Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem vonom kétségbe hogy van igazság a szavaidban, de szerintem sokkal árnyaltabban lehet csak megfogalmazni ezt.
Senki nem "3x" jobb autót keres, hanem jobbat, a lehetőségeihez képest. Az újabb autók -természetesen megfelelő körültekintéssel választva - kevésbé elöregedett technológiát tartalmaz , ami jobb eséllyel időben tovább szolgál majd mint az öreg. Persze itt most nem elsősorban a karbantartást értem, hanem a nem megy szervizeket. Arról nem is beszélve, hogy - a te példádnál maradva - egy nagyobb autó, nagyobb árat jelent, és a jelen állás szerint olyan extrákat alapban amit egy kisebbnél keményen meg kell fizetni. Rgo ugyanott lennél ha pl a felszerelés miatt cserélnél, ami meg valljuk be igen is lehet akár 5x is jobb. Gondolj csak az állófűtésre ami redukálja a motor hidegjárati kopását.
(#74721) DeFranco : 100k alatti motorban nem kopogott semmi. Reggel indított, az meg mögforgott.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html