Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Valóban jó volna, csak ezek 3m fölött vannak jóval én pedig 2,6 nál nem tudok többet áldozni a témára.
Ez az Accord nem tűnik rossznak, csütörtökön megnézem hazafelé a munkából, bár ez már kereten felül van viszont jó állapotúnak tűnik, hátha ez jobban megfog mint a MY06 előtti változat.
Amúgy nem olyan szörnyű mikor benne ülsz, sőt egész megszokható, mivel elég lent van a műszerfal ezért a perifériából viszonylag kiesik menet közben.
MunezXBK
nagyúr
Nem. Annyira nem vágyom rá, elvagyok a némettel.
giigz
veterán
Egyébként a Seat Leon, Honda Accord, ez pl. két normális autó, hogy jön ide egy hibrid Prius? Miért akarsz hibridet?
Kornel
veterán
ezerszer inkább egy toyota, mint bármilyen német
8th
addikt
Már megint tök másról beszélsz mint amiről én. Mindegy.
Csak nehogy a sok nyomaték szíjjetípje azt a faxázmányos hondát...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
A Honda és a nyomaték egy mondatban? Jó vicc.
Kornel
veterán
most nem hondáról beszéltem, de jöhetne az is, de igazából inkább egy camry, mint egy civic (nagyjából egy árban vannak)
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Integra
titán
nem, csak te azt hiszed hogy a legolcsóbb a legjobb, mert mindent meglehet csinálni a legolcsóbb áron, nyomva. hát nem lehet, mert ott valaki ráfizet. én nem a legdrágábbról beszéltem egy pillanatig sem, amiről te viszont igen, mert ezt feltételezed, de ez a te bajod. én azt mondtam, hogy azt kell megfizetni és ösztönözni, ahol a korrekt, minőségi munka megvan. és az sosem a legolcsóbb lesz. ahol pedig számlára megy a meló ráadásként, ott ez még egy plusz biztonságot ad, mindkét félnek. ez egy munkaszerződés, nem haveri meló. ne is haragudj, ha 10-15 milliót ölök egy restaurálásba, akkor nem fogok sehol elcsúszni a minőségen kula meló miatt amire nincsen számla.. aztán mehet a harc.. nálam csak egyszer van munkavégzés, de az elsőre jó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Kérlekszépen évi 15k km mellett kb 250e ft-al kisebb volna az üzemanya ktg és emellett nem kellene hallgatnom a dizel kerepelést, éreznem a finom járáskultúrát, jobban bírja a rövid városi utakat amire elsősorban használnám. Bőven elfér benne 4 ember + a csomagok, japánban készült japán (bár én továbbra sem vok japán hívő). Nem ösztönöz száguldásra mint pl a Leon (amit amúgy élveztem ) relative kényelmes, praktikus. Automatája ideális a dugókhoz, amikor nem nagyon gyorsul akkor relative csendes, (amikor jobban gyorsítok akkor viszont ugyan úgy nem megy, de legalább elég fosch hangja van)
(#46908) 8th Adom
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Pff erről beszéltem. Linkeld már nekem légyszives hol írtam azt, hogy a legolcsóbb a legjobb és számla nélküli helyre kell menni...
Olyan könnyedén dobálózol itt a milliókkal, hogy csak fogom a fejem. Alváz felújítás két millióért? Ne basszál már ki velem az egy darab acél váz. Bármiben le merem fogadni, hogy egy homokszórás az esetleges felmerülő lakatos munkák és a porfestés együtt megáll egymillió forint alatt számlával, garanciával.
EQMontoya
veterán
És ami legfontosabb: mikor elindulsz, biztos vagy benne, hogy odaérsz.
Same rules apply!
Integra
titán
nézd, az annyi az annyi. nem dobálózom könnyedén a milliókkal, mert én is kőkeményen dolgozom és hajtok a pénzemért, de való tény, hogy illúziókat nem kergetek, mint itt a legtöbben, reálisan látom a dolgokat. nem azt mondtam, hogy alváz felújítás 2 milla, hanem azt, hogy lebontod az autót, katalogizálsz, rendszerezel, javítasz, lakatos meló, a tárolás és igen, a legjobb anyagokkal dolgozol és mindenhol az új állapotra törekedsz. plusz benne van a munkadíj számlára, és a contingency is, az utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..., mert nem szeretek meglepődni, hogy jaj, mégis kicsit több lesz a vége az eredetileg tervezetnél. ez van, ha egyszer nagyvállaltnál tanulsz projekt menedzsmentet, akkor nem fogsz semmit a véletlenre bízni és aztán ott állni szélsőséges esetben letolt gatyával. bár lehet, hogy te igen, én nem. te az írásodból ilyenekre távolról sem gondolsz. én meg mindenre, ezt nevelték belém, ezt tanultam meg.
ha kijön 1-1.5 millából, tök jó, én leszek a legboldogabb, de hadd ne kelljen már szájba rágnom mindent tételesen, hogy miért mit és hogyan gondolok, nyílván 5x nagyobban gondolkodom részletekre is kimenőleg mint te. csak én már rég megtanultam ezeket, a dumákat elereszteni a fülem mellett, hogy ááá, simán megvan 1 millából.. ja, persze, én meg mindent elhiszek, mikor valaki ilyet mond.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
whitezo88
nagyúr
E39 klubos árulja, nagyon szép autókat szokott továbbadni, és megbízható. ritkaság a sok leharcolt hulladék közt ez is.
amúgy annak ellenére hogy 3l diesel, benyeli a 9l átlagot így is. de ez a legkevesebb.
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Ja csak nem mindegy, hogy egy 1962-as Cadillac Eldorado-t akarsz rendbe tenni ami vastagon tele van tömve a korát messze megelőző extrákkal vagy egy 1962-es VW Karmann Ghia-t amihez gyakorlatilag bármit megkapni itthon és nem kell a tengerentúlról rendelgetni az alkatrészeket. Erősen autófüggő a dolog tehát nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy az márpedig akkor is többmillió forint és punktum.
"utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..." Aki ennyire bassza a forintot az ne is álljon neki autót építeni, veteránt felújítani pláne ne mert garantáltan sírni fog mire végez.
[ Szerkesztve ]
zenke
aktív tag
Az nem sok. 6henger 3000ccm és nagy súly.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
Integra
titán
az még kevésnek is mondható. én a6 3.0 quattro tádéi s-line-nal sosem jöttem ki 12-13 alatt. ellenben egyszer szétszakadt a vezérlés (mert a gyári átprogramozás "húdefasza".., jó sokba fájt összerakni újra, persze simán megérte az alacsony fogyasztás
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Bdanyy
addikt
Speciel egy S-Line A6-ot pont ismerek, az városon kivül illetve pályán elvan 8-9l körül. De azt nem száguldozásra vették Pesten kellemes viszont az összes úthibát érezni benne.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
zoo8800
veterán
A Spritmonitor is 9 liter körüli átlagot mutat, Integránál szerintem zavar volt az erőben.
rip and tear, until it is done
Neoteric
addikt
Hát nálunk a céges A6 3.0TDI quattro városban evett 8-9et, pályán 140es tempóval elvolt 7-8literből. Az persze hozzátartozik a történethez, h az első 10k km-en igen finoman bántunk vele. Meghálálja.
PSN: ne0teric_sAN
Typhoon47
őstag
neki is sikerült 13-at etetnie. biztos nem tolja neki mint a barom
"Education is important but big biceps are importanter"
-v-
addikt
Nem azért, de az s-line az nem csak optika? Mi köze a fogyasztáshoz?
Más a gázreakció meg miegymás ha valódi s a kocsi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Egy jó Prius... 2006-os szóval azt kalkulád be, hogy a vételár kicsnegetésén felül nagyon hamar egy akku pakk cserével fogsz szembesülni. Szóval arra legyen félretéve 400-500k.
#nincsbennetarcsi
lsc
nagyúr
nagyon hamar egy akku pakk cserével fogsz szembesülni.
Ezt melyik varázsgömb mutatta? /csak azért mert azt dobd ki, hazudik/
Az élet kegyetlen .
Qru
MODERÁTOR
6-7 év a várható élettartama az akku pakknak.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Ez engem is meglep, mert tudtommal 10-15 évet simán elmegy a Prius akkumulátora.
rip and tear, until it is done
MunezXBK
nagyúr
Platón?
Integra
titán
anno mikor rx400h-t néztem akkor kifejezetten rákérdeztem mindegyik lexus kereskedésben az akksikra. minden kereskedő tulaja azt mondta, hogy nem kell cserélni, élettartamra tervezték ezeket. lexus-care gari pedig 2 évre használt autónál is 500 euro lett volna és az akksik is beletartoztak természetesen a jótállásba. tehát elég magabiztosak az akksikkal kapcsolatban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
zoo8800
veterán
Ott is.
rip and tear, until it is done
mephi666
nagyúr
ugyanolyan akku van a prémiumkategóriás lexusban is, mint egy priusban? nem nagyon gondolkozhatok hibridben és nem jártam épp ezért utána (városi autónak szvsz még mindig ésszerűbb egy kisebb benzines)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Integra
titán
ezt nem tudom megmondani, mert sosem kérdeztem rá akkoriban ilyenre. viszont azt tudom tanácsolni, hogy hívd fel a reálszisztéma budaörsöt és nyugodtan beszélj a szerelőkkel. rendesek, segítőkészek, megfogják mondani, hogy mi van a pirus akksijával.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Qru
MODERÁTOR
Ez jó hír. Nem mintha akarnék hibridet valaha is...
Csak tudnám az importőr akkor miért csak 8 év vagy 160k km garit ad a rendszerre...
"Honda az IMA rendszerre - a Toyotához hasonlóan - nyolc év vagy 160 ezer kilométer garanciát vállalt."
[link]
#nincsbennetarcsi
lsc
nagyúr
Szombathelyen és Zalaegerszegen /egy cég, több mint tíz éve működik/ még nem cseréltek akksit, priuszt nem egyet adtak el, ráadásul nem kell az egészet, cellánként cserélhető. Mondom az a varázsgömb rossz, frissítsd vagy cseréld le.
Érdekes ez a hülyeség nem kopik ki a köztudatból.
#46935) Qru: A kocsijaira /mármint toyota/ meg 3+2 év gari van, mégsem döglenek be 7 éves korukban, nem értem az összefüggést.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Integra
titán
valamit lekell írniuk a szerződésben, ez teljesen rendjén van. akkoriban 60-80k km közötti rx-et akartam venni és ezekre simán adták a garit, ha a rendszerükben tiszta volt az autó előélete. de 160k km ezekben sem volt értelem szerűen. én nem kergetek amúgy illúziókat, idővel akksit kell szerintem cserélni bennük, mert elveszitk a tárolási kapacitásukat etc, ahogy a mobil telefonok akksijai is. bár én telefonban sem cseréltem akksit soha. szervízeket kell megkeresni ilyen ügyben, ha van ismerős, akkor még jobb, mert ő lehet, hogy kikotyog többet is. de soha nem hallottam semmilyen akksi botrányról még egyik gyártónál sem.
(fura példa, de pl a miele is csak 2 év garit ad a mosógépeire (hosszabbítható felárért), mégis úgy hirdetik, hogy 20 évre tervezik őket. és a túlnyomó többség el is megy annyit.)
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Qru
MODERÁTOR
Igaz, végülis a váltóba is élettartamig jó olaj van ami túl mutat a garin.
#nincsbennetarcsi
footy
addikt
Olvass át egy pár német meg amerikai fórumot a témában. Én még nem láttam olyat, hogy valakinek kellett volna aksit cserélni elhasználódás miatt, pedig a prius I már 97 óta van. Olyan volt, hogy pluginre alakították az autót és nagyobb pakkot raktak be.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
azt tudom honda szerelő jóbarátomtól, hogy hondánál azért az új civic hibridben és a crz hibridben hébe hóba cserélgetnek gariban egy-egy akksi csomagot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Qru
MODERÁTOR
Nah most jobban beleástam magam a témába. Valóban bírnak ezek az akksik 500k km-t is akár, megkövetem magam.
Az előfordult, hogy egy-egy cellát cserélni kellett a pakkból de komplex csere eddig csak mechanikus sérülés miatt volt (jellemzően ráfutásásos balaesetek esetében).
Nem számítva a gyárilag hibás akkukat, ami mindegyiknél előfordulhat a szigorú minőség ellenőrzése ellenére is.
#nincsbennetarcsi
Ha nem sikerül a zsugoriságomon felülkerekedni, hogy egy "értelmes" autót válasszak, akkor el kellene fogadnom, hogy egy kicsit furcsa vezetni, egy kicsit érdekesen néz ki belülről de így évente csak a üa ktg-en spórolok 180-250e Ft-ot egy hasonló mérettű autóhoz, vagy egy Accord, Mondeo, e39-stb-hez képeset, amit félrerakhatok más nagy tervekre, vagy elmehetek belőle nyaralni, telelni stb.
A felfogásomon kellene változtatni, hogy ne a másik választás után ácsingózzak így dönteni se fogok soha, ha meg eldöntöttem akkor meg megbánnám utána. Tökéletes választás úgy sem lesz ezek mellett a feltételek mellett. (És ha netántán nem válik, be akkor még mindig el tudom adni és végtelenszer nekifuthatok a a problémák
[ Szerkesztve ]
mephi666
nagyúr
az "álomcsaládiautó" ...ha forintban lenne 110ezer, azonnal rohannék is egyért
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
zoo8800
veterán
Maradjunk inkább egy kicsit közelebb a valósághoz. [link]
rip and tear, until it is done
MunezXBK
nagyúr
giigz
veterán
Na ez pl. kívül-belül elfogadható
whitezo88
nagyúr
Szép Passat csak elcsúszott a kép.
Laraxior
titán
inkább a karika a háttérben
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."