- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #82048 üzenetére
ABS szenzort nézzétek meg
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
MasterDeeJay #82048 üzenetére
Estleg az érzékelő vezetéke feszülhet, szakadás vagy test léphet fel...
-
2001-es Astra G 1.8 z18xe 125le automata kombi.
Ha elinduláskor nagyon kiforgatom a kormányt (pl kiállok valahonnan) akkor olyan 40-es sebességnél gyorsítva elkezd villogni az ESP lámpa (nem az ABS) majd ha gyorsítok akkor elkezdi fékezni a kocsit. Ezt kb 90-100 ig játsza és elégé kellemetlen, utána az ABS és ESP lámpa folyamatosan világít a hiba megszűnik és nem fékezi a kocsit. Nyilván ilyenkor ez a két funkciót letiltja. Leállítás újraindítás után a két lámpa nem világít.
Ha nem tekerem ki nagyon a kormányt akkor semmi baja mehetek vele akár mennyit és az ESP ABS is működik hibátlanul. Most egy hétig jó volt, majd tegnap megint csinálta.
Hiba kiolvasáskor kerékfordulatszám érzékelő értéke határon kívülre esik, szóval valószínűleg a keréknél van valami szenzor ami elkoszolódott vagy cserés.
Ezt meg tudom tisztítani? Gondolom kerék mögött lesz valahol. Jövő héten megy szerelőhöz olajcserére de addig megpróbálnám megtisztítani hátha ér valamit ha meg nem akkor megcsinálják. -
#81556480
törölt tag
-
Tikakukac
titán
válasz
#81556480 #82038 üzenetére
Áhá, igen. Mutatom is: tőle van a cucc. Változtak az árak is kicsit, de baráti szerintem még mindig.
-
#81556480
törölt tag
válasz
trassher #82039 üzenetére
Minden autókereskedős hirdetésnél benyögi valaki hogy "csöpög a szilikontól"
Majd holnap csinálok neked egy képet az enyémről ha érdekel, de sosem látott szilikont. csak a megfelelő anyagokra való ápolószert.
A gumit ilyennel kenem:
Először csillog, de első magasnyomású mosás után gyönyörű matt fekete lesz a gumi, mintha új lenne.
-
#81556480
törölt tag
válasz
trassher #82032 üzenetére
Szép!
Nekem a formavilág nem jön be, kommersz, jellemtelen, de az állapota nagyon jó.És biztos nagyon jól megy ez a kis kasztni az 1.8 motorral.
Én nem értem a szilikont témát, nekem is így néznek ki a kerekek mindig. De nem szilikontól, hanem sonax gumiápolótól. A beltér is jobb mint a foltosra száradt műanyag. Na mondjuk, ja a kereskedők szeretnek túlzásba esni ezekkel a cuccokkal
-
athomi
veterán
válasz
trassher #82032 üzenetére
"Rendelkezünk az autó valós futásteljesítményének igazolására belügyminisztériumi és a közlekedés felügyeletei KEKKH központi nyilvántartási rendszerből hivatalos formában lekérdezett KM futásteljesítmény igazolással is."
A mivel?
Most hozták be németből, szóval max. azzal, amivel itt forgalomba állították.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Luck Dragon #82033 üzenetére
Attól félek, nem lesz meg. Maximum arra gondolok, hogy valamelyik leeresztő dugó engedte be a vizet, hiszen verettem rendesen az alját. Bár akkor meg ki tudott volna folyni, de be volt tömődve porral, illetve a víz miatt sárral.
Mindenesetre gyakran fogom figyelni, hátha nem jön elő többé, szeretem ezt a dögöt, sokáig tervezem megtartani. -
-
trassher
addikt
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Luck Dragon #82030 üzenetére
Nekem a küszöb külső részében volt a víz, de a belső rész porszáraz volt, küszöbborítás szintén száraz.
Azért kösz, hogy utána néztél, nálam más lehet a hiba.
