Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-20 19:25:05

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló
(Utoljára frissítve: 2024.04.20)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26651) Tamarel válasza codee47 (#26650) üzenetére


Tamarel
senior tag

Van: állíts be visszaosztási korlátot (pl. x nap) és azt hogy a készeket törölje. Így nem kell megnyitnod a Download Station-t.
A célmappát meg ettől függetlenül kezelheted, onnan bármikor törölheted ha már nem kell.

[ Szerkesztve ]

(#26652) Isikamika


Isikamika
tag

Üdvözlök mindenkit!
Kezdő vagyok a témában és érdeklődöm ,hogy alap szolgáltatásokra kezdőként milyen NAS -t ajánlotok?
Ár érték arányban én a synology ds115j -t nézegetem. Ez a tipus mennyire bevált,aki használ,vagy használt ilyen tipust mennyire volt vele elégedett?
Minden segítséget köszönök.

(#26653) tomi5244 válasza Isikamika (#26652) üzenetére


tomi5244
őstag

A 256MB RAM miatt én azzal nem kalkulálnék, usb 3.0 sincs. Kérdés, hogy neked mit jelent az alap szolgáltatás.

[ Szerkesztve ]

(#26654) Isikamika válasza tomi5244 (#26653) üzenetére


Isikamika
tag

Képek,videók,filmek mentése és ezek távoli elérése.

(#26655) zsolt501 válasza Isikamika (#26652) üzenetére


zsolt501
nagyúr

Ez az egy lemezes készülék max arra jó, hogy a HDD-t ne a routerre dugd, de túl sok mindenre nem jó, még otthoni körülmények közt is kevés, nem is értem a gyártót mi volt ezzel a készülékkel az elképzelése, vagy inkább hová ajánlaná jó szívvel, mert én sehová.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#26656) davidsz válasza zsolt501 (#26655) üzenetére


davidsz
őstag

Érdekes. Nekem teljesen megfelel otthon torrentezésre, felhőszolgáltatásra. Működik minden. Az tény hogy lassabb a felülete a társainál.

Nem írnám le.
Teszi amit kell, és tudja azt, amire a kolléga használná.

[ Szerkesztve ]