- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
Az más....
De nem is olyanokat nézegetek. Az nem családos embernek való.
Nekem a Gates a szíj és Dolz a pumpa benne.
vebbful Az biztos ,hogy a gyári a legjobb.De én ilyen téren parás vagyok. Ha azt írják valamire ,hogy 50e km az élettartam mondjuk én azt 40e után lecserélem. A vezérlés meg főleg ilyen. Ha meg nem gyári akkor meg főleg. Arról nem is beszélve ,hogy sokszor a legnagyobb hülyeségeket a márkaszerviz mondja és "hirdeti".
-
#81556480
törölt tag
válasz
mohabá 007 #70873 üzenetére
Hogy tudja már hé
erről is elmentettél képet, vagy mi ?
-
ufonauta
aktív tag
válasz
zolikaDB #70887 üzenetére
Nem nyiszorog, csak ha nagyon szar úton megyek és tök üres a hátulja. Node akkor pattog, mint a nikkelbolha. A műszerfal sem porosodik jobban, mint bármely más autóé. Lőttem egy képet bár szembe süt a nap.
500 k-ért adtam el. Teljesen alap klíma, központi zár és villanyablak nélküli verzió. A J Sedan 4 millió 43 ezer-nél állt meg 1.6-os szívó motorral. Ami extra az a metálfény, tolatóradar, LED nappali világítás.
-
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #70867 üzenetére
Milyentől? Aki betartotta a gyári előírást? Nincs itt semmi gond, amit a gyárban beletettek az bírja, jobban mint amit utána bele fognak tenni...
Bátyám pl tipikusan az a fajta aki nem tudja mitől megy az autója csak hajtja. Egészen véletlenül 120ezret ment egy vezérléssel a F astrája. X14NZ, a szerelője telefonál rá, hogy már régen látta az autót. Simán kibírta pedig jelentős a többlet.
Ugyanígy lehetséges, hogy az 50ezredik után elszakad a 2. évben.Attól hogy rá van írva, hogy 150ezer km és 10 év, még nem fog elszakadni a 151ezredik km-nél a 11. évben.
Főleg nem a gyári. -
becsitibi
senior tag
válasz
mohabá 007 #70850 üzenetére
Helló.
1,5 éve volt cserélve valamelyik abs jeladó,vagy a bal vagy a jobb,akkor is világított az ABS lámpa,és a hibakódolvasó szépen kimutatta mi a baj,akkor érdekességképp ment minden számláló,nem úgy mint most.
Voltam az M3 kivezetőjénél,ott van egy spéci műhely,ott azt mondták hogy a computerem nem tud az ABS kockával kommunikálni,abba ment az elektronika amit nem tudnak javítani,és hogy szerezzek egy "DH" feliratút mert csak az a jó.
esetleg arról nincs infód hogy az 1998-1999-es évjáratú x20xev g astrákat milyen betűjelű ABS kockákkal adták ki?Hogy miért adtak ki 2 fajtát?Van egy ugyanilyen teljesen mint az enyém bontottba,és annak "EC"-s feliratú.
-
WP14
őstag
válasz
mrx1212 #70875 üzenetére
Conti szíjakat ajánlom és INA görgőket, legjobb minőségű e kettő. SKF régebben jobb volt szerelő barátom szerint, mára romlott a minősége, így inkább Dolz vízpumpát, vagy Magnettit vennék (ahogy vettem is) és, ha termosztát csere is lesz, abból Wahler.
Szűrőkből pedig a MANN. -
KrAt
veterán
2. szerelmem
-
zolikaDB
veterán
válasz
ufonauta #70885 üzenetére
Mennyibe adtátok el?
Illetve: amikor szar úton mégy, a hátulja (csomagtartó, rugók) nem nyiszognak?
Belül nem porosodik a műszerfal/utastér?
(Azért kérdem, mert teljesen ugyanilyen autóm van nekem is)A J-t ha szabad tudni, mennyibe, milyen extrákkal/motorral/kasztnival és hol vettétek?
-
ufonauta
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #70882 üzenetére
Persze csak átvitt értelemben gondoltam. Nagyon megszerettem az évek alatt. Soha sehol nem hagyott ott. Igaz mindig megkapta a törődést. Nagyon messzire nem kerül, mert bátyám veszi meg egy közös ismerősnek.
Sógoromék is vettek egy J Astrát és ők már szombaton elhozhatták, mert készleten lévő megfelelt nekik. Nem igen akart vele foglalkozni így ő beszámíttatta és szombaton otthagyta az F Astrát. Azért picit ő is elérzékenyült. Csak 15 évig hajtotta.Persze este az adatokat lehagytam: Astra G Sedan, 1.4 90 LE (Z14XE) 2004. 01. 1350.000 km
-
WZP
aktív tag
válasz
Luck Dragon #70861 üzenetére
Z14XEP mindenhonnan kimarad szegény
De feltételezem hogy arra is a 10év/150k km áll. Akkor valóban megérett már a gép a vezérléscserére, mert még eredetivel megy. (2006-os)
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #70877 üzenetére
Az a gond, hogy nem csak kívül ilyen. Jobb oldalon a lemez olyan vékony, hogy ha akarnám könnyedén le tudnám törni. Akartam venni 2 patentet ami rögzíti a küszöbtakarók záró elemeit. Felesleges volt a próbálkozás mivel nincs anyag amiben furat lenne a műanyag alatt. Pereg kifelé a rozsda és úgy sejtem, hogy a küszöbök végei már nem igazán léteznek. Majd a kasztnis megmondja, hogy menthetőek így ahogy vannak vagy kell a javítóív. Addig is lefestem a ronda részeket gyári színnel mert távolról virít a rozsda.
Gabika75: Ja vagy úgy. Azt nem gondoltam, hogy simán a rozsdás részt is lehetne még menteni + nem kellene fújni az egész elemet az én elképzelésem szerint.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
trassher #70872 üzenetére
Megnéztem még egyszer a képeket.Ezek miatt komolyan sárvédő iveket akarsz cseréltetni?Téged ismerve,Te is meg tudod gyógyítani,hisz a jól látható,kényes részek épek.Jön a jó idő,négy nap szabi (szabadidő hasznos eltöltése)
Én is most támadtam meg a ragyát,és győzött az erőszak.(Semmi nem fog látszani)
-
mrx1212
tag
Kösz mindenkinek a segítséget és az infót!
Nyáron lesz 10.éves így akkor egyben megejtek majd mindent a szokásos szervizel együtt!
/olaj,szűrők stb.../Ezek lesznek szerintem :
- Eredeti vezérműszíj szett 38.000 ft körül
- SKF vízpumpa 13 656 ft körül /a Dolz-Eu. imp. csak 1530 forintal olcsóbb egyébként/ így akkor inkább SKF
- Hosszbordás szíj Gates 4800 ft az eredeti 10.000 ft lenneMint írtam pont ezért halogattam eddig mert a kilométer csak 78.000 van benne újonnan vettem anno így a vezérlés cserét és akkor a vízpumpa,hosszbordás szíj cserét is csak a kora miatt fogom megejteni!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Szada85 #70821 üzenetére
Szerintem kütyü nélkül nem fog menni.LaciCRM 1.6 B vekijének,és egy B corsának is ugyan ilyen a lábkiosztás,nekik se sikerült.Hibakód nélkül meg nincs értelme ötletelni,különösen akkor,ha a gép hiba nélkül üzemel,csak jelez.A lábkiosztásról van itt némi infó,
[link] (de csak ha érdekel) -
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #70868 üzenetére
Hany eves volt a geped mikor vetted? Km ora allasa?
-
válasz
mohabá 007 #70866 üzenetére
Mikor vettem az enyémet, abban is a gyári volt még. De nem bíztam a véletlenre .
-
AMD Power
titán
válasz
mohabá 007 #70866 üzenetére
Latod en pl az ilyentol autot nem vennek...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#45553408 #70862 üzenetére
Még a két évben se legyél biztos.Ha beütne a balhé a motorral,simán rád vernék,hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt lett a hiba.Hogyan tudnád bebizonyítani,hogy pl:betolással,vontatással soha nem indítottad be az autót,nem pörgetted agyon versenyszerűen,nem gyilkolásztad?Ügyvédeik, szakértőik simán lenyomnának,mint a bélyeget.
-
válasz
mohabá 007 #70858 üzenetére
Az a baj hogy a faceliftes motorok nincsenek benne. Főleg a benzinesek ,és a láncosok.
De az Opel Service oldalán fent vannak. De hát ha itt keresné valaki.
Vezérlés csere, év, kilométer futás. H Astra
Legkésõbb tízévenként, illetve 150e km-enként
Benzin:
Z 16 LET, Z 16 XER, Z16XE1, Z 18 XER,
Dízel:
Z 17 DTH, Z 17 DTJ, Z 17 DTR, A 17 DTJ, A 17 DTR ,Z 13 DTH,Legkésõbb kétévenként, illetve 60e km-enként.
Dízel:
Z 19 DT, Z 19 DTLLegkésõbb tízévenként, illetve 90e km-enként
Dízel:
Z 17 DTH (kiemelt)Legkésõbb tízévenként, illetve 150e km-enként
Benzin:
Z 16 LET, Z 16 XER, Z 16 XE1, Z 18 XER,
Dízel:
Z/A 17 DTJ, Z/A 17 DTR, Z 19 DT, Z 19 DTL, Z 19 DTH (Itt inkább a Z/A -DTJ és egyéb ritkaságok a kiemeltek. -
beg
veterán
válasz
#45553408 #70859 üzenetére
Ha 10 év alatt mész vele 5e km-t, ugyanúgy szakadhat anyagfáradás miatt. Ezért adnak meg km/vagy idő periódust. Amelyik előbb bekövetkezik.
Tv-re sem adnak 5-10 év garanciát pedig simán nézhető addig
Mókus megrágja, sósavas patak felett parkolsz éveken át, üt az egyik feszítő görgő, stb. Ezek miatt nem adják olyan hosszan.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#45553408 #70856 üzenetére
Aki eddig nem tudta,most megtudhatja.Igaz,hogy vótmá
Vezérműszíjcsere intervallumok -
mohabá 007
aktív tag
válasz
AMD Power #70806 üzenetére
Mutatós darab
De ezt már végre fel is teszed ugye?
Már korábban is többször rendeltél mert zavart a fekete felni
Arra kíváncsi lennék,hogy merev,törékeny e,vagy elég masszív,mégis rugalmas,mint az eredeti gyári.
-
-
zolikaDB
veterán
2004-es Z14XE-re azt olvastam, h 6 év vagy 90e km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Artemisz ART-230L-EL "A" Minősített Laptopszéf
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Slim 1TB + 2 Joystick! Olvass!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest