Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
8th
addikt
Értem persze, én csak felvázoltam egy másik lehetőséget is.
Azt már csak félve teszem hozzá, hogy hasonló helyzetben megtartanám a lacettit és vennék egy váltóhibás Lupo 3L-t munkásautónak ingázni. Háromszázért jó állapotút kapni magyar papírral jó motorral jó bódéval de szar robottal. Egy százasból át lehet alakítani kézi váltósra és boldogság van mert az autó egyetlen gyenge pontja ki lett ütve. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni stb. hosszabb távon is kényelmes és brutálisan keveset fogyaszt. Egyenletes 90km/h-nál 2.8 litert eszik. Nem vicc. Azt lehetetlen überelni. A jelenlegi 417 forintos üzemanyagárral számolva kilométerenként tizenkét forintból elgurul miközben kilenc forint a munkáltatótól igényelhető üzemanyag költségtérítés. Aprópénzből járnék be melóba.
Kár, hogy otthon dolgozom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."