Mindenesetre rendeltem dinitrol üregvédő viaszt, szórócsövet, aztán majd ha kiszárítom megfújom, legalább ne rohadjon, aztán egyszer csak kiderül honnan jutott be víz. -
válasz
Sza_Sa #82029 üzenetére
Igen, ez előforduló jelenség, bár magam nem találkoztam vele, van róla leírás:
Leírás :
Gyakori hiba H Astrák esetén, hogy nagyobb eső és vagy autómosás után áll a víz a küszöb borításon, a kédergumin, és akár a szőnyeg alatt is. Első ránézésre sokan azt mondanák, hogy a kédergumi engedi át a vizet. Persze ez is előfordulhat ha sérült a kéder vagy nincs rendesen a helyén de a legtöbb esetben nem ez a bűnös. Ha alaposabban megnézzük feltűnhet, hogy az ajtókárpit alól jön a víz, egészen pontosan a hangszóró nyíláson keresztül.Elsőként vegyünk le az ajtókárpitot. Ezt 7 db T25ös csavar fogja, ebből 3 rejtett csavar .
Ha kicsavartuk az összes csavart már csak ki kell pattintanunk az ajtót még fent tartó patentokat, leakasztani a zár bowdenjét, lehúzni a csatlakozót az ablakemelő kapcsolóról és ha van kilincs világítást azt is kipattintani.
Ezután már csak ki kell csavaroznunk a hangszórót lehúzni róla a csatlakozót és visszarakás előtt körbenyomni valamilyen szigetelő anyaggal. Célszerű olyan anyagot használni ami később nem akadályozza komoylabban a hangszóró eltávolítását ha esetleg valamit szerelni kéne. FBS ragasztó, Sikaflex tömítő de ha más nincs kéznél egy egyszerű sziloplaszt is megfelelhet erre a célra.
Egy angol fórumon olvastam, hogy a tükörnél a háromszög műanyag takaró és az alsó lista között ázik be az ajtó és szépen végig csorog benne.
-
Sza_Sa
senior tag
Találkozott már valaki olyannal, hogy a h astránál a küszöbbe volt víz? Másfél hete lemostam, de mivel nem én járok vele, csak a hétvégén hallottam, hogy fékezésnél víz bugyogás hallatszik, akkor azt gondoltam, hogy a tankból jöhet. Tegnap lementem a kocsihoz mert nem hagyott nyugton, aztán addig mentem vele, míg be nem azonosítottam a zaj forrását, a bal küszöb felől jött a hang, mintha az egyik pohárból önteném át a vizet egy másikba.
Alábújtam, az egyik dugót kivettem, majd kb 1 liter víz jött ki a küszöbből, de csak a balból, a jobb csont száraz. Ma minden dugót átnéztem, megvoltak, dobbetétet a küszöb felől megbontottam, ott is látszólag minden a helyén volt, a dugón még a gyári alvázvédő is rajta volt.
Honnan kaphatott ennyi vizet? Lehetséges, hogy a tavaszi intenzív alvázmosás ( sima slagos, nem magasnyomású) be tudott nyomni ennyi vizet, de ha igen, hol? -
válasz
diablo1984 #82017 üzenetére
Megértem hogy a szabadság , keret és a felséged igen nagy meghatározóak az autó megvásárlása esetén, de egyet kell értenem Fandango kollégával. Ne kapkod el a dolgot.
Szerintem van és lesz is jobb. -
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #82012 üzenetére
Engem ezzel most nem "gyoztel" meg igazan. En nekem ez baromira nem szimpatikus.
amargo Bekalampas Corolla volt?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #82025 üzenetére
Üléshuzat
-
diablo1984
veterán
válasz
Lajos1966 #82022 üzenetére
de hogy 3 ból 3 ilyen motornak is ez a hangja legyen, tegnap egy g astrát is hasonlóan hangosnak véltem, arra is azt mondta a kereskedő, hogy ezeknek ez az alap hangjuk! De a videókon is hallgattam, hogy ezek tényleg ilyenek, nem a szétkopott tengelyes, mert azt a csilingelést nem téveszteném össze mással, ez nem csilingel, csak kissé dízeles hangja van.
(#82024) athomi: igen ez, konkrétan egy 83e km-t futott példányhoz volt szerencsénk, jó állapotban, mondhatni újszerű állapotú volt, kényelmes tömésű ülések, de a hátsó sor sokkal kisebb(kb mint a yaris+nagyobb csomagtartó), mint az astránál, csomagtartója is kisebb, kb 2/3 része(kb 15 centivel rövidebb). Nem rossz autó, annak a motorja minden zörejtől mentes volt, kis csajos autó, de bézs belsejét a gyerekek seperc alatt csatatérré változtatnák.
-
athomi
veterán
válasz
diablo1984 #82012 üzenetére
Hát ha a Clio 3 ez, akkor ez minden csak nem minőségibb egy G Astránál. Párszor ültem ilyenben, többet nem akarok.
-
farkas-j
őstag
válasz
diablo1984 #82015 üzenetére
-
Lajos1966
tag
válasz
diablo1984 #82015 üzenetére
Amennyiben nem lánc és nem is hidrotőke,akkor nagy valószínűséggel a kissé kopott injektorokat hallod zajosnak (most alapjárati helyzetről beszélünk).Sajnos nagyon is létező jelenség.Egy régi módszerrel lehet jobban behatárolni a zaj forrását:fogsz egy hosszabb csavarhúzót pl. és egyesével az injektorokhoz teszed az egyik végét,míg a másik végét a füledhez teszed.Könnyű kiszűrni a zajos injektorokat.
-
diablo1984
veterán
válasz
Tikakukac #82020 üzenetére
Aha, azt is megtaláltam már! Ezért jó az opel, van jó fóruma ahol csak a vezérszavakat beírva máris rá lehet találni a problémára is!Bár ez nem csilingel még, de valszeg annak kezd hangja lenni! Bár inkább ez, mint a szelepek! Ezzel még elmegy, főleg ha nincs még rommá kopva(majd megnézem).
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #82019 üzenetére
Megtaláltad magadtól is, nincs is mit tennem itt már
45k-ból megy a szerviz, felcsapágyazzák, örök élet lesz.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #82017 üzenetére
itt az oka! opelfórum
Ennyire azért nem csattog mint a videóban, de valszeg ez okozza a dízeles hangot, nem csattogóst!
(#82018) Fandango: holnapig vagyok szabin, utána valszeg nyárig nem.... -
Fandango
veterán
válasz
diablo1984 #82012 üzenetére
Nem tudom mennyire sürgős az autóvásárlás, de én a helyedben több időt szánnék erre. Mert nem hiszem, hogy csak ennyire kompromisszumos lehetőségek lennének.
Persze gondolom az anyagiak nagyban befolyásolják, hogy mit tudtok nézni, de egy kis türelemmel rá lehet futni, jó ajánlatra. Csak nagyon sűrűn kell nézni, és gyorsan reagálni. -
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #82014 üzenetére
Így első körben ennyi "ha" van benne, általában jók a megérzéseim, egy ilyen 1,4 benzinesnél a kasztnija ha jó(az ezen jó, kasztnisom nincs jóféle sajna), akkor a többi része gyógyítható(megcsinálni én is meg tudok sok mindent és szeretek is vele szöszölni, a váltót azt nem bántom, ismerősömre bíznám.
Eddig többnyire bejöttek a megérzéseim, max kissé túltoltam a felújítósdit, de itt legalább nincs turbó, adagoló meg semmi hasonló, csak a rettegett EGR, de 3 év alatt 7000km-es használattal, azt sem kell levenni takarítgatni évenként......
Nézem amúgy kereskedésben is opelt, hasonló árfekvésben a motorhang ugyanez, a kasztni viszont plaszikázott, amolyan "gyors, de nem baj ha fáj" alapon.... Itt legalább van gazda aki korrekten el tudja mondani, hogy mit fütyül a rigó, bár a váltót és a moslékot az olajban én említettem neki(bár a kuplungja is eléggé meg van már pörkölve, kissé darabos induláskor).
Ezek kopó cuccok, de van egy jó kasztni és futómű, 1 éves gumik rajta és a lehetőség, hogy az asszony örüljön(mert ha ő örül, akkor mindenki örül).(#82016) Tikakukac : "dízelesség tipikusan a szívósor állítója miatt van", ha tipikus, akkor az lehet, én eddig nem hallgatgattam opel motort lefekvés előtt, de nem is azt szeretném, mert ez számomra nem szép, de ha ez a természetes, akkor átengedem magam a természetnek!
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #82015 üzenetére
Azért mondom, mert ugyan nem vagyok járműmérnök, de amikor egy kocsinak szelephangja van, az azt jelenti, hogy kuka.
A dízelesség az tipikusan a szívósor állítója miatt van, mienk is közelebb áll a céges rangerhez, mint egy benzines kiskocsihoz. Tőke az totál más, azt ki lehet hallani. Merem remélni nem szelepet hallasz, mert amikor olyan kocsit hallottam utána a kövi az volt, hogy segíthettem zsiráfozni ki a kocsikból a motort kicsi koromban
-
diablo1984
veterán
válasz
Tikakukac #82013 üzenetére
szelephang, mintha dízel lenne, de ma 3 ilyen motoros autóban is ugyanazt hallottam, gázadásra kisimul, alapjáraton van egy kis dízeles hangja, de nem múlik el. Nem lánc, mert az inkább csörög(ebben 20e km-rel ezelőtt volt cserés), talán hidrotőke, de az is lehet, hogy ezek ilyenek, csak én szoktam már el a tiszta benzines hangról(tegnap egy golf5-től majdnem elsírtam magam, annyira csendes volt, mint a természet)
-
válasz
diablo1984 #82012 üzenetére
Az olvasótól alapján egy gondolat motoszkál bennem.
Még pedig az hogy pont ez az 1.4-es Astra kell nektek?
Piacon van még 1.4-es tán-tán még hasonló árfekvésű is.
Főleg ha felsorolt munka, alkatrész árát is hozzá nézem. Talán jobban is jártok egy másikkal.Számomra az jött le hogy túl sok a "ha".
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #82012 üzenetére
Ez a szelephang pontosan micsoda? Az biztos, hogy nem szelep. Ha azt hallanád akkor igencsak lenne gond. Szívósor tud zörögni, ismert. Lánc szintén ismert. Tőke szintén, ha olyan az olaj és a tulaja. De a szelephang az elég érdekes.
Ha sofőr oldalon sem állítható magas az ülés az nem is tudom micsoda. Alap-alap volt már G-ben is.
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #82004 üzenetére
a yaris 2 drága és kicsi a csomagtartója(most ez a legfőbb szempont), valamint a 3 hengeres(a mienkben 4 hengeres motor van) 1.0-ás nagyon sírni tudnék tőle hangja van 1,2 milláért. Most a yarisunkkal szaladgálunk(ha valami olyan autót találunk és beszámíttatnánk), az asszony 390km alatt 8 literes átlagát 2 nap és 170 km alatt 5 literre letornáztam, brutálisan jól eszik ez a kis apróság, egyik szemem sír, hogy piacra kerül, de most így 2 gyerkőccel már kicsi! Corolla drága, nagyon drága, Clio3-at néztünk, az minőségibb mint az opel, sokkal, de 1,2 milláért, az is foglalkozós kissé...
Megnéztük a H-s astrát, állapota mint a városi bevásárlókocsiké(kis horpadás itt, kicsi ott, 1-2 ajtórányitás-panel csillaggarázsa van, első lámpák egyformán mattak, bal hátsó cserés volt), de nem rohad, műszakilag rendben van, holnap műszakizik, viszont, szivárog belőle az olaj, alapjáraton valami furcsa hang, mintha egy fogmosópohárra néha rákoppintanálak(az nem tudom mi lehet, lehet egy műanyag takaró a motor alól), szelephangja van, de még ma hallottam még 2 ilyen astrát, az is dettó ez a hang, az olajbeöntő kupak alatt 1 ujjnyi vastagon volt emúzió és azt levéve a vezérműtengelynél is az van(azt mondták, hogy nem kopik a víz belőle (viszont a víztartály koszos, a víz benne natúr rózsaszín, most vagy kamuznak, vagy kezdődő hengerfejes), a váltónak a 2-es fokozatának a szinkronja szar, tehát mozgó autónál bele kell taposni a 2es fokozatba az autót, a többi fokozat jó! Van mit csinálni rajta, ez a majonéz aggaszt engem leginkább, meg a váltó, egyébként a maga sivár módján, de élhető autó lenne! Majd délután a tulaj férje is otthon lesz és akkor nekifutunk megint, mert nem borzasztó árban lenne, csak kérdés, hogy egy váltófelújítás és egy esetleges hengerfejezés beleférne-e a történetbe(a yaris full városban van használva, de semmi jele az olaj vizesedésének, kicsit sem, de mivel az opel topicot követve télen többeknek is kilőtte az olajat az opelje vízbefagyás miatt, így valszeg vizesedőbb az opel, mint a kis japán).....
Amúgy 1,4-es léte ellenére a városban jól mozgatja a bódét, csendes(leszámítva a szelephangot, de ha majonézzel ken, akkor semmi sem meglepő, de másik is ilyen hangú), fék-futómű jó, de sivár mint egy sírkő, de az asszony szerint kényelmes neki és ez számít, mert adtam már el nagyobb autót csak azért, mert az asszony számára kényelmetlen volt(emelhető ülés, dönthető ülőlap, állítható kormány, de neki nem jó....). Ez fapad felszereltség, nem emelhető az ülése(az asszony azt mondta, hogy ha megvesszük, az első az üléscsere legyen). Szóval délután kiderül, hogy lesz-e opel projekt, mert ha lesz, akkor 1 hónapra biztosan meglesz az elfoglaltságom, mire rendbe teszem minden kínját, illetve a váltót az ismerősöm csinálná, azt mondta, hogy szerinte 60ból megvan a váltó felújítása munkadíjjal, olajakkal, ha a 2es fogaskereke még nincs ledarálva.... -
SeatZola
őstag
Srácok! Mi okozhatja, hogy egy Astra H Z17DTR , gyari 125LE eseten ami csak varosban van szinte hasznalva nagyon magas a fogyasztás? Computer szerint 10-11 liter/100 km. Ha kiviszem a városból és nagyon finoman megyek vele, akkor lemegy 7,8 liter/ 100 km ré. Ez szerintem nem normális. Vélemények?
-
Szlopa
tag
Sziasztok!
Opel Astra G (2004) Z163 színkód. Elkezdett a motorháztetőről a festék pattogzani, egyre nagyobb darabokban. Fényeztessem újra, vagy keressek egy ilyen színkódú bontott alkatrészt? A bontott géptetőket néztem, de sok helyen nem lehet színkódra keresni. Tudtok esetleg valami jó bontót Pest megyében?
Nem templombajárós kocsi, szóval nem célom, hogy patika állapotú legyen, de azért most elég gázul néz ki:
-
MaTpr0F
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ti milyen gyártmányú szilenteket illetve stabpálcát ajánlanátok (Vectra C 2003, de gondolom a gyártók inkább márka, mintsem típus függők)?
Kb. 2,5 hónapja cseréltettem a stabpálcákat, illetve pár szilentet, de már megint kopog szinte mind a 4 keréknél, pedig ahol sz@r ott lassan megyek, illetve kerülgetem a kátyúkat is rendesen.
Én a gyenge minőségű utángyártott alkatrészrekre gyanakszom - oké, magyar utak - , de nem kellene azért ennyire hamar kimennie nekik szerintem.Köszönöm előre is!
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #82001 üzenetére
Egy Toyota utan te Opelt akarsz venni a felesegednek? Nem bantasbol ,de ez nem hinnen,hogy a legjobb alternativa.
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #82001 üzenetére
Keresni-keresni-keresni. Ezért mondom öregéknek is, az autó legyen karban, mert ha makkunk van ez 30 évet kibír így és mindig tudni fogjuk az előéletét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- EAFC 25
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
- Óra topik
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Artemisz ART-230L-EL "A" Minősített Laptopszéf
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
- HDMI 2.1 8K 60Hz - 10 méter hosszú
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest