Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #9448 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy ez még messze nem az azonosíthatatlan kategória...motor kasztni egyben, számok rajta, szélvédő a helyén.... 1 óra múlva viszont már erősen fejkaqpargatós lenne az állaga
(#9452) dabadab:Ezt én is így tudom, erősen romlik a tapadás.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #9452 üzenetére
HI!
hat nem tessik kovetni otobild megfeleo tesztejeit? ahol 0 fokig szaraz es nedves uton is bucira veri a nyari gummedli a teleit? eskuszom megkeresem es belinkelem amr vegre
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
emlekeim szerin min3 eve minden teliotogummedliteszt papiros valtozataban ottvan egy meghatatarozatlan nyari, raadsul pont az elso volt az amjjik azzal a hangzatos cimmel jott, hogy kamu a 7fok
emlexem a 90es evekevegen amikor elkezdodot ez 7 fokos ize, akkoa a gummisok meg hatekonyan ellentlak , azsztan ragyuttek, hoyg ez nekik is uzleetudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
aero.
veterán
-
Laraxior
titán
Nyáron borítékolható az 500 Ft
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hdman
őstag
2008 óta +150 forint...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
lsc
nagyúr
válasz neduddki #9459 üzenetére
Nekem ez rémlik [link], csak nem tudom kinagyítani. Igen, ez a teszt valahogy eltűnt, nem nagyon hivatkoznak rá, az meg egyértelmű hogy két garnitúra gumit jobb eladni mint egyet /igaz hozzáteszem ha hó van akkor kell a téli, főleg ha jó minőségű/, de én ugyanezt látom ebben a 5év dologban is. Egy csak temetőbe meg hétvégére bevásárolni járó nyugdíjasnak 10 évig is elég lenne egy garnitúra gumi, így egy részük azért remélhetőleg cserél.
Ráadásul ha ez az évmizéria igaz lenne akkor a gumigyártók miért nem írnak rá szavatosságot mint mondjuk a kajára ? Csak az amcsik meg ne tudják, az ügyvédek hájasra keresik magukat egy 6 éves gumival történt balesetnél.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
félisten
-
dabadab
titán
válasz neduddki #9459 üzenetére
Egyedül ezt a cikket találtam, ahol kb. egyedül azt vitatják, hogy tényleg 7 foknál van-e az a határ, ahol a téli gumik jobbak lesznek a nyáriaknál száraz úton, vagy lejjebb - az fel se merült, hogy téli hidegben is a nyári gumik jobbak lennének akár száraz úton is.
(#9464) Dare2Live: persze, mert nekibátorodtál, aztán elkezdted nyomni a gázt
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #9446 üzenetére
Ez jó, a sárvédőt, ülést leveszi, de a légzsák, computer, légtömegmérő marad? rosszul csinálták a srácok, ezek nem tolvajok, látszik, egy szatyor elektronikai cucc 5x annyit ér mint a sok vacak....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #9470 üzenetére
Kikapkodni nem nagy kaland, már rég gyorscsatlakozós mind. De az nem érték. Egy jóembernek Keszthelyen kinyotották az 1.-es Megane-ját, és kikapták a computert. Aztán visszacsukták, ő meg csodálkozott másnap, hogy nem indul. A szerelő mondta, hogy nincsen comp benne..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Qru
MODERÁTOR
Continental SportContact 2-ről mi a vélemény?
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #9475 üzenetére
HI!
na meglett a 04oktoberi otobild, ez volt az elso szam, meg lett az tdk eslo hejejzet/otdk kulondijjas hidrogenes dogozatom, meg meg sok monden, de szeintm az elmult evek otomoojai es otobildjei az a tavajj tavaszi felso szomszedom aldozatai lettek:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
Az nem ennyire latvanyos.
Olyan, mint az ecceru tuning jozsika, aki dájrecűrőtű meg sportgyújtókábeltő várja a lojjerőket
Pedig egy vezérműtengely az tényleg ér(ne) is vmit benne
Igaz, azzal nem lehet vértunner talin arcolni a kinyitott reaktor tér mellett feszítve, mert nem lácciktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9466 üzenetére
Szerintem szaraz korulmenyek kozott a nyari 0 fok alatt is jobb, de ez nyilvan gyarto fuggo is.
Michelin Alpine teligumim van -ami azert nem szar...-, masik felnin meg Michelin Pilot Exalto a nyari, a nyari 0 fok korul alatt sem nyikkan még meg kanyarodva meg jol belefekezve, a teli meg de.
Pedig a csucselmeletek szerint annak jobban kene tapadnia 7fok alatt, es megsem.Az a baj csak ezzel, hogy a nyari gumit csak ket fele utviszonyhoz kell optimalizalniuk, a telit meg vagy 4-hez, a nyarinal be van aldozva a havas ut a nyari viszonyok elonyere
Szoval -szerintem- a teligumi csak hoban jobb valojaban a nyarinal.
több drón kell ;P
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #9479 üzenetére
"Szoval -szerintem- a teligumi csak hoban jobb valojaban a nyarinal."
Butaság... Ezt kár is forszírozni. A nyári azért nem nyikkan meg száraz 0 fokos aszfalton, mert annyira felkeményedett a hidegtől, hogy a tapadása egyenlő a nullával. Ergo nem tud sírni. A téli és a nyári gumi között nem csak az agresszív mintában kell keresni a különbséget. Szvsz, a téli hatványokkal puhább keverék. Nyáron nagyobb igénybevételnél lazán el is durranna, annyira puha.
Egy puhább keverékű nyári(mint a Yokohama Advan Sport, Conti SP3, Pirelli P-Zero stb.., mind nagy teljesítményű abroncsok) egyébként is sír erőltetett kanyarvételkor, vagy erős fékezéskor. Ez egyáltalán nem rossz, attól hogy sír, még ugyan úgy tapad.() Sőt, az esetükben sokkal jobban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Rick4
félisten
A hő miatt, mivel hajlanak a lamellák, meg direkt a jobb tapadásra van tervezve, nagyobb lesz a súrlódás is. Ez meg hőt termel, nem is keveset. Majd kipróbálom, két kerék téli, kettő meg nyári, megyek egy kört, és megmérem infrahőmérővel. De tuti a téli lesz melegebb.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
MPowerPH
félisten
Nevess csak... Barátom osztálytársa így halt meg. Téli gumi, 40 fokos levegő, kitudja hány fokos aszfalt. Pár nagy sebességgel vett kanyar, majd az egyikben eldurrant a gumi, és ment ki egyenesen. Ha ez neked LOL, akkor hasonlókat kívánok.
m3tr0: mod: Már láttam.
zoo8800: BMW találkozón kukás gumikat égetnek el acél felnin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De ha már verseny slick. Szvsz, több osztálya van annak is, mindegyiknek más az optimális hőmérséklete.
Lásd F1, szvsz eső gumival szárazon menni = túlmelegszik, és szétrobban. De ezek egyike sem hasonlítható össze egy téli gumival. Alapból egy verseny slick nem vethető össze egy utcaival.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
neduddki
nagyúr
HI!
rohan sz ido, szoval 2006 ban hujjesegenk mondja a 7 fokot, 2007re ez lenyeg3esen finomodott es mar enm egyertemeune meghatarozhato hatrnak nevezi.
Aki kivancsi ra, az megnezheti nalma beszerzett otobildes telkigummedlitszteket
van egy osszeskuves elmeltem: otobild folotteb jo iszonyban van a contival es csak rajukszoltak, hohy ne roncsa az uzletet:-)udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
Verseny slick teljesen más téma azt ne keverjük ide. Az élelmesebbje akinek nincs pénze ge*idrága slick-re illetve csak alkalmi versenyző és sajnálja szétrúgni a rendes utcai gumiját az téli gumival tolja mert felhevítve jobban tapad mint a nyári. Ez önmagában 1-2 tizedet is hozhat a jobb rajtkészség miatt. Legnagyobb nyári hőségben a tűző napon 50+ fokosra hevült reptéri betonon gumimelegítéssel még tovább hevítik az amúgy is meleg gumit és 0.7-0.8 bar guminyomással támadnak. Gyakorlatilag szemmel láthatóan gyűrődő oldalfalú gumikon mennek a szar rücskös kocka betonon oszt' valahogy mégsem robbant fel még egy sem. Ki érti ezt? Minirally-n is láttam már téli gumis versenyzőt, ott sem volt semmi probléma pedig az a szerencsétlen abroncs kapta az ívet rendesen és nem csak 10-20másodpercig mint emitt.
Ha nyáron 30°C-ban autópályán letolsz egyhuzamban 200kilométert 160km/h-val téli gumival akkor el tudom képzelni, hogy annyira felszökik a guminyomás, hogy az akár balesetveszélyes is lehet. De ez megint más téma. Azért ki van az találva rendesen nem lufi az, hogy átlagos használat mellett kipukkadjon. Magdianyus nyugodtan elmehet a boltba meg a fodrászhoz nyáron a téli gumis szuzukijával nem fog történni semmi. Gyorsabban kopik a gumija mint másnak, ennyi. Be is baszna ha csak úgy sorban pukkannának lefele a téli gumik a melegben. Mikor hallottál/láttál/olvastál te olyat, hogy valaki azért szenvedett autóbalesetet mert felrobbant a téli gumija?
(#9485) Rick4: Egyértelmű user error. A leghülyébb kalapos skodás is tudja, hogy téli gumival nyáron nem autópályázunk pláne nem akkora távolságokat mint ami a nagy pocsolya túloldalán vannak, ennyi. Én biztos vagyok benne, hogy nem volt 100%-os az a gumi. Csak úgy hipphopp nem robban fel egy sérülésmentes gumi nekem ezt ne mondja senki.
(#9487) zoo8800: Olcsó játék hülye gyerekeknek...
(#9490) BMW001: Elgurult a gyógyszered koma?
"Pár nagy sebességgel vett kanyar, majd az egyikben eldurrant a gumi, és ment ki egyenesen."
Most erre mit mondjak? Természetes szelekció? Még jó, hogy nem ölt meg senkit...
(#9493) m3tr0: mert nem is robban fel. Ez egy baromság.
(#9496) neduddki: AutoBild-et azóta nem veszem komolyan amióta durván lehúzták a 2.0 benzines Accordot, ugyanabban az összehasonlító cikkben pedig az egekig magasztalták a Peugeot 407-est. Abszolút nem vagyok Honda fan dehát azért na... ég és föld a két autó és nem a pug javára.
...
-
MPowerPH
félisten
Előtte már üzem meleg volt, 160 fölött hatványozottan nő a súrlódás és a hőtermelés. Ehhez elég pár kanyar. Most nem kezdem el megszámolni a gondolatomban, hogy pontosan hány kanyart tett meg addig a pontig.
Szvsz Pécs - Komló szerpentinen még a nyári gumik is olyan csúnyán eltudnak melegedni, hogy érezhetően nyúlós lesz a végén az autó.
Voltam Hungaroring nyílt napon, 1 kör elég volt ahhoz, hogy elmelegedjenek az abroncsok. A célegyenesre ráfordító kanyarban már trükközni kellett, mert nem akart íven maradni.
Ugyan ez Astra kupás autóval nem megy, mondjuk azon verseny slick -ek voltak. Rába -ringen kicsit könnyebb, az valahogy gumikímélőbb, de ott a kupás Suzuki -n egyébként is alacsonyabb hőmérsékletre tervezett slick-ek voltak.hobizoli: Tapadni fog, de jelentősen gyengül a képessége. Nekem 0 fok körül óriási volt a változás, pedig a 255 nyári gumma lett lecserélve 205 télire.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen SSD-t vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Xbox tulajok OFF topicja
- Automata kávégépek
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest