Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ck.
addikt
Valaki legyen olyan kedves, és magyarázza el nekem az ABS működését télen.
Ezekben a téli mínuszokban, havazásokban ha csak 1/4-ig benyomtam a fékpedált, már rúgta vissza az ABS, nyilván mert úgy érzékelte, hogy blokkolni akartak a kerekek. De miért akarnak már 1/4-nél blokkolni a kerekek? Bezzeg nyáron 1/4nél csak lassul az autó, ahhoz hogy úgy érezze, hogy blokkolni akarnak, satuzni kell a féket.
Télen mitől akar kisebb fékpedál állásnál blokkolni, mint nyáron?
Adott ugye a féktárcsa és a betét. Józan paraszti ésszel azt gondolná az ember, hogy a kerék blokkolásához ugyanakkora erőt kell kifejteni mindig, évszaktól függetlenül, nem? (erő =fékpedál állás).
Hülye kérdés tudom.
[ Szerkesztve ]