Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#41635072
törölt tag
1.4 G es 1.6 H -val van sok tapsztalatom.
H nyilvan modernebb kulseju, kenyelmesebb a mai szemnek.
Egyszeru kondtrukciok, olcson van hozzajuk alkatresz.
A H feke sokkal kemenyebb, finomabban kell adagolni. Motorikusan sokkal erosebb, de ez nyilvan a plusz kobcenti miatt van. H nehezebb kasztniju igy kell az 1.6.
H talan picit kenyelmesebb.
Egetrengeto kulonbsegek nincsenek.
Vesztor87
senior tag
Azt hittem az 1,6 H megy kb. úgy mint az 1,4 G
athomi
veterán
Az Astra H amúgy két 1.6-os benzinmotort élt meg. Kezdetben a Z16XEP volt (ezekről elég sok problémát olvasok és hallok), amit később váltott a Z16XER. Utóbbi elég jól sikerült motor, nem véletlen tartotta meg az Opel apróbb változtatásokkal. [link]
[ Szerkesztve ]
Vesztor87
senior tag
Picit bele olvastam már ezekbe, anno G Astrában gondolkodtam, csak közelben nem volt normális. Az 1,6 Xer-ről olvastam hogy jobb, ez már a G-ben nem is volt gondolom. Akkor G-nél csak az 1,4 -et érdemes nézni?
[ Szerkesztve ]
#41635072
törölt tag
+athomi
Igen ezt írják mindenhol.
Nekem az erosebb XER van, viszont ebbol is az ujabb, A16XER. Erezhetoen lustabb a gazreakcio, mint az 1.4 G-ben, viszont nyomatekosabb. Mas karakter, varosbab, dugoban jol hon az a plusz nyomatek, nehezebben fullad le, konnyebb elindulni vele, visszavaltani kb sosem kell.
Findzs
addikt
Nekem volt 1.6 G astra 4 évig, 1.4 H 7 évig, 1.2 G 5 évig és most megint 1.4 H pár hónapja.
Röviden:
Összességében elmondhatom, hogy mindkét autó remek.
Nekem nem igazán volt gondom egyikkel sem. Mindig cseréltem az olajat évente és jó minőségűre (5w-30, 5w40 eneos)
Azért a H astrát sokkal komolyabb, biztonságosabb, kényelmesebb kocsinak mondanám. Nagyobb a beltere viszont a csomitartó kicsit nehezebben pakolható az ajtó alakja miatt.
Sokkal jobb a futóműve, fékje, nekem az ülései is jobban bejöttek. Váltója nem olyan "akadós" simábban veszi a fokozatokat. Pont a napokban vezettem le egyhuzamban 200km a h astrában megállás nélkül. Nem éreztem késztetést, hogy megálljak pihenni. G astrával is mentem ilyen távokat de ott mindig megálltunk kicsit nyújtózkodni egyszer-egyszer. És nem rohadós szemben a G astrával.
Sajnos mikor megvoltak mindkét G astránál előjött a hátsó sárvédőnél és a tanksapkánál a rozsda.
Precíz jó fényezőhöz vittem javíttatni, de pár év múlva szintén előjött a rozsda ugyanazon az elemen csak máshol.
Régebben kényszerből váltottam vissza G -re de a két kocsi közül én már nem választanám újra.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
farkas-j
őstag
A Z14XEP az láncos.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
wwhy
veterán
M32 váltó újracsapágyazásán / javításán túl van már valaki?
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
odorgg
addikt
No ezt örömmel olvasom. Én is gondolkodom egy G 1.4 ----> H 1.6 váltáson, mert jól jönne az a némi + nyomaték, illetve pár évvel fiatalabb szekér sem lenne hátrány.
100-nál mennyit forog a H 1.6 5-ben? Az 1.4-es G az 3000-et. Elférne benn még egy fokozat, mert 130-nál 4000 körül már elég hangos.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
#41635072
törölt tag
Ha jol dereng, az 1.6 H is 4000-ret forog 130-on.
[ Szerkesztve ]
mohabá 007
aktív tag
A linkelt oldalt nem először olvasom,és megint találtam egy számomra érthetetlen dolgot,ki is vert a hideg veríték.
"...Tech2 segítségével át kell állítani, hogy termosztát MAP vezérelt legyen..."
Te, bárki, akárki, elmondaná milyen okosság ez? Megoldható egyáltalán? ( szerintem nem)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Skynet258
veterán
Ma jövök haza gyalog este, sötét volt már, már messziről nézem, hogy a Zafira hátsó lámpája ég. Közelebb jutva látom, hogy a hátsó lámpa és az első is világít, de csak a bal oldalon. Nézem mi a franc, asszony otthon, megyek be, mondom a Zafira világítása megy, de csak az egyik oldalon... Már vízionáltam egy vaskos szervizről... Kinyitom, beülök, továbbra is világít, de csak a bal oldal. Mondom ez mi... berakom a kulcsot, gyújtás, felkapcsol az összes világítás ahogy kell, de egyből hallom, hogy az index megy balra (ez az oldal világított ugye). Visszateszem alapállásba, kulcs ki, világítás lemegy, autó bezár.
Ez most valami extra funkció? Mondjuk szarul megvilágított utcán égve hagyja az ember egy ideig amíg ott parkol, hogy látszódjon a széle az autónak? Majd valamikor kipróbálom a jobb oldalra is, hogy index, aztán kulcs ki, és vajon akkor az az oldal fog-e világítani... Manualba nem láttam ilyen funkciót leírva, de lehet csak elsiklottam felette. Vagy bugzik az autó?
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
Petyyyyy
addikt
Merci tud ilyesmit. Attól függően melyik állásba tekered a kapcsolót, egyik oldalon fent hagyja a helyzetjelzőt - bár nem tudom mennyi időre. Szóval amelyik fele lelóg az utcára, azon fent marad a világítás, hogy ne rongyoljanak bele vagy ilyesmi.
Jobb tippem nincs, lehet ez is ilyen fícsör.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
diegho
nagyúr
Ez nagyon sok autónak van. Parkolófény, vagy mi a neve.
Jól emlékszel 130-nál 3900-at forog.
90-nél kétezer valamennyi.. holnap megnézem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
molnarpeter
nagyúr
Wartburg is tudta. Régebbi autón nem próbáltam
Skynet258
veterán
Közben ránéztem, parking light/sidelight a feature neve, megnéztem a használatit és ott egy szó sincs róla, ezért volt furcsa. Facebook-on amúgy a társasházi csoportban ránk is írtak nem sokkal előtte, hogy le kéne kapcsolni mert le fogja szívni az akksit... Lehet a Kia Ceed is tudja, csak eddig nem hagytuk átbillentve az irányjelzőt? Mondjuk nem nagyon parkolok olyan helyen ahol ennek lenne létjogosultsága...
https://geekpulse.hu
Skynet258
veterán
Illetve ha már itt járok, kérdés: kulcsot OPCOM-mal lehet feltanítani? Nincs valakinek esetleg aki megcsinálná nekem (nem ingyen term.)? Hamarosan megjön az új elektronika, kulcsház már megvan. Budapest és környéke előnyben.
https://geekpulse.hu
Petyyyyy
addikt
OPCOM ehhez sajna kevés legjobb tudomásom szerint, gyári műszer kell hozzá (Tech2).
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Tikakukac
titán
G Astra biztosan tanítható opcommal is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Sanki
addikt
Immo chipet biztosan lehet tanítani, illetve az elektronikát is.
Vannak róla videók neten.
Egyedül a security key kell.
Petyyyyy
addikt
Akkor mybad. De ez csak jó hír.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
rumos XIII
aktív tag
Ma nézzük meg ezt az autót, remélem sikerrel járunk, és csatlakozhatok hozzátok!
Ötösben 90-nél 2500-at míg 100-nál 2900-at pörög a motor.
Most meg tudtam nézni M remélem ezzel tudtam segíteni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
stickermajom
addikt
Opel Gombossal tapasztalata van valakinek? Jövő héten megyek hozzájuk a futóművet megnézetni. Még lemondható az időpont.
Vesztor87
senior tag
Tuti? Ha 90-nél 2500 akkor 100-nál kb. 2750 kell legyen nem? Legalábbis az Almerámnál így van
90-nél 2500, 100-nál 2750 kb, 110-nél 3000
Holnap lefotózom neked. De igen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Laraxior
titán
Ezt a szart beleönthetem próbaképpen ha eltünedezik a szervoolajom?
Gondolom egyébként megint valami cső adta meg magát, vagy illesztés, mint ahogy az Insigniáknál szokott lenni...
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
Tikakukac
titán
Bármit beleönthetsz. Hogy ez tömítést és mechanikai hibát megold-e, nos, azt azért fenntartásokkal kezelném.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Astra G sedan Z14XE állandóan ABS hibát dob. Néha a km/h óra is "pulzál".
Innen melyik kerékcsapágy szettet érdemes vennem? Vagy kockáztassak meg csak egyet?
Kovácsautó kerékcsapágy
Vagy bízzam a szerelőre? Ki tudja mérni, melyik a rossz, ha éppen nem világít a hibavisszajelzés?
ArthurShelby
addikt
Itt egy videó róla, még nem próbáltam.
Ahogy látom először törli az összes kulcsot, és utána adja hozzá egyesével.
Most én is gondolkozok, hogy veszek egy elektronikás bicskakulcsot, mivel a pótkulcs nem bicska (nem is használjuk mondjuk).
Ahogy kutattam kiderült, hogy nemcsak 3, hanem 4 gombos kulcs is van (az enyém eredetileg 2 gombos). [link]
Így azon gondolkozom, hogy beruházok erre. Érdekel, hogy működik e, és hogy mit csinál a 3/4 gomb.
Közben az A zafirára is néztem átalakítót.[link]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Fandango
veterán
dupla
[ Szerkesztve ]
Fandango
veterán
Ezt azért vedd figyelembe, ha neked 2 gombos kulcsod van. Ettől még lehet, hogy működni fog, de lehet, hogy nem.
"Note - if your origional key has different appearance or frequency, please don't buy. It will not work."
3-4. gomb az csomagtartó és valamilyen világítás.
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
A 3.gomb (csomagtartó ikon) általában azt tudja, hogy csak a csomagtartót nyitja a központi.
A C Vectra 3. gombja ugyanilyen ikonnal ezt csinálja legalábbis.
A 4. gomb pedig ilyen "figyelemfelhívó" ( a legutoljára kapott bér-Mokkában is volt ilyen) gomb, ha pl. parkolóban keresed az autót, mert nem emlékszel, hova parkoltál, akkor megnyomod, és dudál egyet, valamint felkapcsolja a menetfényt/helyzetjelzöt az autó.
Petyyyyy
addikt
Illetve felszereltségtől függően a bőrönd ikon effektív ki tudja nyitni a csomiajtót >1mp nyomvatartás után.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
ArthurShelby
addikt
A 3. gomb azért érdekes, mert tudomásom szerint C zafinál csak 2gombos létezik, viszont a csomagtartó zárja motoros, ki tudja külön nyitni (csak a zárat, a az ajtót fel nem , motoros ajtó nyitás csak az insigniában van)
A 4. gomb meg tök hasznos lehet, mert most is be van kapcsolva a köszönő fény, csak túl sokszor kapcsol be fölöslegesen.
Meg alapból egy kulcs felprogramozása kihívás (és rizikós).
Eddig papoltam nektek, az op-com verziók közti különbségről (1.45, 1.59, 1.60, 1,64, 1,70, 1,95), de most kiégtem. [link] (igazából csak annyit mondtam, hogy canbuszos autókkal az 1.60 és annál újabb verziók működnek)
Van egy oc falsh nevezetű program (általában jön a kínai op-com szoftverrel), amivel az interfészt (magyarán az op-comot) lehet frissíteni, flashelni, és ezekhez is vannak fw-k. De itt a videóban gyakorlatilag azt csinálják, hogy betöltik a régi fw-t, és csak átírják a verziószámot 1.8-ra.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
adorjant
senior tag
Sebességjelet ha jól rémlik, a bal első keréktől veszi, de olvass utána alaposabban azért.
zolikaDB
veterán
Koszi! En is igy tudom
szabog74
aktív tag
Tikakukac
titán
Mindent letakarítasz, tiszta betonon megállsz és utána megnézed. Szervótartály felülről szerintem nem fog csepegtetni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
amargo
addikt
Ha hozzáértő nem jelentkezik, akkor nálam van egy régebbi opcom.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
ArthurShelby
addikt
Nálam is van op--com, de más autóját csak akkor merném bevállalni, ha sajátomon csináltam volna már ilyet.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
amargo
addikt
Én is, csak az opcom-ot tudom felajánlani.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
ArthurShelby
addikt
Egyébként neked milyen kijelződ van? Egy soros, vagy több soros?
Ugyanis én ezt próbálom, és itt op-commal csinálták, de én nekem nem sikerül.
Most azon gondolkozom, hogy ha van egy beállítás mentésem egy 2soros autóból, és én azt magamnak visszatöltöm, akkor hátha jó lesz.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
odorgg
addikt
1.8 tulajokat kérdezném H-ból, hogy náluk mekkora fordulaton pörög a motor 100-nál?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
Skynet258
veterán
Köszi, de csak úgy vállalnám be, ha valaki meg is tudja csinálni, mert én még sosem használtam, és lehet feltalálom magam, de elkúrni sem akarok semmit. Mégiscsak komolyabb mint romokat flashelni telefonra.
legelek: kulcsházat én ilyet vettem, patent minőség, logóval mindennel. Elektronikát meg azt amit linkeltél (kulcsházzal együtt adják de az nekem nem fog kellenni csak a bele), én 2 gombost vettem inkább, előnyét úgysem látom, ha csak a csomagtérajtót külön tudom nyitni. Ceed-nél úgy van, de szerintem egyszer ha megnyomtam, azt is csak próbából...
Amúgy találtam most egy helyet, kulccsal együtt elintézik 38 ezerből (gyári kulcs+programozás), hozott kulcs programozása 12k. Szerintem ez alatt nem fogom megúszni végül, de már ez is egész jó. Főleg a márkaszerviz árakhoz képest.
Még valami A menüben nem találtam a holttérfigyelő bekapcsolását, ez ugye egy agyonextrázott Zafira Tourer, sávtartótól kezdve táblafigyelőn át minden szar van benne, de ez nincs. Fura. Meg még a parkolóasszisztenst akarom tesztelni, az lehet benne lesz (hosszan kell nyomni a parkolóradar gombot és 30km/h alatt elvileg elkezd navigálni, hogy merre forgassam a kormányt.
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
Sanki
addikt
12k-ból kijön egy komplett kulcs (max 13k), valakitől pedig kérsz egy op-com-ot és kb. 5 perc a feltanítás.
Ez mondjuk G Astra, 1.4, 2005.
[ Szerkesztve ]
Skynet258
veterán
Na jó, csak egy az, hogy nem használtam még opcom-ot és hátha elrontom, kettő meg ahhoz laptop is kéne, és csak asztalim van. Szóval meg van lőve a projekt.
https://geekpulse.hu
Def26
félisten
Érd környékén tud valaki autószerelőt féktárcsa csere ügyben? (insignia)
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
ArthurShelby
addikt
Másik kulcsra sincs szükségem, ez az egész csak hóbort, és ha már lúd, legyen kövér. Másik oldalon meg ott van, hogy mennyire pénz kidobás, illetve, hogy az eredeti kulcsokat is elronthatom.
A holttér figyelőt a navi képernyőn kell bekapcsolni (az ottani beállítások), ha jól emlékszem vakfolt néven fut. Egyébként a külső visszapillantóban kell hogy legyen ehhez egy kis lámpa, ami indításnál világít.
A parkoló segédet jól mondod, hosszan kell nyomni a parkradar gombját és akkor ő figyeli az autókat az egyik oldalon (alapbeállítás a jobb oldal, de át lehet állítani). Túl kell menni a helyen, amit fölismer, kiírja, hogy stop és navigál (neked kell a kormányt forgatni, és a gázt adni)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat