- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
Qtya123 #149698 üzenetére
Koszi!
Igazabol gyorsan. Az emult hetekben egy baratomnal volt kolcsonben, mert az egyik autojukat osszetortek, a masik meg lerobbant. Szombaton visszakaptam, megfogadtam Focvis tanacsat, este elvittem egy alapos kulso-belso mosasra, majd vasarnap lefotoztam napsutesben, es kiraktam a hirdetest delutan.
Aznap hivtak ketten, hetfon meg ketten. Anti szerdan jott volna, de aztan jottek inkabb tegnap este, hogy elsok legyenek. Volt egy kis alku, korrekt mertekben, aztan vittek is.
Szoval igy igazabol masfel nap alatt adtam el.
tboldi: bingo.
-
aero.
veterán
válasz
focvis #149697 üzenetére
Illene nekik, igen. 15 perc városi vezetés lenne erre a norma, hogy szépen végigmenjen a fokozatokon többször. Talán sűrű olajcserénél működik, én nem találtam erre vonatkozó cserét az enyémnél. (125-nél kellett volna először cserélni). Gondolom a te cseréd után is volt reset, minden hidrósnál kell.
A box ebayről van (link), jelenleg nem látok eladó darabot, illetve arra sem emlékszem, hogy Volvohoz volt-e neki fent. Segítőkész csávó, WhatsAppon kommunikálunk. Az első decoder elromlott, küldött helyette másikat, már az van bent. Egy kérdést megér, hogy mit tudnak a Volvo rendszerhez. Gyakorlatilag ez a cucc egy "AV" módot ad a gyári kijelzőhöz.
Nálam szólhat a rádió AA alatt a gyári rendszerről, de akkor nincs hang az AA-ról. Itt úgy lett megoldva, hogy a kapcsolat USB, a hang pedig az AUX-on megy, így a gyári rendszer alatt az AUX bemenetet kell aktiválni, így jön hang az AA-ra. Korlátlan mobilnet mellett tudok TuneIn-t használni.
-
aero.
veterán
válasz
focvis #149683 üzenetére
Olajcsere után resetelni kell az eddig megtanult értékeket. Profi Snap-on tablet cucc egyébként, akár egyenként a fokozatok közötti váltást is tudja törölni.
Egy dekóder box került bele, csak Carplay+AA+Mirrorlink és tolatókamerát tud, egy gombnyomás váltani közte és a gyári rendszer között. A telefont rádugva (sajna ez csak USB, de lassú töltéssel) indul egyből.
Qru: Itt aránylag "sok" km telt el, megvolt a para
-
EQMontoya
veterán
Elkelt az IS200.
Hozzam nott azert 7 ev alatt.
Az az egy vigasztal, hogy jo kezekbe kerult, es fogunk hallani rola. -
doc
nagyúr
ah, koszi mindenkinek
ez a konstrukcio nekem eddig kimaradt, bar ahogy nezem, nem is veszitettem sokat vele -
Az automatizált manuális váltóra szokás mondani; pl. Opel Easytronic, PSA-nak is van, talán a Fiat Selespeed is ilyen.
Szerk: 1. generációs Smart szintén.A fő baj velük, hogy nem képesek szépen kezelni a váltáskor megszakadó nyomatékfolyamot, rántanak egyet, ilyenkor bólogat az utasok feje. A gyakorlott sofőrök elveszik a gázt mikor vált a bohócváltó. Amikor meg elromlik, nehezebb szerelőt találni hozzá, se nem normál manuális, se nem automata.
A DSG is tkp. ilyen, de ott két db váltó és 2 db kuplung található a rendszerben, amivel megoldott a szép és gyors váltás. -
#89309696
törölt tag
válasz
pècsimunkás #149682 üzenetére
A németek egy más világ, de ha náluk is csak 1-2 van belőle akkor az sok mindent elárul.
-
doc
nagyúr
mi az a bohocvalto?
mar nem eloszor hallom, de fogalmam sincs, es a gugli sem akart segiteni -
válasz
aero. #149681 üzenetére
Jól hangzik; gondolom az elején leizzadtál.
Miért resetelted? És mivel? Részleges olajcsere történt?Nálam augusztus közepén volt az olajcsere, sokkal jobb nem lett tőle. Aztán október elsején cseréltem akksit, utána egy-két héttel tűnt fel, hogy szebben vált. (De ugye nálam nagyon keveset megy az automata 1-2-3-ban; ott szinte mindig a villany hajtja.) Lehet, hogy nálam is erdemes lenne egy reset?
Amennyire tudom, úgy égész jó volt az olajod színe.
Milyen Androidos fejegység került bele? Hangja is jó?
-
aero.
veterán
Focvis! megvolt a váltóolajcsere. Végeztünk, a szerelőm közben csinálta a többi autót, addig reseteltem az adaptációt, beültem és mentem. Azt hittem vége a váltónak, olyan pocsékul váltott. Mintha valami bohócváltós hulladékban ültem volna.
Az 1>2 és a 2>3 volt inkább a ciki, a fentieket jól szúrta. Az 1>2-nek kellett vagy 120km, a 15 perc nem elég. A 2>3-nak viszont majdnem 300, mostmár nagyon szépen húzza mindegyiket, sokkal szebb lett a váltás, mint volt. Az első kifolyt liter fekete volt, a többi átlátszó sötétebb zöld. Egyébként türkizkékes zöld az olaja.
Ésssss, sikeresen implementáltam a cuccot, nagyon jó:
A két ünnep között viszont kelleni fog egy DPF tisztítás szvsz
-
Reggie0
félisten
válasz
#89309696 #149646 üzenetére
Mindegy min csuszol meg, ugyan azt kell csinalni, legfeljebb gyorsabban vege lesz, ha nem csuszos annyira a felulet. A nagyon csuszos feluleten azert jo gyakorolni mert nem kell hozza nagy sebesseg es ezaltal nagy bukoter, illetve lassabban tortenik minden, tobb ido van cselekedni amig gyakorlatlan vagy.
-
#89309696
törölt tag
válasz
molnarpeter #149677 üzenetére
Autóbeszámítós kereskedőset találtam én is, vajon mennyiért vennék be a Meganet? 200-ért?
Az a Passat kombi még jöhetne is. Fenntartani nem tudom. -
molnarpeter
nagyúr
Válogattam egy sort, ESP-re szűrve:
Sok km-es Passat felújított váltóval és javított hengerfejjel
Saint kedvéért egy(-kettő?) kompót
Gyanúsan olcsó S60
3 ajtós 1.6 Golf
Faceliftes Passat, mindenki figyelmébe ajánlom a budget USA szélességjelzőt, bicikli pedálban van ilyen prizma talán
Bónusz: A4 B6 - jégvert, multitronic, külföldi papíros (kéne egy kézi váltó átalakítás, és ha a multi jó akkor azt eladni, benzinesre talán nem vész a honosítás, de összességében sok macera az egész)Elnézést mindenkitől, hogy idepiszkítottam ezt az agymenést, további kellemes görgetést kívánok
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#89309696 #149672 üzenetére
Mk3 Mondeo rohad, dízeleknek adagoló baja szokott lenni/TDCI esetén befecskendező rendszer nem túl tartós, benzines meg olajat eszik asszem (ha ezek már a Mazdával közös motorok). Focus mk1 hasonló történet, ajtók alja stb kb mindegyiken rohad, de ott az 1.6 szívó élhető motor.
A linkelt Volvo motorja nagyon jó konstrukció, bár egy vezérlés csere jelentékenyebb tétel tud lenni. Összességében tetszetős példány.
Esetleg még C5, 406 2.0 HDI érdekes lehet.
-
#89309696
törölt tag
válasz
pècsimunkás #149673 üzenetére
Én is szeretem, ha nem csak papíron létezne az 1.8 automata kombi akkor azt vásárolnám vissza és hosszú évekig meg is tartanám még, de még 1.9 dci-t is bevállalnék automatával nem érdekel a rövid táv, majd a szeretet felmelegíti. De nem létezik. Szerintem akinek volt annyi pénze az Lagunat vett inkább, így csak prospektusban létezett.
Mindegy, majd lesz valami helyette. Most már nem kötődöm márkához, mert semmi értelme, nagyon korlátoz. Paraméterhez kötődöm, automata biztos kell, ABS biztos kell, kombi vagy normális méretű ferdehátú nem lecsapott hátsóajtóval és egy 1.6-os 100 lovas motor legalább de lehet picit fölé, ha ilyen 1200 kilós a kocsi, a többi már lehet az amit a szél fúj adott pillanatban, csak nagyjából megbízható és népautó max 500-ig. Inkább 450. Van azért ilyen, most is nézegetem őket. De amúgy igen. Egyik se olyan jó, mint a Megane volt. -
pècsimunkás
addikt
válasz
#89309696 #149662 üzenetére
A Mégane 1 , ph 2 - nek igen jó fékje van , az tuti
! Nekem a 7 év alatt tèlies körülmények között dolgozott az ABS , de száraz útfelületen nem emlékszem , hogy hasznàltam volna . Vizesen sem ... bár lehet , csak rosszul emlékszem . Mindegy végülis . Mondjuk nagyon jó gumikat vettem rá mindig , erre ( is ) figyeltem . Nyári gumi az Conti premium 5 volt , a téli Nokian wd3.
Jó kis autó volt . Szerettem nagyon ! -
#89309696
törölt tag
válasz
Integrale #149670 üzenetére
A súly/teljesítmény arányt néztem +45% súlyra jut +30% teljesítmény és a +60% nyomaték. Mondjuk a teljesítmény csak menetszélhez kell, az meg úgyse lesz.
Kicsit pazarlásnak érzem másfél tonnával járkálni.Mondeo, Focus esetleg? Nem ismerem őket.
Nem tudom mi az a csatolt hosszlengőkar, de le tudom írni.
-
Integrale
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz
MunezXBK #149665 üzenetére
Akkor azt is megjegyzem. Bár rozsdásodnak, mint az állat. Mondjuk Renault-on kívül melyik nem kétezerben.
[link]
Azzal a kipufogóval biztos, hogy nem racsingoltak vele. Mondjuk ennyiért nem is veszek kocsit, ez meg túl olcsó. 1500 Kg, hajjajj. Hülyeség netovábbja. Erre meg kevés a 130 lóerő. -
#89309696
törölt tag
válasz
Integrale #149661 üzenetére
Buta is, ha nagyobb kanyarban elkezdek ráfékezni már bicsaklani akarna mindenhogy, ésszel kell sportoskodni vele. Szerintem előbb esne le az útról, minthogy az ABS dolgozni kezdjen.
Tipikus olyan, ha megyünk az akciós krumpliért akkor inkább csússzon mind a 4 kerék, de gázról nem leszállni. Na nem mintha így mennék vele mindig, de kipróbálni ki kell különben sose tudja meg az ember vész esetén meddig eresztheti el a kocsit. -
Magnum_
nagyúr
válasz
#89309696 #149658 üzenetére
1100EUR, Nemeto., Mitsu Colt 1.4. Nem automata, de abs van, keretbe belefer es nem romlik el
(Vagy E46 compact, azok hugyert mennek, talan automata is lesz)
Elmentem most felesegemert a belvarosba. Ez valami szabaly, hogy a vaci uton 21.00 utan raccsing kotelezo?
Diszkreten autoztam az egesz nagymeretu kerekeken a klassz utakon (nagyobbnak tunik, mint valojaban, mondjuk elegge a foldszinten is van az auto), hatul felszallopalya vilagitas a rendszamnal (led) aztan pirosnal a mellettem allo elrugja. Ez mi??? -
#89309696
törölt tag
[link]
Fút de Rat. Kéne. -
kisza25
félisten
Versenyautóban teljesen masképen kell fékezni, elöször tiporni kell és folyamatosan csökkenteni a fékerőt, mert nagy sebességnél van leszorítóerő az aero miatt
A hondával 3500 km-t mentem amíg vártam a tipo-t, 1x kellett vészfékeznem, ki is tört az autó feneke, mert blokkolt a két első és kicsit nedves is volt az út, mikor érzékeltem felengedtem, majd újra satu, de abs-el már rég megálltam volna -
#89309696
törölt tag
válasz
rbalint88 #149654 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, majd azért törekszem rá, hogy legalább az legyen benne. Most csak a Mazda miatt merült fel, mert az egy esélyes autó lenne, de abban pont nincs.
Egyébként rengeteg ABS nélküli kocsit vesznek ma is használtan, ismerőseim között is van egy csomó akinek olyan van és mikor mondom nekik, hogy bazdki ez miért nem szempont pedig abban az árban már van, akkor néznek bután. Nálam most a hülye váltó kavar be a dologba, mert egy automatával aztán jól összehúzza az ember a lehetőségeit ebben az országban ennyi pénzből. Nem vagyunk egy automatás nép és árérzékenyek is vagyunk. Ha kéziseket néznénk akkor 500-ért a 90%-ában már van ABS, de mégis sokan képesek a maradék 10%-ból kiválasztani az anélküli kocsit. -
#89309696
törölt tag
Vízen felúszáshoz ESP kell (meg jó gumi, meg kis sebesség, meg szerencse), a Megane ugyanúgy elszállt volna, az ABS nem fogja meg azt. Itt most alapvetően arról van szó, hogy ABS legyen-e a következő kocsiba vagy ne, ESP úgysem lesz mert ezen az árfekvésen nem kapható, így azon nem is gondolkozom. ABS viszont még sose kellett nekem hiába volt, minden hirtelen fékezésem pont akkora volt, hogy nem darált még bele. Viszont az is biztos, hogy ha nem lesz akkor el fogok szállni vele valahol. Mert Murphy él.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#89309696 #149646 üzenetére
TDI Golf kell
Amúgy azon gondolkodtam, hogy mivel nagyon keveset mész, igazából ha vételkor jól vált az automata, valószínű később sem lesz bajod vele. Bár sejtem, hogy nem hagynád annyiban olajcsere nélkül
Emiatt talán Passat is opció lehet - ha nem kopog a futómű, jó darabig nem fog.
