Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182801) focvis válasza yodamester10 (#182800) üzenetére


focvis
veterán

Kulcs nélküli nyitásúban (Keyless go) kb. 1 évet bír a márkás elem (én Panasonicot szoktam venni).

(#182802) zsolt19900 válasza J&P (#182799) üzenetére


zsolt19900
őstag

wd-t én speciel nem javasolnék, úgy hallottam ha elpárolog vagy elillan akkor még nagyobb szárazságot is hagyhat maga után sajnos

Én pár hónapja csináltam meg a felújítást, teljes nyereg szétszedés és összerakás, komplett dugattyú és dugattyú mozgató mechanika felújítószettel és azóta jó (igaz az egyik oldalon a légtelenítésnél elhalt a légtelenítőcsavar, így kellett vennem oda komplett nyerget)

Erről is van yt-bon videó, vw hátsó féknyereg szétszerelés/felújításra keress rá angolul és van egy nagyon jó vidi, szerszám és anyagszükséglettel az elején

Számolhatsz ezzel is nyugodtan: felújítószett 8-8e oldalanként és mondhatni elég sok munka vagy pedig 20-20e új nyereg LPR vagy valami hasonló márka került bele (mivel a betétdíjasként beküldött nyergemet visszautasították volna, mert a csavarmenet törött nyereg nem megfelelő betétdíjas termék és így nem akartam 35-35e ftos trw nyergeket belevenni) és azóta teljesen jó a hátsó fékem


((Persze én cseréltem egyúttal betétet+tárcsát és szükség volt még a fékcsövek cseréjére is))

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182803) Reggie0 válasza zsolt19900 (#182802) üzenetére


Reggie0
félisten

El nem illan, de kimossa a zsirt/kenoolajat, ami a hosszutavu keneshez kell. A WD40-ben levo olaj nagyon folyekony, hamar kipreseli barmi, illetve a por is szeret beleragadni.

[ Szerkesztve ]

(#182804) inf3rno válasza zsolt19900 (#182802) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Lehet kapni szintetikus zsír sprayt, én már évek óta csak azt használok mindenhez. Viszonylag drága, de működik.

Buliban hasznos! =]

(#182805) Csabadi válasza J&P (#182799) üzenetére


Csabadi
tag

Mivel itt sokan küzdenek ilyen problémával. Akkor leirom én mit csináltam. Nos nekem is kinlódott a bal hátsó és a leírtak alapján csináltam.Vettem felújitó szettet de csak a porvédő részét használtam föl, tehát a régi porvédőt kivettem majd patika tisztára eltakaritottam a tengelyt meg a környékét.Ezutan szilikonzsír gazdagon, majd a porvédő vissza.Ez volt 2 éve és azóta is jó.Erről a szétszedős/felujítós dologról nekem annyi a véleményem, hogy inkább új legyen.Ha már annyira korrodált a tengely,akkor a vezető/illesztő bronz persely is kikopik.A felújitó szettben nincs a tengely se a persely, sőt a tengelyt sem lehet roncsolás nélkül leszedni a mechanikáról.Viszont mikor eléri azt a stádiumot, hogy folyik is akkor már teljesen fölösleges újítani.

(#182806) Mágus2 válasza Csabadi (#182805) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az szokott lenni a gond, hogy a felújítás után ideig-óráig jó, utána elkezd szorulni a dugattyú, elkezdi főzni a tárcsát, betétet. Én már csak teljes nyerget cserélek, akár felújítottra is, de az legyen teljes felújítás. ;)

(#182807) Csabadi válasza Mágus2 (#182806) üzenetére


Csabadi
tag

Ha megkotlik én sem kínlódok többet vele. Új vagy felújított lesz

(#182808) zsolt19900 válasza inf3rno (#182804) üzenetére


zsolt19900
őstag

én ezzel tisztában vagyok :)

Reggie0: erre gondoltam én is :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182809) SzilagyiTibi


SzilagyiTibi
csendes tag

Sziasztok! Már írtam a következő problémával kapcsolatban a fórumra, de nem kaptam választ. Olyan problémával állok szemben, hogy főleg alacsonyabb fordulatszámról, lassabb gyorsításkor fémes, surlódó hang hallatszik az autó (2007 Jetta, 1.4 TSI BMY) első/alsó részéről, ami valószínűleg a turbóval van kapcsolatban. Szerelő megnézte, mindössze egy gumigyűrűt cserélt rajta, ahol relatíve nagyobb mennyiségű olaj látszott, de a hiba továbbra is fennáll. A csövek között nem talált semmilyen sérülést. Szerintem ez a hang nem egészséges, valaki találkozott már hasonlóval? Tapasztaltabb fórumtársak tudnának segíteni, hogy mit lenne még érdemes megnézni? Válaszotokat előre is köszönöm! :R

(#182810) papg79


papg79
tag

Sziasztok! Van egy 2003-as Sharanom, és az a gondom, hogy mikor behúzom a kéziféket, a jobb hátulján cseppekben elkezdi engedni a fékolajat. Állítólag valami O gyűrű adta meg magát a féknyergen. Elég ilyenkor, ha veszek hozzá féknyereg felújító készletet?

(#182811) J&P válasza zsolt19900 (#182802) üzenetére


J&P
tag

Szia,
Köszönöm neked is a hasznos és segítőkész szerelési tanácsod, természetesen a legjobb megoldás a csere lesz, de úgy néz ki sikerült a wd 40-es beavatkozás.
Hétvégén majd jobban ránézek és valami normális kenőanyagot is adok neki.

(#182812) J&P válasza Csabadi (#182805) üzenetére


J&P
tag

Szia,

Nos, siker! Tegnapi szerelési tapasztalatod követve ismét van kézifékem. Vékony injekcióstűvel sikerült a porvédő mellett wd 40et bejuttatni. Jól átmozgattam, szuper minden.

Bár a kollégák bogarat ültettek a fülembe hogy a wd lehet több kárt okoz majd mint hasznot. De olvasom hogy szilikonzsírt használtál, akkor hétvégén csak szét kell kapni és adni neki. Jó lenne ha lehetne kapni külön csak porvédőt mert akkor kicserélném. :F

(#182813) Csabadi válasza J&P (#182812) üzenetére


Csabadi
tag

Ha ügyes vagy ki lehet szedni a régit is gond nélkül, mivel csak gumi az egész.Vékony lapos csavarhúzóval a tengely tövénél benyúlsz és ki bírod feszíteni, de csak óvatosan(öreg már a gumi) Tisztítsd meg a porvédő környékét és látod. (nekem kijött mindkét oldalról sérülésmentesen)Megelőzés céljából megcsináltam a másik oldalon is... De mivel már megvolt a javitószett ezért cseréltem ki újra...

(#182814) reflxx


reflxx
aktív tag

Sziasztok,
Párommal első autó vásárlása előtt állunk, ebben szeretnék tanácsot kérni.
Pesten élünk, viszont minden hétvégén járunk vidékre.
Hétköznap kb. napi 5-10 km-t mennénk az autóval, hétvégente viszont sokszor 3-400-at.

Skoda Octavia 3-ra gondoltam, kb. 5-6 évesre, azt gondolnám ezekkel kevesebb gond lesz mint egy idősebb autóval.

A kérdésem az lenne, ha hétköznap keveset, vagy egyáltalán nincs használva az nem tesz rosszat egy dízelnek? Érdemesebb lenne benzineset keresni?

A DSG váltó könnyen szétmegy? Szeretnék automatát venni, de nem tudom mennyire strapabíróak.

Előre is köszönöm a segítséget!

(#182815) J&P válasza Csabadi (#182813) üzenetére


J&P
tag

:R

Mi a véleményed erről? Találtam itthon szilikonolajat, ha azt nyomnám be mint a wd-t, tehát vékony injekcióstűvel, minnél jobban vigyázva a porvédőre. Vagy holt ötlet? Meg se próbáljam?

(#182816) Csabadi válasza J&P (#182815) üzenetére


Csabadi
tag

A szilikonzsírt is bele tudod tölteni injekcióba és úgy belenyomni. 15ml a legkisebb, a szilikonzsír pedig háztartási boltban kapható

(#182817) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#182443) üzenetére


Motion_Blur
félisten

# P334B
# EPC hiba
# wastegate

Bekerült az új töltőnyomás szabályzó, nyúztam azóta elég sokat és megszűnt a probléma (kopp-kopp).

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#182818) J&P válasza Csabadi (#182816) üzenetére


J&P
tag

Köszönöm! :R
Akkor nem szilikonolajozok, holnap veszek szilikonzsírt.

(#182819) kleinguru


kleinguru
addikt

Sziasztok!

Úgy fest nem működik a levegőminőség szenzor a kocsiban (vw passat b7 variant).

Cserélt már valaki ilyet, mennyi macerával jár?

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#182820) macilaci78 válasza reflxx (#182814) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Általában véve a dízel nem szereti a sok rövid, hideg járást, de a mai turbós, kompresszoros benzinesek sem, az automata váltó sem éri el az üzemi hőmérsékletét. A környezetvédelmi normák miatt sok a kütyü benne.
Nálunk egy '99-es PD TDI van, néha 2 hetet is áll két használat közt, igaz, garázsban, akár töltővel. Pöcc-röff, ha nem, akkor szerelő, izzítógyertyát cseréltettem novemberben.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#182821) focvis válasza kleinguru (#182819) üzenetére


focvis
veterán

Viccen kívül kérdem; valaha is működött?

Én minden autóban (amiben volt/van, Opel, VW, Volvo) bekapcsolom az automatikus belsőkeringetést, de még sosem láttam, tapasztaltam működni.

(#182822) Doki16 válasza focvis (#182821) üzenetére


Doki16
addikt

Én egyszer láttam működni a Golfban. Bekapcsoltam, mert szabadegyházánál mindig büdös van. Esett az eső és mondom most már kinyomom, mert éppen lekezdett párásodni bent a szélvédő. És láss csodát magától kinyomta mert érzékelte a párásodást :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182823) Tv


Tv
senior tag

Sziasztok,

Skoda Octavia II kombi (vagy esetleg 4x4) 1.9 105LE PDTDI esetén lehet tudni, valami megközelítő dátumot, hogy mikortól szerelték már a problémás BXE motorkódú motorral?
Nyilván telefonon is megkérdezném, meg személyesen is megnézném, de ha volna valami dátum, akkor inkább csak az az előttieket nézném, így kiszűrve egy pár plusz kört.

Valamint ugyanerre, hogy mikortól került már bele DPF?

Még egy kérdésem lenne, van esetleg valami különbség (konstrukcióból adódó problémásság szempontjából) a 5-ös és a 6-os (ami a 4x4.ben van) váltó közt?

Köszönöm előre is :B

(#182824) kleinguru válasza focvis (#182821) üzenetére


kleinguru
addikt

Őszintén mondom, hogy nem tudom.
~70 oldalon tartok a 300-ból (szkennelt pdf telefonon lassan olvasható).
Egészen eddig azt hittem, hogy a kintről jövő levegő minőségét monitorozza és ha bkk busz megy előtted, akkor belső keringetésre kapcsol...

Ezek szerint tévedtem.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#182825) Saccco válasza Tv (#182823) üzenetére


Saccco
nagyúr

[link] - itt egy PDF, elvileg a DPF-esnél szerepel a felirat. Talán az összes skoda motor kódja szerepel benne.
Szerintem a BXE facelift-ben volt.

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#182826) focvis válasza kleinguru (#182824) üzenetére


focvis
veterán

Egészen eddig azt hittem, hogy a kintről jövő levegő minőségét monitorozza és ha bkk busz megy előtted, akkor belső keringetésre kapcsol...

Én is erre gondolok; másnak mi értelme lenne?

OFF autó ezt írja:

Levegőszűrés - IAQS
Az IAQS levegőminőség rendszer kiválasztja a gázokat és részecskéket a szagok és szennyeződések szintjének csökkentéséhez az utastérben.

Ha a külső levegő szennyezett, akkor a légbeszívás megszűnik és a levegő visszakeringtetésre kerül.

A funkciót a MY CAR menürendszerben lehet aktiválni/inaktiválni. A menürendszer leírásával kapcsolatban, lásd MY CAR.

MEGJEGYZÉS
A levegőminőség-érzékelő mindig be van kapcsolva az utastér legjobb levegőminőségének biztosítása érdekében.

Hideg időben, a párásodás megelőzése érdekében, a visszakeringetés korlátozott.

Párásodás esetén ki kell kapcsolni a levegőminőség-érzékelőt és a szélvédő és az oldalablakok valamint a hátsó ablakok páramentesítő funkcióit kell használni.

[ Szerkesztve ]

(#182827) Qru válasza focvis (#182821) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Superbben sem működik csak mondom. :)

#nincsbennetarcsi

(#182828) kisfurko válasza reflxx (#182814) üzenetére


kisfurko
senior tag

A benzines mindig hamarabb bemelegszik, mert több veszteséghőt termel, mindegy, hogy új-e. Az újabbak hamarabb bemelegednek, ezt tapasztalatból is mondom (Octavia 3-as 2013-as 140 LE-s vs. 2016-os 150 LE-s 1.4 TSI). A váltót passzolom (nekem mínusz tíz alatt volt érezhető, hogy lomhán vált a GTI :), de az ugye tök más motor és váltó) A sima indulás még mínusz 20 alatt is megvan, az akku miatt meg nem kell aggódni, mert a start-stop amúgy is nagyobb akkut kíván. Ilyen kevés kilométerre nem hiszem, hogy előnye lenne egy dízelnek.
Én is napi 5,5 km oda és vissza utat járok, úgy 8-10 km kell neki, hogy bemelegedjen (nagyon hidegben, -10 alatt több). Szerintem, ha minden hétvégén mész 3-400 km-t, akkor mindegy, hogy hétköznap keveset mész.

(#182829) Shummo


Shummo
aktív tag

Sziasztok. Tudnátok abban segíteni, hogy milyen ODBt vegyek? Kábelem van VCDSsel, de kellene egy olyan, ami wireless/bluetoothos.

Kínából is jó, csak olcsó legyen és tudjam kiiratni az adatokat mobillal(androiddal). :D
autó: passat b7 (2013)

(#182830) Doki16 válasza Shummo (#182829) üzenetére


Doki16
addikt

Csak az OBD eleven tudja azt mint a VCDS, a többi csak max a VAG DPF-hez jó, másra nem nagyon használható, csak pár adat kiolvasáshoz. Arra meg jó bármelyik elm327.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182831) Eagl3


Eagl3
veterán

Sziasztok!

Ismerősi körben lehet elmenne a autóm (Jetta 2012 1.4 TSI 122ps, 68.000km van benne).
Nem terveztem még cserélni, de ha ismerősi körben valaki vinni akkor nincs ellenemre.

Viszont egyből meg is lennék lőve, mert hamar kellene másik autó. Olyan 4, nagyon max 4,5 millióig mennék el.

Amiket néztem és amiért írok:
- Golf 7: ebből minimum a 140 lova változat, DSG váltóval (kell tartanom valamitől?)
- Octávia: ebből minimum 1.8 TSI kellene, inkább az RS, de sanszos, hogy nem fér bele a keretbe, annyira nem is tetszik.
- Leon FR: ezt is erősebb 1.4-es motorral, itt azt hiszem az erősebbik 1.4-es olyan 135le körül van. Ennek mi a hátránya pl a Golf-al szemben? Összeszerelés minősége, hátsó felfüggesztés?

Ami tökéletes lenne jelenleg az 2014 utáni Passat vagy A4-es audi kombi, minimum 1.8 TSI-vel, de ezek azért jóval drágábbak, főleg, hogy 100-120.000km-nél meghúznám a határt ami a futásteljesítményt illeti.

Tudom, hogy VW topic, de ha van esetleg valakinek egyéb autó típus ötlete mint alternatíva ne tartsa magában. :)

(#182833) focvis válasza Eagl3 (#182831) üzenetére


focvis
veterán

De hogy értelmeset is írjak.

Az 1.4 TSI-hez a kényesebb DSG jár, az 1.8 TSI-hez úgyszintén.
Ha DSG, akkor 2.0 TSI vagy 2.0 TDI az ajánlott + a GTE.

Szvsz a Leonba is 122/125/140/150 lovas 1.4 TSI-ket tettek. Kopogósabb a műanyag; a hátsó futóművét passzolom.

(#182834) Doki16 válasza Eagl3 (#182831) üzenetére


Doki16
addikt

VW topic révén mást én itt nem fogok ajánlani :D

A GTE-t megcéloznám helyedben, Már rendes DSG van hozzá és az erősebbik 150 lovas TSI van benne a legjobb fajtából. Az a 204 összteljesítmény meg sok mindenre elég. Már 4,5-ért vannak példányok, de 5-ből egészen korrekt példányok kijönnek.

Vagy még egy Passat B7 2.0 CRTDI, annak is jobb a DSG-je. CFFB motorkód bátran vehető.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182835) molnarpeter válasza Eagl3 (#182831) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nem érzem az előrelépést, el sem adnám a jelenlegit :B Na jó egy GTE... :D

[ Szerkesztve ]

(#182836) Eagl3 válasza Doki16 (#182834) üzenetére


Eagl3
veterán

Diesel autóból könnyebben talalnék megfelelot, de nagyreszt varosban hasznalom, evente 10-15 ezret megyek. A GTE jo valasztas lenne de kicsit dragak még.

(#182837) zsolt19900


zsolt19900
őstag

Ugye van a Passatnál az alapjárati be-be röccenésem.... azt javasolták, hogy nézzem végig az üzemanyagcsöveket

amennyiben vásároltam megfelelő belső átmérővel rendelkező csöveket és bilincseket is hozzá, akkor a linken szereplő Tandempuma-Szűrő részen lévő csöveket kicserélhetem én otthon, vagy muszáj belőle a gyári ami több tízezres (sőt összesen százezres) tétel lenne?

[link] 7 és 8 tételekre gondolok elsősorban

Amúgy is gondolkoztam már a "felfrissítésükön" még gyáriak ugye és itt-ott ki vannak már dörzsölődve stb. és gondolom az új csövek csak jót tennének a rendszernek

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182838) Doki16 válasza Eagl3 (#182836) üzenetére


Doki16
addikt

Ha már mindenképpen váltanál a Jetta-ról, akkor maradj inkább a Passatnál. Az Audi A4 nem lesz olyan jól felszerelt, ha csak nem 3xSline. Bár ahogy előttem is írták, nem lesz nagy különbség a Jetta és a Passat között. Akkor már inkább egy Passat B8. A GTI/GTE meg jó élmény fog adni. Viszont én átgondolnám, hogy ha sokat mész városban, akkor nagyon jó választás lehet a PHEV. Ha tudsz tölteni, sokkal jobban jársz vele mint egy dízellel és dinamikában simán lenyomja a 2.0 CRTDI-t. Na meg MQB platformra válthatsz ami modernebb minden szempontból.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182839) Beri


Beri
addikt

Hello,

felfelé világító lámpákkal kaptam vissza a műhelyből az autót (A4 B7, xenon). Elég ha letekerem vállalhatóra a lámpákat, vagy kell ehhez diag? Ha kell, hol csinálják ezt meg nekem a főfaluban rendesen?

eladó Aromamizer RDTA V1

(#182840) gzbotii válasza Beri (#182839) üzenetére


gzbotii
veterán

Állj oda egy fallal szemben, 3-4m távolságra, lődd be a magasságot. Ha nem tudod elég lentre tekerni, akkor kell szerviz, szvsz.
Én ennyire nem komplikálnám túl, de itt egy leírás: [link]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#182841) Beri válasza gzbotii (#182840) üzenetére


Beri
addikt

Le tudom tekerni, azzal nincs baj, csak rákerestem és volt, ahol írták, hogy ilyenkor gyári diaggal kell megtanítani vele a lámpa új helyzetét.
Nekem az lenne a logikus, hogy indításkor a autó odaállítja a lámpát, ahol szerinte jó helyen van és ha ezen én kézzel módosítok, akkor onnantól annyival lesz lejjebb/feljebb a lámpa vetítési képe és kész, az automata majd megoldja a magasságállítást ehhez képest. Jól gondolom?

Szerk.:
itt is leírták már, most kerestem rá: [link] [link]

[ Szerkesztve ]

eladó Aromamizer RDTA V1

(#182842) atos19881101 válasza zsolt19900 (#182837) üzenetére


atos19881101
senior tag

Én cseréltem az összes gumicsövet, de nem gyárira... annyi a különbség szvsz, h a gyári meg van hajtogatva ahol kell. Az utángyártott nem lesz... de nem gond, mert szépen el lehet rendezni.

Amúgy javasolt cserélni, mert ennyi idő után már lehetnek vele gondok. Kellemetlen, ha eldurran a tűz forró turbóra.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#182843) Csabadi válasza zsolt19900 (#182837) üzenetére


Csabadi
tag

A tandem és az üzemanyagszűrő közötti csöveket nem kell megvenni kompletten. Mivel ott van benne egy visszacsapó a nyomó csőben és egy hőfokjeladó a visszatérőben. Ezért kerül 70-80.000ft-ba, viszont kapható gyári cső méterben is, igaz 7100ft méterre.. Próbáltam én is az utángyártott csöveket, kB semmit nem ér. Sajnos rövid időn belül szétrepedezik.Meg a legfontosabb, ami neked kell(utángyártottban) 8mm az valóban ennyi belső átmérőjű. Viszont a gyári meg 7.3mm..meg persze a külső átmérője sem 14mm hanem 13.5mm.Ennek annyi a jelentősége hogy alapból már szorul az üzemanyagcsonkon, nem úgy mint az utángyártott. Ezért az utángyártott csövet nem is bírja a gyári csőbilincs rászorítani annyira. A tűzfal és a szűrő között sajnos csak egyben van lehetőség cserélni, mert az olyan formára van kivulkanizálva. Egyébként nekem a másik fajta üzemanyag hűtésű rendszer van már, mivel ilyen volt mint a tiéd, de ez a fajta a legrosszabb, mivel sok helyen tud levegősödni...
Üzemenyagcső N10303504 kettő méter bőven elég
Csőbilincs N90686701 szerintem inkább ebből vegyél 10 db-ot mivel annyi elegendő."ha már gyenge nem is szorít annyira". De nem feltétlen emiatt rángat. Ha van gyenge pontja a csőrendszernek akkor inkább fellevegősödne és nehezebben indulna napi első indításnál, persze fél tank alatt jelentkezik többnyire.Volt olyan tapasztalatom is hogy folyamatosan levegőt szívott akkor a hőcserélő és az üzemanyagszűrőt összehúzó 13 imbusznyílású csavaros található 0-gyűrű volt hibás.Tehat első körben pár apróságot kell ellenőrizni.De tesztelhető sima szilikon csővel is, hogy levegő szív vagy sem. Tandem és az üzemenyagszűrő közé kell bekötni és be kell indítani ha folyamatosan jön a levegő akkor kell tovább menni... Mert ha nagy mennyiségben szív a tandem levegőt akkor rangathat(döccenhet) a motor alapjáraton...

(#182844) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

No, mi lesz urak? Szombaton találkozunk? Jó lenne tudni minél hamarabb.

[ Szerkesztve ]

(#182845) inf3rno válasza zsolt19900 (#182665) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Próbáltam utánanézni ennek a bubi kérdésnek, de csak eddig jutottam: [link] Gondolom ezek az alapok a témában, és már túl vagy rajtuk. Sikerült végül megtalálni, hogy hol szivárog?

Buliban hasznos! =]

(#182846) zsolt19900 válasza Csabadi (#182843) üzenetére


zsolt19900
őstag

atos19881101: köszi én is pont erre gondoltam

Csabadi: sajnos erre a cikkszámra már majd' 10kért hozza méterét mindenhol ahol megnéztem :( és amit mondtál ettől féltem, hogy nem pont 8mm a belső átmérő.... ez jelenthet bármi gondot azon felül, hogy nem tudom rászorítani (azt ugye a külső átmérője végett?) vettem külön kis normális minőségű ababilincshez hasonló bilincseket.... azokat is cserélném, nem a gyári kis szorítóssal raknám össze

Gondolok itt problémára arra, hogy a nagyobb belső átmérő végett több anyag megy, vagy áramlásilag valami probléma lehet? mert ha igen, akkor inkább neki sem állok ezekkel amit vásároltam.... (ezt mondjuk tőled is kérdezhetem atos)

Amennyiben nem lehet ettől probléma, úgy megejtem a cseréket és azokat is átnézem amiket még mondtál, viszont nekem elvileg hiába van hűtés/fűtés a szűrőn, elvileg ki van valahogy kötve, iktatva a rendszerből

A gyári árakra visszatérve én is láttam a hőfokjeladót azért is láttam, hogy lesz csőcsatlakozás bőven, ezért a fent nevezett bilincsből be is vásároltam

Bagatell hibának tűnik, csak olyan kínos amikor állok a lámpánál mondjuk és rugdalózik az autó :D

inf3rno: azóta nem sikerült az Audival foglalkozni sajnos, de tervben van még az is természetesen

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182847) Csabadi válasza zsolt19900 (#182846) üzenetére


Csabadi
tag

Gondot nem jelen a nagyobb keresztmetszet, de nem feltétlen jelenti a gondodra a megoldást. Mert Sok minden lehet pl pd elem, tömítése, vagy kábelköteg. Diag kell és kiderül
Visszatérve a mókolásra, nem szereti a pd ha forró a gázolaj, bár nem jelent gondot ha mindig fél tank fölött van

[ Szerkesztve ]

(#182848) zsolt19900 válasza Csabadi (#182847) üzenetére


zsolt19900
őstag

jaja ezt olvastam én is, nem is tudom csoportba még miket írtak, de én is gondoltam kábelkötegre meg pdelem mizériára, csak haladnék a "könnyebbtől" a nehezebb felé elsőre

diaggal hogyan tudnám megnézni? korrekciós értékeket esetleg melegen alapjáraton és ha le-le esik 1-1 elemnél akkor azzal vagy annak a csatijával lesz valami? láttam ilyesmiről is videót, hogy csak csatit szedte le, pucolta meg és visszadugta az elemre és utána megjavult a kimaradozás abban az esetben mondjuk

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182849) Csabadi válasza zsolt19900 (#182848) üzenetére


Csabadi
tag

Ha csati baja van az álltalában bírja hibának, mint “gyújtaskimaradás"korrekcióból is következtethető, hogy melyik hengerrel van gond vagy pd-vel..de ha ennyire új ez a dolog akkor inkább keress valakit aki látott már hasonlót. Nem rosszból írom csak jobb elkerülni a tanulópénzt
Mi a motorkód és évjárat?
De simán lehet bármelyik jeladóval is gond
Videód van a jelenségről?

[ Szerkesztve ]

(#182850) F_Zolee válasza Mágus2 (#182844) üzenetére


F_Zolee
veterán

Mi lesz? Jössz bontószökevényeket nézni? :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.