Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Juj boTSánat elkeveredtem - úgy emlékeztem h volt Q7-ted.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TayRol
veterán
van 280 lovas verzió? az még a régebbi modell, nem?
máshogy regenerál? ehhez egyáltalán nem értek.
Azok még a régebbiek. FL előtt volt valahogy a váltás 280-rol 272-re.
bitpork: nem volt Q7-em (még )
Bocs, kicsúsztam a szerkesztésből. Tehát a részecskeszűrővel (OPF) jött a -8le és a 7 sebesseges DSG a 6 helyett.
Ez elvileg folyamatosan égeti a kormot, így nincs szükség olyan ciklusokra mint a dízelnél.
Pontosan én sem olvastam utána, a lényeg nekem annyi, hogy nincs az a nyűg vele mint mikor a gázolajos regenerál
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
danke.
iceQ!
addikt
Üdv
Cooler csere után a turbó rendszer rendbe is jött. Normál értékeket mutat, illetve nincs kormolás.
Ééééés a cooler, amilyen állapotban kijött:
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
CharlieDrop
veterán
az szép, mitől ilyen olajsaras?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
kisfurko
senior tag
Nem gondoltam volna, hogy a Polo GTI Miller-motorja ennyivel takarékosabb. Nekem ekkora átlagsebességhez 6.8l tartozik. Ha folyamatosan Sport módban megyek, akkor lesz 7.2l. Ok, kisebb turbó, könnyebb kasztni, de na. Országúton 6 alá is befigyel, ha átlagosan vezetek.
iceQ!
addikt
CharlieDrop
veterán
ó, csóri
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Qru
MODERÁTOR
Plusz a TDI-be AdBlue is kell, a benzinesbe meg semmi. Csak tankolod és mész.
Amúgy a 9,6-os nagy átlag bomba jó. Nekem a 190 lovas TDI-vel 7,89 a nagy átlagom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
J&P
tag
Örülök hogy sikerült megoldani.
iceQ!
addikt
"Ennyi" volt a gond.
Azóta az autóra rá sem ismerek. Lett benne olyan erő, nincs kormolás
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
TayRol
veterán
Nekem is 7.9 az átlagom a 177 lovassal, dinamikus közlekedési stílussal.
Doki16
addikt
Nekem az 1.4tsi lemerülve hibridben és még a benzinest töltésre is használva olyan 5 liter körül jön ki városban és országúton. Pályán dinamikusan 140-180 között 6,5 körül fogyaszt. Jelenlegi nagy átlag 6000km alatt 1,7 és 11kwh/100km. Mivel az áramért még egy forintot sem fizettem így a km költsége a kocsinak 636,56 HUF/100km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
TayRol
veterán
Az elég jó, nekem 3200 ft, a szervízt is beleszámolva (csak a tankolással 1550 ft/100 km). Ez az elmúlt fél év.
De nekem a Kálvin téren a töltés nem a legoptimálisabb, ahogy a cégnél sincs ilyen lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Doki16, TayRol: Mennyi volt a többlet bekerülés költsége a sima benzin vagy dízel verzióhoz képest? Számoltatok megtérülést a kocsira és éves szinten mekkora futásteljesítmény mellett?
Nekem minden költséget beleszámolva (tankolás, mosás, alkatrészek, adók, biztosítás stb) jön ki 3933 Forint / 100 km (30000 km futásteljesítményre) --> annyi még hozzá, hogy a munkadíjat, olajat és jelentős alkatrészkedvezményt is kapom ajándékba, egyébként még ettől is több lenne.
(Passat B7 170Le variant + chip)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
TayRol
veterán
Én éves szinten nem megyek sokat, 20e km (tavalyig 35-37ezret mentem), de azt 99%-ban pályán szóval a benzin nem jött szóba. Én az adókat nem számoltam bele a 3200 ft-ba, de azokkal 4000ft/100km felett lennék. Mosás saját kézzel, javítás márkaszervíz.
4Motion, 177 lovas, dsg B7 kombi, 2 gyerek 2 felnőtt és a csomagok. Üresen sosincs.
Ja, és nekem a kocsi az érzelmi döntés (ahogy pl a motor is), megtérülés és társai nem érdekelnek. Ezeket a számokat is csak azért tudom mert a tankolást vezetem a Spritmonitorba és az kiírja kapásból.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Értékvesztés van benne? Szeretek mindent beleszámolni, ahhoz képest, mintha nem lenne egyáltalán autó, TCO szinten szoktam nézni.
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Ha már szóba került a nagy átlag. Véletlenül kinulláztam (gondolom nem 1x nyomtam meg a trip nullázót, hanem hosszan és azért). VIssza lehet valahogy állítani? Vagy egy olyan a menüben, hogy Hosszú távú adatok visszaállítása. Ez nullázza, vagy visszarakja az eredetire?
Octavia Mk3
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Doki16
addikt
Úgy már nekem nem olyan jó Teljes mindennel 3840ft/100km. De ebben minden benne a távirányító elemétől a szervizig. Az összes létező költséget írom ami a kocsihoz tartozik. Úgyhogy összességében rövid távon teljesen mindegy milyen a kocsi. Lehet 5 év múlva már látszódna valami különbség vagy ha többet mennék, de most a nagyobb költségek elviszik a számolást (gumi-feln, kötelező, online szolgáltatás stb.)
(#182517)kleinguru: Az én felhasználásomnál soha nem térül meg, de nem is ezért vettem. Egyszerűen szeretem a VW-t és élvezem az elektromos suhanást. Ebben érzem magam jól. Simán maradhattam volna a Passat B7-nél még akkor is maradt volna másfél millióm minden kopó elöregedő alkatrészre.
(#182519)molnarpeter: Nekem nincs benne, sajnos ezzel a Golffal megjártam. Alig, hogy megvettem brutál bezuhant az áruk
(#182520)6030D: Nem tudod visszaállítani, amit a menüben láttál az a nullázás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
TayRol
veterán
Igen, kb. Mivel én városban nem, vagy csak nagyon ritkán használom nem én vagyok a GTE és társai célközönsége. Még. Ennyire aprólékosan én nem írom, annyi időt nem szánok rá. De azért nagyon kíváncsi lennék a 272 lovas benzines menetdinamikájára a 190 lovas dízellel szemben egy autópályás menetnél.
Doki16
addikt
Itt kb látod a számokat, hogy azért elég jól alázza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
macilaci78
nagyúr
B5 Passatra nekünk 8000Ft/100km jött ki, de ez torz még, mert például a gumik, vezérlés teljes értékkel és nem időarányosan van benne. Olyan 7000Ft/100km-re saccolom, ha le kell bontani az ilyesmit is. Egyszer megcsinálom.
Ha csak emiatt váltanék modernebb autóra, akkor kb 10-15 év alatt lenne egálban a két autóra vetített összes költség. Persze ez nem fog elmenni még 10-15 évet, mint ahogyan az újabbon is lenne mit csinálni ennyi idő alatt. Minden esetre nekem/nekünk még 5 évente kocsit váltani is sűrűnek tűnik.
Kíváncsi vagyok, mi lesz. Akinek számít az Euro besorolás, az csúnya mélytorkos elé néz, akár benzin, akár dízel vonalon azt látom, hogy mindenféle sallang miatt aggódnak a tulajok, új autónál gari számít, a szervizek igyekeznek kibújni alóla, stb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Écs nincs benne, nem is tudom, hogyan lehetne beleszámolni pontosan.
Ráadásul úgy látom, hogy 1 év alatt szinte alig csökkent az értéke (ha csökkent egyáltalán (HAHU árak alapján))
Doki16: Itt inkább a 240 Le változathoz hasonlítottam volna, nem a 190-hez. Ráadásul a fogyasztás is érdekes lehet adott esetben.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Doki16
addikt
TayRol
veterán
Banyek, az összkerék ennyit számít indulásnál? Érzem, hogy nem szokott gond lenni de még sosem mértem. De a 272 lovas benzines 5.8-as ideje az...
Lehet hogy benzines lesz a következő...?
[link] (yt)
Igazából bőven 5.8 alatt van a gyorsulás. Néztem régebben pár dyno mérést ( [link] ) a 272 le-s superbről és kivétel nélkül 290 le felett voltak gyárilag.
Passat sem lehet más, mert ugyanez a motor és hajtáslánc.
Az már más dolog, hogy itt az országban 272, 280 le-s passatból nem igazán van eladó. Max arteon, de ott meg hátul elég gyér a fejtér.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
hűb@zmeg...
majd várok, míg lesz eladó, nekem a kombi az alap. autó = kombi de ha már nagyon viszket akkor Skoda lesz.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Rengeteg számít. Nekem a Golf 204 lóerő és 400Nm. És mindez első keréken sima ecogumikkal. Konkrétan 60-70-ig végig villog a kipörgésgátló. Ide nagyon kellene a jó gumi, de most azért az évi egy két elrúgásért nem éri meg
Szerintem elégedett lennél a 240 lovassal is Abból is ott a 4 motion.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Qru
MODERÁTOR
Nagypapás üzemben nyomom, így is a városban klímával a 11-et simán bekapja de városon kívül nagyon keveset kér. Kevesebbet eszik mint a 170 lovas B6 evett nálam.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Nem lehet visszaállítani sajnos.
#nincsbennetarcsi
Én is többre számítottam. Kb 2 literrel eszik többet mint előtte a 177 le-s dízel azonos felhasználással.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Qru
MODERÁTOR
Az parádé, ilyen minimális difi miatt kb nem is éri meg dízelt venni.
#nincsbennetarcsi
380-as üzemanyag árral és 30.000,-km futással azért évi 228.000,- Huf a dizel előnye (legalább is a fogyasztást nézve)
Nyilván ha valaki kevesebbet megy, akkor ez jelentősen kevesebb is lehet.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Qru
MODERÁTOR
Kevesebb mint évi 10 ezret megyek. Szóval vmi S6 is beleférne a keretbe.
#nincsbennetarcsi
yodamester10
őstag
Nekem eddig tuti megérte a GTE a dízel civic után.Szinte csak itthon töltöm vagy ingyé a peny-nél ,kb havi 1000km megyek abból 800 csak város.Persze nem ez a végleges autóm hanem a tisztán elektromos lesz.
[ Szerkesztve ]
Főleg, hogy azért ebbe illik a 100-ast tankolni.
Bár a dízel is mindig maxxmotiont kapott.
Nem is értem miért nem? Ez már hobbi szint ott meg évente bele kell férjen a vigyorgásért cserébe, nem? Nem kell egy Q7? Megíratom 300 lovasra oszt lehet szívrohamot osztani a városban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
macilaci78
nagyúr
Na mi van? Kinézted már a tehén utódját?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Octavia mk2 facelift-ből van ajánlott dízel motor?
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
molnarpeter
nagyúr
1.9 PD, 2.0 CR
Csaby25
senior tag
Köszi! Motorkód mindegy? 2.0 CR-ből gondolom az összes DPF-es...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Beh jó lenne, Istenem egy újabb tehén... de mostani helyzet szerint a tehén tovább él mint én
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
macilaci78
nagyúr
A tehenet túltesznek a malacokon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Saccco
nagyúr
A BXE szeret hajtókar csapágyas lenni. A többi passz.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Qru
MODERÁTOR
Nem fér be a garázsba sajnos de amúgy nem lenne rossz.
#nincsbennetarcsi
TayRol
veterán
2018-as B8-as, 2.0 dízel, 150 lovas Passatban 7-es DSG-van?
Néztem egy videót, ahol 180-nál 3000-et forog a motor, ami nálam 160-nál következik be. Ez azért nem kis difi.
[ Szerkesztve ]