Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77597) Topiccsendőr válasza Trub (#77595) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Itt nem a korral lehet baj legfokepp. Legfokepp...
hanem a km szammal, es azzal, hogy ez a km milyen terheles mellett kerult bele.
75e km atlagos hasznalatnal mar sok. Kimelo hasznalatnal sem mondanam annyira kevesnek. Eletszerutlenul kimeletes hasznalatnal nem sok. Ertsd 5000 nel elvaltod. vegig a 75 000 km alatt. Akkor nem sok.
75 ezer utan olyat nem mondanek, hogy boven van benne tartalek. Nagyon kicsi az eselye.
Ha elkezded normalisan hasznalni, eloszor a 4T legkenyesebb resze, a hengerfej fog kopni. Gyakrabban kell szelephezagot allitani, ha meg normalisan tomitenek egyaltalan a szelepek ennyi km utan.
A szelepek a magasabb fordulatszammal jobban fogjak verni a szelepuleket. Egy bizonyos kopottsag utan mar szelepet kellene cserelni.
Konkret pelda. Ha kimeletesen hasznalsz egy sornegyet, akar 40 e km utan is csak nemelyik szelepnek kell utanallitani. Ha kihasznalod, 15 000 utan novekszik a hezag, es allitani kell.
A forgattyusmechanizmus altalaban jobban birni szokta, de semmit nem lehet kijelenteni, mivel nem tudjuk, milyen allapotban van a motorod.
Egy biztos. Jobban fog kopni. Ezt, hogy mennyi van benne, csak egy teljes allapotfelmeressel lehet megallapitani, minden mas feltetelezes.
Korral csak olyan dolgok jonnek ki, mint a karbi uszoszint ellallitodas, fojtoszeleptengely kopas, es tuszelep kopas, fesszabalyzo, generator. Mivel nincs vezermulanca, szerencsere ezzel nem kell foglalkozni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.