Téma összefoglaló
(Utoljára frissítve: 2024.04.20)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-20 19:25:05
LOGOUT.hu
Hozzászólások
dkess
őstag
Igen, lehet félreérthető volt a hozzászólásom legeleje. Én nem alternatívaként hivatkoztam a Synology Drive Server/Coud Station Server (és azok klienseire), hanem egyfajta felhívásként azon felhasználóknak, akik pl. ezen alkalmazások valamelyikének használata során belefutottak nagyon hasonló hibajelenségbe és van rá rész- vagy akár teljes megoldásuk.
Csak egy példa lehetséges részmegoldásra - pl. Cloud Station Server felhasználó belefut ugyanebbe az utcába és utánanézett/megoldotta, hogy legalább egy LE tanúsítvány automata CSR sikeres megújítását követően az admin(ok) vagy akár csak egy külön beállított e-mail címre menjen értesítés csak ezzel kapcsolatban. Ez csak részmegoldás, de lehetne építeni workaround -ot pl. a felhasználók értesítésére (mindenre azonban nem megoldás).
Értem a problémádat. Azonban én pl. pont azért nem foglalkoztam túl sokat vele, mert itthoni környezetben - sajnos a szükséges manualitást is beleértve - lekezelem a dolgot a felhasználókkal együtt. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy egy kiterjedt és változatos ügyfélkör esetén vállalati környezetet alapul véve ez miért nem megoldás.
ABfB esetén az Értesítések/Speciális alatt nincs 'Biztonsági mentés sikertelen volt' vagy 'Biztonsági mentés felfüggesztve' avagy akár kliens csatlakozás sikertelen vagy valami hasonló opció (ABfB nincs fenn nálam)? Persze amellett, hogy a "Sikeres" dolgok mellől egyszerűen kivesszük a pipát itt ...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy melyik részére adtál be fejlesztési igényt? A tanúsítványfrissítős-értesítési -re avagy egy adott felhasználó/eszköz backup task nem futott le X ideje jellegű értesítésre/riportra?
A "3rd party backup tool" is érdekes felvetés ... Lehet majd valaki felveti az ilyen jellegű pozitív tapasztalatait itt ...