-
norrberth
addikt
YT Alert
Ez igen HIGHWAY 3 (Part 2) BMW E60 V10 M5 Police chase in StockholmTiszta NFS
The Audi RS4 is back!! Police chase -
Cifu
félisten
válasz
#89309696 #149638 üzenetére
Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Nekünk ugye még azt tanították az 1990-es évek közepén, hogy hát az ABS működését le lehet szimulálni. Eddig kétszer volt olyan helyzet, amikor kellett volna csinálni, nem sikerült. Az oktatóm mondta, hogy aki sokszor kerül ilyen helyzetbe, és van gyakorlata, mondjuk egy autóversenyző, annak sikerülhet ezt esetleg elsajátítania...Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye.
Vannak erre tesztek utána lehet nézni. Az ABS legnagyobb előnye alapvetően az, hogy irányítható marad az autó (kivéve jég vagy jeges hó, ahol ugye tök mindegy, csúszol előre a lendülettel, bármit is csinálsz...)...Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.
Egy ismerős az M7-es érdi lejtőjének alján lévő vízfolyáson dobta el az autóját. Brutál szélsőséges? -
#89309696
törölt tag
válasz
Integrale #149643 üzenetére
Jah, csak arra értettem, hogy az ABS nélküli autó a szélsőséges pályán indokolatlanul le van húzva, olyan helyzetbe van téve ahol egyértelműen vesztes, de valós/normális/átlagautós körülmények között korántsem ilyen bénák. Ettől függetlenül én se ülnék be ABS nélküli autóba. Ez bánt a Mazdában is, mert már lehet rég itthon lenne, ha volna benne. Annak idején a Meganet se akartam megvenni, mert nem volt bennük ESP és ez zavart mivel kicsúszni nem csak fékezés közben lehet hanem akármelyik random kanyarban a Teszkóból hazafele, de szembesülnöm kellett vele, hogy 400 ezerért semelyikbe nem lesz.
Most meg azzal, ha a fő kritérium az automata váltó akkor nem lesz mellette három betűs szó egy sem, fél millióból. -
Peter.70
addikt
válasz
Tsebacsi #149629 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a nagy cm3-es zöld rendszámos autók ( nagy bmw, audi, merci,stb ) sofőrjei többnyire nem foglalkoznak szerintem a töltéssel. A zöld rendszám Nekik az előnyök miatt kell. Ezzel nem az autót akarom büntetni, csak pl egy bizonyos teljesítmény felett nem adnék zöld rendszámot
-
Integrale
veterán
válasz
#89309696 #149640 üzenetére
Az akkori negy csillag, az ma -10.
Pont az a lenyege ezeknek, hogy szelsoseges helyzetet teremt, mikor van nalunk 365 napbol olyan utfelulet? Eleg ha egyszer van (egyebkent telente nem ritka), es mar tudod/sejted hogy mit kell csinalni.
Tovabba nem csak Magyarorszag letezik, es aki vezet, plane aki sokat, az legyen csak felkeszulve szelsoseges helyzetekre. -
#89309696
törölt tag
válasz
Pttypang #149639 üzenetére
Hát igen. A Megane viszont pont nincs szitává rohadva, azon kevés autótípusok egyike ami ma is 4 csillag és nem gyűrődik rám. Emiatt krvára nincs kedvem eladni. De nagyon megutáltam a pici motort meg a kéziváltót.
A kasznizott Mazda is biztos, hogy nem úgy hajlik ahogy a mérnökök megálmodták, hiába hegesztette ki akár szépen is a Jóska bá a műhelyében. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés egyáltalán egy kijavított kaszni ér-e többet, mint egy lyukas, a műszakin kívül. Hiába na, a végszó az végszó, 500 ezerből nem lehet minden dolgot megvenni. Vagy nagyobb motorja lesz meg normális váltója, vagy biztonságosabb meg felszereltebb. Nekem ez volt két évig, megutáltam. Most jöjjön a másik véglet. Legfeljebb két év múlva megint cserélek (egyébként érdemes is gazdasági szempontból), aztán remélhetőleg nem rakom bele az árokba, fának, kamionnak és más se rakja belém. -
#89309696
törölt tag
válasz
Integrale #149635 üzenetére
Ehhez képest a G Astra 25 pontot kapott, a Megane meg 30-at, az Astrában a bábún van 2-3 narancssárga rész, a Meganenál csak egy ilyen terület van. Bár mindkettő 4 csillagos.
Mondjuk én időnként nem tudok eligazodni ezeken a teszteken...Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye. Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira. -
Integrale
veterán
válasz
#89309696 #149632 üzenetére
Foleg, hogy a Megane egy nagyon eros rancfelvarrason atesett Renault 19, a G Astra pedig egy uj, jelentosen modernebb szemlelet szerint tervezett targy.
Hetvegen voltam vezetestechnikai treningen, elottem ment egy srac ABS nelkuli autoval, meggyozott, hogy hetkoznapi hasznalatra nekem nem kell olyan.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Integrale #149610 üzenetére
Ja, összekevertem a kettessel. Hátul csak erőhatároló, elől termo csatrántó két fokozatú és erőhatároló.
Hiányozni fognak ezek a fícsőrök, meg az autó jól megtervezett passzív védelme. Azért egy G Astra vagy a linkelt 323 Mazda ami egy idős vele nem ennyire jók. Pláne, hogy a Mazdában ABS sincs, meg klíma se. Az ABS azért fájó pont. Cserébe húgylé olcsó még elvileg felújítva is.
Tuti, hogy az új autóval fogok majd árokba menni ami visszalépés biztonságban... -
Skillet
addikt
Sziasztok
KATT
Fiam első igazi kalandja volt a vassal. Nyilván utazott már benne, de utoljára kb 1 évesen. Akkor még nem tudta igazán értékelni. A kör után nem akart kiszállni az autóbólpityergett, hogy ő lent marad a micuban
Amikor hazaimádkoztuk, azt mondta: "hozzuk fel ide a micut a szobába!"2. emeleten lakunk.
Azóta is imádja, mindig kéri, hogy tüsszögjön a micu! De azért picit vesztett már a varázsából, nincs ekkora kacaj. Azt hiszem már csak a gyerek megelégedésére is időről-időre bele kell pakolni pár lovat a szekérbe
Lesz valamikor tali? -
aero.
veterán
válasz
dellfanboy #149627 üzenetére
Veletlen privatban kuldtem, berakom ide is. A digok, lefutott kereskedok csalogatoszava (rossz helyesirassal) a hasznaltauto hirdeteseknel, azt jelezve, hogy minden extra benne van az autoban (nem). Kb annyira elhasznalt kifejezes, mint a gamergep.
-
aero.
veterán
Úgy látom még nem volt. Mekafull másfélért
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #149618 üzenetére
-
MrSealRD
veterán
Az új Mustang MAKI -t is bedobták a tudatba...
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #149612 üzenetére
Olaszokban a 90-es evek ota van kiegeszito elektromos futes, hogy futes mar legyen, uzemmeleg viz nelkul is.
De ez celpiaconkent elterhet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kaszaking #149609 üzenetére
Milyen autót vegyek-ben sztem előbb kapsz rá választ.
-
kaszaking
tag
Mazda 6 2005ös kiadás 104kw motorral van valami típus betegsége amire érdemes odafigyelni? Elvileg GG típusjel. A rozsdát leszámítva. Köszönöm
-
Reggie0
félisten
válasz
molnarpeter #149606 üzenetére
Igen, pont ezert. A fesszabalyzokat ugy tervezik, hogy ott van mogotte az akku, ami a simitashoz szukseges pufferkapacitast adja.
-
Qru
MODERÁTOR
Az nem jó, 13,8V körül kéne lennie, ha AGM-es akksid van akkor 14,5V is oké (mondju az sem tartósan) de a 15,5V baromi magas. Ekkora feszültség mellett beindul a gázképződés az akksiban és akár fel is robbanhat ha zártcellás akksid van (ha nem akkor meg elpezsegteti a desztvizet benne és azért megy tönkre).
Sürgősen keress fel egy autóvillamosságist. -
#89309696
törölt tag
Akkor feszültségszabályozó lesz ami fordulat függvényében össze-vissza dolgozik. Ha beindítod reggel és rámérsz alapjáraton kevés lesz, ha mész vele akkor fordulaton meg túltölti, utána mikor megméred alapjáraton megint azért mutat nagyobb értéket, mert az akku pár órán át képes megtartani 15V-os értéket is, de erről visszaesik a normál 12.7V-ra. Hosszú távon viszont tönkreteszi, meg kipárologtatja belőle a desztillált vizet, mivel jobban pezseg, mint normál körülmények között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve