Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182201) Attila2019


Attila2019
tag

Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy néha nem pöcre indul a motor jóval később indul be(2-2,5sec).

Heti 1x max 2x fordul elő hideg motornál . Pl ha áll az autó több mint 12 órát. Más hibát nem produkál.

Nem rég lett véve az auto volt vezérlés szett +vizpumpa conti és hosszbordás szíj szett conti csere és olaj+szűrők. Csere előtt nem produkálta ezt a hibát bár nem is volt sokat használva az autó.

Aksi baja lehet vagy más?

Motor: CFGB 170hp
2.0 tdi

(#182202) szilchi


szilchi
őstag

Szép napot. Volna nékem egy Skoda Octavia 2 ,2010-es BXE 1.9 Tdi motorral. Ma olyant csinált,hogy normálisan elindult,majd menet közben hiába nyomtam a gázt,naaaagyon laaaaasssan gyorsult csak fel az autó. Hiába váltottam vissza,akkor is teljesen lomha volt. Nem égett hibalámpa, a motornak is teljesen normális hangja volt,nem rángatózott a motor,nem füstölt. Csak épp normálisan gyorsulni nem akart :F . Majd 12-13 km után leálltam vele. Tíz perc utàn tovább indultam,de akkor megint normálisnak tűnt. Igaz akkor csak kb 1 km-t mentem a munkahelyemig. Munkatárs szerint légtömegmérő. Esetleg más? De gondolom gépre kellene kötni jóslás helyett . De az csak jövő héten jön össze. Ha addig valakinek van tippje,ne tartsa magában :) .

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#182203) Viktor677 válasza yodamester10 (#182197) üzenetére


Viktor677
csendes tag


Nos nálam is ugyanott nem akart ott maradni...
Ez lett a megoldás... tudom fapados, de kábelkötegelő mindig akad ...

(#182204) yodamester10 válasza Viktor677 (#182203) üzenetére


yodamester10
őstag

Nem rossz ötlet ;)

(#182205) molnarpeter válasza Viktor677 (#182203) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Tetszik nekem is a megoldás :) átlósan az egészen gondoltam volna vékony drótra (akkor lógni sem tud), viszont a gyorskötöző jobban kíméli a festést.

(#182206) cross56


cross56
senior tag

Sziasztok! Ismét informálódnék kicsit, azonban most Audikkal kapcsolatban.

A6 C7 3.0 TDI mennyire megbízható? Mennyire betegágy? Szervizelése mennyire vészes? Mikre kell odafigyelni, milyen betegségei vannak?

Eddig Volkswagen CC-be voltam szerelmes (ezen belül egyébként a 2.0 CRTDI 170 lovasakat néztem), de most ő is bekerült a képbe mint leendő autó.

Ezzel a motortípussal kapcsolatban volt már kérdésem egyébként, akkor azt a választ kaptam, hogy 1000 Euro mindig legyen félrerakva szervizre. De kicsit többet szeretnék erről a motorról is megtudni.
Ha közel azonos a fenntartása mint esetleg a CC-nek, és ha még megbízható is lenne, akkor ő a befutó.

(#182207) bitpork válasza cross56 (#182206) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Csak a 320 LE-s motort tiptroniccal. Csak. Nem , nincs más.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#182208) focvis válasza yodamester10 (#182197) üzenetére


focvis
veterán

Sok energiát fordítottam rá, hogy azt a lógó hangszigetelést megreparáljam.
Tartós (maradandó) sikert nem értem el, tehát amivel felesleges szenvedni, bár a VW márkaszerviz ezt javasolta üdvözítő megoldás gyanánt: egy meleg nyári napon vedd le, ésszel nedvesítsd be, egyenesítsd ki a lógó fület, hagyd megszáradni.
2x eljátszottam, másodjára nehezéket is tettem rá - pár hétig, hónapig szo-szo element, aztán újra kijött a helyéről.

(#182209) cross56 válasza bitpork (#182207) üzenetére


cross56
senior tag

Ha jól sejtem az már biturbo :D Azt kihagynám, én a 245 lovassal szemezek. Olvastam egy cikket erről az autóról, ilyen motorral. Elég komoly szervizköltségeket írtak.

(#182210) bitpork válasza cross56 (#182209) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A 245 lovasnak több a nyűgje+ csak stronic-cal volt ami kalap szar. De ha meghoztad már a döntést akkor hajrá! Várjuk a képeket és az őszinte tapasztalatot :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#182211) bul07 válasza zeus_2k14 (#182195) üzenetére


bul07
nagyúr

Az a levegő terelő, ha megnézed abból megy egy cső a levegőszűrőhöz, onnan kapja a levegőt a levegőszűrő
Nekem is rezonált, egyszerűen kötegelővel összehúztam

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#182212) cross56 válasza bitpork (#182210) üzenetére


cross56
senior tag

Nem hoztam még meg. Csak szemezgetek, informálódom...de ezek szerint nem jó konstrukció. Úgyhogy látom el kell engednem :K

(#182213) newmoonlight válasza cross56 (#182206) üzenetére


newmoonlight
senior tag

(A6 3.0 BiTDI, 320 ló, 2016, 90e km) A legutóbbi olajcsere a PoHu-nál 190e Ft volt. (Még garanciás, muszáj volt márkaszervizbe vinni.) Szóval néha belebotlik az ember érdekes számokba...

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#182214) Kiskokó válasza cross56 (#182209) üzenetére


Kiskokó
veterán

Ahogy mondja a bölcs Malac, a legkevésbé szívó példány csakis a duplaturbós 313/320 lóerős változatok!
Ha jót akarsz magadnak a többit kerülöd. Sajnos a Faceliftes 272-lovas sem lett jó!
Mennyi körül keresgélsz ilyen autót ?

Persze a duplaturbós is ugyanúgy láncfeszítő hibás szóval valós 100ezer km körültől már van esély hogy becsörrenjen a lánc.De akkor is ez a legstabilabb motor.
Elmondom a mai storyt
Szerelőnél voltam, hátra felrakta az Ate kerámia betétet. Meg én megnyugvásom miatt cseréltettem Difi és Torsen olajat is meg kapott egy klímatisztítást.

Eddig semmi extra, na de volt egy dettó ugyan olyan A7 ott mint az enyém, csak Comeptition edition (gyakorlatilag nem sok mindenben különbözik)
Szóval a szerelő, nem mosolygós fejjel szállt ki belőle.
Az autó 900ezer ft körül került megjavítani és ráment egy hete. Akkora szopatós baja volt és várjál! Nem a motorral volt baj!
Az Ad Blue rendszerrel volt baj.
Adblue szivattyút, adblue befecskendezőt és elektronikát cseréltek cirka 600ezer ft körül gyári új alkatrészekre, de a probléma így se múlt el. Kiderítették, hogy a gyár adott ki valami szoftverfrissítést ami után viszont egy NOX? szenzort kell még cserélni (ezt állja az Audi 200ezer körül van)
Ezután lett jó a kocsi.

Szóval annyi más sz..ás lehet hogy magad érdekében ne válassz még motorból is olyat ami nyűgös.

182211 bul07

Fateréknek 2013-as Sharan 10ezer Km-el vettük és SZÓ szerint lejárt a teteje annak a sza...nak. Szinte ellenállás nélkül le lehetett venni. be se akadt a helyére. Mi is kötegelővel fogattuk le a francba...
fosvágen jee :D

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182215) -v- válasza bitpork (#182198) üzenetére


-v-
addikt

Valaki kipufogót is szokott tisztítani :F ;]

(#182216) Kiskokó válasza newmoonlight (#182213) üzenetére


Kiskokó
veterán

Az kemény. Ha érdekel majd jó szerelő, szólj :) Pest mellett.
Minden okés az A6-al ?
Nekem egy olajcsere a múltkor gyári olajjal minden szűrővel azt hiszem 90 volt.
Pár hete voltam a ProTrucknál átmosásos váltóolajcserén az 150 volt. A mai olaj cserésdi meg fék téma meg 115ezer volt.
De most már számomra is rendben van az autó és megcsináltattam rajta amit akartam.
Remélem meg is hálálja :)

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182217) molnarpeter válasza szilchi (#182202) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

N75 esetleg még :F de nem értek a lovakhoz, csak gugli mondta.

(#182218) bitpork válasza -v- (#182215) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Na jó de neki a felesége is olyan mint Columbo-ne ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#182219) molnarpeter válasza focvis (#182208) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha már mondod, talán még damillal lehetne átkötni gyakorlatilag, mondjuk az aljától kezdve a közepéig, patent alá befűzve...

Vagy ugyanolyan patentnek szépen fúróval, dremellel ki lehetne faragni 1-2 helyet pluszban, és oda lehetne fogni még néhány ugyanolyan rögzítővel, esztétikailag az lenne a legkevésbé feltűnő, viszont melós, és nem tudom, mennyire mély ott az üreg :F

(#182220) cross56 válasza Kiskokó (#182214) üzenetére


cross56
senior tag

Lehet kinevettek majd, de remélem nem... 4.5 millió körül szánnék az autóra. Egyébként elég durva amit leírtal, még a végén marad a kis sima 1.6 benzin Jettam ;]

(#182221) rob210 válasza newmoonlight (#182213) üzenetére


rob210
nagyúr

:Y :Y

Renault power

(#182222) newmoonlight válasza Kiskokó (#182216) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Még 10e km (és 1 év) a garanciából, addig nyugodtan alszom.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#182223) freaghill válasza newmoonlight (#182213) üzenetére


freaghill
őstag

Mennyi az óradíj náluk?

(#182224) newmoonlight válasza freaghill (#182223) üzenetére


newmoonlight
senior tag

A6 esetében 26e (+ÁFA).

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#182225) focvis válasza molnarpeter (#182219) üzenetére


focvis
veterán

Lenne hely a patentnak, van mélység. Nem furkálnám viszont szét.

A kritikus, lógó rész pont a turbó fölött van, ezért vetettem el a ragasztásos rögzítést. Azon törtem még a fejem, hogy egy drótszálat beledugok merevítés gyanánt - aztán hagytam a fenébe az egészet. Jól van az úgy.

A Vovlóban masszív, bónuszként egyelőre a nyestek sem kívántak rá.

(#182226) kk831228 válasza cross56 (#182220) üzenetére


kk831228
addikt

Szerintem kicsit nagy ugr@s lenne, főleg szervizköltségben... :B ;] Persze nem akarlak lebeszélni... ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#182227) Kiskokó válasza cross56 (#182220) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nevetni semmikép, az egy nagyon szép összeg már használt autóért. Viszont pont nem az kategória amit már nézel. Az a baj, ezek annyira teli vannak elektronikával, és extrákkal, hogy bármi lehet.
Erre át kell állni lélekben, hogy 1-2-3 évente ha úgy van lehet 160 de lehet 450ezeret kell kiadnod rá "nyugodtan". Ha erre van is keret és "szívesen" ki is adod a kocsidra akkor mehet a A6.
De én ennyiből egy szép egyben lévő régebbit keresnék és még maradna is.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182228) szilchi válasza molnarpeter (#182217) üzenetére


szilchi
őstag

Nem tudom....de haza felé menet meg semmi nem volt,rendesen ment az autó.Mentem egy extra kerülőt az esőben,hogy alaposabban teszteljem az autót.De nem sikerült reprodukálni a hibát.Délután majdnem átnyomtam a padlólemezen a gázpedált mégis úgy gyorsult mint ha szívómotor lenne.Holnap ha sikerül feltennem a diag programot a laptopra rákötöm a Delphi masinát és megnézem mutat e valamit.
Pár hónapja a Mercedesem is ezt csinálta.Pontosan ezt.Befele jövet mindegy,hogy hogyan tapostam a gázpedált,nem ment.Írtam is a topikjába.Azt is leállítottam,pár perccel később tovább mentem és megszűnt a hiba.És azóta sem jött megint elő.Kész X-akta... :D

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#182229) molnarpeter válasza Attila2019 (#182201) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akkut be tudják vizsgálni specialista boltok (terhelő villa, kapacitás mérés, vagy akár otthon egy feszültség ellenőrzés). Élő adatban pár dolgot meg lehetne nézni, vagy mondjuk a vezérlésre is ránézni, nehogy valami pontatlanság legyen... :F

szilchi: lehet az eső miatt szórakozik valami? Reméljük, nem lesz a végén x-akta :DDD

[ Szerkesztve ]

(#182230) Kiskokó válasza newmoonlight (#182213) üzenetére


Kiskokó
veterán

Helló
Figyelj már, neked megcsinálták a gyári szoftverfrissítést a váltó elektronikán?

Ha igen, lett változás ?
Nekem az A7-en megcsinálták, és már 2-3x is szembe jött a neten, hogy a frissítés után picit"butábban" váltásról írnak mint előtte.
köszi

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182231) molnarpeter válasza Kiskokó (#182230) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ez ZF? Úgy rémlik, azoknál sem lehetetlen vállalkozás a chip.

El tudom képzelni az is, hogy a frissítés keretében újra van tanítva a váltó, ez esetben érthető volna, hogy szervizből kigurulva máshogyan viselkedik, míg vissza nem áll a használati szokásoknak megfelelően :F

[ Szerkesztve ]

(#182232) Kiskokó válasza molnarpeter (#182231) üzenetére


Kiskokó
veterán

Helló

Jaja ez ZF 8sebesség. Ne is mond, már gondoltam rá én is , hogy egy szimpla chipel 400 lóerő... de még ezt a 320-at sem szoktam meg. Már az A6ban a 225ló is pont az a határ volt, hogy még nem feleslegesen erős de csak mert quattro. Első keréken 150lónál többnek nincs értelme.
Egy chip nem nagy dolog, miért ne ? :D De amúgy a DPF + Adblue miatt inkább kihagyom.

Értem amit mondasz,de nem arra a féle buta váltásra gondolok. Ezt nehéz leírni, mert szépen vált meg minden, de mégis én is úgy érzem, hogy néha mintha többet gondolkodna mint kellene, meg sokat agyal a 8 fokozat miatt, kapcsolgat fel le fel le és néha ez is "bezavarodik" aztán nem tudja hogy most felváltson már e vagy sem... De ez egy picit intenzívebb vezetési stílusal nincs. De ha olyan stílusban vezetek mint az A6-al és ahogy az a váltó váltott, azt ez nem "bírja". A gázzal máshogy kell játszani a váltásoknál stb. Gondolom az automatások értik. :D
De mivel más ilyen váltót nem vezettem még.
(kivéve tesóm 530XD F11-ét, ami majdnem ugyan ez a váltó. De a Bmw annyira máshogy hangolta, hogy ezt így nem lehet összehasonlítani az enyémmel.)

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182233) newmoonlight válasza Kiskokó (#182230) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Megcsinálták (sajnos). Érezhető változás a fogyasztás-növekedés. (Előtte 7,2 most 7,5.) Talán a gázreakció is lustább, de az előtte sem olyan fickós volt, mint a 90-es évek nagy szívó benzineseinél.

A váltónál nem érzek problémát. Ritkán csinál olyat, hogyha nem egyenletesen (lineárisan) nyomom a gázt (pl. belassul a sor előttem), a váltó kicsit összezavarodik, hogy nem felfelé kell váltania, hanem lefelé és nem a szokásos puhasággal, hanem keményebben löki bele az alacsonyabb fokozatba.

Írtad, hogy volt 100e km-nél váltó-átmosás. Nem azóta van ez a gond?

Mindentől függetlenül, a garancia lejártakor egy megbízható műhelyben (ötleteket szeretettel fogadok) vissza szándékozom "butíttatni" a szoftvert.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#182234) newmoonlight válasza Kiskokó (#182232) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Chiptuning. Szerintem sok értelme nincs. Én egy 140 LE-s Passatból (B6, 2.0 PDTDI, BKP) ültem át a 320 LE-s A6-ba. Tehát a teljesítmény-növekedés több, mint 2×-es volt. Max. 2 hónap alatt szoktam (="untam") meg. Ha megtáltosítanák 360-380 LE-re, ahhoz vajon mennyi idő alatt szoknék hozzá? Hány hónapig (hétig) tartana az öröm-bódottá? Szóval szerintem felesleges.

Nem beszélve arról, hogy a hajtáslánc azért ott már kicsit ki lenne feszítve. (Régen lehetett olvasni rémtörténeteket a V10 5.0 TDI motorokkal szerelt, 750 Nm-es nyomatékú, "szétcincált" Touareg-ekről.)

A jelenlegi 650 Nm sem kevés, de ha rámegy egy kis plusz a nyomatékra, az nem tudom, hogy hosszú távon mennyire tesz jót a 700 Nm-re kalibrált ZF 8HP 70-es váltónak.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#182235) Kiskokó válasza newmoonlight (#182233) üzenetére


Kiskokó
veterán

Helló

Igen pontosan arra gondoltam, amit írtál. Ez a fel-le váltási hezitálás amikor épp csak hajszálon nyomom a gázpedált. Aztán végül beteszi egy kis rántással.
Olyan kicsit mint amikor sportban van a váltó és érezhetően (szándékosan) erőteljesen, teszi be fokozatba. Ahogy írod te is. Ebben az a legrosszabb, hogy ha nem reagálok azonnal hogy kicsit rányomok a gázra vagy épp elengedem, hanem ugyanúgy tartom neki határon akkor viszont kajak elkezd rángatni.

Gondoltam, hogy ez "normális" csak azért na.
Az én szerelőmet ajánlom, nem tudom privátban beszéltünk e már róla.

A chip-el meg úgy vagyok, hogy ha csak szoftveresen kell hozzányúlni akkor miért is ne ?
De mivel annyi az erő tényleg felesleges, csak ha már van rá lehetőség akkor csak megtudjak már picit fingatni egy Teslát ;]
haha
De amúgy nem hiszem hogy megcsináltatom.
Az hogy te 2 hónap alatt megszoktad/meguntad az más téma azért. Én inkább úgy mondanám, hogy egyenesben talán megvan szokva :D de azért ...
Hiába Quattro itt azért már kanyarban egy nagy gáznál villog minden :D
Ki se mertem még próbálni kikapcsolt elektronikával.
Vizes úton egyszer az A6ot is megforgattam :DDD azóta kicsit óvatosabb vagyok haha

Ez a szoftver visszabutítás nem tudom megoldható e.
Viszont jó hogy mondod, pont most akartam utána nézni mi ez a váltó pontosan és mennyit bír. De akkor 700nm-es Köszi :)

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182236) Reggie0 válasza Kiskokó (#182235) üzenetére


Reggie0
félisten

Es nem felsz attol, hogy kinyirja a reszecskeszurot a chipeles? Mert kormot nem fog eregetni, ha rossz az eges, azt elrejti a szuro.

Amugy erdemes elmenni treningre, sokat segit, hogy megszokd a kocsit.
Sajnos ezeket az audikat viszonylag konnyu elforgatni, nagyon orrnehezek. Kanyarban is eleg koran kidobja a hatuljat.

[ Szerkesztve ]

(#182237) Kiskokó válasza Reggie0 (#182236) üzenetére


Kiskokó
veterán

De, nyilván, ezért sem fogom meg chipelni. De olyan jó eljátszani a gondolattal :P
Mondjuk az is biztos, hogy mire ez a DPF nekem odalesz, az jópár év. Aztán ebből is kivetetem ha cserés lesz. Akkor meg jöhet a chip :D

A fentebb leírt adblue-s hiba se semmi.. Ezek az EU besorolások nem normálisak...
Nem elég, hogy szándékosan sz.rra terveznek mindent, mert kell a pénz nehogy már elmenjen 200 ezret hiba nélkül... és még a kötelező sz.patást is beteszik, EURO6 meg Startstop rencccer, meg DPF, meg ádblő.. :W
Persze kell a környezetvédelem, meg fejlődni kell nem azt mondom, de máshol kéne kezdeni , és csak egy szoci abblue nélküli, DPF-et használjanak mondjuk a hajózásban. Ebbe ne is menjünk bele inkább :)

Ja, gondoltam már én is rá, meg haverom is mondogatja néha hogy Hungaroring nyíltnapra felmenni, kipróbálni.
Máshogy mozog mint az A6. De nem jövök rá miért más, nagyrészt az Erősségére tudnám fogni,
Hát de ez az a Quattro pont hogy az orrát tolja mindig is. Főleg a régebbiek, pedig az A7-ben is még Torsen van! De mégis úgy érzem ,ahogy mondod,hogy ez jobban menne ki hátul és nem is értem... de az erő miatt gondolnám, meg hogy mégse avant :D
Amúgy meg persze sín autó, olyan kanyarokat lehet venni 140-160-al...de nem sokszor próbáltam. Mátrába felnézek már vele ha lesz egy kis időm.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182238) cross56 válasza Kiskokó (#182227) üzenetére


cross56
senior tag

És ugyanezek igazak lehetnek a CC-re is? Vagy az egy picit barátibb?
Egyébként sajnos bármit vehetek, mindenképp drágább lesz fenntartani mint a jelenlegi autómat :D

A régebbi A6-ból milyen motorral szereltet ajánlasz? Mert gondolom a 3.0 TDI vagy 2.7 ugyanúgy rossz és drága szervizelésű.

[ Szerkesztve ]

(#182239) molnarpeter válasza Kiskokó (#182237) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Chip alatt váltó vezérlőre gondoltam, de váltásidőt és alsó-felső fordulatszám határ (váltási pont) módosítást láttam :R

(#182240) joeetm


joeetm
tag

Sziasztok,
Adott egy Skoda Octavia I, 2003, BFQ motorkód, 101LE. Diagnosztika szerint is kihagy a gyújtása, és a kérdés az lenne, hogy milyen alkatrészeket cserélhetek anélkül, hogy tanítani kéne a vezérlőhöz. Gyertyák már voltak, gyújtókábel is cserélhető gondolom, a trafó lenne a következő, de abban már nwm vagyok biztos.

_Az a hülye aki nem normális_

(#182241) zsolt19900


zsolt19900
őstag

Audi A3 ahf 110Le a kocsika

sajnos úgy néz ki, hogy nem megy fel a vízhőfok 90re.... hogy is tudom kiszűrni, hogy a jeladó-e a bibis vagy maga a termosztát? mit kell nézzek gépen?

valami rémlik, hogy ha xy helyre írja a hőfokot akkor a jeladó a jó, ha nem írja akkor az a rossz és így fordítva a termosztáttal

nem cserélném mind a kettőt, ha nem muszáj :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#182242) bitpork válasza cross56 (#182238) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A 3.0 a legjobb a C6-ban. Szervizigényes (mert az egér vagy a flap motor+ torok ugyan úgy tönkremegy rajta mint a turbó és a befecskendező- és ehhez nem kell más csak használni eleget) de nagyon nagy élmény különben.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#182243) Chereiose


Chereiose
addikt

Szerintetek vw golf plus 1.9 tdi ben motorolaj (Motul) és szűrők cseréjére 55k-ért jól sejtem, hogy átver a szerelő? Mert szerintem ez kicsit durva ár, én 30k ra saccolnám az ilyen rutin cserét. Igaz a szurokbol is a normalis markakat rakta de azok sem ennyik összesen..

[ Szerkesztve ]

(#182244) monosgeri21 válasza Chereiose (#182243) üzenetére


monosgeri21
tag

Óradíjat számoltál mellé?

(#182245) dj79 válasza monosgeri21 (#182244) üzenetére


dj79
senior tag

A közül olaj alapból magasabb árkategória, egy minőségi pollen, olaj és levegőszűrő sem olcsó. Azt kellene tudni, hogy ezekből milyen minőséggel kalkulálta a matekot.

(#182246) bitpork válasza Chereiose (#182243) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ugye az megvan h kb 40%-ot emelt minden nagyker mert a kormány különadójába bevonták az alkatrész kereskedelmet?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#182247) rob210 válasza Chereiose (#182243) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha úgy érzed átver akkor vidd el másikhoz, aki majd csak rámondja , hogy kicserélte.
Annak a cserének minőségi olajjal és szűrőkkel ennyi az ára, ha minden benne van.
Pollen, levegő, olaj, és maga az olaj.
Ha az üzemanyag szűrő is benne van akkor meg kifejezetten olcsó.
:N

Renault power

(#182248) Kiskokó válasza bitpork (#182246) üzenetére


Kiskokó
veterán

Meg ugye alapból mindennek megy fel az ára mint az állat, meg az az Euro is... stb ..

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#182249) Reggie0 válasza Kiskokó (#182237) üzenetére


Reggie0
félisten

Hat igen, parszor en is vegigsakkoztam.

Szerintem az adblue jo dolog, ha jol alkalmazzak. Elszarni mindent lehet. En annak orulnek, ha az enyemhez a nemetek csinalnanak utolagos kitet es akkor feltolhatnam EUR6-ra. Akkor szmogriadoban is jarhatnek, eladhatobb lenne a kocsi(mintha valaha is el akarnam adni...).

Ha nem voltal meg treningen akkor ne hungaroringgel akarj probalkozni. Ezek a dolgok siman kijonnek kis sebessegnel is, de az orszaguti moduloknal is. A drivingcamp jobb felso ketto es jobb also kanyarjaban mar 70 korul kijon ez a viselkedes, amikor beerkezel a kanyarba. Legalabbis az enyemnel (a4 3.0 tdi 240ps quattro torsen). [link]

(#182238) cross56:
Ebbol a penzbol A4 B8 3.0 tdi-bol korrektet tudsz venni, azokkal nincsen ilyen motorikus gond.

[ Szerkesztve ]

(#182250) bul07 válasza Chereiose (#182243) üzenetére


bul07
nagyúr

Soktényezős ez

Nem írtad hogy milyen szűrők
Ha kimaradt mondjuk az üzemanyag meg a pollen szűrő akkor még lehet sok is
olaj+szűrő és levegő szűrő kb 20-22e megvan (webshop)
Ha volt gázolaj szűrő az sokat dobhat rajta főleg ha jobb minőségű a szűrő, és a pollenszűrőbe is van szórás, sima, aktív szenes, meg van még drágább is

Na meg hogy honnan vette, tovább adta e a kedvezményét, mert Unix +30-40% a webshopokhoz képest(30-40% kedvezménye lehet szerelőnek még vásárlónak is ha sokat vásárol)

Na meg hogy számlásan dolgozott e?

Nekem ha én csinálom
2005 1.9 PDTDI
12e olaj(Castrol), szűrő hozzá 1800(HENGST), levegő 2700(HENGST), pollen 2000(DENCKERMANN), üzemanyag 5430(MAHLE ORIGINAL)
Majd 24e Ft, és ezt még lehetne fokozni jobb márkákkal, az rádobna még vagy 10e-ret
És ez webshop ár Unix-ból még rájönne +30-40%

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.