Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu

[B] Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.

Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
[B] Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#174025) Bence008


Bence008
tag

Sziasztok! Érhet valami hátrány AliExpressen, ha az eladó kérésére bezárok egy dispute-ot és helyette újat nyitok az általa megjelölt okkal? Egy hibás HDD házról van szó, küldtem neki videót a hibáról, elég egyértelmű a dolog. Először részleges visszatérítést ajánlott üzenetben, nem fogadtam el, inkább teljes visszatérítéssel nyitottam egy dispute-ot. Miért lenne jobb így neki? Konkrétan ezt írta:

How about you open the dispute choose "do not need this item" to open the dispute again.We will refund all money to you.

Here is the steps:
1.Close the dispute.
2.Open dispute,choose you received this product and choose "do not need item" and want to return to us.When the page pops out to fill in the logistics number, please do not fill it.(please do not worry,we will refuse your return.)
3.We will confirm your request,refuse your return and refund to you.

Don’t worry, please follow our steps and we will reject your return request. When you raise a dispute, the platform will ask you to fill in the tracking number of your shipment, please ignore it.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.