Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74001) Szada85 válasza WP14 (#73998) üzenetére


Szada85
aktív tag

Annál azért gondolom egyszerübbnek a kérdést, mert volt szerzödés, amibe bele van / lehet írva mindenféle kitétel, "eladáskori állapot", stb, illetve olyankor a jótállás is fennáll, relatíve könnyen bizonyítható, hogy a hiba már eladáskor is létezett ( tekintve, hogy a HF probléma nem 1 nap alatt történik meg ), ergo nem szívesen mennek bele ilyen cigánykodásba, mert ott nehezen jön ki, hogy nem Ö a hunyó.

De egy ilyen esetben, hogy Te elmész a gumishoz kerék/gumicserére, de akár sima szervízes is lehet, ahol a Józsi a végén annyira unja a banánt, hogy gyorsba feldurrantja, közben mondjuk elnyalja légkulccsal - amit ugye, ha nem állsz felette, akkor nem is biztos, hogy látod, ergo bizonyítékod Sem lesz -, majd X idövel késöbb észreveszed, hogy mi történt. Utána visszamenve kevés esélyt látok rá, hogy a gumis/szervizes majd elismeri, hogy "jeszoké, én voltam", adom a javítás árát.

Hasonló téma Volt nem olyan rég Fb-on az egyik Szentmihályi úti gumis eset - aminek a valóságtartalmát ugyan nem tudom igazolni, tehát lehet hoax is -, aminél nem is túl olcsó felniket bactak össze, majd persze mindent tagadtak, még azt is, hogy a tulaja ottjárt volna...

És persze az is megeshet, hogy csak én élek ilyen pesszimista, rosszmájú világban. :)

(#74002) férfiállat válasza B-L-A-C-K (#74000) üzenetére


férfiállat
tag

De gondolom ha megyek ,,tartósan" 130-140-el és kapok egy piros lámpát akkor nem nagyon kellene bekapcsolni igaz??

(#74003) B-L-A-C-K válasza férfiállat (#74002) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Városi közlekedésre célszerű használni.

(#74004) Gergőke88 válasza férfiállat (#74002) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nem életszerű, hogy mész 130-140el és hirtelen kapsz egy piros lámpát.

(#74005) lsebestyen válasza Gergőke88 (#74004) üzenetére


lsebestyen
addikt

Jogos, én sem állnék akkor már meg, még elkopik a fék. ;]

(#74006) férfiállat válasza Gergőke88 (#74004) üzenetére


férfiállat
tag

Jó Magyarországon az!
PL 4-es főút Nyíregyháza irányába elhagyod Szolnokot kb 10-20 km-el dupla sáv 110 km/h hivatalos sebesség utána lakott terület és egyből lámpa.

(#74007) WP14 válasza B-L-A-C-K (#74003) üzenetére


WP14
őstag

Szerintem az autó tulajdonosának nem előny a használata, csak a környezetvédelemmel indokolják, de az biztos, hogy az indítómotor hamarabb meghal az ilyen rendszerű autóknál. Tehát, a tulajdonosnak célszerűbb nem használni soha. ;] :D

Itt le is írják szépen, hogy nagyon sok esetben a motornak sem tesz jót. ;)

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74008) Declare válasza férfiállat (#74006) üzenetére


Declare
őstag

Olyankor pl leallitja a motort? Elvileg ugye ebböl a start stop rendszerböl is sokfele van....a komolyabb rendszereknek pl alapbol van egy külön olajszivattyu, ami keringeti az olajat akkor is ha leallt a motor, de meg forro a rendszer. Ha jol tudom q7 ben pl ilyen. Ettöl függetlenül elvileg az olcsobb rendszerek is figyelik a hömersekletet, szoval ha tul hideg vagy tul meleg a motor nem szabadna leallitania.

Igazabol arra figyelj, ha eröltetve van a motor (emelkedö, nagy gyorsitasok stb), akkor ne engedd neki lekapcsolni.

(#74007) WP14 Egyet mindenkepp össze tudok szamolni :D

Ha a várakozás csak egy-két másodperc, és várhatóan fél órán belül százszor megismétlődik, tényleg nem érdemes kínozni a motort és járulékos berendezéseit.

[ Szerkesztve ]

(#74009) beg válasza Declare (#74008) üzenetére


beg
veterán

Igen, több fokozata van ennek. A normális start-stop úgy működik ahogy írod, plusz van bennük egy nagy kondenzátor ami a generátort pörgeti ilyenkor hogy ne az akksit terhelje. A budget start-stop meg egyenlő egy gyújtást le/vissza, indítás módszerrel. Na az a káros.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#74010) kmarci25 válasza Gergőke88 (#74004) üzenetére


kmarci25
veterán

Török riviérán láttam ilyet. 2x3 sávos autópálya, amin esetenként egy zebra, előtte lámpa. Illetve a parti szállodák bekötőútja (~150m) közvetlenül az autópályára/-ról nyílik. :DDD

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#74011) WP14 válasza Declare (#74008) üzenetére


WP14
őstag

Az lényegtelen szerintem, hogy ki mennyit tud összeszámolni, sokkal fontosabb kérdés, hogy kinek éri meg a start-stop, mert, hogy nem az autó tulajdonosának, az 100%. ;] :P

(#74012) AMD Power Egyetértek, nekem sem kellene. Ha esetleg azzal szerelt autóm lesz a távoli jövőben, biztosan autóvillanyász barátom gondjaira bízom, hogy iktassa ki. :D ;]

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74012) AMD Power válasza WP14 (#74011) üzenetére


AMD Power
titán

Én pl biztos nem kérnék új autóba ha vennék.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#74013) Declare válasza WP14 (#74011) üzenetére


Declare
őstag

Szakertö valaszol rovatunkat hallottak :P ;] :D

Csak tudnam minek ez a sok hülye mernök, ha itt vagy Te... :D

(#74014) WP14 válasza Declare (#74013) üzenetére


WP14
őstag

Nem kell ide semmilyen szakértelem, csupán pici logika, hogy mindenki tudja, mekkora lehúzás ez, hogy extraként beállított valamiért a tulajdonos fizet pluszban olyanra, ami nem is az ő pénztárcáját kíméli, sőt még üríti is az egyes szerkezeti elemek gyorsabb elhasználódása miatt. :D ;] :P

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74015) Declare válasza WP14 (#74014) üzenetére


Declare
őstag

"Nem kell ide semmilyen szakértelem..." :C dobj a vw nek egy mailt, kirugnak par 1000 mernököt es tuti felvesznek, hogy a következö fejleszteseiket kilogikazd :C

(#74016) WP14 válasza Declare (#74013) üzenetére


WP14
őstag

Kicsúsztam szerkesztésből. A sok hülye mérnök jó sok pénzt markol fel abból, amit az autótulajdonosoknak extraként felszámolnak a gyártók. ;] :P Nem minden újítást kell vakon elfogadni és előnyként elkönyvelni. :D

(#74015) Declare Rossz oldalról közelíted meg :D A mérnököket nem fogják elzavarni, mert az autóvásárlókat épp ők tudják "rákényszeríteni" a felesleges extrák megvételére, amiről az autótulajdonos azt gondolja, hogy milyen jól jár vele, pedig nem. :D ;]

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74017) Declare


Declare
őstag

Az Aral premium dizellel az eddigi legjobb eredmenyeit hozza a kis GTC :))

a hosszutavu mostani atlaggal is elegedett vagyok amugy. (1,7cdti 110 lo)

(#74018) geleati válasza Declare (#74017) üzenetére


geleati
tag

Nekem a BC mindig kevesebbet mutat, mint amit tankoláskor kiszámolok, neked pontos?

Soha ne dobj vízbe alkálifémet!

(#74019) fcbarca


fcbarca
őstag

sziasztok.Vettem OBDII bluetoth hibakódleolvsót Opel Astra G 1.6(1999),telefonra milyen programot ajánlotok rá?felraktam ezt a torque(lite)-ot,az acce(boost)-ot szeretné lemérni,de folyamatosan csak méri.Valaki megtanítana hogy kell használni?

(#74020) WP14 válasza fcbarca (#74019) üzenetére


WP14
őstag

Nincs olyan a leírásában, hogy csak a 2000. modellév utániakkal használható csak? Mert ezt olvastam róla...

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74021) fcbarca válasza WP14 (#74020) üzenetére


fcbarca
őstag

fogalmam nincs,de csatlakozik a program,ha arra megyek hogy hibakód leolvasás azt írja, not connected to ECU

(#74022) kmarci25 válasza fcbarca (#74021) üzenetére


kmarci25
veterán

Akkor ez pont az, amit WP14 ír. Magához az eszközhöz csatlakozik a telefon, de az eszköz nem tud az autó kompjúteréhez.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#74023) KrAt válasza fcbarca (#74019) üzenetére


KrAt
veterán

Yepp, nekem az ugyanilyen gépem nem kommunikált a kínai OBD-s kügyüvel, csak Opcom.. :)

(#74024) fcbarca válasza KrAt (#74023) üzenetére


fcbarca
őstag

és milyen az az opcom,hol vásároltad?drága?

(#74025) KrAt válasza fcbarca (#74024) üzenetére


KrAt
veterán

Nem tudom, mennyire szabad tippeket adni klón OpCom ügyben (semennyire...), de ahol nézegetted az OBD-s csatikat, ott lesz OpCom is :)

(#74026) WP14 válasza fcbarca (#74021) üzenetére


WP14
őstag

EZT érdemes elolvasni, mielőtt bárki bármilyen kínai szart vásárol! :D

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74027) Declare válasza geleati (#74018) üzenetére


Declare
őstag

Nekem eleg pontos :K Egy tankolas es meres alapjan ne hasonlits, mindig atlagot nezz.

(#74028) Markizmark válasza WP14 (#74026) üzenetére


Markizmark
addikt

Én se vettem eredetit egy F astra áráért. :)
Főleg azért nem mert nem keresek vele pénzt, magamnak jó ha van.
Nyilván autószerelőként érdemes eredetit venni.

"garantáltan hibás működés"

Ezen jót nevettem, akkor nagyon sokunknak már régóta szarul működik. :D Jó hogy szólnak.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74029) WP14 válasza Markizmark (#74028) üzenetére


WP14
őstag

Cseréltél valamit az említett cuccnak köszönhetően, vagy felismertél egy nélküle nem felismerhető hibát? De írj le mindent, amiben segítségedre volt és "olcsósította" a beavatkozást! Érdeklődve várom.

Nem tudom, ismered-e a "kivillogtatás művészetét"? Tudtad, hogy ingyen van és pontosabb, mint a kínai gagyik? :D ;]

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74030) Markizmark válasza WP14 (#74029) üzenetére


Markizmark
addikt

Az én autómon kiderült, hogy valószínűleg felfelé csal a műszerfali hőgomba (vagy lefelé az ECU-é).
Családban másik autókon kiolvastunk pár hibát:
-C corsa vez. tengely jeladó, 2. lambda szonda kuka
-F astrán kerestük a magas fogyasztás okát, meg is lett a hibás szonda (nem volt kód) ami cserélve lett és helyreállt a fogyasztás is.

Ezen kívül pedig párszor monitoroztam a sajátomat csak azért, hogy teljesen átlássam a működését
-befecskendezés impulzus szélességet (indításkor, hidegen, melegen, padló gázon)
-jól működik-e a fojtószelep poti, nem ugrál-e az érték
-teszi-e a dolgát a MAP szenzor
-mennyi a valós sebességem az órához képest
-ugrál-e a lambda érték ahogy kell
-motorféken tényleg 0-e a befecskendezés érték
stb just for fun.

Nem tudom, ismered-e a "kivillogtatás művészetét"? Tudtad, hogy ingyen van és pontosabb, mint a kínai gagyik?

Nem tudom tudtad-e hogy nem csak hibakódot lehet vele olvasni. :DDD :)) Ráadásul nem minden hibás működés jár hibakóddal.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74031) WP14 válasza Markizmark (#74030) üzenetére


WP14
őstag

Akkor már csak az a kérdésem, hogy ugyan miből gondolod, hogy egy sehol sem hitelesített kínai hamisítvány valós, azaz hiteles adatokat fog neked mutatni? :D Természetesen, önámításnak akár még megfelelő is lehet a cucc, mindenki azt hisz el, amit és annak, aminek akar. :D Kíváncsi vagyok, ha összeveted egy gyári mérőműszeres berendezés adataival a kínaiét, milyen eltéréseket mutatna, érdemes lenne kipróbálni! :D

Amiket leírtál, hogy milyen hibákat mutatott ki, azt biza mindegyiket ki lehet villogtatni. :P

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74032) Markizmark válasza WP14 (#74031) üzenetére


Markizmark
addikt

Látom megetted a gyártó/fejlesztő által írt kamu szöveget, hogy garantált a hibás működés. :DD

És mit villogtatsz ki, ha nincs kód de láthatóan nem változik a lambda értéke, csak folyamatosan szegényet ír és emiatt az ECU dúsít mint az állat?
Egy lambda szonda nem egyik pillanatról a másikra megy tönkre, először csak csökken a jel amplitúdója, míg végül kisimul. Ekkor van csak kód, itt már 15 litert eszik az autó, de mi nem vártuk meg és már 10-nél kerestük a hibát.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74033) tutis


tutis
őstag

Na én mag megszívtam. Többszörösen is.
Melóhely közelében nézem a parkolókat, semmi. Várok, behúzom a kéziféket. 10 méterre a tükörben látom hogy egy autó kiáll, erre visszatolatok. Persze behúzott kézifékkel.
Kiszállok, füstöl a motorháztető. Azt hittem a fék (bár a kézifék hátul fog, le se esett elsőre), de nem, elfőzte a vizet. Motor leáll, várok.
1 óra múlva nyitott a lángautó a közelben, elmentem fagyállót és vizet venni. Feltöltöttem, 1,5 liter ment bele.
Elindítottam a motort
Mivel nincs meg a gyári fejegység, így a teszt mód se hívható elő. Van nálam ELM327, rádug, nézem a
hőfokot. felmegy 110-re, venti nem kapcsol. Fasza.
NA tanakodás mi legyen. Szerelőm kurva messze, addig nem jutok el. Klíma bekapcs, akkor megy a venti. Klíma nélkül vagy 2-3x próbáltam 110 fokig semmi venti. Nem tudom az ELM327 mennyire pontos, de kezdtem fosni baja lesz az autónak.
1-2x hallottam érdekes kattanást járás közben, nem tudtam mire vélni..
Hívom a 13. kerületi szerelőket, harmadik mondja okés a mai nap. Elmegyek hozzá, látom öreg szaki régi műhellyel. Hát neki nincs gépe, így kurvára még egy hőfokot se tud nézni. Na még 3 telefon, sikerül találni egy szervízt a közelben aki vállalja az autót.
Elmegyek, mondom a szitut. Adom a tippet hogy lehet a vízhőfok jeladó kuka, ezért nem kapcsol a venti.
Persze rögtön tagadnak, hogy lehet bármi. Mondom okés, nézzék át. Kíváncsi vagyok mennyibe fog kerülni a mutatvány, a telefonhívást várom...
Remélem nem lett hengerfejes az autó. Beindítás után csökkent a hűtővízszint 1 cm-ert, majd 100 fok felett megint egy fél centit.. Elsőt azt értem hogy lelégtelenítette magát, de a második aggaszt.

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#74034) WP14 válasza Markizmark (#74032) üzenetére


WP14
őstag

Azt gondolod? :D Ha megettem volna, akkor vettem volna tőlük "eredetit", nem gondolod? :D Vagy szerinted megettem, mert nem vettem se kínait, se tőlük, se mástól, eredetit se? :D Abban hol a logika? ;]
Jobban megetted te a kínai gagyikat hasznosnak mondók baromságát sokkal inkább. :D ;]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74035) Markizmark válasza WP14 (#74034) üzenetére


Markizmark
addikt

Jobban megetted te a kínai gagyikat hasznosnak mondók baromságát sokkal inkább. :D ;]

Eddig hasznos is volt 15-öd annyiért. :D Te pedig villogtass továbbra is ügyesen és számolgasd a villanást. :D

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74036) WP14 válasza Markizmark (#74035) üzenetére


WP14
őstag

Hidd el, az a kínai szarral ellentétben megbízható! :D Szerencsére nincs rá szükségem, gyerekkori barátom az autószerelőm, saját műhelyével és gépeivel, amit akkor köt rá autómra, amikor csak kérem. :D ;]

Mindkettő NULLA ft-ért. :D

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74037) Markizmark válasza WP14 (#74036) üzenetére


Markizmark
addikt

Akkor neked nagyon jó, de nekem nincs ilyen cimborám, ezért vettem egyet magamnak. Remélem neked ez nem baj. :D

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74038) WP14 válasza Markizmark (#74037) üzenetére


WP14
őstag

Dehogy baj nekem, félreértesz. :D Én kizárólag a kínai gagyi által közölt eredmények hitelességét, adatainak pontosságát kérdőjelezem meg és lásd be, jogosan, mivel az Opel hitelesítését nem véletlenül kerülik meg a hamisítványaikkal. ;)
Ez hasonló a szintén kínaiak által hamisított edzőcipő márkákhoz, aminek akár két hét alatt is leesik a talpa, bár addig tényleg lehet benne még focizni is. :D ;]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74039) geleati válasza Declare (#74027) üzenetére


geleati
tag

Két tankolást néztem eddig, de majd' egy literrel kevesebbet mutat :F

Soha ne dobj vízbe alkálifémet!

(#74040) Markizmark válasza WP14 (#74038) üzenetére


Markizmark
addikt

A kínai gagyi ugyanazt csinálja, mint ez eredeti. Csak továbbítja az ECU által mért adatokat, nem ő maga mér, ebből kifolyólag valószínűtlen, hogy hamisak lennének. Persze előfordulhat. DE. Még mindig ott tartunk, hogy eddig minden esetben segített megoldani a problémát, annak ellenére, hogy kínai gagyi. Elismerem, hogy az, mert az. De eddig jó volt. És inkább hiszek a tapasztalatomnak, mint az elméletnek.
Nagyon jó példa a kínai edző cipő. Ha minden nap, vagy a jelenleginél jóval többször használnám, akkor nyilván eredetit vennék, mert pénzt keresek vele. De just for fun, vagy évi 2 alkalomhoz sok lenne a 150ezer, ezt beláthatod.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74041) WP14 válasza Markizmark (#74040) üzenetére


WP14
őstag

Megint félreértesz. :D Kettő darab ezresért kiolvassák manapság a hibákat, régen volt az már, hogy 10-20 ezret elkértek érte, mert ritkaságnak számított. Évente két alkalommal nem fér bele, akinek autója van? Az már nevetségesen szánalmas lenne, szerintem. ;)

Természetesen nem márkaszervizre gondolok. :P

És ne felejtsük el azt sem, hogy a sehol nem ellenőrzött minőségű elektronika, akár kárt is tehet pl. az ECU-ban!

Utóbbira egy példa: Ha olcsón hozok neked egy ismeretlen kanna motorolajat és azt állítom ugyanazt a minőséget képviseli, mint a gyári, akkor beleöntöd?

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74042) Markizmark válasza WP14 (#74041) üzenetére


Markizmark
addikt

Akkor kereket cserélni is menjek inkább gumishoz, mert azt is évente csak kétszer kell és nem nagy költség? :D
Hozhatok még sok példát, ami nem nagy költség és ki lehet bírni mert SZERINTED szánalmas és bele kéne férjen.
De emelőm is van pár, akna is van a garázsomban. Legutóbb 3 éve voltam szerelőnél, akkor is csak vezérlés csere miatt. 1001 olyan apróság van amit ki lehetett volna bírni, de minek ha van szerszám és megoldhatom magamnak? Hangsúlyozom még mindig nem arról van szó, hogy pénzt keresek a kínai szarral, mert akkor jogos lenne az eddigi háborgásod. Minden eszközömmel csak a saját dolgom könnyítem...
Menjek oda (amihez előbb időpont kéne), olvastassam ki amikor úgyse hagyom ott javításra? Az lenne inkább az égés.

És ne felejtsük el azt sem, hogy a sehol nem ellenőrzött minőségű elektronika, akár kárt is tehet pl. az ECU-ban!

Az eredetiben lévő optikai leválasztás nem az ECU-t védi, hanem a laptopot a 12-14V-tól.
Az ECU-ban csak abban az esetben tenne kárt, ha túlfeszt küldene rá vagy zárná a nem megfelelő pineket.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74043) WP14 válasza Markizmark (#74042) üzenetére


WP14
őstag

Kerékcserét egy talpraesett nő is megoldja, nem egészen ugyanaz, mint egy "idegenre" bízni a hiba meghatározását. Ha nem érzékeled a különbséget, akkor mindegy. Olyan, mintha én autószerelőnek mondanám magam és mondanék lehetséges okokat a magas fogyasztásodra, nekem nem hiszed el, ha esetleg valóban szerelő vagyok, de egy "kínainak" elhiszed. :D Az, hogy az említett 2 hibát jól megmondta, nem jelenti, hogy bármit jól mond és/vagy nem működnek ezek a kínai gagyik hibásan többségében. Persze, mindenki azt használ és annak hisz, amit és akinek csak akar. Részemről ez a végszó. :)

Olajos kérdésemre nem válaszoltál. :D

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74044) Markizmark válasza WP14 (#74043) üzenetére


Markizmark
addikt

Olajos kérdésed:

Eddig 15ezres olajat használtam, de az 5ezres is ugyanúgy bevált legutóbb. Mi a gond? :D
Tehát nem mindig a drága a jobb.

Persze nyilván leír amúgy minden csúnyaságot az eredeti cucc gyártója a kínaira, ha látja hogy tized annyiból meg lehet csinálni a szarját ... folytathatjuk még.

Az olcsó olajod és a diagnosztikai kérdés között ugyanannyi a hasonlóság, mint hogy menjek el kiolvastatni a kódot olyanhoz akinek van eredeti műszere és a kerékcserés példa közt. Szóra sem érdemes.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74045) WP14 válasza Markizmark (#74044) üzenetére


WP14
őstag

Csakhogy nem ezt kérdeztem, az a gond. :D

"Tehát nem mindig a drága a jobb."

Mégis Opelod van, nem Trabantod, vagy Fiat seicentod, amik sokkal olcsóbbak. :D

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74046) mohabá 007


mohabá 007
aktív tag

Urak!Elkelne egy kis segítség. :K

Keresünk Budapesten egy megbízható szerelőt,szervízt,aki normális műszerrel meg tudja nézni,hogy van e tárolt hibakód,ha van,tudja törölni,EGR-t, szívósort a koromtól becsületesen kitisztítja.
A gyógyulni vágyó páciens: Vectra C 1.9 CDTI (Z19DTH) :R

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#74047) WP14 válasza mohabá 007 (#74046) üzenetére


WP14
őstag

Vebbfulnak van kiolvasója. ;]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#74048) Markizmark válasza WP14 (#74047) üzenetére


Markizmark
addikt

Igen, de C vekihez már az ELM327-esem kellene, OP-COM nem biztos, hogy kezeli :))

Jaj hoppá, az is olcsó volt, biztos eddig az is szarul működött. :D Milyen kár, hogy nem olvastattam ki a kisbuszunkat a Fordnál 8000-ért, és vettem egy ilyet 3000-ért.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74049) Markizmark válasza WP14 (#74045) üzenetére


Markizmark
addikt

Mégis Opelod van, nem Trabantod, vagy Fiat seicentod, amik sokkal olcsóbbak.

Remélem nem insigniában gondolkodsz, hanem f astrában, ami már-már vas árban megy.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#74050) WP14 válasza Markizmark (#74048) üzenetére


WP14
őstag

A hitnek ereje van, csak ez számít. :D

F-nél is olcsóbb a seicento. :D Az könnyebb vas. ;]

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.