Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dokar
addikt
Nekem már a Barum nyári gumi van fent, de egyáltalán nem tapad.
Se gyors startolás, se intenzív fékezés nem lehet.
Múltkor előzéskor hirtelen kellett fékeznem, 100-nál egyből blokkoltak a kerekek és csúsztam , mint az állat és csak később kapcsoltam, hogy ki kéne engedni a féket és pumpálva lassítani. Az igaz, hogy a gyári tárcsafékeket Brembo-ra cseréltem.
Legjobb lenne gyorsan lekoptatni ezt a 13-as gumit és akkor végre vehetnék 15-ötöset alifelnivel. Kell az ürügy az asszonynak.
extra - SEXRay
Vekiboy
tag
Már bocs de Barum gumitól mit vársz? Tudom hogy olcsó, nekem is volt. DE: nagyon kemény keverék, és sz@r minőség...Még lekoptatni sem lesz egyszerű... Haverom a bmw-hez használja gumit égetni, mert sokáig füstől, jól bírja, nehezen durran el. És könnyű vele pörögni pont azért mert kemény. Viszont elszállni is könnyebb vele. Amint lesz pénz cseréld le hidd el még egy jó márkájú használt gumival is jobban jársz!
Üdv
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
_seth_
veterán
Már nekem is nyári van fent igaz semmit sem jelent, hogy télivel vagy nyárival áll 1 hónapot a kasznisnál
Vegyél jó gumikat! Nekem pl a Continental Eco Contact bevált Tapad, nem csúszik meg fékezni is lehet aktívan (néha kell is). Ha a féket fejleszted akkor a kerekeket is kellene 13-as barum + brembo? Hehe 15'' 195/50-et vagy 205/45-ös gumit alárakod és megváltozik az autó
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
deicide
veterán
mióta nekem is a nyári van rajta (195/50) a 175/65 helyett, azóta jobban fekszik a kanyarokban, ez főleg hétvégén szlovákiában a hegyek közötti szerpentineken jött jól...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Vekiboy
tag
Azért írtam én is hogy a barum az ratyi. Én most ideiglenesre vettem négy darab nagyon jó állapotú Michlen Pilot 195/55/15ös gumát.. Tapad ahogy kell, vizes úton is gond nélkül tudtam padlót fékezni országúton 80ról (egy béna suzukis, kikanyarodott elém) és nem indult meg semerre az autó.
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
TasiA
senior tag
ha szét versenyzem magam a városba max 11 liter
és ezt hogyan csinálod? Megfordult már a lábam alatt pár C20XE,( Calibra, meg Vectra) de ilyet egyiksem tudott. A többi adat korrektnek tűnik, de ez azért nagyon kevés. Jól mér a km-órád számlálója? Tutira 100KM-az a 100km?
[Szerkesztve]
Vada
tag
Annyi amennyit írtam és nem csak a számláló szerint hanem a BC szerint is annyival megyek el. alap helyzetbe ha nagypapásan megyek akkor 8 -8.5 lityit eszik autópályán a 7 litert is ki lehet hozni 120 tempónál. a C20Ne mocim 13 -14 et is megette ha túrtam ezzel meg nem nagyon tudom 11 fölé vinni 11.3 , 4 , 5 de mivel sose versenyzel 100 km-t ezért 10.5 átlag szokott egy péntek este kijönni. Azt azért megemlíteném ez nem vectra vagy calibra kb 100-150 kilóval könyebbek vagyunk
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
Vada
tag
1/8 időt még nem tudok ugyanis nincs még szezon sőt még gumim sincs így nem lehet mértékadó időt mérni. Sebesség meg 120 körül idő kb 10 mp de jó lenne ha kicsit ez alatt lenne majd ha jó idő lesz lemérjük. Mivel 2- be 130 -ig el tudok menni ezért fölösleges elváltanom a 3 -mat. Dieselnél természetesen a for.szám tartományra gondoltam bocsi
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
TasiA
senior tag
Hali!
Nekem is benyel 13-at, ha túrom neki, az fix! A BC át lett programozva C20XE-re? HA nem, akkor az csalóka biza. Akkor az a szénné versenyzed magad, az mégse az. Így már kerek a dolog. Én ez alatt arra gondoltam, hogy tényleg túrod neki mint a barom jó sokat, nem pedig 10-15 km-ert. A súly adatokban is igazad van, de csak nem jelent - 5 liter az a 100kg előny. Amiket én gyilkoltam, azok benyelték a 14-16 litert símán, de akkor szinte csak a ''RED LINE'' közelében volt a mutató. Mondjuk nálunk megvolt a 100km, ha nem több egy hétvégi estén!
[Szerkesztve]
Mania
senior tag
Jó szerelőt találni a legnehezebb...
2 hónapja szívok lassan...3000 fordulat felett nekiáll a gép rángatni és ilyenkor ugye a gyorsulás inkább lassulás ami mondjuk egy gyári 60 lovas motornál elég kellemetlen.Az érdekes hogy nem mindig csinálja,olyankor viszont meglepően jól húz.Kiolvasni semmit sem sikerült mivel nincs tárolt hiba(egyenlőre).Zöldkártyán bukott ki a dolog mikor a szerelő bejelentette hogy kimarad a gyújtás igy nem tud stabil fordulatszámot mérni a készüléke,ezért lehet bukta lesz(szerencsére nem lett,megoldották máshogy).
Azóta gyertya,elosztófedél ,rotor,kábelszett lett cserélva valamint megpróbáltam már kölcsöntarfóval is.Most éppen egy új lambdaszondán vacilálok,de riogattak már vezérlő cserével is.Szóval itt tartok most,és egyenlőre senkinek semmi ötlete,viszont felesleges pénzem sincs,hogy mindent kicseréljek....igy várok...vagy otthagy valahol és tiszta ügy vagy ki tudja.
TasiA
senior tag
A szondát lehet mérni. Nem kell rögtön cserélni. Vezérlőt próbálj kölcsönkérni, hátha. Kipuff rendszer nincs dugulva? Gondolok itt a benne lévő gyapotszerű anyag elszabadulására. Tank szellőző rendszere ok? Kábelcsatlakozások OK? Főtengely jeladó, illetve holtpont jeladó? Nem tudom neked milyenek vannak.
Mania
senior tag
A kipuff rendszer teljesen új,a leömlő után minden ki lett cserélve.Az üzemanyag nyomása jó,kábeleket ellenőriztem amihez volt doksim ki is mértem.A motor C14NZ..tehát eléggé fapados kivitel elektronika ügyileg...de sajnos nem te vagy az első aki azt mondja hogy a vezérlővel próbálkozzam.A gond az hogy nem igazán tudok kölcsömkérni igy valószínüleg meglátogatok egy bontót.
Vada
tag
Természetesen megkapta a XE BC-ti is hozzá tehát nem kerek a dolog neked + télleg jól számol mert kipróbáltam nem csak az alapján. Egy péntek este alatt megteszek nagy tempóban annyit , csak azt mondom , hogy nem nagyon megy a fölé . RED LINE (lol) közelébe meg igen sokszor megy ez nekem 7800-8000 mivel nincs tiltás ezért kitolódik rendesen 14-16 liter meg igen sok maradjunk annyiban
[Szerkesztve]
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
Vekiboy
tag
Egy 2000-es benzinmotornak ami gyilkolva van teljesen reális a 14-16 liter. Haverom is opeles mint én csak neki egy 2000-es 8 szelepes B Omegája van. Amikor pénteken szegedi illegalon vagyunk akkor az ővé is benyel annyit. Az mondjuk hozzátartozik hogy 1500 kiló.... Most mondjam az én fogyasztásom??? Kb-4,5 és 6 között.... Igaz a valaha élt legszarabb motorral..... (1992-es Vectra 1.7D) Néha legszívesebben máglyát raknék alatta.... Most tervezem a motorcserét. Mindenki azt kérdezi a külseje alapján hogy: ''2000-es benzines?''. Erre mostanság már csak annyit mondok, hogy majdnem..... Annyiba jó hogy keveset eszik, baj még nem volt vele (pedig dieselhez képest hajtva van).
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
TasiA
senior tag
Ok!
NEM kötegedni akarok, csak hitetlenkedtem.
