Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20001) bambano válasza Jim Tonic (#20000) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Oké, akkor onnan induljunk ki, hogy van egy motorod, amibe beleöntöttél valami kemény kerámia trutyit, ami a motorban keletkező nyomás beledolgoz a fémbe, majd a motorban keletkező hő hatására az anyag átalakul egy fém-kerámia ötvözetté.

és ugyanettől a nyomástól és hőtől nem olvadt egybe tömbbé a motorod, mielőtt beleöntötted. ahha.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20002) Jim Tonic válasza bambano (#20001) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ezekkel mind tisztában vagyok. Magam sem hiszek benne. Arra lennék kíváncsi, mit mond, aki kipróbálta. :P

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20003) bambano válasza Jim Tonic (#20002) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

hogy jó. nem fogja elárulni, hogy bepalizták...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20004) hdman


hdman
őstag

Ha már a kenceficéknél tartunk: használ valaki spurit? Az autójába persze :DDD

Sopron city :)

(#20005) Jim Tonic válasza bambano (#20003) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

:D

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20006) fero02 válasza hdman (#20004) üzenetére


fero02
veterán

:K

(#20007) bambano válasza hdman (#20004) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

persze, ott lent a jobbszélső pedál :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20008) zolikaDB válasza Jim Tonic (#20002) üzenetére


zolikaDB
veterán

Király. Mint a Vpower Nitro+. G#cijó, megy az 1.2-es Astra, mint a barom, oszt amúgy nem, meg bekap 12 litert. Kb ilyen konstukció lehet ez is.

(#20009) #TOTTI válasza Jim Tonic (#20002) üzenetére


#TOTTI
őstag

Aki ilyet kipróbál annak nem adnék a szavára.. :) Ez kb. olyan mint a mágneses karkötő!

(#20010) qdak válasza Jim Tonic (#19992) üzenetére


qdak
addikt

lehet kiprobalom ;)

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#20011) bambano válasza #TOTTI (#20009) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nekem a sógornőm egyszer mágneses üléshuzatot? ülésbetétet? vett ajándékba. két ilyen lapból állt, gumírozott szalagokkal lehetett az ülésbe rögzíteni, és mágneses gömbök voltak beleapplikálva.

Nem tudom, hogy mit csinált, nem tudom, hogy hogyan működik, de valamit csinált. Egy 100 kilométeres út után ketten szedtek ki a kocsiból, annyira tönkrevágta a hátamat az a dög. Pedig máskor mosolyogva lenyomtam egy ezrest.

Szóval valamit csinál, arról kifejezetten nem vagyok meggyőzve, hogy jót. Sőt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20012) R. Bagoly


R. Bagoly
csendes tag

Hali!

Van egy a Opel Astra H 1.7 CDTI autóm. Hétvége óta azt produkálja, hogy véletlenszerűen kigyullad a szervizlámpa és az ESP visszajelző lámpa egyszerre és ettől fogva csak alapjárat van, a gázpedálra nem reagál. Ha ekkor leveszem a gyújtást és újra indítom a motort, semmi baja pár kilométeren keresztül.

Az interneten rákerestem erre a problémára. Több fórumon is kérdeznek pont ugyan erről a problémáról. Tehát ebből gondolom, hogy az én autómnál sem egyedi eset ez.
De megoldást, vagy hogy mi okozza sehol nem írnak rá. Van ahol azt írják, hogy gázpedál szenzor hibát ír ki hibakód alapján. Ennek a cseréje nem olcsó, és után is fennállt ez a probléma.

Van aki esetleg találkozott itt már ilyennel és van valami ötlete?

[ Szerkesztve ]

(#20013) Jim Tonic válasza R. Bagoly (#20012) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

100 és egy dolog okozhatja a vészprogramot. Az Opelek nem állnak le hiba esetén, vészprogram indul (emiatt nem fagysz meg pl., vagy akár haza is juthatsz). Hogy nálad mi okozza, csak hibaolvasással tudod meg. Esetleg villogtasd ki magad otthon.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20014) degu válasza Jim Tonic (#20013) üzenetére


degu
senior tag

De ha jol tudom,a veszprogram beindulasakor-ha leallitod a motort,akkor tobbe nem indul,a hiba kijavitasaig. :Y
/Azt nem tudom,hogy ha lekapod az akksi sarujat,akkor elfelejti-e,es ujraindul,vagy...csak szivattyu indul? :F

verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

(#20015) Jim Tonic válasza degu (#20014) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Dehogy. Vársz 20mp-et, és akkor újra próbálkozhatsz. Ha nem érzékeli újra a hibát, leáll a vészprogram, és csak a tárolt hiba marad.
Az akkusarut hiába veszed le, megmaradnak a hibajelentések.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20016) crazyszanyi válasza _seth_ (#2256) üzenetére


crazyszanyi
csendes tag

Hello.

Van egy opel sintra 2.2 benzines autóm. Szelepfedél tömítést kellene rajta cserélnem!

A szerelő azt mondta,hogy 6500 ft a szett,és 6000 a munkadíj. Ami nem is lenne túl vészes,de csak 2hétúlva tud fogadni. A kérdésem az,hoy otthon magunknak nem lehet kicserélni? Ha igen mire kell figyelni? Üdv

(#20017) adorjant válasza crazyszanyi (#20016) üzenetére


adorjant
senior tag

Szerintem a munkadíj picit sok...
Képek alapján nem nagyon van útban semmi,maga a művelet így nem tart sokáig,az alkatrészár reálisnak tűnik.
A szerelést ettől függetlenül inkáb rutinos emberre bíznám.

(#20018) Jim Tonic válasza crazyszanyi (#20016) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Jó kis munkadíj. Semmire nem kell figyelni, csak hogy rendesen rakd a helyére a tömítést, és hogy ne tépd túl a csavarokat. Kb. 10-15perc.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20019) bambano válasza adorjant (#20017) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

egy óra rezsióradíj miért sok? vegyél nyomatékkulcsot, tudd a meghúzási nyomatékokat, meghúzási sorrendet, stb. esetleg kellhet segédanyag is, szóval miért sok egy órányi rezsióradíj?

Ráadásul az alkatrész árába épített árrést meg elfogadjátok? na ez a nevetséges.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20020) Tomoty válasza Jim Tonic (#19992) üzenetére


Tomoty
aktív tag

Én váltóban próbáltam.
A híres (inkább HÍRHEDT) F17-es váltóm 7000-es fordulat felett 2-esbe 3-asba berakáskor gyakran megszámolta a fogaskerekeket. Gondolkodtam, hogy vagy váltót cserélek, vagy kipróbálom ezt a Xado löttyöt 2000Ft-ért (és majd utána cserélek :DDD ).
Meglepődtem, de most ok.
Biztos valami "nitritező" lötty van benne (nem vagyok a felületkezelésben túlzottan jártas), de ez az fémkerámia újraépítés rizsa szerintem.

Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

(#20021) bambano válasza Tomoty (#20020) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nitrit ne legyen benne, mert az túladagolt műtrágyából jöhet létre... :P

hogy tudod kettőbe tenni a váltót olyan fordulatszám tartományban, ami gyári autón nem engedélyezett? kizsírozott szakadékban padlógázon?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20022) adorjant válasza bambano (#20019) üzenetére


adorjant
senior tag

Nem mondta milyen márka,stb,így csak nagyságrendileg lehet kalkulálni.
A szerelőt nem ismerem,hogy milyen "rezsióradíjjal" dolgozik...Ha dolgozik,ugye :)

(#20023) crazyszanyi válasza adorjant (#20017) üzenetére


crazyszanyi
csendes tag

Köszi,a válaszokat!

Kérdésem még,hogy jártas-e valaki sintrában? Mármint a benzincsövet nem tudom lehúzni a motornál...fémcsőbe csatlakozik a műanyag cső,valami gyors csatlakozóval talán...mozog le föl,de nem jön lee.... ötlet?
üdv

(#20024) bambano válasza adorjant (#20022) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

valóban. csak nekem múltkor kinyílt a bicska a zsebemben alkatrészár területén és azóta sem bírtam bezárni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20025) _seth_


_seth_
veterán

Adott egy vacak motor, nincs olajnyomás amikor meg van emelve a fordulat, ha beindítom és csak jár alapjáraton akkor akár órákig sincs vele gond majd ha odalépek a gázra utána már nincs nyomás. Olajszivattyú kompletten már cserélve lett. Mi az amit egy motorgenerálnál feltétlenül el kellene végezni, hogy meg legyen mentve a motor? Már elegem van a sok papír nélküli meg aktív angol-szlovák forgalmis "eladó" vagy épp lopott motorokból és a hibátlan csak beletört egy gyertya meg hengerfejes de menthető jellegűekből... lehet feltámasztom azt ami megvan.

Milyen költsége lenne? Gondolom a blokkot érdemes felújítani ami nálam az olajnyomás probléma miatt ha jól sejtem főtengely csapágy valamint hengereket felfúrni. Ilyenkor dugattyúkat cserélnek vagy csak gyűrűket?

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20026) TasiA válasza _seth_ (#20025) üzenetére


TasiA
senior tag

Hali! Szerintem (nem szakmám!!) ha maga a hengerfal nem kopott, dugattyúk sem, akkor azokat nem bántanám, max 1 gyűrűsor. Ezeknek nem sok köze van az olajnyomásodhoz. A többit majd megmondják a szakik, de ja ja, főtengely+csapágysor+ olajpumpa, ezek befolyásolják.

(#20027) _seth_ válasza TasiA (#20026) üzenetére


_seth_
veterán

Ha ezeket cserélem mennyi az esély arra, hogy jó legyen a motor szerinted? Mi lehet ami ezeken kívül még bekavarhat? A motort atomjaira bontva nem látni számottevő kopást sehol sem, hengerek rendben vannak. Olajfogyasztása a hiba előtt 13e km alatt volt 1 liter, és benzinből is takarékos volt. A héten leülök a szakival megbeszélni a dolgot, mindenesetre teljes nagy felújításba biztosan nem fogok bele mert értelmét sem látom és anyagilag sem támogatnám viszont jövő év elejére már kell az autó, eddig elvoltam nélküle de ez is változik.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20028) Szplöttyy válasza _seth_ (#20027) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Érdemesebb lenne 1 napra 5e-ért bérelni egy P rendszámot és egy komplett autót venni kint ausztriában pl. Még úgy is olcsóbb lenne mint kompletten motort felújítani+papírozhatnád a motort is+lenen egy rakás alkatrészed amit kiárulsz/belerakod a sajátodba.

Smoke & Torque

(#20029) _seth_ válasza Szplöttyy (#20028) üzenetére


_seth_
veterán

Sajátomba nem kell semmi, bőrkárpiton (amit nem is szeretnék) és a napfénytetőn (amit pedig nem egyszerű berakni) full extra :) Kimenni ausztriába, megvenni kint egy autót, az autó papírjai + a jelenlegibe átvezetni a motorkódot + az sem tuti, hogy hibátlan lesz, sajnos arra jöttem rá, hogy amit kiszednek és úgy árulnak annak 90%-a külföldi aminek a papírjai vagy jók vagy nem, többnyire nem de ha mégis akkor a motor ára nagyon húzós. + Nem tudnám hol tárolni sem a donor autót. Egy autót már kiárultam, sokáig tartott, kevés pénz jött be sok utánajárással :( Ez annak jó aki erre van szakosodva.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20030) TasiA válasza _seth_ (#20027) üzenetére


TasiA
senior tag

Segítenék, de nem tudok! :(

(#20031) Greyfoot válasza _seth_ (#20025) üzenetére


Greyfoot
tag

Kicsit hiányos így az info, és bár nem vagyok szerelő és már Opelem sincs de azért értek az autókhoz.

Honnan veszed, hogy nincs nyomás? Visszajelző? Magas fordulaton ha nincs nyomás menetközben az nagyon gallyra teheti a mocit, azt írtad atomjaira bontva tip top a mtoor állapota.
Ezt, hogy érted? Dirib darabra szedted a motort?
Szabad szemmel a furatot és dugókat ellenőrizni nagyon nehéz, persze általános képet lehet kapni, ha nincs "válla" de ez lejjebb nem mutatkozik ilyen egyszerűen. Minden gyártónak vannak gyári tolerancia értékei, ezeket érdemes lenne letöltened és ha már a motor szét van hajítva ellenőrizni.

Ha magad cserélsz mindent, úgy nem egy nagy tétel a motor generál, gyűrűk, csapágy(ak), tömítések, szimeringek,vízpumpa, vezérműszíj mind mind anyagárban, én majdnem mindig a felújítás mellett vagyok. Egész egyszerűen tudni fogod, hogy a motor fel lett újítva, szemben egy bontott csirkével ami bármikor elengedheti az olajat vagy csapágyas lehet stb..

Ha a szivattyúd cserélve lett akkor az is lehet, hogy az olaj nem tud feljebb tornázni(ilyenkor valahol azért utat fog találni) vagy egyszerűen elfogy.

Nothing is constant but change itself

(#20032) _seth_ válasza Greyfoot (#20031) üzenetére


_seth_
veterán

Szerelőnél van az autó jelenleg(eddig vártam arra, hogy majd találok egy tuti motort de meguntam, viszont nem szeretnék csak 1 emberre hagyatkozni javítás terén). Ott lett műszerrel mérve az olajnyomás. Valamint hallani is lehet és látni is az olajbetöltő nyílásnál, hogy nincs olaj azon a részen és kattognak a szelepek. A motor jelenleg teljesen darabokra lett bontva és annyit a szerelő is megállapított, hogy nem látni egy alkatrészt sem amiről ordítana, hogy annyira kopott, hogy ez okozhatja a nyomás megszűnését. Olajszivattyú csere után kb 40 km-ig jó volt, néha felvillant az olajnyomás visszajelző de el is aludt és a hangja is rendben volt, amikor ismét égett folyamatosan és a hangja is erősödni kellett le is lett állítva azonnal.
TasiA: köszi eddig is ;)

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20033) Jim Tonic válasza _seth_ (#20032) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Szerintem simán csak eldugultál valahol. Át kell mosni a járatokat.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#20034) _seth_ válasza Jim Tonic (#20033) üzenetére


_seth_
veterán

Nem kizárt ez sem, ez is felmerült már nem egyszer hibaforrásként. Viszont ha szét van már bontva akkor érdekelne, hogy mi az ami 100%-ig összefügg az olajnyomással és azt cserélném. Jelenleg nem a motort felújítása lenne a cél hanem a beüzemelése. Ha rendben üzemelne akkor pár év múlva vagy felújításra kerülne vagy már úgysem lenne meg addigra az autó. Tehát ami mérés után átmegy a vizsgán és nincs vele gond azt nem cserélném. Csapágyakat nem ártana mert azt mindenhol látom, hogy előfordul mint hibaforrás ha olajnyomásról van szó. Hengerfejben is írnak sokmindent de, hogy ott is mi az ami felelős lehet az olajnyomásért azt sajnos még nem tudom. Hidrotőkéket ki lehet takarítani, ha kell akár cserélni belőle de ez sem az olajnyomással kapcsolatos alkatrész.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20035) bambano válasza Jim Tonic (#20033) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ha eldugult volna az egyik olajjárat, akkor nem menne el az olajnyomás.
ettől függetlenül lehet olyan, hogy két hibát is bekapott egyszerre, ezért van egy eldugult olajjárata is, meg valahol elengedi az olajat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20036) bambano válasza _seth_ (#20034) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

főtengely csapágyazás rendben van?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20037) _seth_ válasza bambano (#20036) üzenetére


_seth_
veterán

Tapasztalt szerelő arra sem vágta rá, hogy egyértelműen az lenne az okozója. Kopott mindene ahogy 230e km után lennie kell de nem lóg semmi, nincs is válla, ettől függetlenül lehet akkora kopása együttesen az alkatrészeknek, hogy az már gondot okozzon, gondolom én bár nem értek hozzá annyira.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20038) bambano válasza _seth_ (#20037) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

egy kétliteres opel motornak nem kéne rommá kopni 230k kilométeren.

a hengerek-dugattyúk állapotát sűrítési nyomás mérésével lehet ellenőrizni. viszont a dugattyúgyűrűk környékén nincs nyomás alá téve az olajozás, tehát hiába lenne esetleg kopott a dugattyúgyűrű, az nem okozná, hogy nincs olajnyomás, az magas olajfogyasztást okozna.

emlékeim szerint a főtengely csapágyazás környékén vannak olyan furatok, ahol nyomás alatt megy az olaj, illetve a hidrotőkéknél. de lehet, hogy tévedek.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20039) Greyfoot válasza _seth_ (#20037) üzenetére


Greyfoot
tag

Dugulás lesz az ahogyan más is írta, olaj rendesen volt cserélve mindig, jó olajjal?

Nothing is constant but change itself

(#20040) Greyfoot válasza crazyszanyi (#20023) üzenetére


Greyfoot
tag

Azt tudod, hogy az üzemanyag rendszer nyomás alatt van?? Cső lehúz csak úgy=katasztrófa is lehet...

Nothing is constant but change itself

(#20041) degu


degu
senior tag

Astra F classic 1,4-es benyas moci.
Letort a tolatolampa-kapcsolo.Beszereztem egy uj, megfelelot.
Kerdesem az,hogy siman kicsavarom egy 19-es kulccsal,es becsavarom az ujjat,vagy van valami,amit ehhez tudnom kene?/Olaj kifolyik kozben,valami rugo kiugrik,valamit berakaskor a helyere kell passzitani,stb?/ :F

verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

(#20042) _seth_ válasza Greyfoot (#20039) üzenetére


_seth_
veterán

Igen, az olaj maga az rendben volt időben cseréltem, szűrővel együtt mindig.

degu: kábel lehúz, kicsavar, új becsavar, kábel rádug. Ennyi :)

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20043) degu válasza _seth_ (#20042) üzenetére


degu
senior tag

O.K. ! :R

verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

(#20044) zolikaDB


zolikaDB
veterán

OPC Zafira 1.3m-ért -> [link]

(#20045) TasiA válasza zolikaDB (#20044) üzenetére


TasiA
senior tag

Nekem ez tetszik [link]

(#20046) _seth_ válasza TasiA (#20045) üzenetére


_seth_
veterán

Ha OPC akkor kizárólag ez: [link] ;]

( [link] )

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20047) fero02 válasza _seth_ (#20046) üzenetére


fero02
veterán

43e km. lol. :C

(#20048) _seth_ válasza fero02 (#20047) üzenetére


_seth_
veterán

Nagy havi törlesztő, magas fogyasztás... ki bírná tankolni? :D

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#20049) bambano válasza _seth_ (#20048) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a magas fogyasztás az relatív. mihez képest magas?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#20050) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok!

Egy Astra H-ra kéne téli gumi szett, 4db, 196x65 R15. Valakinek tapasztalata? Normális áron milyen márkát érdemes nézni? (15eFt/db körül)

Ezt találtam, de nem ismerem őket: [link]

Ebből igazából a HANKOOK Ice Bear W442, FULDA Kristal Montero 3 és a BARUM POLARIS 3 amit nézegettem árban.

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.