Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31001) Mikuland


Mikuland
tag

Sikerült lemerítenem az aksit kb egy hét állás alatt. :W
Lehet, hogy a fejegységben hagyott usb kábel miatt? Megnéztem, kikapcsolt állapotban is nyomta a töltést a telónak.

mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'

(#31002) JanR válasza AMD Power (#30999) üzenetére


JanR
addikt

A Signumom üresen 1670KG, biztos papírból van ;]

(#31003) diablo1984 válasza JanR (#31002) üzenetére


diablo1984
veterán

akkor a vectra kombim 1705 kg valt, nem 1625? már a f@szom sem tudja, de dög nehéz volt, az biztos!

(#31004) AMD Power válasza JanR (#31002) üzenetére


AMD Power
titán

Pont erre gondoltam én is. Ezekre az Opelekre pont nem az a jellemző ,hogy papír autók lennének. :R

diablo1984 Az a baba. Inkább legyem 200kg nehezebb mint az átlag ,de ha "baj" van jól jön az a + pár száz kg.

(#31005) JanR válasza AMD Power (#31004) üzenetére


JanR
addikt

Oké, csak nem úgy jött le. Nekem legalább is :)
Igazából hiába nehéz/könnyű egy autó, ha 100-l mész és kikanyarodik eléd egy traki, vagy szembe jön egy kamion, akármivel is lehetsz.. Persze kisebb autók ellen hasznos, de azért egy 90km/h-s frontális ütközést nem sok autó fog meg.

(#31006) Calogero válasza diablo1984 (#30988) üzenetére


Calogero
addikt

Volvo XC60 D5 AWD Automata Summum felszeretség + Biztonsági Pro csomag + Riaszto+Xenon

(#31007) diablo1984 válasza AMD Power (#31004) üzenetére


diablo1984
veterán

Èn az insignia tesztnèl sem èrtettem ezt a nagy súly dolgot, nem csak a sok lègzsáknak kell vèdenie, hanem a vasnak is! Anno a suzukikban az volt a szar, hogy fóliábol voltak kilencszázpár kg-al, akkor azèrt sírtak az emberek, meg a honda crx sem vèletlen volt repülö koporsó.... most meg a nagy súly a gond. Elhiszem, hogy a könnyebb bódè miatt kevesebb lehet a fogyi, de ha nem gyorsulok lámpától lámpáig is kevesebb lesz....
Calogero: az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...

[ Szerkesztve ]

(#31008) AMD Power válasza diablo1984 (#31007) üzenetére


AMD Power
titán

Pontosan. Hullottak is az emberek rendesen a papír Swiftekben. Volt alkalmam nem egyet vezetni. :(

JanR A súly Nagyon sokat számít. Szimpla fizika. Logikusan egy tank ellen mind1 mivel mész. De a balesetek elég kevés % találkozol kamionnal.

(#31009) AMD Power


AMD Power
titán

Egy új korszak kezdete

Már megint.

NEM TETSZETT
– kiismerhetetlen Start/Stop
– hátul átlagos lábhely
tetemes önsúly
:W

Tudjuk. Legyen inkább 1000kg és egyen 0.5dl kevesebbet. :U

(#31010) KillHates válasza AMD Power (#30996) üzenetére


KillHates
nagyúr

Astra H 1.7 CDTi, puttonyos :D

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31011) KillHates válasza diablo1984 (#30997) üzenetére


KillHates
nagyúr

:R

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31012) KillHates válasza sitotomi (#30998) üzenetére


KillHates
nagyúr

Sajnos annyi nem volt (különben most jó drágán el tudnám adni) Az ASUS-tól kaptam egy G750-est, ha jól tudom olyan 350 körül van az ára...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31013) KillHates válasza AMD Power (#30999) üzenetére


KillHates
nagyúr

Hát nem tudom... Én inkább arra céloztam, hogy amikor becsukom az ajtót elég Wartburgos hangja van, a motorzaj és a futóműzaj baromira behallatszik és a múltkor sikerült egy komoly jégesőbe futnom. És meglátszik rajta. Oké, lehet, hogy körülményes vagyok; előtte egy W140-esem volt, ami majd egy tonnával nehezebb...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31014) KillHates válasza AMD Power (#31009) üzenetére


KillHates
nagyúr

Hát nem tudom... Az már mennyire gáz, hogy 5.7M-től indul egy sz@ros "népautó" ára :Y
Emlékszem mi anno 900-ért vettük az 1.4-es F Astrát a cégnek. És a 900 ezer akkor nem egy családi ház árának a negyede volt...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31015) Calogero válasza diablo1984 (#31007) üzenetére


Calogero
addikt

az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...

Igen még azt takarja, 2,5 5 hengeres 215LE. Én is azt hallottam róla így mertem megvenni.

(#31016) AMD Power válasza KillHates (#31014) üzenetére


AMD Power
titán

Ez csak náluk sok. De ha megnézed a konkurenciát.....

Alap Golf 5 590 770 Ft
Focus 4 950 000 Ft-tól
Astra 4 970 000 Ft-tól
Kia Cee'd 4 899 000Ft

Ezek az autók sajnos ennyibe kerülnek. Nem ezek drágák. Hanem mi keresünk keveset. :(

Én amúgy még soha nem olvastam hallottam ilyen "érzéséról" mit amiről te írsz. Pedig havernak is ilyen H van csak 5 ajtós.

[ Szerkesztve ]

(#31017) Declare válasza AMD Power (#31008) üzenetére


Declare
őstag

Annyiszor mondjatok ezt a sulyt.....azert szerintem ez nem ilyen egyertelmü. Önmagaban a suly semmit nem er (max ha frontalisan durransz egy nalad sokkal könnyebb autoval). Sokkal könnyebb autok viszont nem sok van. 1-200kg difinel pedig egy jobb energiaelnyelö, gyürödesi zona sokkal többet er.

Gondoljatok bele egy frontalis ütközesnel pl ha az astra nehezebb mondjuk 300 kg al mint a masik, az a 300 kg többlet suly az nem azert van mert acel merevitö csövek vannak a motorterben....az a 300kg összejön a nem tudom tetö, csomagtarto, küszöb stb....

Vagy extrem pelda persze, de lasd F1....par szaz kg az egesz auto, megis szegeny Kimi amikor beledurrant a szalagkorlatba par hete, mi törtent? Kiszallt, kicsit fajt a bal bokaja azt pont.

Vagy ott vannak a regi autok (oldtimerek)....nem tudom ki ülne bele egy ütközesnel egy közel 2 tonnas ilyen regi orosz dögbe vagy inkabb egy fele olyan nehez mai kocsiba pl (es nem a legzsakokra gondolok elsösorban -persze az is-, hanem a gyürödesi zona anyaghasznalat stb)

(#31018) sitotomi válasza KillHates (#31012) üzenetére


sitotomi
tag

Így is szép az ára :D Mondjuk én csak "gizi néni" módon az első linkről tájékozódtam a gépet illetően.[link]

(#31019) zolikaDB válasza AMD Power (#31016) üzenetére


zolikaDB
veterán

Termesztesen Kia. Bar a J Astra eleg szep lett.

(#31020) Declare válasza KillHates (#31013) üzenetére


Declare
őstag

Tenyleg van egy kis badogos hangzasa az ajtonak, de mondjuk en nem ereztem soha papirnak a kocsit. Ülj bele egy regebbi Nissanba es utana beszelgessünk a papir feelingröl, meg a menetzajrol :D

Ja es multkor kinyitottam a soför ajtot onnan akartam kitorznazni valamit az anyosülesröl es visszacsukodott az ajto a labamnak....hat azt hittem be....ok :D nem papir ;] Mondjuk nalam ugye hatvanyozott is a GTC miatt, sztem kb 40 kg csak az ajto :DDD

(#31021) mohabá 007 válasza Declare (#31017) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Több mint 2 tonnas régi ( oldtimer) 52 éves orosz dög! :Y

Ha nekem eccer ilyenem lehetne...hát...azt jelentené,hogy nincsenek anyagi gondjaim. :K :R

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#31022) Declare válasza mohabá 007 (#31021) üzenetére


Declare
őstag

:C Biztos en is szivesen körbejarnam, meg lehet bele is ülnek...aztan nagy boldogan dobnam oda Neked a kulcsot, hogy hajra, jo cruisolast....ha Te meg idedobnad nekem ennek a kulcsat :P :DDD

(#31023) Findzs válasza Declare (#31017) üzenetére


Findzs
addikt

én is ezen gondolkodtam a súly kapcsán

modernebb anyagok és kivitelezés, hegesztés stb.
jó példa erre a vw polo és a vw phaeton töréstesztje [link]

persze szívesebben ültem volna a phaetonba de a poló utastere is szépen egybemaradt a felvétel szerint

de van itt egy old timer és egy mai kocsi töréstesztje is, és hát elég durván járt a bal air tesztbábuja
[link]

[ Szerkesztve ]

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#31024) Declare válasza Findzs (#31023) üzenetére


Declare
őstag

Nagyon jok ezek a videok! Nem az a kerdes most, hogy egy Phaeton biztonsagosabb e mint egy Polo :) Persze, de nem azert biztonsagosabb, mert nehezebb...nagyobb orr, nagyobb gyürödesi zona.

Azok a plussz kg-ok amiert szapuljak az opeleket az jobbara mind felesleges...többlet fogyasztas, tehetetlenebb viselkedes az uton es jelentös lomhasag....

(#31025) mohabá 007 válasza Declare (#31022) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

:W :W :W :W

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#31026) Declare válasza mohabá 007 (#31025) üzenetére


Declare
őstag

:DDD Bocs! Soha nem ertettem mit lehet szeretni egy 1000 eves autoban....de biztos lehet, mert sokan meg penzt is adnak erte ;] :P

De legyen ez az en hibam :B :D En maradok a piroskanal a fenti kepen :))

(#31027) tropehus


tropehus
csendes tag

Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni egy 2000-es 1.4-es G Astra generátorát szeretném kivenni, hogy elvigyem felújítani, de az istenért nem akar kijönnni. Az alsó hosszú átmenő csavart nem tudom kihúzni a karosszériától. Vagy rossz helyen próbálkozok. Szíj már lent van, lötyög az egész csak az az egy nyomorult csavar tartja de azt nem tudom kihúzni.

Ötlet?

köszi
G

(#31028) BaKeSZ87


BaKeSZ87
senior tag

195/65 R15 be fog férni F Astra alá?

(#31029) AMD Power válasza Declare (#31017) üzenetére


AMD Power
titán

Persze ,hogy nem csak azon van a hangsúly. De ha megnézed a törésteszteket az Opelek eléggé jól szerepel ezeken a teszteken.

(#31030) Declare válasza AMD Power (#31029) üzenetére


Declare
őstag

Ezt senki nem vitatta :R

Sulyrol beszelgettünk. Nezd meg az uj (2011) Astra J GTC es a regebbi (2010) Suzuki Swift tesztet a lapon, amit linkeltel: GTC Swift

Ha van auto amit soha nem szeretnek, az Suzuki lenne....de amugy is elmondhato, hogy azert a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe :) . Ennek ellenere a honlap adatai szerint a 990kg össztömegü Swift gyakorlatilag (ebben a tesztben) minden szempont szerint jobban teljesitett, mint az 1437 kg os Astra. :U Mondjuk ez azert nem kicsit meglepö :U

Szerintem ennyi a nyitja annak, hogy miert szapuljak a tulsulyos Opeleket. Egy frontalis ütközesnel nyilvan a nehezebb auto fog kisebb mertekben lassulni. Mondjuk 1-200 kg lehet ezen a teren gyakorlatilag elenyeszö a többi dologhoz kepest....szoval innentöl kezdve ha igy nezzük nem igen vedhetö az Opelek tulsulya. Szvsz.

(#31031) Findzs válasza Declare (#31030) üzenetére


Findzs
addikt

"a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe"

az előbbivel nem értek egyet
a családban ismerősök körében van/volt jó pár suzuki mindenfajta a tesómnak is, és azoknak sose volt semmi komoly bajuk csak a kopó dolgok
a szerelőm is dicsérni szokta őket

az utóbbival igen :K

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#31032) diablo1984 válasza Findzs (#31031) üzenetére


diablo1984
veterán

minőségre itt a felhasznált anyagokra, műanyagokra, esztétikumra gondolt szerintem! tehát az olcsóságra....

(#31033) Findzs válasza diablo1984 (#31032) üzenetére


Findzs
addikt

úgy is lehet érteni a minőséget :K

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#31034) Declare válasza Findzs (#31031) üzenetére


Declare
őstag

Azert ha csinalnak egy felmerest, hogy azt mondjuk az utca emberenek, mondj egy biztonsagos autot, kivancsi lennek hany ember mondana a Suzukit :) (bar pont amit linkeltem tesztet azon en is elcsodalkoztam... :U )

Egyszerü mint a szög, nem romlik el ez vilagos es pozitivum, de en minösegben az anyaghasznalat, komfortra gondolok....de nincs nekem a Suzukival semmi bajom...nem az en autom ;] ennyi. Az utobbi idökben amik jönnek allitolag mar nem is annyira rosszak....eletemben elöször es remelem utoljara egy kb 10 eves suzuki swiftben ültem autopalyan 100 al....mai napig felriadok neha almombol :D illeg billeg, papir, sug zupog........elmondtam egy imat amikor kiszalltam belöle :Y

Sry eleg off lett, de csak ugy kiugrott belölem :))

(#31032) diablo1984 Ott a pont :K Bar mondom allitolag az uj suzukik mar azert egeszen jok :R

[ Szerkesztve ]

(#31035) diablo1984 válasza Declare (#31034) üzenetére


diablo1984
veterán

csak az új suzukik +60%-os árral dolgoznak, azért sem veszik már úgy őket és a 0ft-ért sem adják már! de elég komoly ára van egy egykoron 2millás autónak....

(#31036) KillHates válasza diablo1984 (#31035) üzenetére


KillHates
nagyúr

Ahogy mondod; az új SX4 Crosskutyatöke ára tényleg vicc; majd 8.5 M a dízel 4x4-es!!! Azért már autót kapni!

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31037) INMOTEP


INMOTEP
őstag

Üdv mindenki ,nemtudom írtam e már de sikerült szert tennem egy jó motorikus állapotú 1.6 os benzines cdx felszereltségű G Astra-ra , most nemrég szereztem hozzá egy garnitura 16" gyári alufelnit használtan (( Még nincs nálam.Ilyenek egyébként [link] Gumik vannak idehaza jó állapotúak ,csak most hogy melléraktam a kocsihoz eléggé elbizonytalanodtam .215/55 ösök a gumik ,szerintetek ha alárakom nem lessz egy kicsit nagy ? Tisztában vagyok vele hogy a kocsi is másképp fogja viselni ,fogyasztásban is változni fog a helyzet .Most 15" tappancsok vannak alatta ballonosabb gumival ,csak nekem ez a típusú alufelni kicsit kicsinek tünik és nem is tetszik őszintén szólva ,pedig azis gyári G Astra Felni

(#31038) Findzs válasza INMOTEP (#31037) üzenetére


Findzs
addikt

szerintem nagy lesz :B
én nem raknék alá 15 -től nagyobb kereket :B

egy szép 15 -ős felni és legalább a gumi is olcsóbb

de van aki szerint kerékből nem lehet elég nagy
itt van pl. ez az f astra: [link]

persze szemnek jól néz ki de menni vele egy katasztrófa lehet
na meg fél évente évente felnishez vinni mert a jó magyar utak megütik, vagy lepatkázzák

anno az f astrámra akartam venni egy 15" felnit gumival, a gumis ismerős volt ideadta kipróbálni
mentem vele 30 km -ert de vittem is vissza olyan kényelmetlen volt :U

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#31039) KillHates válasza Findzs (#31038) üzenetére


KillHates
nagyúr

Tökéletesen igazd van! :K

Akitől vettem a H-mat az 18"-as szekérkerekeket rakott rá.
Szerencsére hamar el tudtam cserélni egy Insigniással a gyári felnikre.

Amit a 18"-as csinált az előző gazdájánál és nekem kellett cserélni:
- két stabilizátor rudat (13 ezer / db)
- egy féltengelycsuklót (44 ezer volt)
- egy kerékagycsapágyat (persze ABS-est, ami 45 ezer volt)
Szerencsére a helyi autószerelő viszonylag olcsón dolgozik így apránként olyan 20 volt még pluszban a munkadíj...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31040) Findzs válasza KillHates (#31039) üzenetére


Findzs
addikt

és még ronda is volt :B

más:

"Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . "

ugyanakkor kevesebb az adó a gázolajon :U
[link]

egyébként azt én is észrevettem, hogy legyen az akármilyen drága márkás kocsi ami megy előttem merci, bmw, lexus, stb. dízel, ha odalépnek neki fűstől mint az olajkályha :U

más:

Adac izzó teszt, 15 izzópárt vizsgáltak meg [link]

[ Szerkesztve ]

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#31041) AMD Power válasza KillHates (#31036) üzenetére


AMD Power
titán

Pontosan. Annyi pénzért ki vesz Suzukit? :U

(#31042) KillHates válasza Findzs (#31040) üzenetére


KillHates
nagyúr

én inkább az ocsmány jelzővel illetném :D Nem kicsit sínautó jellege volt a doboznak... Mamanyima-mamanyima ezt hallgattam mikor mentem vele; mintha nem is lett volna gumi kerekekn :DDD
Viszont valami qrva drága felni volt rajta Pirelli P Zero gummendrókkal. Úgyhogy rámozdultak a sznobok rendesen! :D

""Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . ""

Talán ha az autógyártók nem élnének vissza azzal, hogy a hibrid/full elektromos kocsiknak nincsen/alacsony a járulékuk és nem aranyárban kínálnák őket akkor nem itt tartanánk...
De amíg egy Prius indulója egy lakás árával vetekszik, addig meg sem fordul senki fejében, hogy mire költse a pénzt...

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31043) KillHates válasza AMD Power (#31041) üzenetére


KillHates
nagyúr

Állítólag viszik az eskrosszóvert mintha ingyen lenne. Kéremszépen, dübörög a gazdaság! :D

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#31044) wwhy


wwhy
veterán

Corsa C-ben cserélt valaki előtét-ellenállást? Csak a venti 4. fokozata megy, házilag kellene cseréljem, jó lenne egy step by step útmutató. És ráadásul külföldön vagyok :(

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#31045) Calogero válasza Declare (#31030) üzenetére


Calogero
addikt

Megnéztem a két linket, a videokat is.

Ami érdekes hogy a Suzukinál a frontális ütközésnél is nyíltak az oldal függönylégzsákok.

(#31046) diablo1984 válasza Findzs (#31040) üzenetére


diablo1984
veterán

hát igen, ez a módszer a jóféle, nagyobb adót a dízeleknek! ez amolyan, ha szomszédnak jobban megy, akkor dögöljön meg a családja elv!

ha a dízel emelkedik, mivel a kicsi husikát és kenyeret amit elfogyasztunk, mind közúton érkezik teherautókkal, ami dízel üzemű, ha a gázolaj drágul, a költségek is drágulnak, minden drágul és ki fogja megfizetni a drágulást? hát persze, hogy az aki csak élni akar.......

persze, hogy halnak az emberek, ez a természet rendje, de pl egy tüdőrákot, vagy hasonló népbetegséget a szennyezett levegőre hogy lehet ráfogni? annyi mindentől lehet rákot kapni, mondjuk a szarrátartósítószerezett kajáktól is megpusztulhatunk, mégsem emelnek adót miattuk......

inkább az lenne a megoldás, hogy kivezetni a forgalomból a szabályozatlan dízeleket, ergo az ezer éves okádékszagú fosokat, euro2 alatt ne, vagy csak külön engedéllyel lehessen behajtani nagyvárosokba, csak akkor a BKK is b@szhatná a régi szarjait, mert az is okádja magából az anyagot, márpedig az sem euro2.... meg a fos ifák sem.....

(#31047) diablo1984 válasza diablo1984 (#31046) üzenetére


diablo1984
veterán

jah, meg persze ha már zöldek vagyunk, akkor ne felejtsük el, hogy az üvegház hatásért felelős gázok kibocsájtásáért jelentős részben a tehenek felelősek..... tudjuk mit kell tenni, adóztassuk meg a teheneket, úgyis amit a boltokban lehet kapni dobozos tej csak színezett víz, minek hozzá tehén!

vagy részecskeszűrőt a tehenek képére és seggére! le a tehenekkel!!!!!44444 :D

(#31048) zolikaDB válasza INMOTEP (#31037) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ez 6" szeles, ET49. A gyarban 205/50-es gumit raktak ra, ami eleg ritka, azaz kb alig rakjak vmire, ezert draga. Igy sokan 205/55-ost tesznek ra, ami van a teszkoban is, jo ballonos, meg legalabb nem mutat vmi tul jol.
Gyanus, hogy a 215/55-el beleer az ivbe. De ki kell probalni, 1.6 benzin ala nem nagyon raknek ekkora malomkovet. Ha nagyobb atmerot tesznek a kocsi ala, akkor ugye valtomeret, es inkabb peresebbet, h el is ferjen, meg ugye letezik a fogyasztas is... Ez a 215/55 valami regi nagy BMW merete lehet, vagy valami nagyobb tomegu/teljesitmenyu autoe.
Nekem 6" szeles gyari alukerekeim vannak, 195/55-el. Szep es jo, arban is okes, bar 1.4 ala legkozelebb 185-ot teszek...

(#31049) SPF


SPF
senior tag

Az első helyzetjelző izzókat mennyire bonyolult kicserélni?

(#31050) zolikaDB válasza SPF (#31049) üzenetére


zolikaDB
veterán

G Astraban 1 perc/2db.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.