Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
megema
őstag
Persze, de a durva dugó alatt azt kell érteni, hogy 10km megtétele órák kérdése. A másik meg, hogy ennél a kocsinál már élvezed az erejét. Szóval nem a finomkodásra megyünk vele. Lámpánál sor otthagyása gyakori, de azért nincs szétpadlózva. Biztos kevesebb gázolajjal is el lehetne járni vele, de akkor minek ekkora motor, ha nincs kihasználva? Ez alatt nem kell durva gyorshajtásokat érteni azért. Apámnál és nálam is sebességhatár + 10-15 a max, csak szeretjük kihasználni az erejét.
406-osomból (2 literes benzines) átülve amúgy teljesen más világ nekem. Annál mondjuk fölösleges figyelni a fogyasztásra, mert városban 9-10-nél sehogy se tudtam lejjebb vinni, pedig nagyon visszafogtam magamat korábban.