Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gzbotii
veterán
Ezt nem nehezebb visszatoltenie?
Amúgy a napokban mentem egy 20km kort a körgyűrűn, mondom a motornak se árt, de főleg az akunka, mivel városban járok mostanában ilyen 2-5km szakaszon es ha akut is kell vegyek ünnepek elott akkor nálam teljes csőd lesz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
bubi92
őstag
na hát ez az. ha jól tudom Marsu kolléga valahogy az előtt cserélte az akkut a kocsiban mielőtt februárban hozzám került. egy 74ah-s van benne. semmi extra fogyasztó, egy rádió, gyári hangszórókkal. egyszer nyáron lemerítettem, véletlenül rajta hagytam a világítást. fel lett töltve, de semmi baja nem volt azóta. tegnap mentem kb. 7 kilométert, utána simán újra indult, majd még kb. 7-et normafáig. ott állt egy órát az autó majd nem akart újra indulni. semmi hibaled nem világít. rákerült a bikakábel, kb. 2 másodperc után egyből indult.
utána gondoltam meghajtom m7-esen. hát bazeg jóhogynem balatonig van 100-as tábla... mindegy. kapott kb 40 km 100-as tempót. hazamentem leállítottam, állt fél-1 órát és utána simán indult. leállít, megint simán indul. harmadik indítás már köhögős volt. azóta áll. ha tudnám, hogy fixen akksi baj, már venném is valahonnan. de ha generátor vagy más baj, akkor feleslegesen nem dobnék ki 20-30ezret.
amúgy mit jelent az akkuknál a jobb+, bal+
beg
veterán
Hogy hova esnek a kábelek. Ugyanis némelyik típusnál olyan rövid, hogy nem érne át a + kábel ha fordított polaritásút vennél. Szembe vagy az akksival, akkor balról vagy jobbról van a + pecke.
74-es akksi, azzal már prius üzemmódban is lehet menni pár km-t teljesen felesleges bele, max. ötven egypár és kész.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
diablo1984
veterán
ja így azért más, de civilként egy képbe beleszerelmesedve kimenni az adott autóért nagyon csúnya pofára esés tud kialakulni!
gban
Közösségépítő
Én konkrétumokat írtam, te általánosságokat.
Szerintem mindkettőnknek igazunk van csak nem ugyanarról beszélünk.
Én azt mondom, nem mindegy hogy egy jó autó még meddig lesz jó, és 1 vagy 5 év / 20 vagy 100 ezer km múlva kell lecserélni bizonyos alkatrészeket.
Te azt mondod, az hogy meddig húzza az alkatrész, nem a km-től függ. Ebben ugyanúgy van igazság.
Teljesen igaz, hogy pl. a kuplungnak jobb 100k pálya mint 10k város.
De a végén te is ezt írod: kb tudni kell az auto kb hol tart.
Ezért mondom, hogy nem mindegy hogy átvernek-e a közölt infóval vagy sem.
Postázást nem vállalok.
Jofi81
őstag
Nem tudom, nálam az előző is 56Ah-s volt, most cseréltem 6 év után. Annyi baja volt csak, hogy mostanában, hogy bejött a hideg, 3-4 nap állás után nehezebben indult. Nem akartam megvárni, hogy fagyban egy hét után ne induljon. De ha elmentem vele 2-3 kilométert, utána simán indult.
beg
veterán
"Ha valaki hasznalt autot vesz, az nem akarja/tudja kifizetni a kenyelem arat, hogy beül a 0 km es autoba es gondtalanul autozik."
Erről sokan tudnának mesélni, hogy a 0km-km-es autó mennyire gondtalan Nekem sosem érné meg a havi több százezres amortizáció, hogy én pukizzak bele az ülésbe elsőként. Még ha lenne is rá pénzem, akkor sem.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
mohabá 007
aktív tag
bubi92
őstag
én örülnék ha legjobbban, ha csak akksi lenne. de, miért mondod, hogy tuti
Declare
őstag
En akkor meg mindig nem ertelek.
Szoval en ugy ertem, hogy azt irtad, hogy az a jo, ha keves km, mert akkor tovabb gondtalan....de szvsz ez nem igaz, mert a keves km önmagaban semmit nem jelent. Szoval ezert van az hogy allapotot veszünk, nem km t.
Amit en irni akartam, hogy tökmind1 mennyi km van az autoban, ha több mint 50-60k km, akkor onnantol kezdve nagyon nagy esellyel kell folyamatosan költeni ra. Szoval ahhoz, hogy "jo legyen" (amit irtal), ahhoz kell költeni ra 120k km nel is, meg 300k km nel is. Nem feltetlen többet vagy kevesebbet, ehhez kell tudni a pontos tipust, motort stb.
Szoval en pl semmivel nem vennek meg jobb szivvel egy 5 eves autot 50k km el, mint mondjuk egy 2 eveset 180k km el.
(#50007) beg nem tudom mire gondolsz, de az esetek döntö többsegeben nincs szivas...persze barmit veszel, abban lehet gubanc, nekünk is van egy ismerösünk, akinek az 1.6 bora -ja anno motorcseres lett 1 ev utan, de azert ez eleg ritka arrol nem beszelve, hogy garis a dolog, szoval sok szivas, levelezes meg minden volt, de vegülis megkapta a motorcseret "ingyen". Egy hasznaltautonal, ha csak nem 1-2 eves, akarmilyen baja lesz, ott nem csak szivni fogsz vele, de fizetni is.
A masik meg, hogy ha valaki hosszu tavra vesz egy uj autot, akkor kifizetödö is lehet a dolog. Szepen karban tartod, vigyazol ra, akkor jo esellyel nem igen lesz varatlan szivas, raadasul hasznaltan majd, mint elsö tulajdonos, minden papir stb...adhatod el a hasznaltauto piac legmagasabb arszegmenseben....de ehhez mondjuk 7-10 evet biztos hasznalni kell, hogy ez müködjön szvsz
[ Szerkesztve ]
mohabá 007
aktív tag
Ha normális lenne,40km után messze nem lenne szabad 3. indításkor nehezen indulnia.Az akku állapotát könnyen,úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni:normális kereskedésbe be.Uram! Ezt az akkumulátort megveszem,amennyiben az autóban lévő rossz.Legyen szives kimérni,hogy rossz e.Kocsihoz le.Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja,még azt is megmondja melyik cella zárlatos.Olyan mutatós mérőcucc,Te is látod amit mér.Ha rossz akkor úgy is venni kell,és még azt is látja milyen a polaritás kiosztása ami neked jó.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
(#50012) Markizmark válasza mohabá 007 (#50011) üzenetére
Markizmark
addikt
Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja
Azért rövidre nem zárja, mert csúnya dolgok lennének ott akkor ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
bubi92
őstag
de ettől még nem lehet, hogy generátor hiba :
következő lépés. pesten hol érdemes akksit beszerezni?
mohabá 007
aktív tag
Az a feladata,hogy áramot szolgáltat a fogyasztókat,és töltse az akkut.A generátor hiába teszi a dolgát hibátlanul,ha az akksi nem tudja tartósan tárolni(pl cellazárlat)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
F_Gergely
őstag
egyszerű, mérj rá a generátorra milyen a töltés, ha az jó akkor akksi kuka.
Markizmark
addikt
Ha az akksi fenékzárlatos akkor nyeli a feszültséget is, nem elég csak töltőfeszt mérni mert kevesebbet fog mutatni mint kéne és akkor a generátorra fogja azt hinni, hogy nem tölt jól.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
Ebben az akksi vagy generátor a rossz kérdésben tényleg jó lenne tudni valami biztosat. Én is bajban vagyok kicsit, csak azért.
Indításnál mostanság teker kettőt-hármat-akár négyet is mire röffen. A többi már szinte azonnal történik. Indítást követő 1 percig pulzál a MID és km állást mutató kijelző háttérfénye, továbbá sebességben és üresben gurulva is villog utóbbi háttérfénye.
Azt a fülest kaptam, nézzem meg az utastérvilágítást is. Ha az is villog - generátor, ha nem, akkor csak az adott panellel van gubanc.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
gban
Közösségépítő
Azért ez sem ilyen egyszerű.
Simán lehet egy lelazult testkábel is.
Postázást nem vállalok.
bubi92
őstag
nagyon rámérnék. de nincs rá eszközöm
Petyyyyy
addikt
Akkor majd megnézem azt is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
mohabá 007
aktív tag
Egy kis véleménykutakodás.
A vekim ezüstszürke metál szinű.Jelenleg a szellőzőrács kerete is uo szinű.
Ha cserélem krómkeretesre,
a.) rondább
b.) mutatósabb,
c.) krómos keret,és a rácsok is krómosak legyenek,
d.) csak a rácsok legyenek krómosak
e.) úgy jó ahogy van.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Markizmark
addikt
Gázadásra nem erősödnek a fények? Ez az alacsony fordulaton villogás nekem egyenirányító hiba gyanús.
Ráadásul ha változik a fényerő fordulatszám függvényében akkor a feszültségszabályzó sem jó. Ilyenkor, legalábbis néhány típusnál villog a töltésjelző is.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
Nem, azért ilyesmit nem művel. Ha újra gázt adok, visszaáll normális fényerőre.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
rá kell mérni az akksira meg a generátorra is. Lehet testkábel is ez igaz, ezért kell kétféle képpen mérni.
_seth_
veterán
b.) mutatósabb,
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
bubi92
őstag
F_Gergely kollégának ezer hála, házhoz(autóhoz) jött és pusztán jófejségből megmérte az akksimat, generátoromat.
[ Szerkesztve ]
gban
Közösségépítő
Azt is mondd hogy mire jutottatok
Postázást nem vállalok.
molnarpeter
nagyúr
Milyen terhelésvizsgáló villával néztétek? Lényegében az érdekelne, mire jó pontosan ilyesmi fajtán a kapcsoló két állása:
F_Gergely
őstag
Akksija jo volt, majd poccre indult az auto, 14,2V alapjaraton a toltes tehat az is hibatlan.
Viszont jeleztem a forumtarsnaj hogy az olajbeonto kupakja nem zar es gyakorlatilag olyan mintha ott sem lenne es ez igy nagyon nem jo.
Findzs
addikt
" Az egyetlen eset amikor hiszek az órának, ha végig vezetve van a szervízkönyv."
ennek se higgy, pár ezer és benne van a pecsét akár több évre visszamenőleg
ilyet én is csináltam de csak azért, hogy makulátlan legyen a kocsi eladáskor (km -er nem volt pörgetve)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
beg
veterán
Olajbeöntőre cheat: Én valamikor elhagytam utántöltéskor (vagy a szerelő olajcserekor) a tömítést belőle, utána lötyögött mind majom farkán a tescoszatyor. Akkor egy azonnali megoldás kellett, 4 személyes kotyogós kávéfőző fehér gumitömítése pont oda lett tervezve Hőálló, olaj nem bántja. Akartam venni tömítést, de olyan jól zár a mostanival, hogy egyelőre marad.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
F_Gergely
őstag
Multival mertem neki, benzines 1,4es auto, nincs nagy aramfelvetel indulasnal. Terhelovilla igazabol inkabb dizelnel lenyeges mert az izzitashoz hatalmas teljesitmenyt vesz fel az akkubol akar 10 masodpercen keresztul is es ezt ki kell szolgalja. A terhelesvilla igazabol ezt ellenorzi.
trassher
addikt
Nem tudtam mi hiányzik az autóból, eddig.
Redmi Note 7
AMD Power
titán
"Kezelted" az aksit előtte. Egy kis aprósággal szerintem 1-2 évet lazán lehet nyerni az aksi élettartalomnál.
diablo1984 Én mikor vettem a kocsit leszögeztem magamban ,hogy 100km messzebbre nem megyek el egy autó miatt sem. Előző autó vásárlásoknál nagyon megszívtam ezt az ide-oda menjünk autót nézni. Mondjuk most mikor az Astrat vettem és messze volt az autó megmondtam ,hogy mondja el pontosan mi a baja. Ha úgy gondolom ,hogy megfelel elmegyünk érte. De ha odamegyünk és ez és ez nem olyan mint mondta akkor fizeti az utat. Az esetek 99% már nem volt olyan jó ezek után az autó.
Petyyyyy
addikt
Mirigyesen szólva: nab.zdmeg
Hát ezt nem gondoltam volna, de köszi a heads-upot.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
AMD Power
titán
Az év hét legjobb autója
Az Év Autója 2016 döntősei
Vajon mi került bele ebbe a hétbe?
trassher
addikt
A superb helyére én bedobtam volna az új mustangot.
Redmi Note 7
AMD Power
titán
Amerikai autó nem nagyon kerül be oda.
Megint volt tesztelve az egyik kedvencem!:) 90% meg is kapta.
Természetesen nekem az 1.4 kéne 140Le kéne belőle 6 sebességes manuális váltóval fekete szövet belsővel.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Pedig az új mustang azért elég korrekt lett és még az ára is vicc.
Esti nyálcsorgatás. Turbo Caravan OPC
Redmi Note 7
Petyyyyy
addikt
Elég fincsi darab.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
lafaty80
őstag
Ha már esetleg dízel, mert közel is van.
Értem az alvázszámot, de hol lehet leérdeklődni? Az ilyen hirdetésnél mire érdemes még figyelni?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
zolikaDB
veterán
Auuuu, szeksz!
AMD Power
titán
Gyönyörű darab! Nekem csak egy nem tetszik benne. Hogy bőr a belseje.
F_Gergely
őstag
Declare
őstag
azert ez egy eleg komoly mezöny de nem is ertem, hogy lehet össze hasonlitani ezeket.....igazabol akarmelyik lehet az ev autoja, a maga kategoriajaban valoban remekek. azert az audi ezzel az uj a4 el picit odacsapott az asztalra
bubi92
őstag
gyors vettem is egyet unixban. mikor kicseréltem akkor láttam, hogy ott van rajta(a 80 liter olaj réteg alatt) a tömítő gumi. csak fel volt csúszva a tövébe kupaknak.
F_Gergely
őstag
az a lényeg hogy akkor most már zár rendesen
AMD Power
titán
Amúgy igen, Nem egy kategória szinte egyik sem. Az Audi nekem is a szívem csücske egyébként. De valószínűleg soha nem fogok venni.
Viszont összeraktam egy új K Astrat. Egy olyat amit vennék belőle.... szép ára van. De ennyibe kerül. Nem drága csak én keresek keveset.
1.4 Dynamic 150 LE, 6-sebességes manuális váltóval. Minden olyan extrával ami nekem kéne egy új autóba.
6 731 000 Ft
sbazsi
veterán
Nekem pont olyan van, mint a képen a bal oldali. (Zafira A) Hacsak nem létezik ilyen külsővel többféle belső elrendezés.
Ha a fentit rendelem, akkor abba át tudom majd tenni az elektronikát, igaz?
This is for you to replace your worn or broken case. All you need to do is to move the internal components from your old remote to our new case.The keyblade needs to be cut at your local dealer or qualified locksmith.
NO interior (remote / electronics / transponder chips / battery) unit inside.
F_Gergely
őstag
elméletben jó lesz.
"Hacsak nem létezik ilyen külsővel többféle belső elrendezés."
De bizony van, csak más a belseje, de külsőre teljesen egyformák a kulcsok, ezért érdemes az eladóval fixálni pontosan melyik típushoz jó a kulcsház.