Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Markizmark
addikt
XEP-m sose se nem volt és nem is lesz, a f**z jó végén szeretek állni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
ivana
Ármester
16 szelepes ecotec? Mert akkor igen az Valószínűleg új korában is 10 ezrenként volt cserélve, nem 30, mint a gyári előírás.
gban
Közösségépítő
XEP-t nem ismerem, de ott a specifikációk valóban érdekesek, pl. a 30 ezrenkénti csereperiódus.
Postázást nem vállalok.
Markizmark
addikt
Az XEP az az örvénykeltő csappantyús betegágy, röviden tömören.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
zgospel
őstag
Z18XER. Végig vezetett sz.könyv, mert flottás volt. Az első 150k alatt 15-20 ezrenként cserélték, utána másik emberhez kerülhetett mert átálltak 30 ezres periódusra a könyv szerint. 280k-nál hozta ki barátom a flottából saját magának (apja volt a flottakezelő, gondolom tudták hogy melyik a jó vétel), ő átállt a 10 ezres cserére, én is azt tartom. 320k-nál vettem meg tőle. Ő neki sem kellett rátöltenie, nekem is csak amikor néhány tömítésnél szivárgott.
Furcsán is érzem magam, mert korábban a Z14XE-nél megszoktam, hogy 2 ezrenként felnyitom a géptetőt és töltök rá picit. Most meg nyitogatom, és mindig jó a szint Nem ehhez vagyok szokva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Hachiko95
aktív tag
Szerintem te az első generációs ecotec-re gondolsz, főleg az X-es motorkódra. A Z18XER másik generációhoz tartozik, azoknál nem jellemző az olajfogyasztás. 10000 km alatt nem látható a nívón az olajszint csökkenés, pedig rendesen van hajtva nagy fordulaton is.
Markizmark
addikt
mephi666
nagyúr
na, így hogy itthonról melózok most 2 hétig és 4-5napokat is áll a kocsi, sz*pja továbbra is valami az akkut... a központi zárra tippelek, mert az szórakozik egy ideje... viszont jó hír, hogy a xiaomi jump starter levizsgázott ajánlom mindenkinek... ma délutánra úgy lemerült az akku, hogy az időt is elfelejtette a bc, kb 1perc volt beröffenteni (csak motorháztető fel, ráköti az ember megfelelően, bekapcs, gyújtás-indítás-pöcröff) ...kb 3 hete töltöttem csumára, azóta állt a kocsiban és a héten 2szer indítottam róla és még mindig 75% feletti töltés van benne (majd utánamegyek valamikor a rejtett fogyasztónak, de maholnap nincs rá idő)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-=RelakS=-
veterán
Nekem egy 14ezer forintos vacak van a Penny-ből. Párszor már indítottuk vele anyám kocsiját, viszont szerintem kezdi az elektronika megadni magát benne, mert telefont már nem tölt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
bercsi
aktív tag
Markizmark
addikt
Jól néz ki a gép, sok balesetmentest!
Mit kezdesz a hűtővízben az olajjal? Kicseréled mostanában az olajhűtőt? Elég szar helyen van sajnos.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Integrale
veterán
Eleg 9 db tomitest cserelni.
"Bad reklám is reklám too"
Markizmark
addikt
Csak 9? Lyézus.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
bercsi
aktív tag
Köszönöm, viszont!
Még nem tudom mi lesz vele, tegnap néztem hogy a tartály oldalán van valami trutyi; viszont olyan mintha oda lenne száradva. Magán a hűtővíz tetején nem úszik semmi. Vagy megjavították már, vagy a "lelkiismeretes" kereskedő lecserélte gyorsan a folyadékot hogy ne legyen feltűnő...
Holnap megy olaj meg vezérlés cserére, mondom a szerelőnek hogy nézzen rá erre is.
Markizmark
addikt
Nálam is a kiegyenlítő retkes a vízszint felett, a víz szép rózsaszín, a tetején van 1-2 csepp ami úszkál. Én ezt a helyszínen észrevettem, és bele is alkudtam a szerviz árát jócskán. Haverommal alaposan "szétszedtük" az autót.
Nekem kedden jön meg az olaj amit rendeltem, majd én itthon lecserélem légszűrővel együtt. Vezérlést megnézetem, hogy csere érett-e, mert a szervizkönyv szerint 20e km-rel ezelőtt cserélték, ha igaz akkor nem kell cserélni. Aztán novemberben lehet mégis csere lesz, hogy nyugodtabb legyek.
10e km-rel ezelőtt volt minden szűrő csere (kivéve benzin), gyertya, fékolaj, váltóolaj, motorolaj csere. Májusban történt mindez. Nem tudom, hogy ezekkel mit tegyek.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Üdv. Urak.
A donor egy B Zafira. Kicsréltem az üléseket füthetöre, biztosítékokat be tettem hátra ahova irja a nagy könyv.
Funkciókapcsolók világítanak de az istenért nem melegíti a seggem. MIvel utlólag lett betéve viszont gyári igy lehet hogy engedélyezni kellene mint az utólag beszerelt gyári tempomatot ?
[ Szerkesztve ]
Tikakukac
titán
Esélyesen igen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Köszönöm
Markizmark
addikt
F_Zolee
veterán
Ha mindenhol ilyen egységes akkor gyári nagy valószínűséggel.
Markizmark
addikt
A küszöb mindenhol ilyen az fix. Az alja is mindenhol ilyen rücsis úgy tűnik.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
(#101023) molnarpeter válasza Markizmark (#101020) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nekem is gyári rücsinek tűnik, főleg mert fényezés színe takarja Kipu - ha csak a külső palást a gond, vágd le aztán jóidő, csere esetén kauffernél vannak jó áron. Ha már az alját fotóztad jutott eszembe a karosszéria dugók helyzete, érdemes ellenőrizni, megvan-e mind, vagy nehogy sérült/elöregedett legyen valamelyik - egy elvétett emelés során is kiugorhat könnyen.
(#101024) Markizmark válasza molnarpeter (#101023) üzenetére
Markizmark
addikt
Egyelőre nem fúj ki, hatóságin is átment így. Kösz a tippet.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
(#101025) molnarpeter válasza Markizmark (#101024) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha nem fúj ki, lehet tényleg a külső palást réteg rohad csak, lényegtelen amíg nem zörög
,
addikt
Ez a rücskös anyag gyárilag van rajtuk, ilyen van nekem a B Vectrán is.
Tikakukac
titán
Gyári, a kavicsok ellen van fent. Utólag nehéz szépre megcsinálni így színre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Mennyire gyakori C corsánál, (lehet más tipusokba is ezt tették) irányjelző kapcsoló hiba? Ami bent volt azt nem alap helyzetbe állított a kormány vissza hanem bekapcsolta a másik irányba az indexet, tehát túlságosan visszaurott.
Vettem egyet bontottan. Ez pedig felkapcsolja néha fénykürt használatakor a reflektort, újra többször rá kell húzni. Ráadásul szét pattintani se olyan egyzserű, hogy az ember beléjük nézhetne..
Markizmark
addikt
Integrale
veterán
Hidraulikus motortartó tönkre tud menni anélkül, hogy eresztene?
Elég sok remegés bejön az utastérbe, pedig a motort bámulva szépen és egyenletesen jár.
"Bad reklám is reklám too"
Tikakukac
titán
A fél világ autójába ilyen kapcsolók kerültek, nem újdonság.
Az utángyártottak fosok, amit meg vettél romosra van kopva, akkor csinál ilyet. Amúgy nem vészes szétszedni (mondjuk ezt a magam nevében mondom) és akkor meg lehet nézni mi a szitu. Szilikonzsír és tisztítás tud segíteni egy ideig.
Én vettem egy vödör gyári, de sosem használt fullos BC-s kapcsolót ebayen anno bagóért, 2 ilyen indexkar kiszolgál egy autót 30 évig
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Ha már kapcsolók, nincs viszonyítási alapom ezért kérdezem itt, hogy a tempomatos kapcsoló H astra és társaiban nektek mennyire kemény? Nekem erővel kell benyomni a gombjait és jókorákat kattog.
Lassan két éve megvan, működik rendesen, csak furcsa, mind ilyen, vagy az enyémet kellene cserélni?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Petyyyyy
addikt
Kukázni kell egy régi fogkefét aztán kitakarítani.
Nem tudom mi dönti el, volt már keményen kattogós és egészen puhán járó tempomat gombom is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Na majd kikapom, de nem tűnik koszosnak. Szét lehet szedni, azt nem tudod?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Petyyyyy
addikt
Vectra karját igen, teljesen. Feltételezem az Astra-ét is. Bár a koszon túl, inkább a műanyag(?), mikrokapcsoló kopottsága befolyásolhatja az érzést.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Üdv urak.
SOS-be keresek valakit akinek van tech2-e és tudja is használni. Ülésfűtést kellene aktiválni. B zafira. Komárom megye.
Jelige : Befagy a seggem 🤣🤣
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
Vectra 2.2-nél a fojtószelepházat leszereltül és kipucoltuk. Ugyanúgy visszaraktuk, de indításnál felbőg a motor majd leáll, gázadásra sem reagál. Egyből nem is lehet újraindítani, kicsit várni kell. Mi lehet a gond?
Tikakukac
titán
Ha előtte amúgy kvázi jó volt, akkor nem kérdés, hogy szerelési hibát vétettetek.
Az, hogy ingadozós meg fura a járás fojtószelep szerelés után, az normális, újratanulja az ECU. Az, hogy teljesen meghal minden az nem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Falsot szív
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
KisTücsök
addikt
Vagyis?
____
Igen, előtte nem volt gond. Fogalmam sincs ennek a visszaszerelésén mit lehet elrontani, de ezekszerint csak sikerült.
Szerk: ok, megoldódott. Valóban sikerült szarul feltenni. Köszi a helpet.
[ Szerkesztve ]
ivana
Ármester
Nézzétek meg a vákumcsöveket, könnyen kiszakad szerelés közben.
(#101040) KisTücsök Valahol levegő jut a rendszerbe, ami nem a folytószeleptől jön. Plusz azért leszedve a szívósort érdemes megnézni mit csinál.
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
Nem tudom, hogy C Corsánál mi a helyzet, de H Astránál ha ezek a tünetek, akkor általában a CIM modult kell javítani. H Astra csoportban van több ember aki rutinosan javítja őket, és hamar meg is van.
#101032 smc a be- és kikapcs gombjaim könnyen járnak, a "lassító" gombot általában nagyobb erővel kell nyomni és hangosabban kattan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Tikakukac
titán
C Corsában nehezen lesz javítva a CIM, mert nincs D-től van CAN-bus, valamint H Astra és C Veci ami szintén hasonló buli. G Astra meg C Corsa és B Veci max kapcsolót koptat, de ebben incs ami tönkremenjen ilyen téren, rendesen parasztba' megy a vezeték, amit ha valaki direkt el nem vág, örök élet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
bercsi
aktív tag
Én letudom most ezeket, 200k körül áll meg a dolog ha nem jön közbe semmi plussz. Inkább most költök rá többet, mint hogy később szívjak miatta. Mondjul nem esett jól mikor az összeget meghallottam
Markizmark
addikt
Én jövő hétre jelentkeztem be. Olajhűtő csere lesz kompletten, tuti ami tuti. Szelepfedél tömítés csere, középső dob csere. Meg persze minden bontott helyen új tömítés, leömlő, kipufogócsonk stb. Megvan az olaj, de addig nem teszem bele amíg nincs rendben az olajhűtő, majd a műsor végén a szerelő beönti, friss vízzel együtt. Persze nem ugyanoda.
Meg tudnám csinálni otthon a dob meg az olajcserét, sőt talán az olajhűtőt is, de apám telepakolta lomokkal az aknás garázst.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Üdv helló.
A GAstramon akartunk hűtővizet cserélni de nem akar lemegindulni az a műanyag csavar, valami tipp?
V6
Tikakukac
titán
Még egy sima kombináltfogó is átéri, azzal nézzetek rá.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
próbáltuk, csak nem akartuk eltörni, gondolván, hogy műanyag...
V6
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!