Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Rákeresve a topicban sajnos nem túl sok infót találtam az 1994-2001 szériás Hyundai Accent csodákról 1.5 GLS motorral szerelve. Valakinek esetleg van tapasztalata róla? Megbízhatóság/Olcsó fenntarthatóság szempontok érdekelnének, bár nem egy tömegautó úgy látom.
[ Szerkesztve ]
Ez így leírva egy valid argument. Bár mindenkinek lenne lehetősége 1-2 éves autót venni, én lennék a legboldogabb és veled együtt ajánlanám őket. De nem mi vagyunk az EU legnagyobb nettó befizetője.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
abban viszont tényleg igaza van sok embernek, hogy nem szabad erőn felül autót venni
de én azt mondom hogyha városból is ki akar menni vele az ember érdemes legalább 700-900 ezer ft ot összespórolni, mert az ördög sajnos nem alszik, és azért egy ilyen autóban már sokkal jobbak az esélyek mint egy 300 ezres suzukiban vagy 3-as golfban
ezek a nagyon régiek max pizzafutárnak elmennek vidéki városban, bár meggyőződésem hogy hosszútávon olcsóbb egy fiatalabb
cryptot minden termékemért elfogadom
És ebben egyet is értünk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Valószínű azért is magasabb a kamat, mert nagyobb kockázat
vzsryl
nagyúr
Az eggyel fiatalabb kiadásából volt az egyik ismerősömnek. Az még az a hunyadi, amit senkinek se ajánlanék, mert jobban rohad az F Astra-nál is. Gondolom az elődje még egy fokkal rosszabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
(#166907) Csabroncka válasza molnarpeter (#166905) üzenetére
Csabroncka
addikt
A magasabb kamatot aláírom, de ez az alapkamattal együtt mozgó kamatszint nagy kib@szás és szerintem sok estben visszafogja a hitelezést, mert aki lazán be tudja vállalni az is mesze elkerüli!
"in medias res"
alázógyík
őstag
Rison77
senior tag
Konkrétan evvel szemezgettem, de elég korrektül néz ki,attól eltekintve, hogy a műszerfal elég fapados.
[ Szerkesztve ]
IMIIKE1998
őstag
Ennyiért Seat Leon, Golf 4 és társait kapni. Ezek annyival jobban védettek?
8th
addikt
rég volt ilyen
(#166905) molnarpeter
most annyira nem merültem bele a feltételekbe, de ami nagyjából jellemző, hogy 30% körüli kezdő és ezek már nem is hitelek, ahol nehéz visszavenni, hanem lízing, ahol a finanszírozó a tulaj...tehát azért annyira nem lehet nagy a kockázat
bár valószínű, hogy jól kiszámolták és nem ok nélkül van ez így
de szerintem akkor is játszik az a faktor, hogy egy cég kiröhögne egy iylen ajánlatot, a magánszemély pedig inkább azt nézi, hogy neki kell az a szép autó....
cégnek kb tökmind1, hogy fiat, ford vagy micsoda, csak a célnak megfeleljen
ezért van a transitnak pl 50 ezer km-es/ 2év olajcsere periódusa
így több pénzt be tud szedni a gyártó a kocsiért, mert összköltségben 4-5 évre vetítve ugyanazt hozza mint egy olcsóbb pl. fiat, amit évente kell vinni szervizre vagy 20 ezrenként
cryptot minden termékemért elfogadom
(#166913) molnarpeter válasza IMIIKE1998 (#166910) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Golf 4, Bora, Leon, Toledo 2, Octavia, A3 galvanizált karosszéria. Első sárvédő teteje és az utastér felőli alsó része ha nem rohad, évente tisztítva nem is lesz baja sokáig. Ugyanott a küszöb eleje is meg tud indulni, le kell venni a dobbetétet, és megnézni az egészet alatta (egyben a felső szivacsot kidobni). Csomagtérajtó szokott még rohadni, bontottan elkapkodják, szintén meg kell nézni (üveg sarkainál, rendszám pilács és nyitógomb tájékán), ha pici baja van, hamar konzerválni. Minél későbbi darab, egyes részleteiben annál jobbak a dolgok általánosságban. Kombi hátsó ablaktörlő béna konstrukció, arra 20-30 ezret érdemes alkudni (csomagtérajtó zárnyelv, ablaktörlő motor, munkadíj), de sokan ledugózzák.
(#166914) IMIIKE1998 válasza molnarpeter (#166913) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
Köszönöm a választ.
Más: Kereskedésekben érdemes/szabad bízni vagy jobb, ha magánszemélytől keres az ember? Régen nagy presztízse volt a kereskedéseknek, mostanság sokan riogatnak, hogy ott nyomnak át a leginkább.
mikor volt nagy presztizse a kereskedéseknek?????
cryptot minden termékemért elfogadom
#94529552
törölt tag
Igen, ott az átverés szinte garantált. A legjobb lenne magánszemélytől vásárolni kéz alól, és ismert autót, már ha nagy ritkán van ilyen lehetőség. Csak ne éppen a hahuról, mert ott a kereskedők is hirdetnek, mint magánzó, ilyen-olyan okokból, például a felelősség és adóelkerülés, de az előre aláírt adásvételi használata se kizárt(ami csalásnak számít). Hivatalos márkekereskedések is jobb helynek számítanak, de mindenütt résen kell lenni.
(#166917) molnarpeter válasza IMIIKE1998 (#166914) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mindenhol van minden, kereskedő kintről az olcsót hozza be, magánszemély meg nagy költés előtt adja el a kocsit... Nade ugyanígy papa féltett, 43 ezret futott patika G Astrája is kerülhet beszámításra neppernél, vagy örökölhetik családban. Nézz sokat, olcsót és drágát, fapadot és fullosat, aztán majd kialakul a típushoz való érzéked
Nem árul zsákbamacskát
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
(#166919) stickermajom válasza Csabroncka (#166899) üzenetére
stickermajom
addikt
Minden kereskedésben kínálnak fix forint alapú lízinget, más kérdés, hogy a vásárló kéri-e, vagy 1-1,5% "kamatkedvezményért" inkább rizikózik.
alázógyík
őstag
S van ember, aki ilyentől mer autót venni?
g@bo
nagyúr
urak
árokba lökném suzuki swift 2009-es gépem, mit érdemes megnézni a kategóriájában??
Richard!
addikt
Yaris-Corsa-Fiesta. Így, ebben a sorrendben
Ma kezdődik életed hátralevő része!
(#166923) Csabroncka válasza molnarpeter (#166837) üzenetére
Csabroncka
addikt
Még amiben gondolkodom a Corollán kívül, az az Insignia
Nekem a Corolla megbízhatóságban szerintem oké, de jóval puritánabb, mint az Insignia (utóbbi 140 lóerős szívó benzinnel is elérhető. Itt talán tudtok nekem pár dologban tanácsot adni:
összeg: 3.000.000 - 3.400.000 huf
kor: = vagy < 5 év
Km <80. ezer
autó (ezt beszéltük korábban) családnak, egyterűt nem akarok, faék szívó benzines motor 1.6-1.8 (nem elsősorban a teljesítmény és a csilli-villi a lényeg, hanem a megbízhatóság)
A fenti összehasonlításban tartósságban és ár/érték tartásban a Corolla vagy az Insignia az oké (vagy mindegy - nekem az Opelról jó véleményem van), ezzel részben a célom az, hogy 5 év múlva az autó a mostani vételárának a felét legalább érje.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
g@bo
nagyúr
yaris jó lenne, csak kissé zavar, hogy 2006 os modelleket adnak 200e kilométerrel laza 1.5 milláért...
(#166925) BigBlackDog válasza Csabroncka (#166923) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Első generációs Insigniát szívó benzinnel szerintem ne! Sárnehéz autó hírében áll tudomásom szerint és úgy az 1.8-as benzinnel fogyasztani is fog, meg menni sem legalább.
rbalint88
addikt
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél.
Chereiose
addikt
Agyatlan toyota árazás, pont ezért nem érdemes azt venni szerintem...
Csabroncka
addikt
THX az infókat
"in medias res"
két ismerősömnek volt insigniája, mindkettőben beszart a motor 200e körül
lehet csak véletlen, de én biztos nem vennék, pláne nem 1.6 turbót
cryptot minden termékemért elfogadom
#94529552
törölt tag
Lenulláztad, vagy miért kellene árokba lökni? Például újabb Swiftet?
hacki87
senior tag
A fórumán azt írják, hogy ha megelőző jelleggel nem cserélteted le a gagyi kínai csapágyakat ami a főtengelynél vannak akkor motor csere vagy generál. Ez 2013ig érvényes utána javították.
Integrale
veterán
Ja, az Opel a Fiattol eltero csapagyakat hasznal ahoz a motorhoz, Insignia forumokon levaltjak a Fiat gyari csapagyaira es nincs gond.
Bar, akiknek mar kuka a motor, azokat nem vigasztalja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
molnarpeter
nagyúr
A csapágyak anyaga új infó, de tudtommal az olajpumpa (és az egész blokk alja ezek szerint) más, és a szivattyú tömítése előbb-utóbb ereszteni kezd.
hacki87
senior tag
A tömítést is cserélni kell 80 100ezer km között állítólag
molnarpeter
nagyúr
Ha a lámpa is világított már, lehet megnézném a csapágyakat is Insignia fórumon ahogy láttam,apagágy stoméömítés együtt mentek, de régi csapágyakról nem emlékszem, hogy lett volna kép.
g@bo
nagyúr
öregszik, igaz még csak 85000 km lesz benne, addig szeretném eladni mig ér valamit.
igazság szerint néztem újabb swiftet, de már 1.2 es motorral... az vállalható?
az 1.3 as zabál, mondjon akárki akármit. lábujjhegyen pályán 80 90 el, akkor jött ki az 5.5L.
5.5L mint "zabal"-as... baratom , orvosnak mutasd meg magad!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
F-ECT$
titán
Olvasd el még egyszer.
Dive ever, work never.
g@bo
nagyúr
városban 8-8.5L az 1.2 es elmegy városban 6 félből is.
egyébként érdekes a stílusod.
hacki87
senior tag
Amikor az Opel Gyulaiba szétszedték akkor megnézték a csapágyakat is és nem találtak problémát. Aztán kiderül, de remélem nem fog. De a csapágy cserén is gondolkodom csak kell egy kis pénz mag.
Stylewars_kp
senior tag
1,3-as Multijet klíma nélkül 3,8 litert eszik 100-on. Klímával 4,2 L. Ahhoz képest jelentősebb.
Venni köll dízelt!
Na de zabál? 5,5 v 8,5?! Nevetséges. Ezért tartunk itt minden szinten.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Téged is zavarna, ha egy varrógépmotoros autóval járnál és még nem is menne.
Én is csak vigyorgok rajta, mert a 2.5 V6 evett 10-11 között valahol. Pontosan nem tudom, mert letakartam a kijelzőt, az jobban zavart.
8th
addikt
A vasaló Swift egy kicsi könnyű modern autó relatív kicsi motorral és igen, mellbevágóan sok az a nyolc liter feletti városi fogyasztás. Viszonyításképpen a Fiesta mk5 ST eszik 10-11 liter között városban a maga két literes 150lovas motorjával normálisan közlekedve nem finomkodva. Ha odafigyelsz és hamar felváltogatsz 10liter alatt eljársz vele Budapesten is.
mod: Jajj, ez az Ezért tartunk itt... duma annyira egy elcsépelt üres bullshit.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Az új Swift nagyon könnyű, emiatt minden motorral kulturált a fogyasztása, és még jól is megy. Teljesen jó választás az 1.2-es is.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Azt kellene megérteni, hogy az autó nem termeli a nyálat, hanem viszi. Addig amíg mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út. Ennek te is megiszod a levét. A downsizing miatt menj panaszkodni a gyártókhoz és politikusokhoz, akik törvénnyel akarják a fizikát megbszni - a ki meg elhiszi...hagyjuk inkább.
Bár már elfogadtam, hogy szellemileg nem mindenki képes autótulajdonossá válni azért nehéz a ténnyel szembesülni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
Szokás szerint már megint félremagyarázod a dolgot. Szerinted nem sok a 8.5liter egy szög egyszerű 1.3-as kisautótól? Ne vicceljünk már. Egyik másik középkategóriás benzines is elvan kilenc literrel városban (pl. Vectra C 1.8).
"mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út."
Ja, hogy te a tévedhetetlen látnoki képességeiddel megállapítottad, hogy biztos szart se költött a kocsira csak használta és azért fogyaszt annyit. Értem. Jár a keksz...
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
jajmá
multheten a FB-s digoautocsoportban sirta el magat vki, hogy nagyon sokat eszik az autoja
vegulis a huszonsokadik postra kibokte, hogy neki a 6.3 az sok varosban, mert masok azt mondjak csak 5.5-t eszik nekik
ja, "azt mondjak"
ezeket mindig birtam
kb mint ex munkatars, akinek a 1.4iS 6gen kuvikja az 6-nal tobbet nem tudott enni telen se, "akárhogy nyomom neki", es 8.8 volt ra agyari adat meg ki sem ment Bp-rol vele
de ha mentunk vhova, akkor a 7-t zabalo 1.9TD Tipo-mmal menjünk, mert abba olcsobb a gazolaj
es ha vkinek 6 felett evett az akarmilye atlagban, na o azt mar eladta volna, meg szerelovel at kell nezetni, mert az "rengeteg"
több drón kell ;P
g@bo
nagyúr
miért kell ilyen primitív mód acsarkodnod??
nem az volt a kérdés, neked mi a jó, avagy sok vagy kevés.