Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
alattam a 2 literes turbo állandó (!!) awd-vel elmegy 11.5 literrel 90% városi forgalomban, rendszeresen játszadozva. és szintén 1600 kg. autópálya 140 körül 9 liter, és csak manuál 5 sebességes váltó van benne. igaz, ez made in japan.
ez az opel turbo egy vicc, de komolyan. raáadásul az enyém egy suv, aminek azért még homlokfelülete is nagyobb mint az insigniának. érthetetlen hova ez a bazi nagy fogyasztás.. még úgy is, hogy nagyon jól tudom, ismerem, hogy az autós újságírók hogyan bánnak az autókkal..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...