Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] Tesla ARS 9204-10 hangszóró
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
1.7CDTI alatt szerintem sem szabad venni H Astrat.
trassher
addikt
És az 1.7cdti milyen, azon kívül hogy a váltójával lehet probléma? DPF, DMF nem számít nálam hibának. Cosmo felszereltséggel egész szépeket árulnak.
Redmi Note 7
haddent
addikt
Benzinesben a 116Le Z16XER nagyon kellemes, most, hogy igyekszem kicsit nyugodni is már 7 literrel is lazán el lehet járni és néha még ígyis elrugom, 2500 -tól érződik, hogy húz, 200 -at is lazán megy pályán, légkondival sem hal meg, érezhetően más üzemmódba kapcsol az ECU. Nekem bejövős, hétköznapinak, olcsón fenntarthatónak, örökéletűnek szerintem jó választás. Ha sikerül szerezni 1.8 vagy (van egyáltalán?) 2.0 verziót, akkor az biztosan elég brutális tud lenni, ill. van 2.0 turbó is (nem csak az OPC)
Nem elég annyit mondani, hogy "1.6", mert a Z16XEP az se nem változó szelep., se nem változó szívócső. Ez meglátszik a lóerőkön is (talán 100 körül van), de ami sokkal fontosabb, hogy a dinamikából sokkal több tűnik el (vagy jön meg a XER -rel), mint amennyit 16 paci sugallna
BigBlackDog
veterán
Ez H Astra? Milyen fordulaton viszi a 130-at (5. sebességben)? Mennyire zajos ilyen tempónál?
Most látom, hogy 3500-4000 környékén, ha jól vettem ki.
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Hmmm ... ezek minden gyengusabbak lesznek
Miért nem valami 1.9 CDTi 150Le H Astrat nézel ? azok jól mennek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
trassher
addikt
1.8-akat is nézegettem de jellemzően caravan vagy gtc kasztnival vannak hahun.
Redmi Note 7
Fkris
őstag
Sziasztok!
Használtautón nézelődtem, megtaláltam
Ezt
.Ha nem lóg a bele, jó árban van.
Vagy túl nagy lutri?
Köszi!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
w333
félisten
Úhhh ... gyorsan felejtsd el, ez egy széthajtott nagy sz*r, lóg a bele ... nem hallod a motor hogy kalapál, pedig nem egy diesel, csattog ott már minden !
Lábon érkeztek 1200km -t
Szembeköpném az ilyen hazug neppert ... 100€ autónál nem kockáztatnak 1000€ büntetést, természetesen tréleren jött az autó
Még 500k környékén is nehéz találni, nemhogy ilyen áron !
Inkább néznék egy B Corsat, sokkal erősebbe és jobb autó + olcsóbb is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Ebbol mire hivatalosan auto lesz es hasznalhato, 5-600-nal leszel es van egy benzines, vilagot megjart oreg fosod.
w333
félisten
Tessék ... magyar papíros Link és még sokkal jobban is szalad !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Directors
senior tag
Sziasztok!
C Vectrába hol kell feltölteni meg leengedni a váltó olajat ?
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
M_o_g_y_i
őstag
A váltó oldalán van valahol egy szintjelző furat/csavar, betölteni meg a szellőzőnél lehet házilag, vagy lehet van rajta külön betöltőnyílás.
Macera, mert az alján nincs leeresztő csavar, így "kókányolni" kell. Vagy levenni az alján a teljes takarólemezt. (én ezt fogom majd tenni)
Én sem csináltam még, ill. ezeket csak olvastam, készülve a majdani műveletre.
EZT megnézheted, segít valamennyit.
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
Markizmark
addikt
Az én F-emnek is hasonló hangja van. Pedig benzines ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
TasiA
senior tag
Azt is nézem, 2.0 turbot, és ugyan ezekkel a B Zafira, áá. Fater, nem egyszerű ez
w333
félisten
Fater, nem egyszerű ez
Hmmm ... tudom
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Petyyyyy
addikt
Ma este nyolckor az Aréna -1 szintjén fordulok elő és nem leszek egyedül. Ha valakinek van kedve kigurulni, összefuthatunk.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
Ha akartok bandazni este 20 ora korul Pety kollegaval Arenaban leszunk. Aki szeretne csatlakozni dobjon privit
Directors
senior tag
Köszönöm a segítségedet .
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
AMD Power
titán
Egyik kollégám nagyon szemezget az 1.2 C Corsákkal. Ilyen 2002-03 évjáratokat nézeget belőle. Mire érdemes figyelni? Van típushibája?
w333
félisten
Rozsda ... más nem nagyon van semmi
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Petyyyyy
addikt
Megvót a nagy tanákozás. Végül kiderült, hogy kellően balf.sz módon fényképezek.
[link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
Aki nem jott banhatja, de jovoheten hatha ujfent
Illetve csinalhatnank kozos kirandulasokat konvojban, pl elmenni az Uvegtigris bufejehez az meg messze sincs
Kickass
őstag
Na és megszakértettétek a láncodat?
Köv. hétvégén én is pesten leszek, de nemigen fér bele egy tali...
AMD Power
titán
Ma voltam tankolni. Toltam a gepbe egy kis MaxxMotion95. 40l lenyelt 570km utan.
Markizmark
addikt
Az enyém 550-et ment 40 liter olcsóval, most megint nitro+-t tettem bele.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
F_Gergely
őstag
Semmi hangja nincsen, gyonyoruen jart a motor, finoman, kremesen, jar a motor. Nem az a kerrego dizel. Nem kell hozzanyulni.
Nem tudja mennyi km van a lancban. Ha ket het mulva elszakad, mert hallgatott rad, akkor mit fogsz mondani? Szerintem ne buzditsunk senkit olyan dologra, ami sulyos koltsegekbe verheti a usert barmelyik pillanatban....
F_Gergely
őstag
Ha a lanc rossz annak allando, jellegzetes csorompolo hangja van. Mindig!
De ismetlem magam, vigye el szerelohoz, nem egyhez. Ki is csereltetheti. De ha a lanc megvan nyulva az mindig csorog igen jellegzetesen!
Markizmark
addikt
Egyébként egysoros vagy dupla láncról beszélünk?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
F_Gergely
őstag
Y20DTH, duplasoros - en ugy tudom. Nekem is ez a motor van, igy volt osszehasonlitas.
Azt gondolom ember nincs a foldon, aki hallasra megallapitja egy lancos vezerlesrol, hogy az milyen allapotu, mikozben semmi mas informaciot nem ismer rola.
diablo1984
veterán
Azèrt a láncot nem sűrűn szokták cserèlni ès igenis hangja van ha kopott ès nyúlt, csörög, mással nem összetèvesthető hangon.
Markizmark
addikt
A duplasoros az örök élet +1 nap, 400e km-t megjárt 2.4TDDi transitunkban is az van. Direkt fordokra szakosodott szerelő ismerős is (apámnak 30 éve haverja, rosszat nem akar) azt mondja, hogy ezeket soha nem kell cserélni.
Olyan a világon nincs, hogy egy addig teljesen csörgésmentes lánc egyik pillanatról a másikra csak úgy elszakad. Szíjnál előfordul, hogy egy külsőre jó állapotú szíj elszakad. De a lánc előbb megnyúlik és ebből kifolyólag csörögni kezd.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
F_Gergely
őstag
En is ezen a velemenyen vagyok. Es a motornak gyonyoru hibatlan hangja volt! Lanc meg csorog ha megvan nyulva. Tudok olyan esetrol ahol szakadt a lanc (ford transit) de annak meg semmi elozmenye nem volt, es mindenki csak a fejet vakarta wtf? De ezen az egy eseten kivul en meg olyanrol nem tudok ahol egyszer csak elszakad a lanc minden elozmeny nelkul egy hibatlan motornal.
Mas:
Ha kulso levego beszivasra van allitva a keringtetes akkor uzemmeleg motornal tolja be a meleg levegot a motorterbol. Ha lezarom akkor nem. Kerdes hogy ez normalis? Marmint dizelnel ha kulso levegot sziv akkor a motor melege ennyire erezhetoen aramlik be? Gyakorlatilag futenem se kell mert tolja be a forro levegot.
[ Szerkesztve ]
Markizmark
addikt
Én is tudok olyan esetet amikor szakadt a lánc, de az gyári hibás volt és 53e km körül történt, újonnan vásárolt Sprinterrel. Garanciában motorcsere ... Létezik, hogy hibás a lánc, de az kiderül elég hamar.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
diegho
nagyúr
Megvolt a szellőzés rendberakása (nem lehetett állítani milyen levegő jöjjön be az utastérbe), a hűtő venti előtét ellenállás csere és a hátsó ablak fűtés megcsinálása. 15k munkadíj, 8k anyagköltség. Elég baráti ahhoz képest, hogy szét kellett szedni a fél műszerfalat.
F_Gergely
őstag
Akkor lehet itt is ez volt, mert nem volt sok km az autoban 100 vagy talan 150 ezer.
Latjatok ti is tudtok esetekrol, mikor elszakad a lanc elojel nelkul, megis azt a hulyeseget ajanlgatjatok neki, hogy ne csereljen egy ismeretlen allapotu lancos vezerlest.
Olyan sincs, hogy a jo allapotu szij csak ugy elszakad.
Markizmark
addikt
Olyan sincs, hogy a jo allapotu szij csak ugy elszakad.
Nem is azt írtam... KÜLSŐRE jó állapotút írtam. Ugyanis az nem látszik, ha belül a szálak szakadtak.
De továbbra is hirdesd azt a hülyeséget, -csak hogy a saját stílusodban írjak neked- hogy láncot kell cserélni. Minden szaki és minden gyártó hangsúlyozza, hogy nem kell cserélgetni, de te csak erőlködsz valami szíjas berögződés miatt. Elárulom neked, hogy a szíj is tud szakadni idő előtt, ha hibás, csak annyira mint a lánc.
Igen, tudunk olyan esetről amikor szakadt a lánc, gari időn belül, nem a 200ezredik km után. Ha a lánc hibás, az kiütközik jóval előbb. Sokkal drágább egy lánc csere, mint egy szíj csere és pont azért mert nem számít előírt szerviznek.
De nekem aztán tökmindegy ki mire költ súlyos pénzeket, egy lánc nem 18ezer forint, mint egy jobb szíj. Plusz akkor már lánccal együtt cserélni kell lánckerekeket és feszítőket, hogy újként összejáródjanak. Ott tartunk, hogy 100ezer.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
F_Gergely
őstag
A lancnak pont az a lenyege hogy gondozasmentes es nem kell cserelni. Neki van az autoban 317 ezer km. Ha gyarilag rossz lenne a lanc mar reg elszakadt volna.
Persze ettol meg igazad van abban cserelni lehet. Mindent lehet, de akkor mindenki cserelje a lancot a kocsin hisz mivan ha elszakad. En pont azert veszek lancos autot mert nem kell hozzanyulni.
diablo1984
veterán
Előfordul, de nincs csereperiódusa előírva ha csörög akkor cserès. Mindegy milyen az előèlete, èn láncos motoron nem cserèlnèk vezèrlèst, ha nem csörög. Ha időben megkapja a bele való jó minősègű olajat, akkor a lánc kitart örök èletig. A yarisom is láncos, 275ezer km van benne, mèg eredeti lánccal, kutya baja...
Ha "megtorod" a szijat es nincs elrepedezve, nem fog elszakadni.
Igen, le kell cserelni a lancos vezerlest, ha nem ismerjuk az eloeletet a vezerlesnek es a motornak.
Markizmark
addikt
Gyakorlatilag soha nem lehetsz biztos egy használt autó előéletében, még akkor sem ha addig a kilométerig van vezetve a gyári szervizkönyv. Ismerünk olyan eseteket amikor csak beírták a cserélt alkatrészt de valójában hozzá sem nyúltak. Olvastam ilyet, hallottam is és közeli körömben is előfordult.
Szóval ilyen alapon mindig cserélni kéne a láncos vezérlést. Egyedül a nem megfelelő viszkozitású olaj vagy a későn cserélt olaj tehet kárt a láncban, főleg amiatt, mert nem megfelelően működik olyankor a feszítő.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Igy van, ezert kell hasznalt auto vasarlasa utan cserelni a vezerlest, szuroket, olajokat, szijakat.
F_Gergely
őstag
Ertsd mar meg lancot nem cserelunk
A szijjasnal van hogy vasarlas utan vezerlescsere. Nade azta mugy is 60 vagy nem tudom hany ezer km utan cserelni kell. Lancosnal nem, amig nincs hangja (ha hangja van megnyult a lanc, vagy kopott a fogaskerek) nem kell hozzanyulni, pont ezert talaltak ki a lancos motorokat
Lancos motorok karbantartasmentesek, nem kell a vezerleshez hozzanyulni. Persze van gyarto es azon belul szeria hiba ahol a lanc gyorsabban elkopik, de nagyon jellegzetes semmihez nem hasonlo hangja van a megnyult/kopott lancos vezerlesnek, es ez allando hang, nem csak neha neha.
Ha igaz lenne amit irtal nem letezne a szijas vezerles. A lancos megoldas egy elavult fos. Vagy ez is azert kerult levaltasra gondolom, hogy legyen mibol elni az autoszereloknek es az autosboltoknak...
sitotomi
tag
Markizmark
addikt
Egy szakadt vezérlés miatt szét vert motort szinte olcsóbb javíttatni, mint a láncos vezérlést kicserélni. Ezért nem állja meg a helyét amit most írtál.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Hubaszki.
Markizmark
addikt
Bizony ám, saját típusra rákerestem (15 éves típus), 132000 a csere anyagára, plusz munka. Ismerős szétvert motorja (törött vezérműtengely, 2 szelep, szétvert csapágy) szereléssel együtt 150 volt.
Szóval ez a fogyasztói társadalmas elméleted, hogy az illuminati azt akarja elhitetni veled, hogy a lánc csere nem szükséges, mert kell nekik a pénzed, az hülyeség.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA