Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Biztos a nyomatéktól.
Nem kellett volna vele lacházán' gyorsulni.
[ Szerkesztve ]
Ja volt 112 Nm, 64ló ha jól emlékszek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
outsiders
aktív tag
Nem, ugyanaz a blokk, mint a Puntoban is, 1.2 82 paci 16 szelepes 4 hengeres blokk.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Integrale
veterán
Ő a Fabiáról beszél.
"Bad reklám is reklám too"
igen, mert azt hittem az előtte lévő hsz-re válaszolt közben pedig nem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
máyköl
veterán
1.4MPI
Bad Pritt
nagyúr
Nagy a különbség a 8 és 16 szelepes között?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Általában alacsony fordulaton 8 szelepes van előnyben, mert alacsonyabb fordulaton jön meg a nyomaték és nagy fordulaton mikor több levegő kell jön ki a 16 szelep előnye lóerők formájában, viszont általában többet is fogyaszt.
Na most 8 szelepnél 1szívó 1kipuffogó szelep van a, 16 szelepesnél meg 2-2, nagyon sok minden függ a vezérléstől és a szelepek méretétől, a méret miatt meg a súlya is változik.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Yiggdrasil
aktív tag
Rendben, köszi, akkor dízeles alternatíváknál ezek között nézelődök! (Lupo/206, Punto II/Clio)
A márkaszervíz biztosabb megoldás, mint az évek során bevált szerelő ismerős?
Benzint felejtsem el erre a használatra? Faterom mindenképpen egy 1000 köbcentis Yarist akar velem megvetetni (nagy autómániás az öreg, túl is van vagy 40 kocsin)
akos727
senior tag
Szerintem, ha tényleg régi szerelőtök és jól szerelt, akkor vihetitek hozzá is nyugodtan. Benzint is vehetsz, de az az ezres Yaris nagyon gyengusz, 130-as tempót lehet vele menni, de ott már forog->sokat eszik, illetve az érdi emelkedő sem lenne könnyű vele. Ha találsz, pl egy 6 sebességes Punto jó lehet. De ennyit pályán már kb az összes 1.4-el nyugodtan el lehet menni óriási fogyasztás nélkül.
gzbotii
veterán
Régi Yaris nagyon jó kis autó, tartós, de menetkonfortot nem tőle kell várni. Ha nem az az elsődleges autó, tényleg csak napi ingázásra kell 15-15km én azt venném. Árban is okés.
Szerk: márkaszervizes témára - így már érthetőbb.
Én továbbra se vinném márkaszervizebe állapotfelmérésre, egy 15 éves szívó, faék egyszerű technika, nem nagy ördöglakat. Szerintem egy jó, tapasztalt szerelő meg tudja mondani az alap dolgokat.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
8th
addikt
Márkaszervíz jobban felszerelt + a típust is jobban ismerik. Én mindenképpen oda vinném. Japán szívóbenzin sem rossz gondolat bár többet fog enni sokkal mint egy szívódízel és a legtöbb 300ezres japán autó rohad mint az isten nyila.
gzbotii: vétel előtti állapotfelmérésről van szó, nem szevízeltetésről.
[ Szerkesztve ]
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Szerintetek mennyi a reális ára egy jó állapotú Opel Tigrának(1.4)? Illetve jó választás lehet, ha valaki szeretne picit "sportos", de olcsón fenntartható gépet?
akos727
senior tag
Ford Puma 1.7-eket nézd meg. Kb mint egy feljavított, erős Tigra.
Tigra ha jól tudom kb egy B corsa, csak más köntösben. Ergo alkatrész nem egy rettenet drága hozzá, a rozsda miatt aggódnék max.
IMIIKE1998
őstag
Jól néz ki, de úgy tudom a Tigrába sok Corsa alkatrész is belemegy, ami igencsak olcsóvá teszi ilyen téren.
tboy93: Valamelyik fórumtárs mondta, hogy emiatt olcsó bele minden.
[ Szerkesztve ]
akos727
senior tag
Pumaba a korabeli Fiesta dolgai mennek bele (persze nem a motor alkatreszek), de igazad van, hogy a Tigra még egy eggyel olcsóbb.
Integrale
veterán
A Puma pedig egy Fiesta/KA más köntösben.
"Bad reklám is reklám too"
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok!
Kérdés: Ford Focus 1.6 Ti-VCT vagy inkább Opel J Astra 1.6 ?
Mindkettő 3 millió ft körüli benzines kombi lenne, ugyanannyi pénzért az Opelből vagy fiatalabbat vagy jobban felszereltebbet lenetne venni, de ez nem érdekelne ha esetleg a Fordnak jobb a motorja. Mindezt általánosságban kérdezem, nincs még kiszemelve autó, csak a keresést szűkítettem le erre a két típusra. Keveset autózom, azt is főleg városban. Opelből semmilyen tapasztalatom nincs, nektek mi a véleményetek?
Lényeg, hogy minél megbízhatóbb, pénztárcabarát autót vegyek.
OnePlus 12
MunezXBK
nagyúr
Én vótam. De a Tigra/Puma kettősből utóbbit választanám.
F-ECT$
titán
Az egyik barátom keres 4-5M között 3-5 éves kombit (jelenleg 1, max 2 gyerekhez), évi 10-15e km, így főleg benzines erőforrással. A szokásos Octavia, Golf, I30 választék mellett találta ezt. Gyorsan felejtse el, vagy van értelme a "kosárban tartani"? Értem ez alatt, hogy van-e lényegi különbség a fenntartásban, van-e ismert típushiba, egyéb észrevétel?
Franciát, Fordot, Opelt, Suzukit, Toyotát, Mazdát nem akar venni.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
molnarpeter
nagyúr
Jobban jár, ha elengedi, hosszú távon max elektromossal nem lenne baja, többi nyűgös. Talán a B47 majd, de az még új.
Hyundai vonalon MPI motorokat részesíteném előnyben, VW/Skoda esetén 1.4 TSI talán a legjobb kompromisszum.
5 körül már lehet V60 D6 is, villannyal fillérekből mehet rövid utakat, nyaralni meg ott a dízel benne
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Honda Accord 8. gen. patika állapotút kap ennyiért full extrásan. Ez a bömbi nagyon fapados, még a motor is. Fenntartási költségben a Honda sem olcsó, de cserébe nem kell sűrűn szervizbe hordani.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
(#166875) szőröscica válasza sharkypeti (#166870) üzenetére
szőröscica
addikt
J Astra 1.6 benzint NE!!!!! Meg a sima 5 ajtos is veszelyesen lomha, kombiban el nem tudom kepzelni.
HKorn
addikt
És még volt belőle 1.4 is... Büntetésvégrehajtás
Run&Ride
F-ECT$
titán
B47? De az diesel, nem?
VW, Skoda: igen, az 1.4 TSI-ket nézi.
Dive ever, work never.
F-ECT$
titán
Csak Dieselt látok Accordból HAHU-n.
Lehet, hogy a BMW-k között ez fapados, de minden benne van, ami kell, nem? Mi hiányzik belőle? Motor: 136 ló valóban nem sok.
Dive ever, work never.
vzsryl
nagyúr
Szokott lenni kombi is, csak nagyon kicsi a választék az eladó Accordokból, mivel nem nagyon szeretnek megválni tőle az emberek, nem véletlenül...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
(#166880) pècsimunkás válasza sharkypeti (#166870) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Öcsèmnek a 116 lovas 1,6- osa van . Egèsz jól megy .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
DaFok
csendes tag
Sziasztok,
N&N kft-vel a Fehér úton van valakinek személyes/ismerős általi tapasztalata? Olvastam hideget-meleget róluk ezért feleslegesen nem akarok menni ha nagyon nem ajánlottak.
Köszi a válaszokat előre is!
(#166882) sharkypeti válasza pècsimunkás (#166880) üzenetére
sharkypeti
aktív tag
Focus-szal összehasonlítva nincs tapasztalatotok?
OnePlus 12
molnarpeter
nagyúr
De. A linkelt példány ellenben prince motoros. Az Accord nem tudom, honnan jött, ha kompaktot keres, az eddigiekkel egy kategória a civic és Auris lenne. TSI közül ha nem ijed meg, lehet jobban járna 2.0-val, bizonyos évjárattól szívócső befecskendezős lett, ott már koksz gond sincs, 1.4 esetén 100 ezrenként érdemes ilyennel is foglalkozni
(#166884) molnarpeter válasza sharkypeti (#166882) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Szvsz focus, nem túlsúlyos, belseje ízlés kérdése. Ford motornál termosztát házzal együtt cserés, szóval drágább, amúgy csak az okoskerék jellemző gond vele.
F-ECT$
titán
Méretbeli elképzelés még nem teljesen kristályosodott ki, azaz pl néz Octaviat és Superbet is.
Dive ever, work never.
(#166886) pècsimunkás válasza sharkypeti (#166882) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Focusa van . Bocsi , nem voltam világos .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
vzsryl
nagyúr
A Focus könnyebb, jobban megy, jobban kanyarodik, feszesebb, nem eszik túl sokat, alkatrészárak hasonlóak.
Az Astra kényelmesebb, de sárnehéz', és emiatt nem megy, de legalább sokat zabál.
Mindkettő motorja ma már megbízhatónak számít, de voltak ezeknél sokkal jobb konstrukciók is annak idején...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
vzsryl
nagyúr
Ez legalább ismert előéletű...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
IMIIKE1998
őstag
Csak az a baj, hogy a Pumából kevés van.
Más: Az igaz, hogy a VW Golfok nem túl megbízhatóak? Sok helyen olvastam már, hogy sokba kerül a fenntartásuk a gyakori szervizek miatt, gyenge minőségű pótalkatrészek.(Főleg Golf 3-ról, de gyakran 4-ről is olvasni ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Őszintén, mint vársz 20-30 éves autóktól?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
IMIIKE1998
őstag
Szóval érdemesebb fiatalabbat keresni? A mai autók meg sokkal hitványabb minőségűek, 3-5 évig jók, utána egyre többet kell rájuk költeni. Vagy rosszul tudom?
nem hitványabbak, hanem bonyolultabbak, komfortosabbak, biztonságosabbak
és ennek meg kell fizetni az árát fenntartásban is sajnos
3-as golf már bontóba való, 4-esből még biztos találni jót
cryptot minden termékemért elfogadom
MunezXBK
nagyúr
Miért való bontóba?
mert jó eséllyel szét van már rohadva, nem biztonságos és környezetszennyező
cryptot minden termékemért elfogadom
8th
addikt
Ugyan már...
#94529552
törölt tag
Mint minden használt autónál, ezeknél is csak attól függ, hogy mennyire gondozták és tartották karban. A 3-as már elég koros, de azért nem kizárt, hogy jót lehetne találni, de 4-esnál még elég nagy a választék. A gyári alkatrészek jó minőségűek, de az utángyártottakkal sincs gond, azok pont ugyanolyan jók, mint bármely másik márkánál. De azt se osztom, hogy csak 3-5 évig jók az új autók.
Lehagytad h lízingelni kell, mert az zöldebb és modernebb mint a szilvalekvár
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Csabroncka
addikt
Kisit körbejártam tegnap a témát. A lízinggel és önmagában az autóhitellel elég megfontoltan kell bánni, gyakorlatilag kivétel nélkül változó kamatú.
Azt nem mondom, hogy megismétlődhet 2008, de sokaknak fog fejfájást okozni megugró kamatok miatti törlesztő. Persze most más a helyzet és aki teheti fix-et vesz fel a teljes futamidőre, vagy több évre....
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
jó hát most tudom, hogy nem mindenkinek opció egy fiatal autó, de én akkor se fogok 20-25 éveset ajánlani
elég csak felmenni a lánglovagokra és megnézni, ahogy sorban halnak az ilyenekben
nem elég hogy hibátlan állapotban is jelentősen elmarad a biztonság a maiaktól, de ezek többségében már szét vannak rohadva belülről teljesen
(#166899) Csabroncka
teljesen igazad van, és érdekesnek találom hogy a teherautókra adják a 2.5-3 körüli fix thm-et, a szeméylautókra meg 5-7 körüli változó...gondolom abból indulnak ki hogy a magánvásárló tájékozatlanabb
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)