Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jelentem a turbódízel Gazsi is 80% város. Hidegen, sok rövid távval. És a Lujzi is így volt használva. bele is repült majd 200k oszt a turbója max lekormolódott, de baja nem volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hobizoli
nagyúr
136/133/130lo evjarattol fuggoen
204Nm max nyomatekkal
több drón kell ;P
zenke
aktív tag
Te hány éves vagy?
Egy 1.4T 120/160-le vel és 200/250nm-el hol az anyámba csillagászati kategória?
Te leragadtál a le-nél. Hiába az 1.6 szívó meg a 160le vtec hondacsoda amikor egy 1.2tsi 122-vel vagy akár kevesebbel is 10x jobban használható.
bitpork
Elvakult fan.
Ne etessük inkább.
Na lelépek motorozni mert csak felhúzott
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
huszi.gyb
senior tag
Ezen meglepődtem... Ford TDCI 140ekm 50% város, 30% vegyes, 20% autópálya használat, turbócsere.
Másik ismerős A6 2,7TDI 200ekm-nél igaz, ott inkább 70% város... Bár lehet, hogy a negatív példák jobban megmaradtak bennem
www.dongosofor.hu
zenke
aktív tag
Minden beszarik.
Én is tudnék mondani vagy 50autót amin tönkrement ez meg az. Akkor szar audi? Szar renault? Szar turbo? Szar minden? Elmondom neked, hogy 20e km alatt is le lehet repíteni a turbót ha úgy használod, de ismerek olyan embert is akinek az 1Z 1.9 motorja 440e km-bél még bontatlan.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
huszi.gyb
senior tag
20 vagyok, és olvass visszább... Nem azt akartam írni, hogy mindegyik csillagászati. És tudom, hogy a nm többet számít, de szerintem az is csak egy szám... Nem mindegy, milyen nehéz az autó, légellenállás, gumiknak a tapadási ereje... stb.
A félreértések elkerülése végett javítottam magam, az előzőt nem úgy szántam, hogy minden turbós túl erős...
És szerintem részemről befejezem a vitát, innentől már úgyis csak a szavaim kiforgatása menne, és nem jutunk semmire...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
MunezXBK
nagyúr
User error.
Qru
MODERÁTOR
Erre nincs rálátásom. Akkor vegyük az ex melóhelyem flottáját. Kb 200 db G Astra. 80% 1,6-os a többi 1,4-es. Mindegyik 300k km fölötti futásteljesítménnyel. Azon kívü, hogy csipegették az olajat semmi bajuk nem volt.
Persze tudom neked ez sem lesz elég nagy statisztikai minta de lesz@rom.
mod:
zenke: 134 LE
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Még azt is tedd hozzá, hogy nem 10.000 km-enként cseréled az olajat, és néhányan eldobják az agyukat
rip and tear, until it is done
Integra
titán
ezért mondjuk én nem fogok rohanni rendszámot gyártatni, de az egyik autóra viszont muszáj a koccanás miatt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Mondjuk amiről én kussolok hogy a karbantartásra (olajcsere, tömítések, bármilyen gyanús zaj) és azonnali -hogy is mondja neduddki?- pénztalicskával felelek
Integra: Ne viccelj már , hogy ezt nem tudtad! Nekem amikor eltűnt az első, akkor bébattyogtam a rendőrségre, bejelenteni h ellopták. A nyomozó kigyött h majd ő megnézi. Aszonta szerinte ez csak leesett, ne tegyek feljelentést. Mondom de. Mondja ne. Én csak azért is. Kérdi h mé'? Mert mondom ha akármihez felhasználják a rendszámomat akkor engem elő ne vegyen senki. Aszongya igazam van. Meg is úsztam egy tankolás-nem-fizetés ügyet, mert be tudtam mutatni h megtettem a feljelentést. És nagyon fontos h lopást kell jelenteni, nem elhagyást, mert akkor hivatalból indítják az ügyet!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Xero
nagyúr
Én sem, de azért jó tudni.
TaaT
veterán
Ellenkezőleg, amelyik nagyobb cég kicsit is költ a fejlesztésre az faragja le a súlyos kilókat az új modellekről
A hetesgolf már bő 100kilóval könnyebb mint a négyesgolf.
[rvilike]: "fölöslegesen sok lóerő kezd lenni lassan minden hétköznapi új autóban."
Ehhez képest a totalkarosok csak úgy tapsikolnak amikor jönnek ki a downsizing jegyében a kicsi turbós/nyomatékos alap autók
A régebbi alap kisköbcentis szívóbenyásokat meg rendesen megköpködték...
Give them hell Ukraine!
hobizoli
nagyúr
1, aha, csak ez ott hibadzik, hogy 150loerot eleg keves 1.6-s szivo tud, meg a ablak amiben mersz A<->1.5xA, tul tág
2, kb barhol kihasznalom
pl autopalyafelhajtoban nem kell keccsolni, hogy fu jonnek ezren beferek-e beengednek-e, hanem <enter> es beferek, meg jon az emelkedo nem kell kimennem a szelso savba, mert lassul az auto, hanem <enter> es meg "gyorsul" 150-nel is
meg megy elottem 80-l vmi baszom gyosz a 4-sen, akkor index ki es megelozom
a max pwr adat csak egy ertek a papiron
nem nagyon tudod ezt felfogni addig, amig nem vezetsz ilyet naponta
sokkal rugalmasabb egy szivobenzinhez kepest, meg jobban is, mint a turbodizelek
pedig azert ott is aszondjak sokan, hogy na az azert az igen, az huz, az ugrik, az rugalmas
foleg hogy egy kisebb bodeban van benne eleve
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
jol van 3M db 1.4-1.6 G Astrabol van x db
kb a statisztikai hiba%-t sem eri el ez a mennyiseg
több drón kell ;P
-v-
addikt
Ez is igaz.. de azért nézd meg az 1.8 TSI 7.x mp 0-100... vagy az 1.6 turbo focus vagy astra.. hasonló gyorsulási adatok. Régen a 7.x mp-es 0-100 a hot hatch meg a sportos modellek privilégiuma volt, most meg lassan ciki, ha 10 fölötti érték szerepel a katalógusban..
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Mondtam, hogy nem lesz neked elég. Integrának van igaza.
#nincsbennetarcsi
huszi.gyb
senior tag
Vezettem már 2,7TDI audit, 2,0 TDI Passat CC-t, BMW 320, BMW 318is, Ford Focus 1,8TDCI... Szóval nem csak alap motorral... Fel tudom fogni, jó dolog... De eddig bárhol használtam ment. Jó érzés volt. De bennem volt az, hogy meg kéne már hajtani, amit csak bír... Hát... Nem nagyon volt rá hely... (Persze nyomhattam volna nekik bárhol, akár 4 sávoson városban, de ott meg minek is?)
Amúgy meg... 1,6 motorból megfelelő áttételezésű váltóval bármikor kihozod a 150LE-t (épp te mondtad, hogy az csak egy szám nem az számít)
szerk.: Bár gyárilag nem nagyon adtak ki ilyet, ez tény
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Integra
titán
tényleg nem tudtam, mert soha nem kellett rendszámot cserélnem ilyen formában, illetve mikor igen, akkor kompletten új első és hátsót kaptam minden országban. meg nekem nem ilyen sumákolós a mentalitásom. ez csak akkor működik így, feljelentés nélkül, hogy ha te veszed le magadnak a rendszámot és semmisíted meg, nincsen bizonyíték, sosem találják meg és a másik új rendszám az autódon.
de valóban, feljelentenék azonnal én is, ha elhagynám, vagy ellopják, mindegy is, a lényeg, hogy nem én magam szedtem le.
öregem hagyott le a motorjáról így rendszámot, azonnal ment is jelenteni és feljelenteni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-v-
addikt
Jó...attól mert te mindennek ki akarod nyomni a szemét amibe beleülsz, attól még nem mindenki... tudom, nehéz elhinni Igen, ki lehet hozni a szívóból is a teljesítményt.. csak tudod az átlag driver nem ad sarokkal gázfröccsöt féktávon meg sorolhatnám, meg ha 5-en ültök klímával akkor jó ám az, ha van nyomaték, és nem kell rev limitig forgatni a motort, mert akkor jön ám a sírás rívás a kislányoktól hogy jajmeghalunk meg jajszegényautó miért kínzod ésatöbbi.
Ez csak nagyon mostanában lett akkor divat eddig híztak rendesen. Talán a Mazda volt az aki már egy ideje igyekezett csökkenteni a tömeget.
Més que un club!
hobizoli
nagyúr
nem erted a lenyeget....
azert nem szamit a max pwr szam, mert az hogy ez elotte 2000rpm-g egy fos, e csak a vegen lesz relativ eros, arrol semmit nem mondd el
mikozben a masik lehet 20loval gyengebb fent, de részterhelésen meg ahol a legtobbet hasznalod 40-l több
es nagyon nem mind1, hogy 40 helyett van 80loerod x rpm-n, mert ott az a 40 lo maris 2x diffi vs uveghangon van 130 helyett 150loerod, ami ott csak alig tobb, mint 15% diffi
es ha ehhez hozzavesszuk a tomeg/LE aranyokat is, akkor egyatalan nem biztos, hogy a Te csak uveghangon 150LE-d jobban gyorsit reszterhelesen, mint az en "csak" uveghangon 130-m
ez amiket felsoroltal, mind ilyen haziasszony valagu vasbalna kb
kepzeld el ezt -300kg-val
---
nem a valtotol fugg mit hozol ki belole, hanem toled
több drón kell ;P
-v-
addikt
Jaja Mazda csökkentette most, sőt a VW és a Skoda is.. vagyis a volkswagen konszern ja.
8th
addikt
Egy fenét rugalmas a turbódízel, semmi köze a rugalmassághoz. Van egy szűk tartomány amikor egy hegyet is elhúz alatta fölötte meg semmi. A turbó benzines az rugalmas. Ahol már drasztikusan fogyni kezd a nyomaték onnantól vígan megy tovább erőből. Ezt semmi más nem tudja, esetleg még a 6+ literes usa vényócak tudnak valami hasonlót produkálni.
TaaT
veterán
Golfok között az ötös volt a legnehezebb, alsóhangon ~1300kg... 2008-ban jött a hatos golf, az már újra olyan nehéz volt mint a négyes golf...
Give them hell Ukraine!
giigz
veterán
Nekem az 5-ös Golf iszonyatosan bejön, 4-5 év múlva lehet az lesz a következő autóm.
huszi.gyb
senior tag
Jó ok, értem a szempontod... És tény, hogy jó ha van tartalék, de ez megint más kérdés mint ahonnan indultunk. Az is biztos, hogy az erősebb autónak nem okoz gondot mondjuk egy emelkedő megpakolva (vagy nem akkorát), de szerintem ezekkel élni lehet, főleg ha a szervizelésre fordított pénzt figyelembe vesszük.
Mindenkinek más a mentalitása, más tetszik jobban. Én szeretek egy kicsit a divattal szemben menni. Ez van ízlések és pofonok... Így már meg tudom érteni, hogy miért teszik jobban nektek a turbós, de szívesen visszatérnék erre a témára 5 év múlva is. Kíváncsi leszek.
Szélet utat, gumi fákat!
www.dongosofor.hu
Ahan...vagy megint vaspina
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nem-e vagy-e rosszindulatú-e? E?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
!Overdose!
őstag
Felejtsd már el azt az 5 évet! Nem most találták fel a turbo motort.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
8th
addikt
giigz
veterán
Szerintem nem ilyen lesz
huszi.gyb
senior tag
Tényleg nem... De most lett felkapott... És már szinte minden új autóban.
www.dongosofor.hu
TaaT
veterán
Azért az remélem tiszta hogy nem önszántukból csinálják ezt az autógyárak [link]
Give them hell Ukraine!
huszi.gyb
senior tag
Természetesen tiszta (sajnos)... Részben ezért nem tetszik ez az egész dolog... Nem hiába nem akarták ezt 15 évvel ezelőtt elkezdeni szerintem. De ne kezdjük újra
Lehet, hogy a végére valami egész jót kitalálnak
www.dongosofor.hu
8th
addikt
Egyszerű példa. Skoda Rapid Létezik 75lovas 1.2 szívó motorral és két féle szintén 1.2 TSI-vel is. A gyengébbik turbós 86lóerős. Papíron csak 11lóerő előnye van de a valóságban nagyon nem mindegy ám, hogy 112Nm (3750) nyomatékod van vagy 160Nm (1500-3500 között végig). A tsi félgázon erőlködés nélkül körbeautózza a szívó verziót miközben kevesebbet fogyaszt és környezetbarátabb is. Máskülönben meg szarjon sünt aki egy 1.2 nyomatékszegény szívómotort belerak egy üresen 1100kg-s autóba.
Haggyadmán, az 1.2 motrot belerakták az oktáviába is!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zoo8800
veterán
Degecen születtem.
Páran tényként könyvelik el, hogy a turbo, nagynyomású pumpa, DMF, stb. kötelezően tönkremegy 100.000-enként, aztán akad olyan is, hogy mégsem.
rip and tear, until it is done
8th
addikt
Még mindig jobb mint az előző generációsban az 1.4 szívó 80 döglött lóval.
ReSeTer
senior tag
Összeesküvés elmélet?
Már 4 fajta akkumulátort fejlesztettek ki (ami jobb mint a mostani li-ion), és ott akad el mindegyik, hogy drága lenne tömeggyártásban.. NA PERSZE. Mindig is így volt a kapitalizmusban, hogy visszafogták az új dolgokat, mert még az előzőt el lehet adni. Lásd telefonok. Azt hiszed nem tudtak volna 10 évvel ezelőtt érintőkijelzős telefonokat kidobni? Nem akarlak sértegetni, de ha a felépített fejlesztési stratégia az neked összeesküvés elmélet, akkor eléggé naiv vagy.
Amúgy ilyenkor érdemes belegondolni, hogy ha nem kapitalizmus lenne, hanem határtalanul a fejlődésnek élne az ember, akkor most hol lennénk.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
jó példa ez a cikk arra, hogy mennyire centizve van már minden, minden eurocent számít. persze, biztos majd van bárhol is bármiben ráhagyás a megbízhatóságra. pont a vw-nél. ja, persze. na, kb ennyire tartom ezeket a kis turbos motorokat is. főleg a vw konszern termékei esetén.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Na ne mongyadmán h a az a girhes 105 laó annyival jobb. Még az 1.6 benyát se engedném abba a kasztniba.1.8+ szvsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Maradj má...nekem volt 1.4, 8V, komoly 60 kiscsikóval.
giigz
veterán
Én egy 1.6-os 180 LE-vel el tudnám viselni.
whitezo88
nagyúr
Corolla sedan is van 1.4 literrel, vezettem is anno. 1270 kg üresen, 97 ló. olyan könnyen lefulladt mint a pinty, nyomatéka nem sok volt, és utazósebességen varrógép volt.
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Az akkumulátor iparban dolgozol?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
hobizoli
nagyúr
ez csusztatas
----
a Honda (is) csak azert csinalt kis ccm-s porgos szivokat inkabb, mert japanban 1600ccm-nel van egy eros adosavhatar
az S2000 meg az Integra amugy is csak egy retegauto, nem oszt-szoroz a lete, a DC2-s Integra raadasul amugy is csak egy Civic egy masik ruhaban ujra eladva
ezert az adosavert szuletett meg csak a VTI is amugy, abban a kaszni kategoriaban, de volt par ellenfele belpiacon, mint pl a Mitubishi Colt Cyborg ZR es a Nissan Pulsar VZ-R 1.6 szivo 175LE,-vel aztan erre jott a EK9 Civic Thai/ 1.6 szivo 185LE-kent, de a mindentvivo az a Nissan Pulsar VZ-R N1 volt 1.6 szivobol 200LE-vel gyarilag
ezeket azert nem hoztak EU-ba , mert itt nem ccm savos volt az adozas volt a fobb piacokon, hanem teljesitmeny savos
ott meg qrva mind1, hogy adott kW/LE 1500ccm-bol jon elo vert izzaadva vagy 2000ccm-bol jon elo csuklobol, a 2000ccm sokkal kellemesebben viszi a bodet, es nem mellesleg olcsobb gyartani is
ezeket a szuperporgos kihegyezett szivomotorokat gyartani draga, akar dragabb is lehet, mint egy nagyobb kimeneti teljesitmenyu turbost, ami miatt veszteseges a modell gyartasa, hiszen nem lehet annyiert eladni sem,
de az ilyen modellek adjak el a proli 1.4-ket is, amin a gyarto legalabb keres
erdekes mod, ahogy jott a gazdasagi valsag, az S2000 kb azonnal kidobodott a modellpalettarol...
több drón kell ;P
zenke
aktív tag
Amúgy meg... 1,6 motorból megfelelő áttételezésű váltóval bármikor kihozod a 150LE-t
Ezen jót derültem
Azt hiszem van is egy olyan kérdés a kresz viszgán, hogy az erőátviteli berendezés módosításával növelhető-e a motor teljesítménye
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
huszi.gyb
senior tag
Sikeresen írtam jó nagy hülyeséget, bocsánat Visszaolvasva, végiggondolva, ez még nekem is fájt... Alszom egy kicsit, és ha még téma lesz, akkor újra nekiugrok annak amit írni akartam.
www.dongosofor.hu