Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) diablo1984 válasza Declare (#33999) üzenetére


diablo1984
veterán

természetesen nem okoskodni akarok, de egy 180-al haladó autó nem rossz döntés, hanem nagyon rossz döntés! mert ha valaki elnéz egy stop táblát, az figyelmetlenség és egyben "rossz döntés", ha valaki 180-al teker egy olyan úton ahol a törvény szerint 90-el mehetsz az vakmerőség, nem csak rossz döntés.....

ezért írtam, hogy ha ilyen "rossz döntés" miatt balesetet szenvednék, mint ártatlan, egy legyintéssel nem tudnám elintézni. és itt nem okoskodni akarok, 90-el is meg lehet halni, de 180 az azért nem csak egy kis figyelmetlenség! :(

[ Szerkesztve ]

(#34002) gban válasza Declare (#33999) üzenetére


gban
Közösségépítő

Lehet, nekem írtad, nem tudom igazából eldönteni.
De abban igazad van, mindenki hibázik / hibázhat.
Sőt, túl sokan hibáznak, pusztán felelőtlenségből.
És általában nem ők járnak rosszul, talán mert ők jönnek rá a leghamarabb hogy hibáztak.
Én csak azt mondom, sajnos az sem mindig elég ha te nem hibázol.
És ezért tarom amit mondtam, a környezeted hibáit sokkal többször kell elkerülnöd, mint a magadét, és sajnos erre a legnehezebb felkészülni. De akkor is az az álláspontom, hogy akkor teszel meg mindent a biztonságodért, ha a külső tényezőket is bekalkulálod.
Nem kell messzire menni (bár felétek szerencsére ez nem divat), elég megnézni, hogy közelítik meg az emberek a főutakat, amikor elsőbbséget kell adniuk. 5 méterrel a kereszteződés előtt fékeznek, addig jönnek ezerrel, az orrukat meg úgy teszik ki, hogy gőzük sincs, jön-e valaki. Körbenézni meg csak utána kezdenek el.

Ékszíj: az a kérdés, túl feszes lesz-e hidegben, vagy felszerelés óta megnyúlt, és túl bő, így amikor hideg és merevebb, csúszik.
Illetve, a szíj nyekereg (vagyis csúszik), vagy valami csapágy?
Ha túl bő, azt látod ha megnyomod, abból, hogy mekkora a játéka.

[ Szerkesztve ]

Postázást nem vállalok.

(#34003) 7Sony7 válasza Declare (#34000) üzenetére


7Sony7
addikt

Nem tudom hiba-e, de nekem is nyisz nyisz nyisz az ékszíj hidegen, pedig nemrég volt cserélve szervízben. Előtte is ilyen volt télen. Astra f isuzu.

-

(#34004) diablo1984 válasza Declare (#34000) üzenetére


diablo1984
veterán

az ékszíjad ha csúszik, akkor told rá a klímát és az akkor megcsúsztatja!

nekem egyszer a szerelő nagyobb szíjat rakott rá, mint ami rávaló és csak akkor nyikkant ha a klímát bekapcsoltam, klíma nélkül nem! a rávaló szíj beszerelése után megszűnt a dolog!

(#34005) realmadrid válasza 7Sony7 (#34003) üzenetére


realmadrid
aktív tag

Feszítő esetleg ?

A sas nem vadászik legyekre

(#34006) Findzs válasza Declare (#34000) üzenetére


Findzs
addikt

nekem is nyikkant egyszer egyszer mint neked
még nyáron befújtam eagle ékszíj ápolóval azóta csendben van
hozzáteszem szerintem az enyémen a hosszbordás ékszíj lesz már lassan csere érett

egyébként anno még az f asra is nyekergett azt is ilyen cuccal kezeltem le és abba hagyta az is
ha lefújod utána napokig fura hangja lesz nem kell megijedni

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#34007) 7Sony7 válasza realmadrid (#34005) üzenetére


7Sony7
addikt

Passz. ra nem értek hozzá. Nemrég volt cserélve a vezérműszíj, valami görgők, ékszíjak. Szerelő csinálta.

-

(#34008) DNReNTi


DNReNTi
őstag

Sziasztok

Van baj. :D
Az alany egy '88-as E Kadett. Ferde, 1.2 benzin.

Tegnap menet közben a kocsi elkezdett dübögni és jobbra húzni, szerencsére pont egy parkoló mellett, így félreálltam. Körbenéztem mi a gond. A jobb első kerék a sárvédőív végében van, a közepe helyett, és az autó jobb eleje látványosan lelóg. Tekintettel arra, hogy pont a délutáni csúcs és köd volt, jobbnak láttam otthagyni az autót ahol van. Ma felhívtam a legközelebbi szerelőt - szerencsére vagy 500 méter - gondoltam odáig hátha kibírja, és eldöcögök vagy öttel. Na hát nem bírta. :D Kábé 3 métert sikerült megtenni, aztán kiment a sebváltó, vagy a kuplung, mert többé nem mozdult meg. Két srác segített visszatolni a parkolóba, akkor láttam, hogy egy méretes olajtócsa van a kocsi helyén. Kajak ilyen szerencsétlen vagyok, hogy egyszerre két tök független súlyos hiba jön elő, vagy lehet összefüggés? Szakember még nem látta, egyáltalán mi lehet a gond? Amennyire tudtam alánéztem, a rugó egyben van, a kerék fordul, kormányozható. A kuplung úgy működik mint eddig, nem lett keményebb/puhább, és a pedál sem esik be. A váltó a fokozatba bemegy, de ennyi. Olyan mintha üresbe lenne. Félek attól, hogy ennek meszeltek, ez az autó akkor se nagyon ér többet 100e-nél ha működik, így meg totálkáros. :D Mik a kilátások így látatlanba? Kezdjem írni a szöveget használtautóhura? :D

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#34009) hdman válasza DNReNTi (#34008) üzenetére


hdman
őstag

Szerintem ezt hívják gazdasági totálkárnak :(

Sopron city :)

(#34010) 7Sony7 válasza DNReNTi (#34008) üzenetére


7Sony7
addikt

Így látatlanba sztem a futóműhiba miatt kijött, kiszakadt? a féltengely a váltóból, így ledifferál, és ezért nem megy.

-

(#34011) DNReNTi válasza hdman (#34009) üzenetére


DNReNTi
őstag

Igen, erős a gyanú, hogy ez a megfelelő kifejezés. :D

(#34010) 7Sony7
Logikusan hangzik, köszi! ;)

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#34012) diablo1984 válasza 7Sony7 (#34010) üzenetére


diablo1984
veterán

én is ezt mondom, a féltengely hogy kijött így a váltóolaj is jön belőle! :K

(#34013) DNReNTi válasza diablo1984 (#34012) üzenetére


DNReNTi
őstag

Ha igazatok van, akkor viszont elkerülhető a gazdasági totálkár. :) Holnap elvontatjuk szerelőhöz és okosabbak leszünk. ;) Köszi mindent. Jelentkezem.

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#34014) SPF


SPF
senior tag

Az egészséges, ha 90 km után sem éri el a víz a 90 fokot? G Astra.

(#34015) diablo1984 válasza SPF (#34014) üzenetére


diablo1984
veterán

tipikus termosztát hiba....

(#34016) adorjant válasza SPF (#34014) üzenetére


adorjant
senior tag

Ez a normál üzemi hőfok. 90re városi araszolgatáskor fog felmenni.

(#34017) mohabá 007 válasza adorjant (#34016) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

:F :( :(

Én is most cseréltem thermosztátot,mert ugyanilyen probléma volt
Kicseréltem.Az új thermosztát 5 km után a képen látható hőfokot mutatja,a régi ugyanezen a távon még csak meg se nyikkant,alapon állt.

A jól működő thermosztát normál üzemi hőfoka: 92 foknál nyit.Ez rá is van írva. :K
A rossz thermosztát túl korán,akár már 50-60 vízhőfokon nyit nem tud a hűtővíz felmelegedni + hűti a hűtőbe áramló légáramlat.

90re városi araszolgatáskor fog felmenni. /akkor már a rendszerbe lévő összes víz annyi fokos/ azaz.akár van thermostát,akár nincs.

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34018) adorjant válasza mohabá 007 (#34017) üzenetére


adorjant
senior tag

3db G Astrám volt-van,ebből 1 újonnan vettem. Mindegyik üzemi hőfoka az volt,amit a kollega linkelt. A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt. (Z14XE,Z14XEP,Z16XE)
Sőt, a Z18XE Zafiránk is pont ennyin van menet közben,és a venti szintén 90 fokot elhagyva kapcsol :)
Mármint a mutató szerint,persze.

Bár nem Opeles éveim alatt,de volt már alkalmam rossz termosztátos autóhoz,nem volt egy élmény,mivel természetesen télen döglött be :)

[ Szerkesztve ]

(#34019) mohabá 007 válasza adorjant (#34018) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt.
Pontosítsunk egy kicsit.Azaz: Amikor a rendszerben lévő összes hűtőviz hőfoka eléri a 90 fokot, ezt érzékeli a hűtőventilátor hőérzékelője,és bekapcsolja a hűtőventit,azaz hűti a vizet.Ez a dolga.A thermosztátnak pedig az,hogy egyenletes üzemmeleg állapotot biztosítson a motornak. (Hideg motor,nagyobb fogyi.)

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34020) SPF válasza diablo1984 (#34015) üzenetére


SPF
senior tag

2 hónapja cseréltem...

adorjant:

Akkor ne "izguljak"? Ez a 87-88 fok a normális?

(#34021) diablo1984 válasza SPF (#34020) üzenetére


diablo1984
veterán

normális. seth lenne a megmondója, hogy ő a vectrájába próbált jópár termosztátot és nagy volt a szórás hőfokokban. ez így normális ennél a termosztátnál, 80 foknál már gázabb lenne....

(#34022) Blue Eagle válasza DNReNTi (#34013) üzenetére


Blue Eagle
őstag

Lengőkar gömbcsukló, vagy hasonló gond lesz ott. Gondolom kifordult és a féltengely kicsusszant a váltóból.

Más: Ebben a 2-3 fokos időben nekem sem megy 80 fölé a víz. Sőt ha nagyon finoman megyek még a 80 sincs meg főleg ha kirakom üresbe 100 métert a fűtés meg megy. A 90 fok nekem jobb időben volt meg, igaz nekem dízelem van...

[ Szerkesztve ]

(#34023) mohabá 007 válasza SPF (#34020) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Jól elbeszélünk egymás mellett. :DDD
Azt áruld el légyszi,hogy a képen látható hőfokot mennyi idő alatt éri el.
Beindítás után kb:2-3perc után,ha a thermosztátbóla hűtőre menő vízcső hideg,akkor a thermosztátod jó.

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34024) _seth_ válasza diablo1984 (#34021) üzenetére


_seth_
veterán

Kizárólag gyárit szabad venni :) Ideig-óráig az utángyártott is beáll fix X fokra de hamar vége az örömnek.

Behr, Wahler amire emlékszem, nem rosszak de nem is tökéletesek, újonnan 90 körül nyitnak (óra szerint) és ezt tartják is de hamar 85-80 lett belőle. A gyári megvan már jó ideje és fix 89 fok óra szerint a hűtővíz télen, nyáron :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#34025) AMD Power válasza adorjant (#34016) üzenetére


AMD Power
titán

Nekem is 90 fok alatt van. Ha egy kicsit állok, dugó stb akkor megy fölé.

(#34026) SPF válasza mohabá 007 (#34023) üzenetére


SPF
senior tag

Az időt konkrétan nem figyeltem, de kb. 8-10 perc, de lehet kevesebb.

(#34027) mohabá 007 válasza _seth_ (#34024) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Nekem is Behr került bele.Cromax-nál ez volt a legolcsóbb. :DDD UNIX-nál a duplája. ;] Megrendeltem,másnap visszanéztem,akkor már egy ezressel még olcsóbb volt. :O
Körbenéztem :K hát hosszabb távon csodát nem várok tőle.A hőérzékelő része az eredetihez képest ég,és föld.(gagyi) :P

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34028) mohabá 007 válasza SPF (#34026) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Az teljesen jó. :K

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34029) mohabá 007 válasza Blue Eagle (#34022) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Sokat segít,ha a hűtő kb:2/3 részét kartonpapírral befeded.( Már ha nincs útba ott is egy venti) :K

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34030) AMD Power válasza mohabá 007 (#34029) üzenetére


AMD Power
titán

Ráadásul nekem most új hűtő van benne így még inkább nehezebben melegszik be a gép.

(#34031) mohabá 007 válasza AMD Power (#34030) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Egy próbát megér.A különbség lényeges. ;)

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#34032) gban válasza AMD Power (#34030) üzenetére


gban
Közösségépítő

Nekem 92 fok, 5-10 perc alatt.
Különösen a 60 LE F Astránál fontos a jó minőségű termosztát, de nem a hőfok miatt, hanem mert a komplett vezérlést le kell bontani, hogy ki lehessen cserélni.
Írtam már, először ilyen 1500-200 Ft-osat hozott ismerős boltos, aztán magától átállt a 4000 Ft-osra, mert a gyengébb hamarabb tönkrement. A csere meg a munkadíj miatt sok.
Nekem egyébként mindkettő úgy ment tönkre (a gyári is meg a gagyi is), hogy forrt a víz, vagyis nem nyitott.

Postázást nem vállalok.

(#34033) trassher válasza SPF (#34014) üzenetére


trassher
addikt

Nekem ugyan ilyen. 90 fölé néha felmegy városban de az idő 90%-ában pont ilyet jelez.

Redmi Note 7

(#34034) deicide válasza trassher (#34033) üzenetére


deicide
veterán

Elég különbözőek a termosztátok. A gyárim sokáig volt beállva nyitott állásban, még a 80-at is alig érte el télen és már kezdtem megunni, hogy nincs fűtés az autóban, amikor egy este hazaúton bezáródott (mondani sem kell, hogy M7-en hazafelé, hóban, dugóban, 20-al araszolva forrt a víz, vidám volt leállított motorral gurulni az érdin lefelé és taposni az élettelen féket ;] ) és többé ki sem nyitott. Na akkor lett fűtés, meg háromszor kellett megállni hazafelé, hogy ne forrjon fel az összes víz. :DDD
Másnap kicseréltettem, azóta jó, 90-95 között ingázik haladás közben, dugóban pedig a mutató szerint 100-ig megy, amikor kapcsol a ventilátor.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#34035) SPF válasza trassher (#34033) üzenetére


SPF
senior tag

Akkor jó. Csak furcsa, mert haverom passatja, meg egy másik haverom poloja pár perc után fix 90 fokon van.

(#34036) Kickass válasza SPF (#34035) üzenetére


Kickass
őstag

A tied teljesen oké, szerintem a legtöbbünknek ugyanígy áll be, főleg városon kívül ha nem kell araszolni és nincs meleg se.
A gyári osztás sose pontos ha vkinek van infrás hőmérője rá tud mérni, nagy valószínűséggel magasabban lesz az adott hő mint amit a műszerfalon látsz vagy hiszel.

Konszern autókhoz egyébként se hasonlítsd, elcsalják a hőmérsékletet, mind fixen beáll középre rövid idő alatt, de az se reális, de ezt eddig még csak náluk láttam illetve olvastam róla, hogy ez direkt így van.

Azt egyébként nem láttam milyen motorral szerelt Astra-d van, nyilván egy kis köbcentis szívó, egy 1,8 szívó és pl az én 2literes dízelem nem egyszerre fog bemelegedni.

[ Szerkesztve ]

(#34037) n0rbert0


n0rbert0
senior tag

Ezzel a termosztátos dologgal kapcsolatban ma csináltam egy kis "mérést" munkába jövet.

~2000-es fordulaton (5-ben) kb. 4 percig tartott mire megmozdult a hőfok mutatója, ezután 4 percig tartott mire elérte a ~92 fokot és kapcsolt a termosztát, ezért a hőfok vissza eset 90 alá, majd 1 perc alatt vissza 90-re és ezt tartotta végig.

Opel Astra F 1.4 90le

(#34038) AMD Power válasza gban (#34032) üzenetére


AMD Power
titán

Egyenlőre jó. Figyelni fogom.

(#34039) Declare válasza gban (#34002) üzenetére


Declare
őstag

Szinte tuti ekszij. Nagyon onnan jön, nagyon olyan az egesz :B

(#34003) 7Sony7 : nekem is csak most csinalja amiota hideg van :F de en azert ezt szeretnem orvosolni ha lehet.

(#34004) diablo1984 ja ez jo ötlet, ezt a klimas tesztet lefuttatom, köszi! :)

(#34006) Findzs na ez az csak erre irtak nagyon sokan, hogy ideig oraig müködött a dolog aztan lekopik es ujra nyüsszög. Nekem par napja amikor kezdte akkor nagyon durvan kezdte, hangosan es gyors ritmusban ment a nyikk nyikk....valahogy utana orvosolta magat es most mar sokkal lightosabban megy ez a nyikk nyikk amig be nem melegszik.

Szerelöm is azt mondta, h a feszitöre kell ranezni, mert hogy hidegben amikor indul elkepzelhetö, hogy nagyobb terhelest kap a motor (pl kiegeszitö fütes is elektromos), meg ugye a kenes se jo az elsö percekben....meglatjuk, ha ilyen gyenge nyikk nyikk marad es a szerelö azt mondja, hogy a feszitö rendben, akkor en is beszerzek egy ilyen sprayt!

(#34040) Declare


Declare
őstag

Ugy latom ez a vizhömerseklet is egy ilyen visszaterö megoszto dolog :D Szerintem amugy az, hogy most a vizhöfokmerö pont 90 fokon all, vagy egy icipicit alatta vagy fölötte az kb mind1. Ha ilyen 80 fok körül van stabilan az mar nem tünik egeszsegesnek.

Rendeltem amugy most meg 2 ilyen adalekot amit a gazolajhoz kell önteni :B Eddig nem nagyon hittem benne, de szerelöm azt mondta el tudja kepzelni, hogy bizonyos alkatreszek amikre raneztek nagyon tisztak voltak es az akar ennek is köszönhetö....

Szoval, mivel megint jött ilyen sarga szervizkulcsos lampacska par hete amikor jöttem vissza ezert meg mielött valami költseges reszecskeszürö vagy turbo tisztitasba kezdek adok egy eselyt ezeknek

dpf tisztito kivancsi leszek....

Ezt a fuvoka tisztitot meg azert rendeltem, mert meglepöen sokan dicsertek :Y ennyi dicserö hozzaszolas nagyon ritka...barmilyen termeknel is :Y

majd elmondom, hogy mit tapasztalok :))

(#34041) gban válasza Declare (#34040) üzenetére


gban
Közösségépítő

Kíváncsian várjuk hogy mit tapasztalsz.
Én is erősen gondolkodtam pl. szeleptisztítón (alapjáraton kopog, minimálisan, de hallhatóan), motortisztítón, meg ilyen prolong - metabond - és társai is képbe jött.
De annyian mondták az olaj arra van kitalálva hogy pont az kell a motorba és semmi más, meg nem jó az ha leold mindent és akkor nagy lesz a rés, az olaj meg nem tölti ki a nagyobb lukat, hogy letettem a projectről.
Dícsérik is mellette ugyanennyien, de most akkor kinek higgyek?

Postázást nem vállalok.

(#34042) Markizmark válasza AMD Power (#34025) üzenetére


Markizmark
addikt

Nálam városban 5km után 95 fok körül megáll. Városon kívül is tartja 100-110km/h mellett. De városban egy araszolós szakaszon képes kapcsolni a venti ebben az időben is. Szóval sose hideg a motor de 100 fölé se megy sose, akármennyit áll. X14NZ

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#34043) Declare válasza gban (#34041) üzenetére


Declare
őstag

Ezeket az üzemanyaghoz kell tölteni. Az olajhoz en sem rakok semmit. Most az olajcsere elött a meleg regi olajhoz öntöttem ilyen kosz feloldo tisztitot, allitolag az is hatereset, mert ugye maradhat a rendszerben utana valami (bar a szerelöm mondta, hogy emiatt direkt hagytak sokaig folyni az olajat, hogy tenyleg lehetöleg minden csepp menjen ki :) )

Egy ilyen üzemanyaghoz tölthetö szeleptisztito löttyöt töltöttem bele az 1000km autopalya elött :) , mondom ha valahol akkor ott müködnie kell a dolognak.

Majd meglatom ezek mit tudnak. Gyanus ez a reszecskeszürö vagy turbo koszolodas, hogy azert kapok ilyen szervizkulcsos hibat hosszu uton....bar furcsa az egesz :F de egy probat meger nekem ez.....

Ez is a hiszek/nem hiszek kategoria.... :) van aki esküszik ezekre, mas meg az ellenkezöjere :)

(#34044) diablo1984 válasza Declare (#34043) üzenetére


diablo1984
veterán

Majd meglatom ezek mit tudnak. Gyanus ez a reszecskeszürö vagy turbo koszolodas, hogy azert kapok ilyen szervizkulcsos hibat hosszu uton....bar furcsa az egesz :F de egy probat meger nekem ez.....

részecskeszűrős működhet, de a turbóhoz a gázolajba önthető adalék nem jut el, a turbót az olaj keni és levegőt nyom, nem üzemanyagot! az max ha valamit az olajba öntesz, az ér el odaáig.....

(#34045) Declare válasza diablo1984 (#34044) üzenetére


Declare
őstag

Igen ez vilagos, de olvastam valahol, hogy ez a koszolodas dolog az EGR/DPF/turbo paros összefüggesben szokott lenni. Rosszul irtam, picit.

A lenyeg hogy valami koszolodas gyanu all fenn tovabbra is (EGR pucolva lett, a reszecskeszürö több ilyen egyhuzamban 130-140 km/h es a fölötti 1000+km es autopalyazasok utan szerintem nem lehetne koszos....de megis gyanus....es akkor mint 3. jatekos a turbo lehetne koszos). Sajna egy turbo tisztitas ilyen 50-60 ezer forintos moka a munkadij miatt....na ezt azert ha nem muszaj feleslegesen nem csinaltatnam meg. Plane hogy többen irtak (meg en is ismerek ilyet), hogy mennyi ember hasznalja tenyleg varosban pöförgesre a dizelt, ami szinte soha nem megy meg 90 km/h sem egy huzamban 1 oranal tovabb...es egr meg dpf esetleg elkoszolodik, de a turbo nem :Y szoval tökre erthetetlen a dolog :F

Tehat a taktika most az, hogy minden egyeb dolgot megprobalok kizarni, adalekkal "tisztittatni" es ha tovabbra is van ez a hosszu utak alkalmaval (3-400km egyhuzamban autopalya), jelentkezö hiba, csak akkor csinaltatnek ilyen turbo tisztitast. :U

Sajna most elegge egyedül maradtam itt a benzines közössegben a kis trakimmal :O :D

(#34046) adorjant válasza Declare (#34045) üzenetére


adorjant
senior tag

Milyen üzemanyagot használsz? Prémiumtól általában csendesebb is,és talán még jót is tesz a motornak.
A régi Isuzuk nagyon szerették legalábbis. :)
130-140nél meg lehet nincs akkora fordulat hogy kiégjen a korom. Néha el kell kenni a száját pár kilométeren :)

(#34047) Blue Eagle válasza adorjant (#34046) üzenetére


Blue Eagle
őstag

Ja, csak mennyibe fáj a prémium üa? Sajnos. Igaz, én meg mindig teszek bele 2T olajat teli tankhoz 1-2 dl-t. Lehetőleg szintetikust.
Ja! Régi Isuzu! De egyszerű kis szerkezet volt az! Azokba semmi nem volt, egyszerű volt mint a szög. Nekem is volt Corsa 1.5 D Isuzu. Jártam vele úgy kettő hónapot, hogy abszolút nem volt benne kábelköteg, de semmi!!! :Y
Ment az még étolajjal is. :B

[ Szerkesztve ]

(#34048) Findzs válasza SPF (#34014) üzenetére


Findzs
addikt

pont ugyanilyen az enyém is, szerintem rendben van
mintha csak a saját műszerfalamat látnám (kivéve a km állást)

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#34049) Declare válasza adorjant (#34046) üzenetére


Declare
őstag

Üzemanyagtol nem felek, itt gyakorlatilag nincs is külön premium dizel....talan az Aral kutakon, de nem biztos. Itt mindenki "a dizel"-t tankolja :) es ez most nem ilyen "na mert aztan nyugaton kolbaszbol van a kerites" duma, de tenyleg ezt fuvarozok, autoszerelö is mondta, minnel keletebbre megy az ember, annal roszabb az üzemanyag (dizel legalabbis amiröl irok....többet fogyaszt belöle a kocsi es jobban kormol, koszolodik minden).

Ha jol tudom mashonnan kapjak a Nemetek es nincs különbseg a kutakon tankolt üzemanyag minösegben (ezt megint nem akartam sokaig elhinni....de mindenki ezt mondja, egy ellenvelemennyel sem talalkoztam eddig). Annyi, hogy pl a shellnel fuel save adalek van, amitöl allitolag kevesebbet fogyaszt, meg az Aral kutak üzemanyaga talan jobb minösegü adalekot hasznal, de ezeket, -Aral, Shell- kb csak a ceges flottas üzemanyagkartyasok hasznaljak, mert jopar eurocenttel dragabb pont ezert, mint a többi -tankcenter, jet, star....).

Egyebkent amit a hibamrol eszrevettem, hogy ugye tankolok egyet itt ugy indulok, Cseh hataron kell tankolnom megint (cseh oldalon ONO benzinkutnal szoktam), utana otthon hazaerkezve szoktam közel teletankot a Mol nal. Kis jöves menes otthon megint egy tankolas (altalaban mol) es jövök vissza. Szlovakoknal meg soha nem csinalta. Cseheknel Praga elött nem sokkal altalaban egyszer jön a kis sarga szervizkulcs. Utana a szokasos cseh-nemet hatoron az ONO kutnal tnakolok megint, majd utana mar nem kell többet (viszont ezt követöen mig nem erek vissza Hamburgba -600km kb - ez a szervizkulcs random idöközönkent 3-4-5x is jelentkezik).

Itt is volt, hogy 5 orat mentem autopalyan nemeteknel, nem jelentkezett a hiba soha. Hazafele nem jelentkezett a hiba soha. Otthon 1-1,5 ora utopalyazas maximum, nincs hiba. Közuton nincs hiba.

Ez nekem egyelöre nagyon blödsegnek tünik, azert nem is irtam, hogy "bezzeg a nyugati kolbaszbolvanakerites dizellel" semmi baj a cseh/Magyar dizel meg sz@r es jön a hiba, miutan mar csak az van a rendszerbe.... :U ha igy is lenne, akkor is van valami baja a kocsinak.....de mindenesetre erdekes....teljesen tanacstalan vagyok... :( ....de valahogy akkor is kideritem es megoldom :))

Sorry, kicsit regenyes lett :B

(#34050) sitotomi válasza Declare (#34049) üzenetére


sitotomi
tag

Hogy mekkora egy határ sz.r az a 2-es Csehországban, úgy ráz a külső sáv, hogy az leírhatatlan... csoda hogy nem b.ssza szét a kocsit... Az 1-t meg mindenhol szétbombázták és útépítik (vagy a 2-est is? már nem is emlékszem pontosan)... Nem irigyellek ha sűrűn közlekedsz ezeken az utakon... :/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.