- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
trassher #55047 üzenetére
Oké nyilván ... mert te már nagyon sokat költöttél rá, na de hány db. ilyen Astra szalad az utakon amire normálisan költöttek ?
Te vagy rá az élő példa hogy 700k -ért vettél egy szép Astra -t majd rövid időn belül az összes sz*r ami létezik a nyakadba zuhant (ez a rémisztő)
Ez a baj az Astra -al, mindenki úgy kezeli mint egy Suzuki -t és szinte semmit sem költenek rá, majd mikor te meg én megvásároljuk akkor jönnek a gondok
(#55048) goldblum
Mi ez a leragasztás
... nekem ugyan ez a csatlakozó a lambdaszonda
-
goldblum
csendes tag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a képen pirossal bekarikázott csatlakozó mi célt szolgál, illetve miért tartózkodik a motortérben? (Azon túl hogy a gyárban odatették...)
Egy barna és egy kék/zöld kábel jön ki belőle.
A kábelköteg tovább fut egy kapcsolóig, amit a motorháztető nyitása-zárása kapcsol. Arra is kíváncsi lennék, hogy ez a - képen sárgával bekarikázott - kapcsoló egész pontosan mit kapcsol és miért?
-
trassher
addikt
Ezek alapján az én autóm 200K-t ér jelen állapotában.
Az astrában azt kell megfizetni hogy a modern kor suzuki swift-je kicsit több elektronikával, kényelmesebb futóművel, több térrel. Nem mellesleg minden annyit ér amennyiért el lehet adni. Ha nekem ide jönne valaki és azt mondaná ad kp-ban 600K-t az autóért azonnal azt mondanám hogy lehet takarodni az udvarról.
-
Gabis
őstag
Sziasztok, ha esetleg valakinek lenne eladó testkábele megkeresne priviben?
Köszönöm. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
oliwire #55004 üzenetére
Hozd el az autót attól a szerelőtől,mert nem fogja tudni megcsinálni,még anyagilag is le fog húzni,és a hibák is megmaradnak.Meg tudod csinálni magadnak is,kb: bő 3 óra (átmenetileg működni fog) A szükséges kulcsokat már megvetted,és már bontottad is szét.Elsőre húzd szét a lambdaszonda csatiját.Akik csináltak ilyet azt mondják,hogy a lámpácska jelezni fog,de a motor egyenletesebben jár, erőteljesebben gyorsul.A lambdaszonda 150-200 ezer km alatt elöregszik,szükséges a csere.Valszeg neked is ezért jelez.Ha nincs,vagy rossz a szenzor,az nem tesz jót a katalizátornak sem
Az EGR mechanikus részét hiába tisztítod ki,ha az elektonikus vezérlő része döglődik.A benne lévő lemezzel zárd le,simán fordítsd ki,olyan vastag a talpa,hogy a saját súlyát 1 csavar is bőven megtartja.Ez is csereérett lett.
Az alapjárati motorról pedig:a pill szelepházat,szelepet takarítsd ki,tedd be az új alapjárati motort.Nem biztos,hogy egyből jó egyenletes lesz az alapjárat. Ha bő 5 perc alatt se áll be,ezen is lehet segíteni.Amit most leírok, az saját tapasztalat.
Én is tisztítottam az alapjárati motort,mert egyenetlen volt az alapjárat.Visszaszereltem,és magas volt,nem esett vissza normálra.Nézegettem jobbról,balról (az enyém bovdenes mozgatású a gáz) Csavarhúzó,villáskulcs a kézbe mivel láttam,hogy a pill szelep végállását egy kis csavarral lehet állítani,kontraanyával rögzíteni. (a képen nyillal jelöltem) Már ha egy kicsit mozdítottam rajta, rögtön érzékenyen megváltozott a fordulatszám.Addig játszadoztam vele,míg be nem állt normálra.Azóta is atomstabil. -
w333
félisten
válasz
Petyyyyy #55043 üzenetére
Igen az ... csak a regadó 4500€ lett volna az autót meg 2300€ -ért vettem
Volt egy olyan időszak amikor pont belecsöppentem a non-eurós autók ilyen drága volt a regadójuk, ez úgy történt hogy a vámnál elvették a gyökerek a papírokat, mert egy f*szkalap román vámosnak nem tetszett az hogy a zöld kártya (nemzetközi biztosítás) 2011 Május 15 -tól 2012 május 15 -íg érvényes mert elvileg 14 -én le kéne hogy járjon (most én arról tehetek hogy az Olaszok elírták a dátumot az okmányirodában ?), okosan megállapították hogy ez akkor hamisítvány így 3 évig ültek a papírjaimon ami azt eredményezte hogy 500-600€ regadó helyett 3 év alatt 4500€ -ért kértek már érte ... szóval csúnyán belefutottam, így eladtam alkatrésznek fél áron
-
Petyyyyy
addikt
Nem is értem hogy volt merszed eladni. Ez nagyon patikának tűnik.
Ja, amúgy egyrészt úgy fest nálam sem sprickol a hátsó ablakra a fúvóka.
Másrészt csak én voltam kuki megint. A középső rostélyokon is jön a meleg levegő, csak kellett egy kis idő, míg "odaért" a meleg és elfogyott a járatban lévő hideg levegő.Miután úgy fest bratyóm eladja a nem rég vett Astráját, így azt hiszem rám marad a zsír új váltó és kézifék szoknya.
Tudtok ajánlani esetleg valakit, aki teljesen üzembiztosan képes végrehajtani ezek cseréjét? -
haddent
addikt
Vezérlés? Azt mikor cserél a jóembőr, kivéve ha szakad? Ha szakadt, akkor rendel jófogásról "Gattes" meg "Conitech" meg hasonlókat egy tizessé, berakatja a szerelővel aki ordít rá, hogy SZAR LESZ MERT NEM EREDETI, majd visszamegy reklamálni, hogy megint szakadt egy hét után
-
sziku69
őstag
-
w333
félisten
Pontosan így van ahogy mondod ... nagyon sok olyat ismerek aki megtehetné csak fillér b@szó és csak akkor viszi a szervizbe ha már lerobbant valahol !
Én szeretem az autómat karban tartani, bármi kis zörgés vagy csattogást hallok vagy bármi apró pici hiba én azonnal cserélem, de sajnos nem vagyunk egyformák
-
Ezzel en is egyet ertek.
szerk: szerintem nem kereset fuggvenye csak, hogy milyen allapotu az autonk.
Kell hogy erre legyen igenyunk is, no es fokeppen a penztarcankhoz illo autot valasszunk, amit majd tisztesseges allapotban tudunk tartani.
Nekem sem veletlen van ilyen autom. Meg is lehet nezni milyen allpotban van.
-
w333
félisten
Oké ... nyilván sz*rt is lehet venni, de kint kevesebb a sz*r mint itthon !
A németnek 2-3000€ fizetésből van pénze elvinni a szervizbe, itthon a minimálbérből meg örülönk ha tankolni tudunk, ilyenkor jön Pista bácsi !
Szomorú valóság ez, de nagyon sok esetben ez tényleg így van !
-
diablo1984
veterán
már az sem biztos, hogy a német autó karban van tartva, mert az autó lehet hogy németből jön, de ott hajthatja Hassan is, akki ahhoz van szokva, hogy addig megy a kocsival, ameddig az beindul, a kecskeszart vunderbaumként tartja a kocsiban és 40fokos hőségben is a kocsiban cigizik, mert kinnt meleg van.
ebben az a lényeg, hogy cseppet sem biztos, hogy gondos német tulajtól veszed az autót, németben is él annyi bevándorló, hogy ott nem az a lényeg, hogy a kocsit(hanem kecskelikat) szeresse, műszakin kint olyan autók átmennek aminek a féktárcsája 1100km után is üszök vakrozsdás(értsd ez alatt, hogy ott frissen műszakizott és a hazaút alatt sem ment le a fékről a rozsda, de kint biztos jó volt a fékhatás...), az én opelom is kint vizsgázott frissen, az első stabpálcája például szét volt hullva, nem kottyant, egyszerűen kiesett a gömbcsuklója.....
ennyit röviden a németországi használt autókról.
-
w333
félisten
Onnan hogy régen nem 1 autót hoztam külföldről ismerőssel !
Az E34 -t Bologna -ból hoztam szervizkönyves 200 ezer km -el, egy öreg nyugdíjas páré volt akik szakszervizeben szervizelték, több mint 3 évig jártam vele és 1 akku csere + olaj cserén kívül soha semmi bajom nem volt vele, ismerős vett E36 -t magyarországit 1 év alatt nagyon sok pénzt rálocsolt (szóval ez a nem mindegy)
A mai napig hiányzik a kicsike
-
válasz
diablo1984 #55028 üzenetére
frissen tekert órával,
(#55031) w333
e ha már itt tartunk akkor inkább veszek egy frissen Németből behozott 400 ezer km -s autót mint egy itthonit amiben 200 ezer van, mert azt tudom hogy biztosan karban volt tartva,
?? Latnokkal mesz autot venni vagy honnan allapitod ezt meg?
-
w333
félisten
válasz
diablo1984 #55028 üzenetére
Ez nem is olyan rossz ... az óra állás akár még reális is lehet !
De ha már itt tartunk akkor inkább veszek egy frissen Németből behozott 400 ezer km -s autót mint egy itthonit amiben 200 ezer van, mert azt tudom hogy biztosan karban volt tartva, itthon meg mi van ? elviszem Pista bátyámhoz majd jól összekalapácsolja azt jó lesz az, úgy lassan úgyis eladjuk sz*pjon vele más !
Szóval ez a baj az itthoni autókkal, különben biztos vagyok benne hogy az itthoni autók pl 150-200 ezer km nagyon minimálisan költenek az emberek (olajcsere jobb esetben vezérlés és kész) aztán megvásárolsz egy ilyen autót és amit 10 év alatt nem költöttek rá az összes szar a nyakadra borul !
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
Petyyyyy #55026 üzenetére
Nekem is ez az első eset, és nem az olajnyomás jelzőlámpája világított ugye, hanem a kézikönyv szerint ez az alacsony olajszintre figyelmeztetés, de az meg OK.
Igaz, eddig ennyire forszírozva és nagy tempóval beesve, közben meg még rátartva-lassítva nem abszolváltam egyiket sem.
Teszteltem a "kicsikét" meddig mehetek el vele biztonsággal kanyarban, már futómű-gumi téren.(#55027) w333: folyamatosan tuti nem fog nálam világítani, mert az azt jelentené nem foglalkozok az olajszinttel és hagyom kifogyni (már ha enné, de úgy látom nem kell aggódnom a 10-12K-s periódus alatt
)
(#55030) Petyyyyy: áhh, az nem "életszerű"
Az ötlet jó egyébként, de nem körbe-körbe autókáznék általában, pont az ilyen nem egyívű pálya le- és felhajtók azok, amik esetleg meg tudják szívatni a pógárt, pl. beesik 70-80-nal, hogy "jóazméghogyfogjaakanyart", azután csak még tovább szűkül az ív, és ott a meglepi.
Amúgy tényleg meglepően ragad az útra a dög az 1,4 t (vagy több inkább) ellenére, mondjuk a guma is kivette a részét belőle, semmi nyikorgás-sikítás, csak tapadt ahogy kell(Nokian WR D4, még a téli van fent)
-
Petyyyyy
addikt
720 egy benyás Astráért? Na hagyjuk már. Most látom a linkelt Vectrát...az mui gyönyörű.
OPC hímzett szövet szőnyeg G Astrába 20K, kis alkuval talán 16. Csak szerintem sok?
Megnyugtatott. Jó lesz nekem is a sima gyári, tízesé'.M_o_g_y_i - Itt vidéken akad egy-két elég hosszú és éles halál kanyar és volt már pályás lehajtás is, de egyik esetben sem villant fel az olajos kanna.
-
M_o_g_y_i
őstag
Olajszint-jelzésre v.ki?
-
w333
félisten
válasz
Petyyyyy #55022 üzenetére
Na tessék ez a reális ára a G Astrának ... Link 12 éves !
De van belőle 6 évvel öregebb +200 ezerért Link 18 éves !
Ezért mondom azt hogy tényleg VICC !!!
Szerk.
Értem én Német gyártás, de akkor is 6 évvel öregebb és még így is drágább
És itt jön képbe a 11 év gyártás, egyesek azt gondolják hogy az 1998 évjáratú ugyan úgy néz ki mint a 2008 -s évjáratú akkor legyen ugyan annyi az ára !
-
Petyyyyy
addikt
Hahu le van halva.
Másrészt nem kérdés, hogy ennyi pénzért jobb ajánlatok is vannak. A C Vectra GTS volt az első szerelmem. Oda voltam meg vissza a formájáért. Akkor padkáztam le, mikor a műhelyben benyőgtek egy olyat a Signumra - szinten 1.9 CDTI - hogy valami izébigyuszkaralábé vákuumcső 320K.
Na modnom okcsá. Mindennel lehet szívni na.Szerk: Nem ér horror árú alkatrészeket linkelgetni, főleg nem ahhoz a motorhoz, ami nekem is van.
-
w333
félisten
Na de az Astra közép alsó kategória míg egy Vectra közép felső kategória ... amiben sokkal több extra van, ezért nem értem az árazást
Most nézhetjük azt hogy melyiknek olcsóbb a fenntartása, de ez nem jogosítja fel arra hogy emiatt drága is legyen ... ha újonnan megveszel agy autót akkor egy Vectra mennyivel drágább az Astránál ? vagy az lenne a korrekt ha a fapados autó drágább lenne mert olcsóbb a fenntartása ? na ez nagy hülyeség szerintem !
Kettőstömegű pedig 95k
Astra 2.0 Dieselhez is 142k na akkor hol az olcsóbb fenntarthatóság ?
-
sziku69
őstag
Computer cserénél megváltozik a rádió kódja? Vagy az változatlan marad. Én ahogy gondolom, az változatlan marad.
Ahogy fentebb írtam, elvileg computer cserés volt a corsánk. Viszont simán betudtam kapcsolni a gyári rádiót.
Szval ilyenkor mi van? -
w333
félisten
válasz
diablo1984 #55013 üzenetére
Hát pont ez az ... komolyabb, erősebb, fullosabb, soroljam még ?
Ezért írtam hogy ennyi pénzért már autót is lehet venni !
-
sziku69
őstag
válasz
mohabá 007 #55009 üzenetére
Köszi Mohabá!
A legvégső esetben vinném el ezzel a problémával szerelőhöz. Van egy corsánk. Most akasztottak le rólunk 60k-t, mert computer hibás volt. Három napig nézegették, mert adagoló hibát dobott ki.Remélem lesz majd itt valaki hozzáértő.
Tehát a hiba: nem megy a ford.mérő, és a km óra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
sziku69 #55007 üzenetére
Mondom amit biztosan tudok.Kezdem a második képpel.
A szigszalagos kék csatis alkatrész a vízhőfok jeladó.Ez az ECU.nak mondja meg, hogy a motorban hány fokos a hűtővíz hőmérséklete.
Beljebb van a másik,egycsatis jeladó. (egy kábelsaru megy rá egy kis pöcökre)Ez a vízhőmérséklet jeladó vízhőmérő órához.Ha lehúzod a sarut,a műszerfalon az óra nem mutatja a vízhőfokot.
Amit belinkeltem képet kiderült,hogy téves.Lementem,megnéztem,az a tolatólámpa kapcsoló.(ennyivel is okosabb lettem)Mivel szerencsére hasonló gondom nem volt,nem is kutakodtam ilyen kapcsoló után.
Lehet hogy valahol van három érintkezőjű csati,de így felülről sehol nem látom.Még ilyeneket is írnak:
- Az egy Hall jeladó amit szkóppal mérve tökéletesen kizárható,hogy hibásan működik-e.
Három vezeték megy rá,egyik oldal +12V,a közepe a jel,a másik meg test.De az is elképzelhető,hogy csak 5voltot kap.
Az első képen az egy vezetékes cucc nem tudom mi lehet,nekem olyan ott nincs.
Még azt sem tartom lehetetlennek,(csak találgatok)hogy az ABS jeladótól kap jelet a km óra.Reméljük,hogy lesz olyan hozzászóló,aki jártas a témában.(cáfol,vagy megerősít)
-
Petyyyyy
addikt
Megvan a kuriózum felszereltségű gépjármű.
[link]
-
sziku69
őstag
válasz
mohabá 007 #55002 üzenetére
-
M_o_g_y_i
őstag
Visszakerestem ezt a hsz.-od, mert sajnos nálam is "aktuális" a dolog, valami b.zigyökér rámhajtott egy fehér ajtót, de még apró karcok is lettek a fehér festék letakarítása után.
És a f@szomseérti hol keletkezhetett, forgalmas parkolóba nem álltam, se boltnál, serhol.
Ahol meg leparkoltam éccakára ott mellettem meg egy fekete dög terepjáró állt, lehet utána jött-ment valaki és az b@szta rám az ajtaját.
MÁS
Egy igazán húzós autópályáról lehajtás közben-után vettem észre, hogy világított a bal kijelzőn az "olajoskanna" szimbólum, ami újraindításkor eltűnt.
Ez lehet azért, mert annyira "elfogyott" a szintérzékelőnél az olaj az oldalgyorsulás-kanyarodás miatt, hogy épp kevésnek érezte, azaz "szint alá" ment abban a pár másodpercben?
Az első lehetőségnél megálltam, vártam 5-10 percet ahogy kell, túlzott olajfogyást most sem tapasztaltam.
Tehát jó a moci a gépben, most kb. olyan 4e. km fölött lehetek vele amióta megvettem, de a nívópálcán a második jelzésen van azóta, amióta nálam a gép.
Talán a kis bütyök most mintha jobban látszana, azaz -1dl ha lehet, de volt sok pályázás ebben a 4K-ban, totál elnézem ezt a mennyiséget, és ott a mondatom elején a "talán".
Mert most is eléri az olajszint a második jelzést, ez meg "lóPHasz", nem olajfogyás. -
sziku69
őstag
válasz
mohabá 007 #55002 üzenetére
Nem tudom melyik hibával járnék "jobban". Nem bánnám mondjuk, ha a műszerfalat nem kellene megbontani.
Ahogy nézem a motorteret, van benne elektronikus gányolás. -
oliwire
őstag
válasz
mohabá 007 #55003 üzenetére
Van a régi, amivel hidegen nincs alapjárat, vettem egy újat a cromaxnál, aminél 2-3000 között lett az alapjárat, meg most elvileg a szerelő is hozott egyet, amivel szintén nem jó. Lehet amúgy nem is veszi komolyan a dolgot, csak mond nekem valamit a telefonba, mikor keresem. Egyszer mintha elszólta volna magát, hogy mikor nem volt rajta a lambda szonda akkor jó volt, én meg igazából vinném már el, mert hétköznap jobb ezzel munkába menni, mint busszal, hétvégén meg ezzel megyek haza, könnyebb, mint vonattal.
Igen, az EGR csak hosszabb útnál jön elő. Ki akarnám úgy is próbálni, hogy kifordítva, hosszú útnál előjönne-e, mert a lefedés miatt nem tud mozogni a szára.
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
sziku69 #54988 üzenetére
Nincsen neki biztije.
Az elektromossághoz nem értek.Ezért amit most leírok,lehet hogy igaz,de az is lehet,hogy baromság.Viszont rosszabb semmi nem lesz tőle.Próba cseresznye.
Másoknak is volt hasonló gondja,ezekből idézek:Kérdés:
- Opel Vectra B-ben nem megy a km óra mivel lehet a baj?Más minden működik a műszerfalon!
Válasz:
- Valószínűleg a km óra jeladóval lesz a probléma, mert ez már nem spirálos, hanem elektromos. Van egy érzékelő a váltón olyan, mint a tolató lámpáé, csak ez a km óráé! Több, mint valószínű, hogy ezt kell kicserélni, de lehet, hogy jobb lesz bontottat venni, mert nem szoktak ezek olyan olcsók lenni. De az sem kizárt, hogy a stekker csúszott le róla, vagy a vezeték törött el valahol, és az áram nem folyik keresztül rajta! Nézzétek át
A motorral szemben állva látszik a sebváltónak az a része,ahol a jeladó van,és a csatlakozó vezeték,amelyik megy a jeladóra.Kérdés:
- A fordulatszám mérőm nagy hidegben nem mozdult meg, csak kb 3km vezetés után. Szerintetek mi lehet a probléma? X17DT japán 96-os.
Válasz:
- A feszültségszabályzóról kapja a jelet. Az rendetlenkedik.
- Generátorról kapja a fordulatszám jelet, azt hiszem egy zöld szál fut a műszeregységbe. Esetleg maga az egység haldoklik. -
oliwire
őstag
válasz
mohabá 007 #55000 üzenetére
Igazad van amúgy, ráadásul mikor mondtam neki az ötleteket, még fel volt háborodva, hogy én a netről olvasva ezt azt itt állítok neki dolgokat, tegyük a laptopot a kocsi mellé egy napra és majd biztos megjavítja. Szerintem ha egyszer kész lesz, akkor keresek valaki mást. Csak Kecskeméten nem nagyon lehet találni.. De nemsokára megérkezik majd a obd diagnosztikai eszköz is, akkor mar én is többet tudok majd róla megmondani. Azóta beszéltünk, és azt mondja, hogy a lambda szonda nem ad jelet, (ezek szerint mégsem jó) meg hibakódtörlés után csak az 0505-ös hibát hozza csak rögtön vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- Lenovo ThinkPad X270 (15) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest