Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mikuland
tag
Sikerült lemerítenem az aksit kb egy hét állás alatt.
Lehet, hogy a fejegységben hagyott usb kábel miatt? Megnéztem, kikapcsolt állapotban is nyomta a töltést a telónak.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
JanR
addikt
A Signumom üresen 1670KG, biztos papírból van
diablo1984
veterán
akkor a vectra kombim 1705 kg valt, nem 1625? már a f@szom sem tudja, de dög nehéz volt, az biztos!
AMD Power
titán
Pont erre gondoltam én is. Ezekre az Opelekre pont nem az a jellemző ,hogy papír autók lennének.
diablo1984 Az a baba. Inkább legyem 200kg nehezebb mint az átlag ,de ha "baj" van jól jön az a + pár száz kg.
JanR
addikt
Oké, csak nem úgy jött le. Nekem legalább is
Igazából hiába nehéz/könnyű egy autó, ha 100-l mész és kikanyarodik eléd egy traki, vagy szembe jön egy kamion, akármivel is lehetsz.. Persze kisebb autók ellen hasznos, de azért egy 90km/h-s frontális ütközést nem sok autó fog meg.
Calogero
addikt
Volvo XC60 D5 AWD Automata Summum felszeretség + Biztonsági Pro csomag + Riaszto+Xenon
diablo1984
veterán
Èn az insignia tesztnèl sem èrtettem ezt a nagy súly dolgot, nem csak a sok lègzsáknak kell vèdenie, hanem a vasnak is! Anno a suzukikban az volt a szar, hogy fóliábol voltak kilencszázpár kg-al, akkor azèrt sírtak az emberek, meg a honda crx sem vèletlen volt repülö koporsó.... most meg a nagy súly a gond. Elhiszem, hogy a könnyebb bódè miatt kevesebb lehet a fogyi, de ha nem gyorsulok lámpától lámpáig is kevesebb lesz....
Calogero: az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Pontosan. Hullottak is az emberek rendesen a papír Swiftekben. Volt alkalmam nem egyet vezetni.
JanR A súly Nagyon sokat számít. Szimpla fizika. Logikusan egy tank ellen mind1 mivel mész. De a balesetek elég kevés % találkozol kamionnal.
AMD Power
titán
Már megint.
NEM TETSZETT
– kiismerhetetlen Start/Stop
– hátul átlagos lábhely
– tetemes önsúly
Tudjuk. Legyen inkább 1000kg és egyen 0.5dl kevesebbet.
Astra H 1.7 CDTi, puttonyos
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Sajnos annyi nem volt (különben most jó drágán el tudnám adni) Az ASUS-tól kaptam egy G750-est, ha jól tudom olyan 350 körül van az ára...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Hát nem tudom... Én inkább arra céloztam, hogy amikor becsukom az ajtót elég Wartburgos hangja van, a motorzaj és a futóműzaj baromira behallatszik és a múltkor sikerült egy komoly jégesőbe futnom. És meglátszik rajta. Oké, lehet, hogy körülményes vagyok; előtte egy W140-esem volt, ami majd egy tonnával nehezebb...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Hát nem tudom... Az már mennyire gáz, hogy 5.7M-től indul egy sz@ros "népautó" ára
Emlékszem mi anno 900-ért vettük az 1.4-es F Astrát a cégnek. És a 900 ezer akkor nem egy családi ház árának a negyede volt...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Calogero
addikt
az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...
Igen még azt takarja, 2,5 5 hengeres 215LE. Én is azt hallottam róla így mertem megvenni.
AMD Power
titán
Ez csak náluk sok. De ha megnézed a konkurenciát.....
Alap Golf 5 590 770 Ft
Focus 4 950 000 Ft-tól
Astra 4 970 000 Ft-tól
Kia Cee'd 4 899 000Ft
Ezek az autók sajnos ennyibe kerülnek. Nem ezek drágák. Hanem mi keresünk keveset.
Én amúgy még soha nem olvastam hallottam ilyen "érzéséról" mit amiről te írsz. Pedig havernak is ilyen H van csak 5 ajtós.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Annyiszor mondjatok ezt a sulyt.....azert szerintem ez nem ilyen egyertelmü. Önmagaban a suly semmit nem er (max ha frontalisan durransz egy nalad sokkal könnyebb autoval). Sokkal könnyebb autok viszont nem sok van. 1-200kg difinel pedig egy jobb energiaelnyelö, gyürödesi zona sokkal többet er.
Gondoljatok bele egy frontalis ütközesnel pl ha az astra nehezebb mondjuk 300 kg al mint a masik, az a 300 kg többlet suly az nem azert van mert acel merevitö csövek vannak a motorterben....az a 300kg összejön a nem tudom tetö, csomagtarto, küszöb stb....
Vagy extrem pelda persze, de lasd F1....par szaz kg az egesz auto, megis szegeny Kimi amikor beledurrant a szalagkorlatba par hete, mi törtent? Kiszallt, kicsit fajt a bal bokaja azt pont.
Vagy ott vannak a regi autok (oldtimerek)....nem tudom ki ülne bele egy ütközesnel egy közel 2 tonnas ilyen regi orosz dögbe vagy inkabb egy fele olyan nehez mai kocsiba pl (es nem a legzsakokra gondolok elsösorban -persze az is-, hanem a gyürödesi zona anyaghasznalat stb)
sitotomi
tag
Így is szép az ára Mondjuk én csak "gizi néni" módon az első linkről tájékozódtam a gépet illetően.[link]
zolikaDB
veterán
Termesztesen Kia. Bar a J Astra eleg szep lett.
Declare
őstag
Tenyleg van egy kis badogos hangzasa az ajtonak, de mondjuk en nem ereztem soha papirnak a kocsit. Ülj bele egy regebbi Nissanba es utana beszelgessünk a papir feelingröl, meg a menetzajrol
Ja es multkor kinyitottam a soför ajtot onnan akartam kitorznazni valamit az anyosülesröl es visszacsukodott az ajto a labamnak....hat azt hittem be....ok nem papir Mondjuk nalam ugye hatvanyozott is a GTC miatt, sztem kb 40 kg csak az ajto
mohabá 007
aktív tag
Több mint 2 tonnas régi ( oldtimer) 52 éves orosz dög!
Ha nekem eccer ilyenem lehetne...hát...azt jelentené,hogy nincsenek anyagi gondjaim.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Declare
őstag
Biztos en is szivesen körbejarnam, meg lehet bele is ülnek...aztan nagy boldogan dobnam oda Neked a kulcsot, hogy hajra, jo cruisolast....ha Te meg idedobnad nekem ennek a kulcsat
Findzs
addikt
én is ezen gondolkodtam a súly kapcsán
modernebb anyagok és kivitelezés, hegesztés stb.
jó példa erre a vw polo és a vw phaeton töréstesztje [link]
persze szívesebben ültem volna a phaetonba de a poló utastere is szépen egybemaradt a felvétel szerint
de van itt egy old timer és egy mai kocsi töréstesztje is, és hát elég durván járt a bal air tesztbábuja
[link]
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Declare
őstag
Nagyon jok ezek a videok! Nem az a kerdes most, hogy egy Phaeton biztonsagosabb e mint egy Polo Persze, de nem azert biztonsagosabb, mert nehezebb...nagyobb orr, nagyobb gyürödesi zona.
Azok a plussz kg-ok amiert szapuljak az opeleket az jobbara mind felesleges...többlet fogyasztas, tehetetlenebb viselkedes az uton es jelentös lomhasag....
mohabá 007
aktív tag
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Declare
őstag
Bocs! Soha nem ertettem mit lehet szeretni egy 1000 eves autoban....de biztos lehet, mert sokan meg penzt is adnak erte
De legyen ez az en hibam En maradok a piroskanal a fenti kepen
tropehus
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni egy 2000-es 1.4-es G Astra generátorát szeretném kivenni, hogy elvigyem felújítani, de az istenért nem akar kijönnni. Az alsó hosszú átmenő csavart nem tudom kihúzni a karosszériától. Vagy rossz helyen próbálkozok. Szíj már lent van, lötyög az egész csak az az egy nyomorult csavar tartja de azt nem tudom kihúzni.
Ötlet?
köszi
G
BaKeSZ87
senior tag
195/65 R15 be fog férni F Astra alá?
AMD Power
titán
Persze ,hogy nem csak azon van a hangsúly. De ha megnézed a törésteszteket az Opelek eléggé jól szerepel ezeken a teszteken.
Declare
őstag
Ezt senki nem vitatta
Sulyrol beszelgettünk. Nezd meg az uj (2011) Astra J GTC es a regebbi (2010) Suzuki Swift tesztet a lapon, amit linkeltel: GTC Swift
Ha van auto amit soha nem szeretnek, az Suzuki lenne....de amugy is elmondhato, hogy azert a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe . Ennek ellenere a honlap adatai szerint a 990kg össztömegü Swift gyakorlatilag (ebben a tesztben) minden szempont szerint jobban teljesitett, mint az 1437 kg os Astra. Mondjuk ez azert nem kicsit meglepö
Szerintem ennyi a nyitja annak, hogy miert szapuljak a tulsulyos Opeleket. Egy frontalis ütközesnel nyilvan a nehezebb auto fog kisebb mertekben lassulni. Mondjuk 1-200 kg lehet ezen a teren gyakorlatilag elenyeszö a többi dologhoz kepest....szoval innentöl kezdve ha igy nezzük nem igen vedhetö az Opelek tulsulya. Szvsz.
Findzs
addikt
"a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe"
az előbbivel nem értek egyet
a családban ismerősök körében van/volt jó pár suzuki mindenfajta a tesómnak is, és azoknak sose volt semmi komoly bajuk csak a kopó dolgok
a szerelőm is dicsérni szokta őket
az utóbbival igen
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
diablo1984
veterán
minőségre itt a felhasznált anyagokra, műanyagokra, esztétikumra gondolt szerintem! tehát az olcsóságra....
Findzs
addikt
úgy is lehet érteni a minőséget
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Declare
őstag
Azert ha csinalnak egy felmerest, hogy azt mondjuk az utca emberenek, mondj egy biztonsagos autot, kivancsi lennek hany ember mondana a Suzukit (bar pont amit linkeltem tesztet azon en is elcsodalkoztam... )
Egyszerü mint a szög, nem romlik el ez vilagos es pozitivum, de en minösegben az anyaghasznalat, komfortra gondolok....de nincs nekem a Suzukival semmi bajom...nem az en autom ennyi. Az utobbi idökben amik jönnek allitolag mar nem is annyira rosszak....eletemben elöször es remelem utoljara egy kb 10 eves suzuki swiftben ültem autopalyan 100 al....mai napig felriadok neha almombol illeg billeg, papir, sug zupog........elmondtam egy imat amikor kiszalltam belöle
Sry eleg off lett, de csak ugy kiugrott belölem
(#31032) diablo1984 Ott a pont Bar mondom allitolag az uj suzukik mar azert egeszen jok
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
csak az új suzukik +60%-os árral dolgoznak, azért sem veszik már úgy őket és a 0ft-ért sem adják már! de elég komoly ára van egy egykoron 2millás autónak....
Ahogy mondod; az új SX4 Crosskutyatöke ára tényleg vicc; majd 8.5 M a dízel 4x4-es!!! Azért már autót kapni!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki ,nemtudom írtam e már de sikerült szert tennem egy jó motorikus állapotú 1.6 os benzines cdx felszereltségű G Astra-ra , most nemrég szereztem hozzá egy garnitura 16" gyári alufelnit használtan (( Még nincs nálam.Ilyenek egyébként [link] Gumik vannak idehaza jó állapotúak ,csak most hogy melléraktam a kocsihoz eléggé elbizonytalanodtam .215/55 ösök a gumik ,szerintetek ha alárakom nem lessz egy kicsit nagy ? Tisztában vagyok vele hogy a kocsi is másképp fogja viselni ,fogyasztásban is változni fog a helyzet .Most 15" tappancsok vannak alatta ballonosabb gumival ,csak nekem ez a típusú alufelni kicsit kicsinek tünik és nem is tetszik őszintén szólva ,pedig azis gyári G Astra Felni
Findzs
addikt
szerintem nagy lesz
én nem raknék alá 15 -től nagyobb kereket
egy szép 15 -ős felni és legalább a gumi is olcsóbb
de van aki szerint kerékből nem lehet elég nagy
itt van pl. ez az f astra: [link]
persze szemnek jól néz ki de menni vele egy katasztrófa lehet
na meg fél évente évente felnishez vinni mert a jó magyar utak megütik, vagy lepatkázzák
anno az f astrámra akartam venni egy 15" felnit gumival, a gumis ismerős volt ideadta kipróbálni
mentem vele 30 km -ert de vittem is vissza olyan kényelmetlen volt
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Tökéletesen igazd van!
Akitől vettem a H-mat az 18"-as szekérkerekeket rakott rá.
Szerencsére hamar el tudtam cserélni egy Insigniással a gyári felnikre.
Amit a 18"-as csinált az előző gazdájánál és nekem kellett cserélni:
- két stabilizátor rudat (13 ezer / db)
- egy féltengelycsuklót (44 ezer volt)
- egy kerékagycsapágyat (persze ABS-est, ami 45 ezer volt)
Szerencsére a helyi autószerelő viszonylag olcsón dolgozik így apránként olyan 20 volt még pluszban a munkadíj...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Findzs
addikt
és még ronda is volt
más:
"Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . "
ugyanakkor kevesebb az adó a gázolajon
[link]
egyébként azt én is észrevettem, hogy legyen az akármilyen drága márkás kocsi ami megy előttem merci, bmw, lexus, stb. dízel, ha odalépnek neki fűstől mint az olajkályha
más:
Adac izzó teszt, 15 izzópárt vizsgáltak meg [link]
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
AMD Power
titán
Pontosan. Annyi pénzért ki vesz Suzukit?
én inkább az ocsmány jelzővel illetném Nem kicsit sínautó jellege volt a doboznak... Mamanyima-mamanyima ezt hallgattam mikor mentem vele; mintha nem is lett volna gumi kerekekn
Viszont valami qrva drága felni volt rajta Pirelli P Zero gummendrókkal. Úgyhogy rámozdultak a sznobok rendesen!
""Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki . ""
Talán ha az autógyártók nem élnének vissza azzal, hogy a hibrid/full elektromos kocsiknak nincsen/alacsony a járulékuk és nem aranyárban kínálnák őket akkor nem itt tartanánk...
De amíg egy Prius indulója egy lakás árával vetekszik, addig meg sem fordul senki fejében, hogy mire költse a pénzt...
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Állítólag viszik az eskrosszóvert mintha ingyen lenne. Kéremszépen, dübörög a gazdaság!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
wwhy
veterán
Corsa C-ben cserélt valaki előtét-ellenállást? Csak a venti 4. fokozata megy, házilag kellene cseréljem, jó lenne egy step by step útmutató. És ráadásul külföldön vagyok
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Calogero
addikt
Megnéztem a két linket, a videokat is.
Ami érdekes hogy a Suzukinál a frontális ütközésnél is nyíltak az oldal függönylégzsákok.
diablo1984
veterán
hát igen, ez a módszer a jóféle, nagyobb adót a dízeleknek! ez amolyan, ha szomszédnak jobban megy, akkor dögöljön meg a családja elv!
ha a dízel emelkedik, mivel a kicsi husikát és kenyeret amit elfogyasztunk, mind közúton érkezik teherautókkal, ami dízel üzemű, ha a gázolaj drágul, a költségek is drágulnak, minden drágul és ki fogja megfizetni a drágulást? hát persze, hogy az aki csak élni akar.......
persze, hogy halnak az emberek, ez a természet rendje, de pl egy tüdőrákot, vagy hasonló népbetegséget a szennyezett levegőre hogy lehet ráfogni? annyi mindentől lehet rákot kapni, mondjuk a szarrátartósítószerezett kajáktól is megpusztulhatunk, mégsem emelnek adót miattuk......
inkább az lenne a megoldás, hogy kivezetni a forgalomból a szabályozatlan dízeleket, ergo az ezer éves okádékszagú fosokat, euro2 alatt ne, vagy csak külön engedéllyel lehessen behajtani nagyvárosokba, csak akkor a BKK is b@szhatná a régi szarjait, mert az is okádja magából az anyagot, márpedig az sem euro2.... meg a fos ifák sem.....
(#31047) diablo1984 válasza diablo1984 (#31046) üzenetére
diablo1984
veterán
jah, meg persze ha már zöldek vagyunk, akkor ne felejtsük el, hogy az üvegház hatásért felelős gázok kibocsájtásáért jelentős részben a tehenek felelősek..... tudjuk mit kell tenni, adóztassuk meg a teheneket, úgyis amit a boltokban lehet kapni dobozos tej csak színezett víz, minek hozzá tehén!
vagy részecskeszűrőt a tehenek képére és seggére! le a tehenekkel!!!!!44444
zolikaDB
veterán
Ez 6" szeles, ET49. A gyarban 205/50-es gumit raktak ra, ami eleg ritka, azaz kb alig rakjak vmire, ezert draga. Igy sokan 205/55-ost tesznek ra, ami van a teszkoban is, jo ballonos, meg legalabb nem mutat vmi tul jol.
Gyanus, hogy a 215/55-el beleer az ivbe. De ki kell probalni, 1.6 benzin ala nem nagyon raknek ekkora malomkovet. Ha nagyobb atmerot tesznek a kocsi ala, akkor ugye valtomeret, es inkabb peresebbet, h el is ferjen, meg ugye letezik a fogyasztas is... Ez a 215/55 valami regi nagy BMW merete lehet, vagy valami nagyobb tomegu/teljesitmenyu autoe.
Nekem 6" szeles gyari alukerekeim vannak, 195/55-el. Szep es jo, arban is okes, bar 1.4 ala legkozelebb 185-ot teszek...
SPF
senior tag
Az első helyzetjelző izzókat mennyire bonyolult kicserélni?