni (hogy kizárható legyen a humbug) és valóban jó lett a chip. Az értékelések alapján is jól dolgoznak, nem univerzális szoftvert nyomnak fel. Szerintem nincs velük gond. Hogy miként tudnak mérés nélkül jól egyedi paraméteres chipet írni az jó kérdés, lehet ekkora a tapasztalat vagy más kocsik pados mérései alapján kalkulálnak, nyilván helyben állva meg van pörgetve a motor azért, hogy megnézzék mit mutat.
Viszont sajnos egy szívó tuning nem áll meg a chipnél, legalább a hátsó dobot meg a leömlőt is cserélni kellene hozzá ami még majdnem ugyanennyit hozna, tehát nem félreteendő. Csak ez így már sok, nem igazán készítettem fel magam erre. Erre még sokat kell aludnom.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148267 üzenetére
Jobban utánanézve a weboldalon, sehol nem említik, hogy lenne előtte-utána teljesítmény mérés. Így mondjuk a placebón kívül nem sok hatása van szívó motor esetén.
Szívó motor 1800 ccm-ig 45 ezer Ft. Ha hárman vagytok, 20% kedvezménnyel 36 ezer Ft. Végül is nem rossz ár, de nem fogod tudni mennyi az annyi.(#148274) Qru: ha gyári olaj, biztos nem olcsó, de szerintem pont a váltótól ne sajnálja az ember a pénzt. Ritkán kell vele foglalkozni, de ha elromlik, drága lesz a javítás / csere.
Elcsépelt, de a tegnapi olajcsere óta sokkal finomabban jár a motor Már hidegen is kevésbé kelepel, üzem meleg motornál is egyértelműen halkabb. Öntöttem az üzemanyagszűrőbe valami dízel tisztító lötyit is, de a minőségi olaj hatásában jobban hiszek. -
Tomi8822
tag
Üdv, adott egy 2007 Toyota yaris, 1.3 benzines.
A jelenség az hogy amíg be nem melegszik addig gázadáskor furcsa hangot hallani, mintha dizeles lenne, vagy mintha gurgulázó lenne a hang, pontosan nem tudom megfogalmazni mire hasonlít. Hamorosan cserélni kell az olajat mert egy éve volt utoljára, annak lehet köze hozzá? Olajszint felső tartományba, alapjarat nem ingadozik, más gond nincs a motorral. -
-
Magnum_
nagyúr
Nekem meg belement a teljes 4liter (4liter a szaraztoltet), nivopalcat figyelve, masnap reggel hidegen beallitva. Meglepodtem.
Focvis: nekem is kenodott a 4evszakos nyaron.
Most van nagy tarolom, megis van eselye, hogy a tavasszal 4 evszakot veszek, ha lesz 17-es (es akkor elengedem a 16-os gyarit)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #148281 üzenetére
4S gumiból csak prémiumot szabad venni ha csak nem vmi hoki autód* van szvsz. A többi egyszerűen
sz@rerős kompomisszum (azon belül, hogy a 4S önmagában egy erős kompormisszum).*: A Fűnyíróra lazán vennék ilyen Nexent pl, Bubira már biztos nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Ez egy itt agyonsztárolt 4 évszakos Nexen (az autóval jött), van benne kb. 9-10 ezer km:
- nincs rajta pötty,
- nyári melegben kenődik (a mostani időjárásban nem),
- meglehetősen zajos a futása,
- amik elől voltak, azok elég rendesen kopottak ennyi km után.Aki ilyent vesz sz@rrásásból, ezt érdemli.
-
#89309696
törölt tag
Nekem az 1.4-be 5 liter motorolaj kell, az se olyan kevés.
A 10% szerintem itt is chip+hátsó dobbal érhető el, de engem nem is a teljesítmény érdekel, hanem az alacsony fordulati nyomaték, váltig állítják, hogy jócskán lehozható alacsony fordulatra. Az már jó volna. Csak ez a dupla Budapestre autókázás nem igazán tette kívánatossá, a dobot is helyileg készítik és teszik fel.+Ami engem bosszant, hogy kéne egy alacsony fordulatra hangolt 4-2-1 leömlő a gyári 4-1 helyett az is sokat jelentene, viszont az már piszok sok pénz és a bölcsőt is le kell venni a cseréhez. Ennyi pénzt és energiát sajnos nem tudok belefektetni, pedig még a kíváncsiság is hajt, hogy mit lehetne elérni egy ilyen motorral "egyszerű tuning" szinten.
-
veterán
válasz elbandi2 #148271 üzenetére
Köszönöm. Emlékszem ilyesmire, hogy a gumit 180 fokkal elforgatták a felnin. De akkor az elmondásod szerint 120 fokkal kell.
7:30-kor nyitott ma a gumis akiben teljesen megbízom; ott voltam 7:10-re, de legalább 10-12 autó várt már és délben zár; így sajnos máshova kell menjek majd Budapesten. -
Fryskitt
addikt
Ezt láttátok? Aranyos.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
elbandi2
tag
válasz focvis #148237 üzenetére
A tapasztalat azt mutatja, hogy ha gramm-ra pontosan ki van súlyozva a kerék, de a gumi gyártási pontatlanságból, (vagy mondjuk hibának) sugárirányban kicsit üt a felnin (pumpál), akkor az érzékenyebb futóművel rendelkező autón simán jelentkezhet az általad leírt jelenség.
Centírgépen megpörgetve szemmel kell ellenőrizni, ha oldalirányban jár, az nem okoz gondot, de ha sugárirányban van benne legalább 1,5-2mm, az nem ok. Ilyenkor meg lehet próbálni a gumit a felnihez képest egyharmadot elforgatni, ez az esetek több mint felében segíteni szokott. Ha így sem jó, akkor sajna csere. -
EQMontoya
veterán
válasz pit stop #148252 üzenetére
Hat igen, itt a kedves ügyészség azért nagyon hülye volt. Mert - sajnos jogosan - nem állapítható meg kétséget kizáróan, hogy ez az autó az egykor ellopott fekete autó.
De az egyértelműen bizonyítható, hogy nem az a szürke, amelyiknek az alvázszámával fut. Innentől pedig már jó néhány bűncselekmény megáll, meg ha a konkrét lopás nem is.
You had one job.Same rules apply!
-
máyköl
veterán
Miért érzi a biciklisek 90% -a azt, hogy rájuk nem vonatkoznak a közlekedési lámpák jelzései?
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #148256 üzenetére
Az 1.4 ECU-ja gyárilag butább, nem igazán kezeli a 98-as benzint se hiába kellene tudnia. Ezért sem vettem észre semmit hiába tankolok 100-ast folyamatosan. Úgyhogy a szokásosnál nagyobb tartalék van benne emiatt, elviekben 106 ló és 140 Nm kihozható ami pont az 1.4-1.6 közötti szakadék fele. Szóval 1.5-ös lesz.
Nem is ez a lényeges, hanem elvileg lehozható 3000-res fordulatra a nyomatékcsúcs a 4000 helyett és az 1500 alatt lévő borzalmas megtorpanást is ki lehet hangolni valamennyire. A két legundorítóbb viselkedése a motornak, lehet még a végén használható lenne.
Ajánlottak továbbá szellősebb hátsó dobot (de nem üreset), hogy az is segít alacsony fordulatra.MMC-nél 45ezer + 30 ezer a dob Janónál, akciós lenne a chip mert jönne két haverom is TDI-t csippűni' és csoportos kedvezmény van. A probléma csak az, hogy én nem akarok Budapestre felmenni. A helyi chipesek viszont nem foglalkoznak kisméretű szívóbenzinnel, aki igen az meg 110 ezreket akarna elkérni.
Megpróbálom valamelyik haveromat rábeszélni, hogy menjen fel a kocsimmal és csináltassa meg, én biztos hogy nem fogok felmenni a fővárosba, van épp elég más is amitől hányingerem van. -
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #148023 üzenetére
Olajcsere megvolt, 7 liter ment bele. Előtte jól kifolyattam az olajat, még az autót is megemeltem + olaj-, lég-, üzemanyagszűrő+tisztító lötyi.
Felkerültek a téli kerekek is, az Aldis légkulcs meggyorsította a folyamatot. Idén alu lesz télre is - tavaly egy húszasért vettem 4, a nyárival tökéletesen megegyező felnit. Karcos, meg le van padkázva a széle itt-ott... de
faluratélre jó lesz
Ez 195-ös gumi 7" széles felnin, a nyári meg 205-ös ugyancsak 7"-on. Ez szépen feszül, nem olyan ballonos mint a 205-ös. Jól néz ki, de nem lóg túl a felni peremén, könnyebb megpadkázni. De ennek a felninek mindegy is.(#148195) Fehér Farkas: én nem erőltetném a tuningot, szerintem szívó motorból csak chip tuninggal nem fogsz +15 lovat meg +30 nyúlmókust kihozni. Akkor már tényleg inkább másik autót. Annak meg nem biztos hogy van értelme olyan kevés futásra, mint amennyit használod az autót.
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Magnum_
nagyúr
válasz pit stop #148252 üzenetére
Az utolso mondat gyonyoruen mutatja a hazai igazsagszolgaltatast, bar tudvalevo, hogy az ugyeszseg ma mar vedougyved szerepet tolti be, varom is a hetfot, amikor is a legfobb
vedougyvedetugyeszt ujabb 9 evre valasztjak megKis aprosag: az elso muszaki fenykepeken nemet ideiglenes rendszam van rajta, de sarga, nem piros. Az csak (nemet) belfoldi hasznalatra jogosit. Nem mehettek volna at azokkal mas orszagokon - Nemeto.-n kivul
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #148242 üzenetére
Autodata, de szerintem nem akarsz arra előfizetni.
-
pit stop
addikt
[Passat sztori II. rész]
Hánynom kell az egésztől...
Zách tökösebb, mint hittem.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Saccco
nagyúr
válasz K Norbi #148210 üzenetére
Tiszta hülye vagyok, még láttam is ezt a linket.
Egyébként tök igaza van. Hajó, ha nem jó.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz MasterMark #148245 üzenetére
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Magnum_
nagyúr
Mótvá
I humbly and respectfully decline™
-
Saccco
nagyúr
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
kisza25
félisten
Így használja az új r67-est
Ja, hogy még nincs készen, már a heti 1 baleset is érthetővé váltAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Van valami oldal ahol meg tudom nézni a leeresztő csavarok Nm mennyiségét?
Opel Agila 2003 1.2 illetve Swift 1.3 2000-es érdekelne. Az is jó ha valaki meg tudja mondani. Neten találtam 30-40-et, 15-öt, meg 50et. :/Köszönöm.
-
Reggie0
félisten
Joknak jok, de nem annyira. Foleg a valtassal lehet elbenazni. Enyem pl. 0-45-nel is raver 0.3-at egy valtassal. En infopark kornyeken talalkozok sokszor probalkozokkal, gondolom sok cegesnek van kiosztva
Inkabb az a jo, hogy villanynal nincs "hideg motor" mar a parkolohelybol meg lehet indulni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #148237 üzenetére
& kisza: Nekem biztos nem a gumi/felni. Az a legfurabb jelenseg, hogy gumis/szerelo utan nem raz, majd megyek 100km-et, par kigyorsitas fekezes, es mar megint raz. Most legutoljara fekbetet cserenel kaptak le a kereket es megint ez volt. Persze nem raz komolyan, meg a fontosabb 180-240 tartomanyban egyaltalan nem, de vegere fogok jarni mitol van ez, megha a tanksapkat is le kell cserelni hozza
Qru: En kb. minden gumicserenel gorgoztetek is, ha mar van egy picike felutes benne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #148230 üzenetére
Ilyenekkel ne ijesztgess!
Azt tudom, tanultuk valahol, hogy a rosszul kiegyensúlyozott kerekek 120-nál jelentkeznek. Ha szálszakadt, akkor pedig már 60-nál, és annak többszöröseinél. 2x jártam a gumisnál, csak észre vette volna ha szálszakadt.
A felnik a nyári 235/45 Michelinnel nem ráztak. Most 225/45 Nexen 4S-ek vannak fent, kb. 10 ezer km futással.
2 db azonos típusú gumit hajlandó vagyok venni rá, vagy pár db szilentet cserélni. Ha több kell -> megy alecsóbahahura. -
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #148212 üzenetére
Az pont jo, mert ejjel van egy komolyabb visszaeses a fogyasztasban, legalabb azt ki lehet kompenzalni.
(#148210) K Norbi:Azert random vonalakat huzni egy ures papirlapon barki tud, es meg lehet vele magyarazni barmit.
(#148209) Qru:I3 olykor a pirosnal is problakozik. Azt hiszik h villany es minden tud akkor
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #148224 üzenetére
Hallod, en ilyen vibracios anomaliakkal mar miota kuzdok. Azota cserelve lett kerekcsapagy/kerekagy, felni, gumi, fektarcsak, fekbetetek. De meg mindig visszajon. Most jon a felfuggesztes felujitasa, valoszinuleg az okozza, mert valtozo az is, hogy milyen sebessegtartomanyban jon elo, sot attol is, hogy elotte fekeztem-e vagy gazt adtam es mekkora intenzitassal, ugyhogy valamelyik rugalmasabb osszekottetes kornyeken lehet a gond, ami mas-mas pozicioban akad meg.
Amugy mindig 50-70(itt csak akkor erzodik, ha komoly baj van), 100-140, 150-210 kornyeken lesz a vibracio, mert a kerek fordulatszama alapjan ezeken lehetnek rezonancia-frekvenciak. A pontos ertek a kerekatmerotol fugg.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #148206 üzenetére
Én 21:00 körül jöttem vissza Pestre, akkor még mindig szar volt az M0 déli része. 16:00 körül mentem vidékre, nem győztem kis utcákon kerülni, mindenki meg volt hülyülve.
Villanyautós téma: kb. mindenhol készlethiány van, a legtöbb márkának csak katalógusban van elérhető villanyautója, nem csoda, hogy nem pörögnek az eladások.
Kisza25: Ezt a villanyautó jobban szennyez dumát már 2000 körül is tolták, még a hybridekre is, hogy így szar, úgy szennyez stb, ki kell dobni 100k km után. Aztán mégse, plusz a lokális levegő tisztulást lehetetlen elvitatni a villanyszamaraktól, a nagyvárosok sokkal élhetőbbek lennének. Tesla amúgy kivételesen nem jó példa, mert nekik elég komoly újrahasznosító üzemük épült a saját akkujaikra, ellentétben a többi gyártóval, akik csak azért csinálják a villanyos autókat, hogy ne kelljen euró milliókat büntetésre kifizetni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #148223 üzenetére
Elektromos áram előállítása fosszilis tüzelőanyagal, annak eljuttatása a megfelelő helyre, töltési veszteség, leadási veszteség, villanymotor vesztesége, hideg leszívja az akksit....
Viszont amit sokszor kihagynak a képletből:
Olaj cserék, alkatrész utánpótlás...
Az elektromos autónak sokkal kevesebb karbantartásra van szüksége[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
A hátsókkal kezdek, ha ott nincs jelentős eltérés, akkor az első is.
A kormányt nem igazán rázza, ellenben 100 körül azt érzem, hogy remeg a farmergatya a lábszáramon. Kb. 90-től 140-ig érzem az ülésben a vibrációt; majd gyengül, 180-nál megint érezni. A felni ugyanaz, a gumi 4518-as DOT. -
Integrale
veterán
válasz kisza25 #148219 üzenetére
Az auto motorjat is le kell gyartani, uzemanyag alapanyagot el kell elvinni A-bol B-be, majd onnan C-be a vegtermeket, amivel megint csak szennyezel, nagyreszt haborus ovezetbol szedik a koalajat, ahol fillerekbol tengodnek az elnyomasnak es eroszakszervezeteknek (is) koszonhetoen. Aztan egy literbol 0,3-at hasznalsz mozgasra, a tobbivel futod a kornyezeted, nem tul egeszseges gazok kibocsajtasa kozben, szinten karositva azt.
1 liternyi uzemanyagbol, nagyjabol a hatodat hasznaljuk mozgasra a tobbi veszteseg es a szallitaskor elegetett uzemanyag.
A felborulo tankerhajok okozta kornyezeti karositast nem is szamolva.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #148213 üzenetére
Az elsőkre is nézess rá, általában azt érzed nem a hátsókat (ettől még a hátsó is lehet sz@r). Én is elgurultam centrirra a közelmúltban, megszünt a rázás, király. Nem sokkal később kátyú, azóta megint ráz kicsit.
Szoszo94: De, 150-nél tilt az elektronikája, ezért enm értettem, hogy mit villog rám 140-nél (amúgy meg éppen előztem szóval duplán nem értem). Hát lemaradt szegény mint a borravaló.
Hasznos nagyon, nekem is kéne menni újra mert nem árt időről-időre újra ismételni. Meg amúgy is jó móka. Tökölön a reptéren voltunk ott van hely kicsit bohóckodni is és árban sem vészes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Nemrég befogott a jobb hátsó fékem. A tárcsa lilára égett a betét elporladt. A munkahenger volt a ludas. Új munkahenger, fékcsövek, fékfolyadék, betétek. Viszont a tárcsát meg akartam várni hátha bekopik. A lila árnyalat eltűnt de kicsit bronzosabb mint a többi. Az is csere lehet, változnak ezek huzamosabb magas hőhatásra anyagba? Még bő 70%-os gyári tárcsák és nem 2 forint az XC90-re :/ Persze tudom majom+banán #aféknemjáték eddig oké. Cserélem is ha indokolt de nem tudom hogy indokolt vagy sem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Szoszo94
őstag
Megpróbálta, nem jött neki össze azon kívül semmi, hogy korán reggel felpiszkálta az agyvizem. Vannak ilyenek, általában jól kezelem, de rossz pillanatomban kapott el. Ha racsing van, racsing van
Az i3 az nem tilt le elég korán egyébként? Bátor lehetett, hogy pályán próbálkozott be
Tréningre mindenképp akarok menni jövőre, most az őszies esős időszakban már próbálgattam a határait, meg az azon túli dolgokat Azért tehettek volna egy gombot bele, ami tényleg lekapcsol mindent (TRC off az csak limitáltan enged őrjöngeni), a pedal dance helyett Egy sperrt elfogadnék még és tökéletes autó lenne nekem - gt86/brz ill. IS300 difi elvileg jó alá, mindegyik sperr gyárilag.
Vizen egyébként elég hamar megindul a segge, meg egyébként is inkább hátul csúszik, mintsem elöl tol. Ezt jobban is szeretem, az orrtolós autók nem az én világom.Kár, hogy itt Győr környékén nincs komolyabb ring, ahová lehetne menni csapatni. Bezzeg BP alatt van vagy három is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz kisza25 #148202 üzenetére
Nem sikerült, pont akkor zárt. Majd szombaton Zegen újra próbálkozom.
(Múlt pénteken Bp-en gumicsere, szombaton észleltem, hogy autópályán ráz az autó; hétfőn visszavittem, újra centrirozták a hátsókat. Ma újfent autópálya, továbbra is ráz. Többet oda nem viszem, szvsz szar a gépük.)
-
kisza25
félisten
válasz K Norbi #148211 üzenetére
nem arra amire mindenki akarja használni (500+km hatótáv), hanem városba, max 100-150 km akupakkal, arra a legjobb.
A villany is több sebből vérzik, gondolj bele mindenkinek az lenne, hazamennek meló után és mindenki felrakja töltőre, kicsit gyenge lenne hozzá a jelenlegi hálózat.
Hány töltő van jelenleg az országban?és még sorolhatnám[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
K Norbi
addikt
pfff ez már autó!
Benzin, dízel, villany, és egy kis S6
YT alert.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szoszo94 #148191 üzenetére
De nem a te részedről, egy Dácsia ne próbáljon versenyezni egy IS250-el. Ez olyan mint amikor engem bekóstolt egy i3-as az M3-on...
Az IS250 amúgy egy nagyon jó autó vezettem is meg mentem is ellene utcán és zárt pályán is (vezetési tréningen). Utcán padlógázon éppen tudtam tartani a lépést vele, pályán szárazon elvert, vizen meg totál azonos köröket futottunk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz fant0mi #148205 üzenetére
Ők nem zavarnak, finoman megelőzöm nehogy ijedtében árokba hajtson, aztán lépek tovább. Csak nagy forgalom ne legyen, mert akkor már nem lehet kényelmesen menni, hanem másokhoz kell alkalmazkodni.
Ja igen, most a hosszú hétvége miatt nem egy szerencsés időpont. De legalább hosszú hétvégénk van.
Reggel úgy is kutyát viszek sétáltatni, szétsározom a kocsit valami hegyoldalba aztán majd ha hazaértem lecsekkolom a Google maps-et forgalomügyileg merre érdemes menni.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Holnap mennyire lesznek üresek az utak vagy épp tele lesznek a november 1 miatt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest