Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
WP14
őstag
Felni méretétől is és állapotától is függ az ár, no meg az igényektől, ha esetleg különleges színre szeretnéd, tegyük fel élénk pirosra 7 ezertől 13 ezerig / db kb.
(#70750) Petyyyyy Nem, azért írtam ide, hátha más is kedvet kap a nyári szettre cserélés előtt alufelnit felújíttatni
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
kmarci25
veterán
Kályhaezüst?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Petyyyyy
addikt
Nana, még a gyári fény van rajta, nem kell nekem A8 Ramses effekt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
WP14
őstag
Ilyenre akarod, tudom
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Nem nagyon forgalmazzák ezt a típust itthon, ebben a méretben legalábbis nem találtam olcsóbban. Ritka ez is, mint a fehér holló...
_seth_
veterán
Ajánlom figyelmedbe
Elvetemült ötlet azért ilyen speckó festést dísztárcsára csináltatni... Ózdon fotóztam, arrafelé köztudottan nagy a jólét
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
WP14
őstag
Finoman fogalmazva: nagyon nem szép...
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Szada85
aktív tag
Biztosan nincs benne, beszéltem az eladóval.
Ha aktuális lesz, meg foglak keresni mindenképp, egyelöre csak puhatolózom, hogy ha lesz egy tényleg jó, amiben csak az hibádzik, akkor érdemes-e beleugrani, és majd utólag belerakni, vagy inkább vegyek most éves bérletet, tudjak mivel közlekedni, míg találok majd olyat, ami megfelel...
Egyébként fogom a fejem rendesen, az addig oké, hogy a kínálat nem, hogy részben nem passzol a keresleti kritériumokhoz, de, hogy még csak érintöt se fogjon, az az igazi gyász.
A nagy részük ótomata ( tudom ebben is van manuál mód, de az nem ugyanaz, mint botozni ), a másik nagy részük meg gázosítva van ( ez is külön megérne egy menetet, hogy minek vesz valaki 3.2 szívót, ha aztán sokallja a fogyiját, na mindegy), illetve ezek tetszöleges kombinációja.
Ennek örömére feladtam egy amolyan retrós " gazdasszonyt keresek " stílusú hírdetést, direkt kihangsúlyozva, hogy milyen érdekel ( GTS, Kéziváltó(!!!!), börösklímásxenonosezüstvagyfekete ).
Már tegnap írtak is ketten, hogy van egy ezüst / fekete csudálatos autójuk, amit szívesen eladnának, egyikük az elsö körben árulta el, hogy nem tud szöveget értelmezni, a másik sokáig színlelte, hogy igen, de lebukott, mert mind a kettö Automata...
Pedig a második darab a leírás alapján elég nyálcsorgós, 2005-ös, kései szériás, fekete, full extra ( hüthetö kesztyütartós, nem is olvastam még sose ilyet, az is lehet, hogy csak a menetszél hüti az elrohadt padlón át, nem tudom ), csak az a fránya váltó megtorpedózza az egészet.
Tudom, egyszerübb lenne feladni az elveket, és beülni egy dodgembe, de nahh..
#TOTTI
őstag
Elhúzol egy reteszt és befúj a klíma. Nálam ennyi a kesztyűtartóhűtés.
Petyyyyy
addikt
Áruló.
Timer - Nem releváns, nem szeretnék olyan fellát.
Szada85 - Ne add fel, meglesz az. Bár nem akarlak elkeseríteni, de lehet nem hülyeség a bérlet, míg találsz egy megfelelőt. Ez mindig úgy van, hogy mikor venni akarsz egy portálpuskát, akkor soha nincs a piacon. Amint elfogy a rá szánt pénzed, sorra kerülnek fel a hirdetések.
Amúgy meg megy PM.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
javorszky
tag
Igen csináltak motor diagnosztikát de előtte két szerelő is mondta,hogy az.A vezérlést már én cseréltettem kompletten miután megvettem.Nem eszi az olajat egyáltalán.2000 km mentem vele olaj csere óta.Az olajszint ugyan annyi.Kipufogó füstjét nem tudom behatárolni mert még soha nem láttam füstölni csak reggel hidegen.Fogyasztást se tudom.Nem tudom előtte mennyit evett csak azt tudom,hogy most 6-6,5-ből kijövök.Nyugdíjas tempóval hajtok max országút 100.
46 éves vagyok.Remélem tudtam válaszolni minden kérdésedre.
Legyél becsületes és korrekt !!!!!!
zolikaDB
veterán
Tgabika Úr, Astra Coupé Club Fórum:
"Akkor tessék, itt a részletes leírás hozzávalókkal, cikkszámokkal, költségekkel:
Gyári xenon beépítése Opel Astra G-be:
A hozzávalók:
- 2 db xenonlámpa (nekem ugy. Depo van)
- 2 db előtét Hella 5DV 008 290-00 (ez megy ugye a lámpa aljára)
- 2 db gyújtótrafó Hella 5DD 008 319 10
- 2 db lefogatógyűrű a projektorházhoz GM 12 18 146
- 2 db halogén 16W-os index-izzó GM 20 98 013
- 2 db 10 pólusú csatlakozóház a lámpához Saab 12788954
- 1 db érzékelő a hátsó hídra GM 24417183
- 1 db tartó a hátsó tengelyre GM 24417184
- 2 db M8-as anya az érzékelőhöz GM 5 65 890
- 2 db M8as csavar (26mm menethossz)
- 1 db 8 pólusú csatlakozóház az érzékelőhöz VW 1J0 973 714
- 1 db világításkapcsoló man. állító nélküli
- 1 db sárga 3528 SMD led
- 1 db SMD 1206 680Ohmos ellenállás
- 1 db SMD 0805 1,5kOhm-os ellenállás
Az érzékelő felrakásával kezdtem. Két M8-as csavar fogja, az összes alvázon rajta van a helye, majd felraktam a hídra a tartót, aminek szintén megvan a helye. A tartót és az érzékelőt egy kis rudacska köti össze két végén gömbcsuklóval. A kábelt előre elkészítettem, 7 szál megy bele a csatiba. Ilyen csatit és sarukat is tudok szerezni kb. 4,5m-es vezetékek kellenek, egyedül csak 1 szál kell hogy kicsit hoszabb legyen, kb. 6m-es. A hátsó ülés alatti gumidugón vittem ki a kábeleket, belül pedig a gyári vezetékek mellett a küszöbnél. Az érzékelő bekötése a következő:
Pin 1 -> világításkapcsoló Pin 12-re 1mm2
Pin 2 -> világításkapcsoló Pin 4-re 1mm2
Pin 3 -> km-óra csati Pin 15-re 0,5mm2
Pin 4 -> km-óra csati Pin 27-re 0,35mm2
Pin 5 -> diag. csati Pin 7-re 0,5mm2
Pin 6 -> világításkapcsoló Pin 13 1mm2
Pin 7 -> világításkapcsoló Pin 8 0,75mm2
Ez a leggázosabb része a dolognak, a huzalozás. Természetesen mindent forrasztottam, és dupla zsugorcsövezéssel szigeteltem. A 6m-es szál megy a diag. csatihoz a kézifék elé, én a műszerfalon keresztül vittem ezt is, ezért kell a hosszabb kábel. A lámpáknál tőbe elvágtam az összes csatit, kivéve az állítómotorokét (ez marad), lesaruztam őket és már csak be kellett dugni a 6 szálat a Saab csatiba, melynek a cikkszáma fennt olvasható. Sarukat és hozzó való gumikat (tömítéses a csati) is tudok szerezni.
A km-órába be kell forrasztani két smd ellenállást és egy sárga színű smd ledet, a bal felső sarokban van a helye. Ez ugye a kontroll-led, ami gyújtás-ráaddáskor ég kb. 1s-ig, aztán ha minden oké, kialszik. Ha új az érzékelő )tehát ha még nem volt tanítva, akkor a led folyamatosan ég. Tech2-vel be kell kalibrálni a szenzort, és már működik is az autómata állítás.
A lámpamosót bontottan vettem, B vectráé volt, a spricniket simán fel lehetett rakni úgy a lökősre hogy jól felfeküdjön. Csak egy tartályt kellett vennem, ami kb. dupla akkora mint a régi volt, kb. 4l-es. Időrelét tudok szerezni a hozzá való foglalattal és sarukkal együtt, igaz nem opel-es, hanem vw-es, de teljesen jó. Az ablakmosóval együtt működik, ha világít a tompított. Kb. 2s-ig mos, utána leáll. Én a motortérben található relésdobozban helyeztem el az időrelét, kell egy vezeték a régi szélvédőmosó motortól, a tompított fényszóró vezetékéről, kell neki még egy test és akku+ (30A-es biztin keresztül), és még egy vezeték ami az új motorra megy, meg persze a motornak is egy test.
Ja igen, az árak. Az érzékelő 40.000 Ft, a tartó 7.000 Ft, az indexizzók darabja 3.200 Ft, a projektorhoz a gyűrű 3.000 Ft, a világításkapcsoló 15.000 Ft, a lámpák 30.000 Ft, a fényszórómosó tartály 6.000 Ft. A többit bonottan illetve használtan vettem (tehát a Hella előtéteket és gyújtókat, Osram D2s izzókat, valamint a fényszórómosó motort, a spricniket és a hozzá való csöveket)"
kmarci25
veterán
WP14 & Bodrik: irigykedtek, mi?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
WP14
őstag
(#70764) kmarci25 Nagyon
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Szada85
aktív tag
Köszönöm a részletes leírást.
Valami hasonlóan képzeltem el én is, mivel van már fabrikálós autóm, így akkor inkább rámegyek a tényleges full extrára, aztán max az elsö nyugdíjból megveszem majd végül.
Bár kezdem azt gyanítani, hogy én vagyok túl kritikus, ma is felkerült kettö, de nem tartott sokáig belekötni mind a kettöbe, pedig végre botozósok..
Zsolt!!
aktív tag
Mindig menetirány szerinti bal illetve jobb oldalról beszèlünk. Kèpröl nem lehet eldönteni sablont szoktak használni hogy az A oszlopot kèpest feljebb vagy lentebb van a motorháztetö. Egy vonalzóval azèrt nagyjából megtudod nèzni .
becsitibi
senior tag
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Van közöttetek olyan aki jártas univerzális központi zár beszerelésében? Az alany egy F Astra. Szerencsére a gyári kp zár előre van vezetékelve, és elegendő számú madzaggal rendelkezik. Fő problémám, hogy az ajtóban lévő kábelkötegen nem látok szabad vezetéket, csak a hangszórókhoz illetve a gyári elektromos ablakhoz megy. Érzésre az ajtóban lévő átvezető csatlakozóban is megvan az összes pin. Ezt hogy lehetne kiszedni?
Ma elértem szeptember óta a tízezer kilométert, jövő héten megy olaj cserére. Szerintem marad a Mobil1-es. És kopp-kopp, nem volt eddigiekben semmi gond sem az autóval. Bízom benne hogy így is marad.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Gabis
őstag
Sziasztok!
Kuplungszettből milyen márkát érdemes nézni?
Luk, Sachs...
Előre is köszönöm mindenkinek.
B-L-A-C-K
titán
Az szép, én még csak most kezdem el igazán használni pályán is, eddig csak városba ment december közepe óta ~2300km-t.
AMD Power
titán
Az autónak a város után egy kis "kiégetés" ajándék. Főleg ha egy ilyen jó minőségű benzin van benne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
odorgg
addikt
A Vpower Nitro+ nekem sem jön be. Nagyon morgós hangja van tőle a G-nek. A Max-et még nem próbáltam, de majd lehet ránézek én is, mert kíváncsi vagyok.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
mohabá 007
aktív tag
"...Mindig menetirány szerinti bal illetve jobb oldalról beszèlünk..."
Mindenkitől bocsi,tőled még külön is,ha az általam leírt ”..szemből,baloldalon, a motorháztető…” helymeghatározás nem egyértelmű,félreérthető.
Látom szakmailag igencsak otthon vagy
”.. Kèpröl nem lehet eldönteni sablont szoktak használni hogy az A oszlopot kèpest feljebb vagy lentebb van a motorháztetö. Egy vonalzóval azèrt nagyjából megtudod nèzni …”
Szerintem a képről is,és a valóságban is simán ránézéssel meg lehet állapítani,hogy helyén van e a motorháztető,vagy nem.Nem kell hozzá holmi csoda sablon,hisz nincs mihez mérni. (Az A oszlopnál már a visszapillancs van) Minek a vonalzó,ha nincs sík felület? A képen látszik,hogy az A oszlopnak semmi köze a motorháztető szintjéhez. Sőt a "baloldali,vezető oldali első ajtó” teljesen takarja.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
mohabá 007
aktív tag
Nekem mondod.Elnyerte a "Magyarország legszarabb városa" címet.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
mohabá 007
aktív tag
Azért kérdeztem mert nincs személyes tapasztalatom a csattogós hidrotőkés motor viselkedésével kapcsolatban.Ezért gondoltam,megkérdezem akinek van,mit tapasztalt,mi ebből az igaz:
"…A hidrotőke hibát a következő tünetek jelezhetik: Olajfogyás (sűrűn kell a motorolajat utántölteni), megugró fogyasztás, motorerő látványos csökkenése,a kipufogó erősebben füstöl.A jó fülűeket pedig figyelmezteti a hidrotőke kopogás is…"
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
diegho
nagyúr
A Megalight mennyire jó? Nem tudom mi van most benne, de elég gáz, kellene valami jobb próbára és ennyit megérne.
ufonauta
aktív tag
Szerintem a hidrotőke hiba diagnosztizálásnál fordítsuk meg a sorrendet. Hidrotőkéknek jellegzetes hangja van. Lehet, hogy vájtfülű vagyok, de először a hidegindításkori kopogás figyelmeztet a hidrotőke hibára. Mondjuk erős mínuszokban indítva pár másodperces kopogás, ami akár lehet a nem megfelelő olajtól (pl. 5W helyett 10W), de legelőször a hidrotőkéknél jelentkezik. Az olajfogyás, fogyasztásnövekedés, füstölő kipufogó már mindezek után (ha a delikvens baxik a pár másodperces kopogásra) jön elő. De, ahogy Regős Bendegúz mondaná - "ez már az utolsó stáció" Itt már erősen javallott kézifék behúzása nélkül orral a Duna felé fordítani a géperejűt.
mohabá 007
aktív tag
Nem a diaggal van bajom,az tiszta sor.Akitől kérdeztem,neki be van állva,hidegen,melegen csattog,de őt ez nem zavarja,mert a kocsiba ülve alig hallja,hogy csattog.Jól van az úgy,majd a nyáron meggyógyítják.Ezért kérdeztem rá,hogy igazak e az állítások,mit tapasztalt:valóban nagyobb e az olaj,üa fogyi,füstölés,stb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
ufonauta
aktív tag
Ehe... mondom, hogy ez már az utolsó stáció. Mi az, hogy melegen is csattog és ez nem zavarja? Főleg az autóba ülve ez igazán hallható. Mondom, hogy lehet, hogy vájt-fülű vagyok, de szerintem a hidrotőke hangja melegen csak azt nem zavarja, aki van olyan elvetemült, hogy a menet közbeni motorzajt elnyomja holmi HIFI hangjával. Hallottam már olyan elvetemült kartársról. aki menet közben például rádiót hallgatott. Pfujj.
Zsolt!!
aktív tag
Nem sèrtegetèsből irtam autóiparban tènyleg így használják amùgy jól leirtad èrthető volt. Vectra A oszlopa igen trükkös első kèpen nem is láttam hogy milyen sárvèdöhöz mèrtèk valószínű a gyárban.Mièrt nem állítasz rajta ha zavar.
[ Szerkesztve ]
Zsolt!!
aktív tag
Mellesleg:munkahelyi ártalom, hogy pontosan kell le kell írnom a hiba helyèt
[ Szerkesztve ]
Lassan úton érsz
Bodrik
A 6,5-ős átlag az jó, tegnapi nap folyamán nekem is annyi volt. Most itt kint meg tankolok, majd lassan haza indulok, kíváncsi leszek mennyi lesz a Magyar és a Szlovák MaxxMotion közti különbség fogyasztás terén.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
AMD Power
titán
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Opel Astra H 2006
1.4 Z14XEP
Benzinszűrő nincs benne? Azt írja az internet élettartam szűrő.
De ha mégis ki akarom cserélni. Hol keressem?
Egy idő után minden szűrő telítődik.
[ Szerkesztve ]
mohabá 007
aktív tag
Van üzemanyag szűrő,és azért élettartam szűrő,mert az üzemanyag tartályba van beépítve,külön nem cserélhető.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
beg
veterán
Megvártam volna míg leengedik, így elég bakkecske szegény a képen (vagy ennyire elveszik alatta a 16-os kerék?) Na majd a párduc mindjárt tol alá fotóbolttal egy 21-es pimp felnit
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
beg
veterán
Na így már csinos a kislány
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
mohabá 007
aktív tag
Nincs mit állítgatnom.Nem az én gépemről van szó.Úgy látom nem ismered az előzményeket.
Így kezdődött
válaszoltam
viszontválasz
itt a vége
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Petyyyyy
addikt
Direkt nem írtam míg csak a felnit mutiztad, megmondom őszintén nekem annyira nem tetszett. Viszont így autóra szerelve
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star