Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zsid
senior tag
V6os [link]
Az élet 6 henger felett kezdődik?
<tRucKdriFteR>
Qru
MODERÁTOR
Igen nőhet. Nem érdemes filléreskedni a légszűrőn.
#nincsbennetarcsi
Rick4
félisten
Én a sima légszűrőket 5-6 ezrenként cserélem, ezután már látszik, hogy nő a fogyasztás, még ha csak decikkel is. De mivel egy új szűrő 1200Ft, meghozza 3-4 nap alatt a különbséget, onnantól meg 3 hétig jó vagyok, aztán kuka.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Rick4
félisten
Azért attól messze van, talán ha az árát gyorsan ráköltöd, akkor.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
#10726912
törölt tag
Qru
Mindkettőtöknek köszönöm a választ
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
hajdevauuuuuuuuu:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
mv
aktív tag
Gyönyörű gép! Élmény lenne bejáratni.
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
nesa
veterán
Ugytudom pont ezmiatt tiltottak be a B-csoportot, ha jol emlekszem valamelyik F1 elott megfutattak es valami 3. helyrol indulhatott volna olyan idot ment
ati012
senior tag
Inkább e miatt lett betiltva. Elszabadultak a lovak...
Ahogy Ati is írta a balesetek miatt tiltották be. Toivonen például felrobbant vele Korzikán mikor lecsúszott az útról és semmi nem maradt belőlük...
Més que un club!
zsid
senior tag
Itt elég részletesen leírják a B csoport utolsó évét.
<tRucKdriFteR>
zeno70
tag
Akkor senkinek nincs ralatasa/velemenye/reakcioja a korabban feltett kerdesemre?
(9507 hsz.)
Csak kerdezem...(azt hittem, tudok segiteni a havernak).
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
zoo8800
veterán
Nemrég volt egy cikk a totalcaron, ami érintőlegesen tárgyalta a témát, de nem találom.
Keresem...
Megvan.
Kalkulációs segédletről nem tudok.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
zeno70
tag
Ja, ezt olvastam, de ez tenyleg csak erintoleges. A vamkezeles ceremoniajarol es a nemet elonyokrol ir (meg a magyar eljaras hulyesegeirol).
En inkabb arra lennek kivancsi, hogy mik es mennyi sarcot vetnek ki a hazavitt kocsira...ugy fajtankent es osszesen? Olyat is hallottam, hogy egy itten megvettnek a duplajat kihuzzak a zsebbol, ilyen-olyan koltseg cimen, csak nem tudom, ez valos-e vagy varosi legenda...?
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
ati012
senior tag
Szerintem az USA-ból hozott autóval is ugyan az mint egy németből hozott autóval.
Reg.adó kell rá. Aminek költségét ITT kiszámolhatod.
Plusz költség a szállítás. De nem hiszem hogy van különbség hogy melyik kontinensről hozod az autót.
dabadab
titán
"Szerintem az USA-ból hozott autóval is ugyan az mint egy németből hozott autóval."
Nem, ugyanis az EU-n belul nem kell vamot fizetni, az USA-bol erkezo autora meg igen, valamint AFA-t is (EU-n belul meg az AFA kulonbseget kell kifizetni, vagyis pl. a nemet 20% es a magyar 27% kozotti 7%-ot).
DRM is theft
ati012
senior tag
Vámmal nem számoltam.
De ha rájön az is, akkor már bőven végtelenmilliódollár...
Egyszerűbb lenne akkor az EU területén keresni egy megfelelő gépsárkányt.
dabadab
titán
"Vámmal nem számoltam.
De ha rájön az is, akkor már bőven végtelenmilliódollár..."
Nem feltetlenul, iszonyatos kulonbsegek vannak az USA meg az EU-s autoarak kozott.
DRM is theft
SZATA
senior tag
Szerintetek milyen motorral érdemes Clio II-t venni? Elsősorban az autó kora miatt (10+ év körül nézegetek) benzinesre gondoltam. Rosszul hiszem, hogy az 1.4-es beszipkázza akár a 8 litert városban?
Nekem, mint tapasztalatlan használtautó-vásárlónak van félnivalóm a külföldről behozott modellektől? A frissen, eladásra importált, vagy a régebben behozott autókról is beszélhetünk, ahol csak a regmatricából és az újabb rendszámból látszik a dolog, mert nincs benne a leírásban.
Mind műszaki, mind jogi és átíratási kérdésekre gondolok.
zeno70
tag
Igen, az a helyzet, hogy itt jo aron mennek a verdak.
Beszaras amugy - itt olcso az auto es fillerek a benzin...nalunk meg a kis penzunkhoz viszonyitva iszonyat sok mindketto.
...es csak azon mulik, ki hova szuletett...
En is hallottam AFA-rol, reg adorol es vamrol, meg meg ki tudja mik vannak...? Allitolag meg at is kell alakitani a jarmuvet, mert nem szabvanynak megfelelo.
[ Szerkesztve ]
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
dabadab
titán
Ja igen, a vilagitas, tenyleg. A kritikus pontok az asszimetrikus fenyszorok meg a sarga indexek.
DRM is theft
zeno70
tag
Hat, ha ezeket cserelni kell, akkor az se filleres, gondolom...
Na, szal erre probaltam rajonni, hogy mi az ara egy ilyen exportnak.
Mivel Nissan Maximat vagy GMC Acadiat vinne a pali, igy nem tudom, mennyire fog tipust valtani egy europai modellel.
Na, mindenesetre tajekoztatom, aztan eldonti. (Kar, hogy az uzlet soran fog szembesulni minden koltseggel, nincs konkreten varhato kiadasi kalkulacio.)
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
dabadab
titán
A regado ismert, az AFA 27%, a vamot meg pl. itt tudod megnezni (az egesz EU-ban ugyanannyi).
DRM is theft
hobizoli
nagyúr
Azert annyival meg akkorat esve egy mai WRC-bol is -2m-re kapalnanak el az emberket
Nemreg -tavaj?- is meghalt egy navigator rally-n, mert azek az autok is csak szembol utkozve vedettek igazabol, ahol van masfel meter gyurudo zonajuk, de oldalrol nem, hiba van bennuk istenfasza bukokeret is... aztan utban volt egy termetes fa, es C alaku lett rajta az auto az oldalaval, a navigator felol
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
Ez az uccai valtozat csak csicska ~250lojjos
több drón kell ;P
Tuti rendesen összetört volna egy mai WRC gép is viszont Toivonennél az volt a gond hogy konkrétan felrobbant az autó és úgy semmisült meg. Asszem talán pont akkor használtak sok magnézium cuccot. Egy mai rally gép azért csak nem robbanna akkorát.
Més que un club!
hobizoli
nagyúr
Az volt a "baja", hogy mivel hatul volt a motor, elol volt a uzemanyag, es orral mentek neki egy fanak, es mivel nem volt a kozelben segitseg bent egtek az autoban. Nem voltak olyan biztonsagi kovetelmenyek ami az ekkora teljesitmenyhez meg tempohoz kellett volna, lasd F1-ben is akkoriban meg eleg sokan meghaltak.
Csak akkor kezdtek oket keresni, amikor az utanuk indulo auto mar beert a szakasz celba, es azok mondtak, hogy par ~7km innen vmi qrvara eg a fak kozott... addig csak azt hittek a celban rajuk, hogy vmi muszaki hiba miatt megalltak.
Amire odaertek a mentocsapatok, mar a kornyezo fak is egtek, pont olyan a szakaszon tortent, ahol nezo sem volt...
Egy video van youtube-n, amin tavolrol annyi latszik, hogy feltunik egy par pixel-s vmi a kanyarban es leesik a fak koze, aztan fekete fust szall fel onnan. Azt veltek amugy utolag, hogy Toivonenn hibazott, tul szuken vette a kanyart es bal oldalt nekiment a domb falanak, amirol lepattant az auto akkora temponal es utrol leesve bezuhantak a fak koze.
Valszeg amugy akkoris meghaltak volna magatol az utkozestol is, ha nem gyulladnak ki.
A B csoportos autok kozul sok csovazas volt, a kaszni rajtuk egy 1db-ban leveheto muanyag
A verseny S4 nem volt 900kg se, es ehhez volt 480LE-s, 2.3sec alatt elerte a 100km/h-t
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds. Officially the car produced 480 horsepower (350 kW), but the one that participated to the 1986 World Rally Championship developed over 500 horsepower(367 kW). In 1985, Lancia engineers tested a S4 engine under extreme condition. The engine reached 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in under 2.3 seconds. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only.
...
Like Peugeot's earlier 205 T16, the mid-engine Lancia Delta S4 was a Delta in name and body styling only (for marketing purposes), and shared virtually nothing in terms of construction with the production front-engine Delta. The chassis was tubular space frame construction much like the 037. It featured long travel double wishbone suspension front and rear, with a single large coil over at the front and separate spring and twin shock absorber at the rear. The bodywork was made of a carbon fibre composite with front and rear bodywork fully detachable for fast replacement due to accident damage, allowing ease of access during on-event servicing. The bodywork featured several aerodynamic aids including bonnet opening behind the front-mounted water radiator with Gurney flap, front splitter and winglets molded into the front bumper panel, flexible front skirt, and rear deck lid wing that featured both a full aerofoil wind section twinned with a deflection Spoiler. The door construction style was brought from the 037 with a hollow shell all-Kevlar construction that had no inner door skin, no door handle or window winder. The door was opened with a small loop and the windows were fixed perspex with small sliding panels to allow some ventilation and passing of time cards and suchlike. For homologation purposes, Lancia built 200 road-going S4 Stradales. Like the rally car, these were mid-engined with 1.8-litre engines, producing 250 PS (180 kW; 250 hp) in road tune."
Egyebkent az az elado utcai S4 nem a 37db egyike, mert B csoporthoz 200db volt a minimum.
A 037 itt a S4 elott hasznalt RWD Beta (Montecarlo) belso kodjele.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Ráadásul ahogy olvastam az írást még az is lehet hogy gumi tankjuk volt.
Azért kemény idők voltak ezek, akkoriban tényleg az életükkel játszottak (mind F1-ben mind Rally-ban).
Més que un club!
dabadab
titán
Mondjuk a korabeli rallis felveteleken eleg megnezni, hogy a nezok hol vannak meg miket csinalnak.
DRM is theft
hobizoli
nagyúr
A mai biztonsagi szint mindig az ijen balesetek miatt lett egyre es egyre szigorubb
több drón kell ;P
Hello!
Lesz egy kedvezményes autólízingelési lehetőségem,amit a cég fizetne.Havi 100k körül.
lízingelés lényegét értem,de a gyakorlati észét nem.
Röviden szeretnék egy használt pl 5-ös bmw-t aminek az ára 4 millió,a cég kb 1 évig fizetné(vagy tovább)a lizinget.
Mert mi van ha én 1 év után nem akarom megtartani?Csak szeretném 1 évig használni azt a szép kocsit,de utána nem venném meg,csak 1 évig kölcsönözném röviden.
Lehet ilyet?
dabadab
titán
"Lehet ilyet?"
Lehet. A lizingnek pont ez a lenyege, hogy a futamido vegen eldontheted, hogy kifizeted az autoert a maradvanyerteket es a tied lesz vagy ugy dontesz, hogy berlesnek tekinted az egeszet (a nyiltvegu lizingben az a remek, hogy nem feltetlenul annak kell megvennie az autot, aki fizette a reszleteket (a ceg), hanem harmadik fel is (te)) es akkor nem lesz a tied, viszont nem is kell semmit se fizetned.
Ami a dolog gyakorlati reszet illeti, az egyeves futamido nekem eleg alacsonynak tunik ill. en csak olyat lattam, hogy az egesz egy 20-30%-os kezdoreszlettel indul (amit a cegnek kellene kifizetnie - kifizeti?).
DRM is theft
Ezt csak személyesen tudnák megmondani,ha csak 1 évre kérném a kocsit,mennyi lenne a havidíja,mert én 1 év alatt nem az egészet akarom kifizetni,utána meg biztos,hogy a kocsi sem fog a félénél kevesebbet érni ez meg egyéni kalkuláció.
A cég tudtommal azt is állja bizonyos összegig(2-4 millió ha jól tudom)
Balupapa
senior tag
Szeretnék külföldről behozni tréleren egy forgalombol kivont összetört autót (alkatrésznek)
majd azt darabonként itthon értékesíteni. Kell valamilyen engedély vagy adó? van rá valami szabályozás? vagy csak "hozom-bontom" kész?
_-=*WheelWhores*=-_
ati012
senior tag
Hozod-bontod.
hobizoli
nagyúr
1.8-s motorbol amugy akkor lehet ijen 500lovakat elocsiholni, ha qrvara porog a motor, de ehhez kell egy fajta csiga is, ami viszont csak magas fordulaton fog elindulni, nagy lesz miatt a tuboluk (vagyis inkabb turboszakadek lesz az...) ennek kikuszobolesere van benne a kompresszor is, hogy amikor eppen fordul hajtukanyarban az auto, ne kelljen 5000-n tartani a motort azert, hogy legyen ereje onnan kigyorsitani, es szelesebb a a hasznahato rpm tartomany.
Ez az 1.8-s motor elter a tobbi utcai 1.8-s Fiat-Lancia TwinCam motortol, ami pl a Tipo 1.8 16v-ben is van/volt.
A hagyomanyos verzioknak 84mm a furata es 71.5mm (1.6, 1585ccm), 79.2mm (1.8, 1756ccm), 90.0mm (2.0, 1995ccm) a lokethossza.
Az S4 motorban viszont 88mm a furat es 71.5mm loket, hogy a rovidebb lokete miatt jol poroghessen.
A lojjero meg ugye pill. nyomatek * pill. fordulatszam
több drón kell ;P
csibor
őstag
600K környékén mit ajánlotok? Olcsón fenntartható munka autó kell, ha úgy alakul. DACIA Logan-t nézegetem. Más ésszerűbb ajánlat? Vonóhorog mindenképpen lesz rá.
[ Szerkesztve ]
Rick4
félisten
Ennyiért vannak már G astrák. Jobbat nem találsz kevesebbért.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
III. golf. Egy igásló, és ha a dejzelt veszed, még spúrolsz is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ati012
senior tag
Ha rendszeresen nagy súlyokat akarsz húzni, akkor régebbi BMW-k, Omegak is szóba jöhetnek szerintem.
vagy egy strapabíró MTZ
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
!Overdose!
őstag
Van valakinek tapasztalata facelift előtti Nissan Primera P11-el?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Tom5
addikt
Munkatársam autója eladó ha valakit érdekelne a dolog. Nagyon jó állapotú megkímélt.
Balupapa
senior tag
megkéri az árát
_-=*WheelWhores*=-_
ati012
senior tag
Ha a rendőrség lefoglal egy autót szabálysértés miatt, azt mikor adja vissza?
bocs hogy kérdéssel válaszolok
miylen szabálysértés miatt foglal le autót a rendőrség?
nem bűncselekmény volt?
cryptot minden termékemért elfogadom
Rick4
félisten
Ha nem lett kifizetve a szabálysértés a helyszínen, akkor majd ha ki lesz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
ati012
senior tag
Annyit nem biztos hogy ér a verda
zsid
senior tag
30as táblánál 150nel zsigulival 300k-ért vagy mi?
<tRucKdriFteR>