Nálunk ez a rallizás abban nyilvánult meg, hogy kinyomtuk a szömit a motornak. Csak 1-es 2-es, 1-es 2-es, aztán Kecel-Soltvadkert padló oda vissza. Örülök, hogy neked jól eszik a gép, nálunk nem igen akadt ilyen.
KrAt
veterán
Figyelem figyelem!!!
Aki esetleg még nem látta, de kedve lenne jönni: OPH!el Találkozó - Március 24 - 10:00, Székesfehérvár, Auchan parkoló [link]
deicide
veterán
igenám, jöjjön aki tud.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Vekiboy
tag
Én szívesen mennék, de mivel szegedi vagyok ezért alap a carstyling. Meg kaptam is rá ingyen jegyeket. +az idő is szar.... Jövőre is lesz tali??
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
TasiA
senior tag
Hali!
Mik vannak?! Én is szegedi vagyok és én is megyek a TUNING hétvégére.
Vekiboy
tag
Barátom.... Véletlenül nem egy kék opel vectra-d van?? Xdd vagyok vectraforumról.
Tegnap előtt nyertem két jegyet hétvégére, ma meg a nyomdában rákérdezett a főnök hogy kell e jegy.... Mondtam neki hogy kettőt megköszönnék. Nem tom mi lesz belőle. Már fényképező is van (canon 300d), csak épp az idő szar.
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
TasiA
senior tag
Barátom... véletlenül ráhibáztál. Kicsi a világ!
Mania
senior tag
Szondát kicseréltem,a régi egyáltalán nem szabályozott,de nem is jelzett a műszerfalon hibát.A rángatás egyenlőre megszűnt,de most megint előjött egy probléma.Az napi első indítás után magas alapjárat(kb. 1500-2000RPM) és bármilyen meleg is a motor ennyi is marad.Érdekes módon a hiba eltűnik a következő indításnál.Utána semmi probléma.
Ami eddig cserélve volt:
-hőmérséklet érzékelő
-alapjárati léptető motor
-lambdaszonda
-gyertyák
-kábelszett
-elosztófedél
-rotor
Lassan az őrületbe kerget...
KrAt
veterán
[link]
Deszéép
mod: linkesítettem, mert kilóg..
[Szerkesztve]
Viszlát
addikt
Opelesek! Nem tudtok megbízható forrást ahonnan vehetnék szépet, olcsón? Konkrétan 2000-es dízelhez kéne nekem turbó mert csapágyas lett a drága...
Szerk: elnézést, nem voltam elég pontos, szóval 2000/6 havi, frissített B Vectráról van szó
[Szerkesztve]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
helkis
addikt
tipp: üzemanyagszivattyúrelé csere, ill üzemanyagszivattyú motor saruin lévő korrodálás pucolása..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Mania
senior tag
Köszi megpróbálom....
deicide
veterán
no, péntekre bejelntkeztem az ATC-hez, kimérik az autót és kihozzák belőle amit lehet.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
dokar
addikt
nocsak chiptuning?
teljesítménymérést is végeztetsz?
de előtte mérjél már meg pár időt:
3-asban 40-100, 5-ösben 60-120 pl
aztán meglátjuk mennyit segített
extra - SEXRay
dokar
addikt
te figy, kérdezz rá, hogy az EGR szelepvezérlést ki tudják -e iktatni, továbbá az RPM limit kitolásáról mi a véleményük.
extra - SEXRay
zsoltee10
addikt
az RPM limit kitolásának semmi értelme, mert nem tud több levegöt beszívni a motor, ahhoz a szívó rendszert át kell dolozni. Annyit érsz el vele, hogy hamarabb szétesik a gép. Pörög, mint az állat, akár 8000-et is, de ereje nem lesz, ellenben a fötengelycsapágyak nem fogják megköszönni.Egy ismerösömnek volt egy B corsája. Sport, de csak 1,2-es. 8000-ig leforgott a motor, de nem ment jobban, viszont sok benzint és olajat zabált. Végül visszaállították a chipet. Ennyit a szívó benzinesek chiptuningjáról..
KrAt
veterán
[kocka mód]rakok oda egy 8cm-s ventit, majd az jól befújja a levegőt [/kocka mód]
dokar
addikt
magasabb fordulatszámhoz, a nyomatékgörbét is meg kell változtatni, hogy ne törjön le olyan hamar. szted nincsen 8000-en pörgő erős szívómotor?
extra - SEXRay
gstm
tag
Sziasztok.
Olvasgattam a topicban, de semmi erre utalót nem találtam. Szoval érdekelne hogy valakinek van e tapasztalata az opel navigációk terén. Konkrétan a DVD90 érdekelne, amit signumba szerelnek. Magyarországon mennyire jó (kb mlyen részletességü)? Ezt milyen gyártó gyártja (csak hogy honnan lehet pl cd-ket beszerezni hozzá) ?
válaszokat elöre is köszi
Oly
senior tag
Új típus a piacon: [link]
SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
dokar
addikt
kíváncsi vagyok mikor lesz Opel Enzo, Opel Carrera GT, Opel Viper...
az utolsó még jól is hangzik
extra - SEXRay
bolondember
MODERÁTOR
1-nem nyugszol, mi? nem adod fel?! - másik motor nem lenne egyszerűbb?!
2-úgy tudom az EGR szelepet simán ki lehet kötni... (nem megkövezni, népítéleten olvastam, h az egynégyesek javarésze kiköttette...)
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Calogero
addikt
Astra H tulajok figyelem
Valamilyen oknál fogva az első rugóstagok felső bekötési pontjánál lévő zárt térbe víz jut és korróziót okoz. Astra H fórumon pár felhasználó készített képet a dologról.
[link]
[link]
[link]
[link] (kiszárítva)
[link] (tele vízzel)
[link] (valamikor így nézett ki)
Az autók nincsenek egy évesek, illetve csak alig múltak el. (opel sose kopel )
H Astrások úgy mottója: ''Tessék kupakolni rendesen, mert különben nedves leszel''
dokar
addikt
1-nem nyugszom
2-ha lezárod az EGR-t akkor hibát fog érzékelni és szervízmódra kapcsol az elektronika, ergo gyengébb lesz a teljesítménye és még a motorhiba lámpa is égni fog (de nem kövezlek meg, mert hát népítélet az csak népítélet). de ha az a mocsok EGR dolog nem lenne benne az autókba, egyből vadabb jószágok lennének ja meg a katalizátor is hasonló szitu, de azt benne hagyom
extra - SEXRay
Oly
senior tag
opel sose kopel -> csak szétrohad!
SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
deicide
veterán
no, megvolt a műtét, a gyári 104 lovas masina csak 98 volt már igy 6 éves korára, ebből alakitottak 109et, nem nagy nyereség, de normál használat mellett kicsit csökken a fogyasztás (majd kimérem azért), viszont sokkal dinamikusabb (+10nm) és még 4esben is szépen húz, később fogy el az ereje. Összességében én nagyon meg vagyok elégedve, plusz szépen kisimult az 1es és 2-es fokozat még dinamikus gyorsulásnál is.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
dokar
addikt
mi a szösz, kimérték fékpadon is a géped?
mennyibe volt ez így neked cakompakk?
extra - SEXRay
TasiA
senior tag
Hali! Ez engem is érdekelne, meg milyen motorról is van szó? 1.6 16V ecotec?
[Szerkesztve]
KrAt
veterán
Vada! Mi történt az első lökösöddel? Mintha nem láttam volna ma a verdádon (Budafoki út )
dokar
addikt
ja az van neki
én meg most egy kicsit elbizonytalanodtam, lehet, hogy tényleg motort kéne cserélnem
extra - SEXRay
KrAt
veterán
De akkor c36let-re
dokar
addikt
hm, ez mit tud?
nekem egy 2.5 V6-os motor is megfelelne
aztán vagy utólagos turbósítás vagy pedig ikercsöves kipuff rendszer
de a kocsi hátulján az ''Astra 1.4i 16V'' feliratot rajta hagynám
extra - SEXRay
Mania
senior tag
''de a kocsi hátulján az ''Astra 1.4i 16V'' feliratot rajta hagynám''
Feltétlenül...
Megejtettem a kontaktspray projektet.Egyenlőre eltűnt mindenféle rángatás és egyéb bosszantó dolog...ja és nem utolsósorban végre visszatért az elveszett ménes is(60 lónál mindegyik számít ).Remélem így is marad.
deicide
veterán
igen, lemérték előtte és utána is, 55 volt igy.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke